Cyfrowa szkoła przyszłości

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Pracownia Komputerowa                                                                                               
Advertisements

Szkoła z klasą 2.0 styczeń 2012r. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Olkuszu.
D EBATA SZKOLNA 2012/2013 KODEKS SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
ETwinning- w naszej szkole opr. A. Rolicz. Istota eTwinning eTwinning to łączenie i współpraca bliźniaczych szkół w Europie za pośrednictwem mediów elektronicznych.
ETwinning narzędziem realizacji nowej podstawy programowej Warszawa, 18 marca 2010 Iwona Moczydłowska, MSCDN Wydział w Siedlcach Konferencja z okazji 5-lecia.
Wykorzystanie leasingu w realizacji zadań publicznych -komputery dla szkół w gminie Jarocin Tomasz Hodakowski Intel Warszawa 20/09/2010 r.
Nowoczesne technologie w edukacji Andrzej Matuła
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Rok szkolny 2012/2013 Nasza szkoła rozpoczęła udział w programie Szkoła z klasą 2.0. Jednym.
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
wsparciem dla ucznia, pomocą dla nauczyciela,
Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Optoland S.A Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH. W ZSP w Czarnkowie szczególną troską otoczona jest młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W pracy z uczniem.
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU LUTY 2009
Szkole Podstawowej w Licheniu Starym
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH. W ZSP w Czarnkowie szczególną troską otoczona jest młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W pracy z uczniem.
1 Stan opieki świetlicowej w szkołach w kontekście wprowadzonego obniżenia wieku obowiązku szkolnego.
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
W Szkole Podstawowej w Gostkowie Rok szkolny 2013/2014.
Udział szkoły w programie Szkoła z klasą 2.0, prowadzonym przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą pod honorowym patronatem Ministra Edukacji.
O programie Szkoła z klasą 2.0 Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Kreatywna szkoła, to twórczy uczeń
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Debata szkolna
TARGI
Kodeks 2.0 Komputery pod ręką: tablety i smartfony na lekcji,
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Co to jest sieć? To forma pracy, która pozwala dzielić się wiedzą, wymieniać doświadczeniami, wspólnie opracowywać rozwiązania stosowane w szkolnej praktyce.
Sieć Sieć Mam takie marzenie… dr Danuta Elsner. Cele wykładu Przedstawienie: Wizji całościowego obrazu reformy systemu doskonalenia nauczycieli. Sieci,
System edukacji w Polsce
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
Szkoła z klasą 2.0. Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i„Gazetę Wyborczą”. Od.
6 powodów, żeby wybrać „SZÓSTKĘ” adres: ul. Wawel 13, Sosnowiec tel/fax:
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
Program Szkoła z klasą 2.0. W roku szkolnym 2012/2013 nasza szkoła po raz drugi zgłosiła swój udział w programie Szkoła z klasą 2.0.
Program „SZKOŁA Z KLASĄ 2.0” w Zespole Szkół Nr 3 w Lubinie II II edycja rok szkolny 2012/2013.
Technologia kształcenia zawodowego 3. Proces kształcenia
Jak stworzyć kodeks 2.0? Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez: - Centrum Edukacji Obywatelskiej - i „Gazetę Wyborczą”. Od początku.
Szkoła z klasą 2.0. Co to Szkoła z klasą 2.0? Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej.
„Rozwój doskonalenia nauczycieli w powiecie augustowskim” Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie szkół Projekt.
Przygotowaliśmy: -praktyczne narzędzia dla nauczycieli: -ramowy plany pracy wychowawczej, -ramowy program zajęć pozalekcyjnych, -scenariusze lekcji,
Ogólnopolski Program Szkoła z Klasą 2.0. To trzecia edycji Ogólnopolskiego programu Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła od samego początku bierze udział.
Kuratorium Oświaty w Opolu Narada z dyrektorami placówek doskonalenia nauczycieli województwa opolskiego Opole, 12 lutego 2013 r.
Rządowy program wspomagania w latach 2015–2018 organów prowadzących szkoły w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkołach BEZPIECZNA+
Bezpieczne korzystanie z internetu Bezpieczne korzystanie z internetu.
Zasada 1 Ucz i ucz się z TIK. Jak sensownie wykorzystać TIK w szkole i w domu dla uczenia się?
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
Białystok, r. Program Operacyjny Polska Cyfrowa założenia wsparcia rozwoju szybkich sieci szerokopasmowych.
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
Dorobek zawodowy nauczyciela kontraktowego mgr Nataliya Hrynchyshyn Gościno, lipiec 2005.
Założenia pilotażu Czas pilotażu : 1 rok z możliwością przedłużenia do 3 lat, Początek pilotażu: 1 września 2016 r. Cel główny pilotażu: Sprawdzenie w.
Cyfrowa szkoła. O wykorzystywaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych w szkołach powszechnych - na przykładzie projektu opracowania i udostępnienia.
Spotkanie z dyrektorami szkół i placówek oświatowych oraz przedstawicielami JST 1.Powitanie. 2.Wystąpienie Pani Aurelii Michałowskiej Mazowieckiego Kuratora.
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
na rzecz cyfryzacji szkół
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
wychowania i opieki w szkołach
wspomaganie pracy przedszkoli, szkół i placówek
OGÓLNOPOLSKA SIEĆ EDUKACYJNA
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
Zapis prezentacji:

Cyfrowa szkoła przyszłości System hybrydowy łączy w sobie ocenę pomiarową z interpretacją ekspercką poprzez odpowiednie mechnizmy zaszyte w oprogramowaniu. Pokazane kryteria oceny zostały dobrane (przy kosultacji z Promotorem) w sposób oparty na analizie literatury. Wagi dla kryteriów zosrtały określone przez każdego z ekspertów w spoób uwzględnijący jego osobiste preferencje. To co pokazano na slajdzie stanowi wypdkowe wagi (dla wszystkich ekspertów) poszczególnych kryteriów przetworzone przez system DSS 3.0

W Polsce działa 30,5 tys. Szkół i placówek oświatowych System hybrydowy łączy w sobie ocenę pomiarową z interpretacją ekspercką poprzez odpowiednie mechnizmy zaszyte w oprogramowaniu. Pokazane kryteria oceny zostały dobrane (przy kosultacji z Promotorem) w sposób oparty na analizie literatury. Wagi dla kryteriów zosrtały określone przez każdego z ekspertów w spoób uwzględnijący jego osobiste preferencje. To co pokazano na slajdzie stanowi wypdkowe wagi (dla wszystkich ekspertów) poszczególnych kryteriów przetworzone przez system DSS 3.0

Tylko 3 tysiące posiada dostęp do Internetu o przepustowości 100 mb/s System hybrydowy łączy w sobie ocenę pomiarową z interpretacją ekspercką poprzez odpowiednie mechnizmy zaszyte w oprogramowaniu. Pokazane kryteria oceny zostały dobrane (przy kosultacji z Promotorem) w sposób oparty na analizie literatury. Wagi dla kryteriów zosrtały określone przez każdego z ekspertów w spoób uwzględnijący jego osobiste preferencje. To co pokazano na slajdzie stanowi wypdkowe wagi (dla wszystkich ekspertów) poszczególnych kryteriów przetworzone przez system DSS 3.0

68,6% nastolatków samodzielnie nauczyło się korzystać z Internetu System hybrydowy łączy w sobie ocenę pomiarową z interpretacją ekspercką poprzez odpowiednie mechnizmy zaszyte w oprogramowaniu. Pokazane kryteria oceny zostały dobrane (przy kosultacji z Promotorem) w sposób oparty na analizie literatury. Wagi dla kryteriów zosrtały określone przez każdego z ekspertów w spoób uwzględnijący jego osobiste preferencje. To co pokazano na slajdzie stanowi wypdkowe wagi (dla wszystkich ekspertów) poszczególnych kryteriów przetworzone przez system DSS 3.0 Badania NASK „Nastolatki3.0”

60,9 % 34,9 % 25 % uczniów deklaruje, iż na szkolnych lekcjach fizyki nie był wykorzystywany Internet uczniów deklaruje, iż na szkolnych lekcjach języka polskiego nie był wykorzystywany Internet uczniów deklaruje, iż na szkolnych lekcjach informatyki nie był wykorzystywany Internet System hybrydowy łączy w sobie ocenę pomiarową z interpretacją ekspercką poprzez odpowiednie mechnizmy zaszyte w oprogramowaniu. Pokazane kryteria oceny zostały dobrane (przy kosultacji z Promotorem) w sposób oparty na analizie literatury. Wagi dla kryteriów zosrtały określone przez każdego z ekspertów w spoób uwzględnijący jego osobiste preferencje. To co pokazano na slajdzie stanowi wypdkowe wagi (dla wszystkich ekspertów) poszczególnych kryteriów przetworzone przez system DSS 3.0 Badania NASK „Nastolatki3.0”

Zdaniem nauczycieli dostęp do Internetu jest warunkiem nowoczesnej edukacji System hybrydowy łączy w sobie ocenę pomiarową z interpretacją ekspercką poprzez odpowiednie mechnizmy zaszyte w oprogramowaniu. Pokazane kryteria oceny zostały dobrane (przy kosultacji z Promotorem) w sposób oparty na analizie literatury. Wagi dla kryteriów zosrtały określone przez każdego z ekspertów w spoób uwzględnijący jego osobiste preferencje. To co pokazano na slajdzie stanowi wypdkowe wagi (dla wszystkich ekspertów) poszczególnych kryteriów przetworzone przez system DSS 3.0 Badania NASK prowadzone w trakcie pilotażu OSE

Potrzebujemy zmiany Brak równych szans Brak dostępu do wiedzy System hybrydowy łączy w sobie ocenę pomiarową z interpretacją ekspercką poprzez odpowiednie mechnizmy zaszyte w oprogramowaniu. Pokazane kryteria oceny zostały dobrane (przy kosultacji z Promotorem) w sposób oparty na analizie literatury. Wagi dla kryteriów zosrtały określone przez każdego z ekspertów w spoób uwzględnijący jego osobiste preferencje. To co pokazano na slajdzie stanowi wypdkowe wagi (dla wszystkich ekspertów) poszczególnych kryteriów przetworzone przez system DSS 3.0

Ogólnopolska Sieć Edukacyjna – program podłączenia wszystkich polskich szkół do szybkiego Internetu zaprojektowany przez Ministerstwo Cyfryzacji we współpracy z Ministerstwem Edukacji Narodowej. NASK od roku realizuje pilotaż OSE System hybrydowy łączy w sobie ocenę pomiarową z interpretacją ekspercką poprzez odpowiednie mechnizmy zaszyte w oprogramowaniu. Pokazane kryteria oceny zostały dobrane (przy kosultacji z Promotorem) w sposób oparty na analizie literatury. Wagi dla kryteriów zosrtały określone przez każdego z ekspertów w spoób uwzględnijący jego osobiste preferencje. To co pokazano na slajdzie stanowi wypdkowe wagi (dla wszystkich ekspertów) poszczególnych kryteriów przetworzone przez system DSS 3.0

OSE – symetryczny internet dostarczony do szkół 100/100 mb nowoczesna, bezpieczna sieć, oferująca zasoby edukacyjne System hybrydowy łączy w sobie ocenę pomiarową z interpretacją ekspercką poprzez odpowiednie mechnizmy zaszyte w oprogramowaniu. Pokazane kryteria oceny zostały dobrane (przy kosultacji z Promotorem) w sposób oparty na analizie literatury. Wagi dla kryteriów zosrtały określone przez każdego z ekspertów w spoób uwzględnijący jego osobiste preferencje. To co pokazano na slajdzie stanowi wypdkowe wagi (dla wszystkich ekspertów) poszczególnych kryteriów przetworzone przez system DSS 3.0

Pilotaż OSE – 36 szkół. Badanie aspektów technicznych funkcjonowania sieci, dostarczanie zasobów edukacyjnych , badanie potrzeb System hybrydowy łączy w sobie ocenę pomiarową z interpretacją ekspercką poprzez odpowiednie mechnizmy zaszyte w oprogramowaniu. Pokazane kryteria oceny zostały dobrane (przy kosultacji z Promotorem) w sposób oparty na analizie literatury. Wagi dla kryteriów zosrtały określone przez każdego z ekspertów w spoób uwzględnijący jego osobiste preferencje. To co pokazano na slajdzie stanowi wypdkowe wagi (dla wszystkich ekspertów) poszczególnych kryteriów przetworzone przez system DSS 3.0

OSE – przyłączenie wszystkich szkół do 2020 roku System hybrydowy łączy w sobie ocenę pomiarową z interpretacją ekspercką poprzez odpowiednie mechnizmy zaszyte w oprogramowaniu. Pokazane kryteria oceny zostały dobrane (przy kosultacji z Promotorem) w sposób oparty na analizie literatury. Wagi dla kryteriów zosrtały określone przez każdego z ekspertów w spoób uwzględnijący jego osobiste preferencje. To co pokazano na slajdzie stanowi wypdkowe wagi (dla wszystkich ekspertów) poszczególnych kryteriów przetworzone przez system DSS 3.0

Program OSE to zmiana cywilizacyjna Program OSE to zmiana cywilizacyjna. Zmiana sposobu nauczania i uczenia się. To szansa na nowoczesną szkołę XXI wieku i na dobry start na rynku pracy System hybrydowy łączy w sobie ocenę pomiarową z interpretacją ekspercką poprzez odpowiednie mechnizmy zaszyte w oprogramowaniu. Pokazane kryteria oceny zostały dobrane (przy kosultacji z Promotorem) w sposób oparty na analizie literatury. Wagi dla kryteriów zosrtały określone przez każdego z ekspertów w spoób uwzględnijący jego osobiste preferencje. To co pokazano na slajdzie stanowi wypdkowe wagi (dla wszystkich ekspertów) poszczególnych kryteriów przetworzone przez system DSS 3.0