Bebilon Mama Wraca Do Pracy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
Advertisements

Sprawozdanie z realizacji akcji prozdrowotnej
Partnerstwo na Rzecz Rozwoju
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
(na podstawie badań ankietowych)
Katedra Marketingu Usług
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
Krakowskie szkoły w oczach rodziców sześciolatków.
Tworzymy kanały tematyczne odnoszące się do różnych dziedzin życia:
Dobra reklama, czyli coś między małpą a robotem
KLASA OBYWATELSKA Z POSZERZONYM JĘZYKIEM ANGIELSKIM SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI ROK SZKOLNY 2011/2012.
ZAPROSZENIE DO PRZYGODY 2. edycja tutoringu dla Liderek i Liderów Pracowni Orange Warszawa, 6 marca 2013.
Departament Analiz i Komunikacji Publicznej
PARTYCYPACJA PUBLICZNA – czym jest?
EDI NET - badania.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Sukces zależy od Ciebie! PODSUMOWANIE PROJEKTU. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VI "Rynek pracy otwarty dla.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
Wywiad Pytały: Katarzyna Załupska, Julia Kowalska i Weronika Błażejewska. Wywiadu udzieliła: Mirosława Salamon.
Ankieta Ile czasu uczeń spędza przy klawiaturze, w internecie, oglądając telewizję? Ile czasu uczeń spędza ucząc się i czytając? W jakim celu korzystają.
„Szkoła bez wulgaryzmów”
Oferta czystość na wyciągnięcie ręki.
MEDIA TRENDY 2010 Łaciate krowy na żywo
Umiejętność komunikowania się i pracy zespołowej
DZIENNIKARSTWO MODOWE
Tworzenie ankiet online
Aleksandra Matuszewska
NINIEJSZA PREZENTACJA POWINNA BYĆ ROZUMIANA JAKO RODZAJ WIZJI I POTENCJALNEGO ROZWOJU RYNKU W POLSCE, A NIE JAKO KONKRETNE OCZEKIWANIA NADAWCY!
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
Co to jest WOLONTARIAT?.
KAMPANIA SPOŁECZNA „Przygotuj się na wstrząs!”
L. Firma powstała w 2000 r. jako wydawca magazynu Aktivist, a przez kolejne 14 lat sukcesywnie wzbogacała swoje portfolio o kolejne brandy. Valkea Media.
Opiekunowie rodzinni osób starszych - jak zbudować skuteczny system wsparcia? - rekomendacje z doświadczeń międzynarodowych dr Jolanta Perek-Białas Szkoła.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
oprac. Karolina Sobierska, Iwona Nowak
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy celowej
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO
Innowacja w planowaniu mediów
„Every Baby is Johnson’s Baby” Najlepsze wykorzystanie kontentu
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI I MŁODZIEŻY
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
HOOP - Dzień Przytulania
Launch Skody Yeti – Sukces masz w naturze Odwaga w planowaniu mediów
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Discreet Beyonce Przełamywanie schematów komunikacyjnych w danej kategorii produktowej.
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Podaruj Dzieciom Słońce
SIEDEMNAŚCIE ZALET KSIĄŻKI DLA DZIECI
Okno na Hooptymistyczny świat
Łaciate krowy w mieście
Gotuj o wszystko Best use of content.
NESCAFE Budzik w iPhone
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych
Profesjonalna wycena pojazdów na stacjach diagnostycznych
Copywriting Karolina Stróżyk
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W FIRMIE Łatwizna czy wyzwanie?
Opracowanie: Dagmara Lustyk
Wolontariusz roku.
Zapis prezentacji:

Bebilon Mama Wraca Do Pracy INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ

Wyzwanie – jak skutecznie złapać Mamy? Rynek bardzo konkurencyjny! Mamy są lojalne raz wybranej marce mleka Prowadzą stacjonarny tryb życia, konsumują głównie telewizję, prasę i internet w domu JAK PRZEKONAĆ MAMY WŁAŚNIE DO BEBILONU? JAK BUDOWAĆ JEGO PRZEWAGĘ NA RYNKU MLEK O PODOBNEJ KOMUNIKACJI?

1B Komentarz lektora Rynek mlek modyfikowanych staje się coraz bardziej konkurencyjny, pojawiają się nowi gracze. Matki charakteryzuje wysoka lojalność. Zwykle jak wybiorą markę mleka to pozostają mu wierne, dlatego ważne jest dotarcie tuż przed podjęciem decyzji, czyli kiedy przestają karmić piersią. Mamy pozostające na urlopie macieżyńskim prowadzą raczej stacjonarny i nieaktywny tryb życia. Oglądaj telewizję, czytają prasę parentingową oraz surfują po parentingowych stronach internetowych. Trudno jest je przekonać, że mleka się od siebie różnią, gdyż ich komunikacja jest podobna.

Jakie są nasze Mamy? „Bebilonowa” Mama to mama wykształcona, o wyższych dochodach Nie chce być „Matką Polką”, chce wrócić do pracy! Ale ma sporo obaw z tym związanych… „Czy sobie poradzę?? Czy nie wpłynie to negatywnie na moje dziecko, jego zdrowie i rozwój??”

2B Komentarz lektora Bebilon jest mlekiem z górnej półki cenowej, a zatem nasza Mama to Mama zwykle o wyższych dochodach, lepiej wykształcona. Nie jest to typowa „matka Polka” a kobieta, dla której oprócz dobra dziecka ważny jest rozwój osobisty i zawodowy. Dlatego chce wrócić do pracy, ale jednocześnie ma wiele obaw z tym związanych…

Jak wyszliśmy im naprzeciw? Powrót do pracy = przejście na mleko modyfikowane Nasza odpowiedź – AKCJA MAMA WRACA DO PRACY Z BEBILONEM

3B Komentarz lektora Okazało się, iż powrót do pracy to jeden z najczęstszych powodów odstawienia dziecka od piersi, a w następstwie jest to moment wyboru marki mleka modyfikowanego. Dlatego postanowiliśmy wesprzeć Matki w tym przełomowym okresie organizując akcje Mama wraca do pracy sponsorowaną przez Bebilon. Chcieliśmy pokazać im, że rozumiemy ich obawy, nie są one z nimi osamotnione i postanowiliśmy wesprzeć je nie tylko produktem ale tez poradami.

Angażująca platforma komunikacyjna 1 etap - wprowadzenie WIOSNA 2010 2 etap – pogłębienie tematu, budowanie emocji JESIEŃ 2010 ANKIETA+ ZBIERANIE HISTORII WYNIKI SESJA METAMORFOZA CELEBRYTKA-WIARYGODNOŚĆ EKSPERCI KONKURS

4B Komentarz lektora Stworzyliśmy angażującą, multimedialną platformę komunikacyjną. Akcję podzieliliśmy na 2 części. W pierwszej przeprowadziliśmy ankietę, w której poprosiliśmy Mamy, aby podzieliły się z nami swoimi odczuciami związanymi z powrotem do pracy. Następnie podzieliliśmy się wynikami oraz radziliśmy im jak się do tego przygotować. Zwieńczeniem była sesja „Metamorfoza” - pomogliśmy jednej z Mam znowu poczuć się piękną. W drugiej części wprowadziliśmy Ambasadorkę - Sonię Bohosiewicz, aktorkę, która niedawno wróciła do pracy po urodzeniu dziecka. Dzięki temu jeszcze bardziej zbliżyliśmy się do Matek i uwiarygodniliśmy przekaz. Dodatkowym elementem angażującym był konkurs, w którym prosiliśmy Mamy o opisanie swoich pierwszych dni pracy.

Rozwiązania mediowe 1 etap –mechanizmy mediowe budujące zaangażowanie 2 etap – rozwiązania mediowe budujące wiarygodność, zaskoczenie

5B Komentarz lektora Aby wyróżnić się spośród komunikatów mlek zastosowaliśmy angażujące, zintegrowane i zaskakujące rozwiązania. W prasie i w internecie zachęcaliśmy do wzięcia udziału w ankiecie i w konkursie „Opisz swój powrót do pracy”. Wyniki ogrywaliśmy nie tylko w tych mediach, ale też w programach porannych. Sesja zdjęciowa zwyciężczyni konkursu Metamorfoza została pokazana w prasie, co było dodatkową atrakcją. W teleturnieju Familiada Mamy mogły kibicować drużynie Mam wracających do pracy, której kapitanem była Sonia. Nasza ambasadorka pojawiała się również w prasie i programach rozrywkowych gdzie mówiła o swoim powrocie do pracy, emocjach z nim związanych, a także zapraszała do odwiedzenia strony www i wzięcia udziału w konkursie. Bebilon wspierał również serialową Majkę w jej powrocie do pracy.

Rezultaty PRECYZYJNE DOTARCIE DO MAM KONTENT & ODPOWIEDŹ! PRZEŁAMANIE CLUTTER’U WZROST ŚWIADOMOŚCI I ATRYBUTÓW BEBILONU

6B Komentarz lektora Precyzyjnie dotarliśmy do specyficznej grupy celowej jaką są Mamy. Komunikacja zawierała adekwatny kontent i była odpowiedzią na konkretny, nurtujący Mamy problem. Rezultatem było wysokie zainteresowanie ankietą i konkursem. Dzięki multimedialnej, angażującej platformie wybiliśmy się poza clutter reklamowy. Dzięki akcji wzrosła świadomość marki Bebilon oraz zostały wzmocnione jej główne atrybuty.