Nauczyciele języka francuskiego Iwona Lech Anna Waścińska

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Ko ł o j ę zyka angielskiego. Opiekun: Renata Lewandowska CELE OGÓLNE: Rozwijanie zainteresowa ń i zdolno ś ci j ę zykowych uczniów Rozszerzanie wiadomo.
Advertisements

TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
5 godz. 1 klasa gimnazjum Liczba godzin do przeprowadzenia przez nauczyciela Matematyka – 40 godz. (I semestr – 20 godz.; II semestr 20 godz.) Liczba godzin.
Prywatne Gimnazjum Informatyczne Szkoła pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Nowy wymiar nauki.
Ul. Harcerska Komorno Tel
Zespół Szkół w Przykonie Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przykonie.
Działalność Lokalnych Centrów Nauczania Kreatywnego w Gdańsku Małgorzata Mroczkowska, koordynator LCNK 1 Jakub Rodowski, koordynator LCNK 2 Gdańska Rada.
Zagraniczne warsztaty metodyczne dla nauczycieli języka francuskiego i hiszpańskiego. Prezentacja nauczycieli SAF, którzy uczestniczyli w szkoleniach.
XIV Liceum Ogólnokształcące w Gdyni. Ta klasa jest dla Ciebie jeśli: lubisz posługiwać się językiem angielskim, chcesz poszerzać swoje umiejętności językowe,
© 2015 Copyright by Maciej Bednarek & Digitalsphere Fotografika. Wszelkie prawa zastrzeżone.
IV Liceum Ogólnokształcące im. E. Sczanieckiej w Łodzi drzwi otwarte: Sprawdzian kompetencji językowych do klas dwujęzycznych oraz pre-IB egzamin pisemny.
Ul. Standego Łódź tel
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
- brak nadzoru nad dziećmi (1%) - agresja ze strony rówieśników (4%) - nic (95%)
MAŁOPOLSKA OFERTA EDUKACYJNA 1 URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLKIEGO Kraków, 2 października 2009 r.
Łódź, ul. Syrenki 19a tel
Ul. Standego Łódź tel
Klasa humanistyczna (B). Co to jest humanizm? Humanizm jest to prąd filozoficzny, etyczny i kulturowy wywodzący się z epoki Odrodzenia, a także postawa.
Szkoła Podstawowa nr 3 im. majora Henryka Dobrzańskiego „HUBALA” Al. Harcerzy Zatorowców 6 91 – 144 Łódź (Teofilów) Telefon/fax (42)
Publiczne Gimnazjum nr 3 w Łodzi im. Fryderyka Chopina ul. Zacisze 7/ 9 MISJĄ SZKOŁY JEST ABY UCZEŃ GIMNAZJUM NR 3 OSIĄGNĄŁ SUKCES NA MIARĘ SWOICH MOŻLIWOŚCI.
Publiczne Gimnazjum nr 19 w Łodzi im. gen. Mariusza Zaruskiego.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
Szkoła z klasą 2.0 „Czytamy i odkrywamy” Łobżenica,
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 46 IM. JÓZEFA CHEŁMOŃSKIEGO W ŁODZI ul. WÓLCZAŃSKA ŁÓDŹ.
D EBATA SZKOLNA KODEKS 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
„…Prowadziłem Polaków w góry i na morze, ażeby stali się twardzi jak granit, a dusze mieli czyste i głębokie jak morze …” Mariusz Zaruski.
Szkoła Podstawowa nr 45 im. Jana Matejki Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
WITAMY WITAMY W XXXV LO W ŁODZI. ITAMY W XXXV LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM im. KRÓLA STEFANA BATOREGO W ŁODZI ITAMY W XXXV LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM im. KRÓLA.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
Kontakt: ul. Żubardzka Łódź tel./fax (o42) tel. (042) www: gim8.szkoly.lodz.pl mail:
GIMNAZJUM nr 11 w Łodzi ul. Stawowa 28 telefony: (42) , (42) Pracujemy w myśl motta: „ Każdego.
Witamy młodzie ż z Niemiec w Polsce. Długo oczekiwana wizyta odbyła się w ramach realizacji programu Erasmus+ w podprojekcie „Odkrywanie regionów”. Celem.
ROK SZKOLNY 2015/16  Projekt edukacyjny: Szkoła miejscem działań kreatywnych – czyli jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Zajęcia pozalekcyjne w ramach działalności Szkolnych Klubów Sportowych
Programowanie z eTwinning
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Nasza szkoła jest: Bezpieczna Nowoczesna Atrakcyjna Opiekuńcza.
SEMINARIUM SZKOLENIOWO-KONTAKTOWE
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
Extra wyzwanie dla wszystkich!
„Mały Mistrz” Ogólnopolski program na lata
WPŁYW EUROPEJSKIEGO RYNKU PRACY NA KSZTAŁCENIE ZAWODOWE
Program antytytoniowej edukacji zdrowotnej
Cele działania:  -rozwijanie zainteresowań uczniów  -umożliwienie uczniom prezentacji ich pasji i zdolności  -rozwijanie umiejętności autoprezentacji.
Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Brauna w Tarnowie Do you speak English?
Sukcesy i osiągnięcia uczniów Liceum Ogólnokształcącego im
„Taniec drogą do spełnienia marzeń”
KONKURS WIEDZY O HARRYM POTTERZE DLA KLAS II i III 2017/2018
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
KODEKS.
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
Przedszkole Promujące Zdrowie
Konkursy przedmiotowe
Klasa humanistyczna z elementami edukacji teatralnej
Dlaczego warto uczyć się języka francuskiego...
Nauczyciele pracujący w naszej szkole biorą udział w szkoleniach metodyczno-językowych w placówkach zagranicznych. Wszystkie mobilności są realizowane.
ZAPRASZAMY NA PREZENTACJĘ OFERTY SZKÓŁ
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
Zapraszamy do wspólnej nauki!
Szkoła Podstawowa nr 48 im. Kawalerów Orderu r. ZAPRASZAMY
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
OFERTA EDUKACYJNA na rok szkolny 2019/2020
Erasmus+ w Liceum Ogólnokształcącym w Nisku.
Opracowanie prezentacji: B. Magiera
Eksperyment edukacją przyszłości
Zapis prezentacji:

Nauczyciele języka francuskiego Iwona Lech Anna Waścińska Zajęcia z języka francuskiego odbywają się w wymiarze 2 godzin tygodniowo dla klasy 3 i 5 oraz w wymiarze 1 godziny dla klasy 1,2,4 i 6.

Cele ogólne to: - popularyzowanie wśród uczniów języka francuskiego, - przybliżanie uczniom bogatej kultury Francji, - rozwijanie zdolności i zainteresowań językowych, - zagospodarowanie uczniom czasu wolnego w godzinach pozalekcyjnych, - osiągnięcie poziomu wiedzy i umiejętności umożliwiających podstawową komunikację z rówieśnikami francuskojęzycznymi, - motywowanie i zapraszanie do udziału w zajęciach nowych uczniów.

W semestrze I roku szkolnego 2016/2017 udało nam się zorganizować: Europejski Dzień Języków Obcych dla klas 4-6 (współpraca z anglistami), Degustację słodkiego, ale zdrowego śniadania w ramach akcji „Śniadanie daje moc” – dżemy, konfitury oraz chrupkie pieczywo (współpraca z zespołem ds. promocji zdrowia), I etap XX Dolnośląskiego Konkursu Języka Francuskiego, Konkurs plastyczny „Nie tylko wieża Eiffla” dla klas 1-3, Udział w obchodach Święta Trzech Króli organizowanych przez Gimnazjum nr 30 we Wrocławiu.

W semestrze I roku szkolnego 2016/2017 udało nam się zorganizować: - Lekcje dotyczące wiedzy o krajach frankofońskich, - Lekcję otwartą na „Dzień przedszkolaka”, - szkolny konkurs języka francuskiego i wiedzy o krajach frankofońskich, - II etap Dolnośląskiego konkursu języka francuskiego (wyróżnienie dla Julii Wojaczyńskiej), - międzyszkolny konkurs języka francuskiego „J’aime le français” (I miejsce dla Nikoli Rymarek oraz II miejsce dla Julii Wojaczyńskiej), - szkolny konkurs językowo-graficzny (współpraca z nauczycielami informatyki) – projekt kartki pocztowej „Moja podróż do...” dla klas IV-VI,

Wnioski do dalszej pracy: - zachęcanie uczniów do udziału w konkursach szkolnych i pozaszkolnych, - szukanie sposobów pozyskiwania środków na zakup atrakcyjnych nagród za udział w konkursach, - nawiązanie współpracy ze szkołą we Francji (korespondencja między uczniami).