Poznaj swoich klientów. Analiza danych w sieci franczyzowej

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
czy wiesz jak zmienić odwiedzających w klientów?
Advertisements

Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
MobilePay System autoryzacji płatnego dostępu do usług internetowych.
Wrzesień Kilka słów o nas Przedstawienie kadry GOBLL Aeroklub Polski – sytuacja i plany Wyniki finansowe 2009, 2010 GOBLL na tle naszej konkurencji.
Bilet na pociąg z komórki Warszawa, 27 września 2011.
Cooperate Sales Manager dostosowanie oferty banku do potrzeb i możliwości klienta Niewodniki, kwiecień 2009.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Projekt Centrum Młodego Przedsiębiorcy realizowany w ramach programu Kreator Innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowany.
ZAAWANSOWANE WIZUALIZACJE W NAUCE I W BIZNESIE… Piotr Koźniewski 3R Studio Sp. Z o.o. Teorii i pytań kilka Charakterystyka działań z obszaru e gospodarki.
Raport o rynku franczyzowym w Polsce Edycja 2009.
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
BADANIA STATYSTYCZNE opracował: Bąk Damian.
Warsztaty zawodoznawcze
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
Marketing elektroniczny w turystyce
KS-OMNIPHARM.
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH
Program analizujący losowania Multi Lotka
ZOSTAŃ Starszym Trenerem Zespołu (STZ) *Aby zostać Starszym Trenerem Zespołu przedstawiciel musi uzyskać co najmniej 8 klient-punktów oraz bezpośrednio.
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
Projekt integrujący małe i średnie biura nieruchomości
Google Analytics                                                                                              Mariusz Gąsiewski
Ocena systemu sprzedaży bezpośredniej
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
A&I Firmness. Wizja Pomaganie firmom w rozwijaniu i zdywersyfikowaniu zagranicznych rynków sprzedaży.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Technik Organizacji Reklamy
Wprowadzenie Prelegenci: –Tadeusz Kowalczyk – TKSoftware –Jerzy Harasimowicz – TACT.
Epicor|Scala IT ma znaczenie Maciej Kowalik.
Twój pomysł na biznes!.
Początek działalności z 24- GODZINNYM PLANEM DZIAŁANIA aż do osiągnięcia pozycji STZ oraz SKZ. O tym trzeba pamiętać!
Strona 1 Branża Grzewczo-Instalacyjna w Internecie 2013 Poznań, Ireneusz Jeleń 664/
SIEĆ MOBILNYCH BILETOMATÓW W AUTOBUSACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W WARSZAWIE Nowoczesne, zautomatyzowane systemy sprzedaży biletów komunikacji miejskiej i.
Kampania Cross- Marketingowa Założenia Kampanii Cross-promocja dla batonów marki Snickers oraz usługi stremingu muzyki - Deezer Umieszczenie wewnątrz opakowań.
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Technologie w marketingu czyli jak skutecznie.
Akcja ma na celu kreowanie marki wśród młodych ludzi oraz zwiększenie jej konkurencyjności na rynku.
Zbiór danych zapisanych zgodnie z określonymi regułami. W węższym znaczeniu obejmuje dane cyfrowe gromadzone zgodnie z zasadami przyjętymi dla danego.
TECHNIK HANDLOWIEC.
PSYCHOKARTOGRAFIA w praktyce Adam Foland
I T P W ZPT 1. I T P W ZPT 2 Synteza logicznaInżynieria informacji Dekompozycja funkcjonalna Odwzorowanie technologiczne FPGA Hierarchiczne podejmowanie.
Darmowe porady prawne on-line Specprawnik w liczbach: o Ponad 35 tyś. odwiedzin miesięcznie o 1669 potwierdzonych i aktywnych prawników z całego kraju.
Promocja listopadowa 2015 Aby zarobić już za miesiąc dużo pieniędzy - musisz te informacje przekazać dalej i nauczyć je przekazywać jeszcze dalej…
Agnieszka Bieniak Zaangażowanie pracowników – 365 dni zaangażowania.
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
CZY ROZMAWIASZ Z RODZICAMI O TYM CO ROBISZ W INTERNECIE (NA JAKIE STRONY WCHODZISZ, Z KIM SIĘ KONTAKTUJESZ)?
ZAJĘCIA. Rozkład 6 prezentacji, każda z innego obszaru DiD Każda z prezentacji przygotowana przez 2 osobowy zespół Ostatnie zajęcia – termin rezerwowy,
Zintegrowane systemy informatyczne
Komisja Zasilania IGKM „ Nowoczesne rozwiązania rozdzielnic prądu stałego i średniego napięcia dla elektrycznej trakcji miejskiej” r. Konin.
VIVID GAMES NOWOCZESNE STUDIO DEWELOPERSKIE, ZAJMUJĄCE SIĘ PRODUKCJĄ I PUBLIKACJĄ GIER WIDEO. 5-LETNIA OBECNOŚĆ NA RYNKU, PONAD 150 ZREALIZOWANYCH PROJEKTÓW.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
Tworzeniu interaktywnych map turystycznych
MÓJ ZAWÓD.
Części zdania pojedynczego
Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w badaniu satysfakcji
Profesjonalna wycena pojazdów na stacjach diagnostycznych
Nowoczesne zarządzanie
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
Przykładowa ankieta nt. telefonów komórkowych
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
Akademia Sukcesu Zajęcia 3
Ankieta statystyki.
Candy Shop powstał na rzecz projektu Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwa w 2013r i mieści się w XI Liceum Ogólnokształcącym w Białymstoku. Działalność spółki.
Zapis prezentacji:

Poznaj swoich klientów. Analiza danych w sieci franczyzowej Dr inż. Maciej Kiewra www.qbico.pl

Nikt nie chce, by mu coś sprzedano… …każdy chce, aby mu pomóc! www.qbico.pl

Analiza informacji od pracowników Spotkania z klientami Wskaż skalowalną metodę pozyskiwania wiedzy Obserwacja Analiza informacji od pracowników Spotkania z klientami Wywiady (np. telefoniczne) z klientami Gromadzenie danych cyfrowych www.qbico.pl

Praktyczne wykorzystanie pozyskanej wiedzy z Tableau www.qbico.pl

Zbiór fikcyjnych danych sprzedażowych z kilku punktów franczyzowych Przykładowe dane o klientach Zbiór fikcyjnych danych sprzedażowych z kilku punktów franczyzowych Wszystkie punkty ulokowane są we Wrocławiu w różych galeriach handlowych Nie znamy danych osobowych klienta: jedynie jego wiek, płeć i kod pocztowy www.qbico.pl

Przykładowy zbiór danych www.qbico.pl

Ile kosztuje Tableau? Uporządkuj rosnąco według kosztu w PLN… Podwójny bilet na FC Barcelona – R. Madryt Nieznajomość potrzeb klientów 1 licencja Tableau Desktop Personal 40h serwisanta IT Średnia miesięczna płaca brutto www.qbico.pl

Pytanie za 100 punktów… Jak nakłonić Klienta, aby: Sam wprowadził swoje dane Od czasu do czasu informował o swoich potrzebach Częściej kupował Był z tego zadowolony www.qbico.pl

PromocjeMobilne.pl Co potrafi nasza aplikacja? www.qbico.pl

PulpitKontrolny.pl (1/3) Wyniki kampanii dostępne przez WWW www.qbico.pl

PulpitKontrolny.pl (2/3) Franczyzobiorca widzi swoje dane na tle innych www.qbico.pl

PulpitKontrolny.pl (3/3) Porównanie z innymi franczyzobiorcami w formie analizy kwartylowej www.qbico.pl

Podsumowanie Misją QBICO nie jest sprzedaż… Misją QBICO jest pomoc w Pozyskaniu danych (Promocje Mobilne) Analizie i wizualizacji (Tableau) Udostępnieniu danych wewnątrz franczyzy (PulpitKontrolny.pl) www.qbico.pl

Dziękuję za uwagę! Zapraszam do kontaktu: maciej.kiewra@qbico.pl www.qbico.pl

Pracowaliśmy dla: www.qbico.pl