Poznaj swoich klientów. Analiza danych w sieci franczyzowej Dr inż. Maciej Kiewra www.qbico.pl
Nikt nie chce, by mu coś sprzedano… …każdy chce, aby mu pomóc! www.qbico.pl
Analiza informacji od pracowników Spotkania z klientami Wskaż skalowalną metodę pozyskiwania wiedzy Obserwacja Analiza informacji od pracowników Spotkania z klientami Wywiady (np. telefoniczne) z klientami Gromadzenie danych cyfrowych www.qbico.pl
Praktyczne wykorzystanie pozyskanej wiedzy z Tableau www.qbico.pl
Zbiór fikcyjnych danych sprzedażowych z kilku punktów franczyzowych Przykładowe dane o klientach Zbiór fikcyjnych danych sprzedażowych z kilku punktów franczyzowych Wszystkie punkty ulokowane są we Wrocławiu w różych galeriach handlowych Nie znamy danych osobowych klienta: jedynie jego wiek, płeć i kod pocztowy www.qbico.pl
Przykładowy zbiór danych www.qbico.pl
Ile kosztuje Tableau? Uporządkuj rosnąco według kosztu w PLN… Podwójny bilet na FC Barcelona – R. Madryt Nieznajomość potrzeb klientów 1 licencja Tableau Desktop Personal 40h serwisanta IT Średnia miesięczna płaca brutto www.qbico.pl
Pytanie za 100 punktów… Jak nakłonić Klienta, aby: Sam wprowadził swoje dane Od czasu do czasu informował o swoich potrzebach Częściej kupował Był z tego zadowolony www.qbico.pl
PromocjeMobilne.pl Co potrafi nasza aplikacja? www.qbico.pl
PulpitKontrolny.pl (1/3) Wyniki kampanii dostępne przez WWW www.qbico.pl
PulpitKontrolny.pl (2/3) Franczyzobiorca widzi swoje dane na tle innych www.qbico.pl
PulpitKontrolny.pl (3/3) Porównanie z innymi franczyzobiorcami w formie analizy kwartylowej www.qbico.pl
Podsumowanie Misją QBICO nie jest sprzedaż… Misją QBICO jest pomoc w Pozyskaniu danych (Promocje Mobilne) Analizie i wizualizacji (Tableau) Udostępnieniu danych wewnątrz franczyzy (PulpitKontrolny.pl) www.qbico.pl
Dziękuję za uwagę! Zapraszam do kontaktu: maciej.kiewra@qbico.pl www.qbico.pl
Pracowaliśmy dla: www.qbico.pl