Komunikacja ze szkołą i nauczycielami - dziennik elektroniczny

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PRACA Z APLIKACJAMI SYSTEM PRZEMIESZCZANIA oraz NADZORU WYROBÓW AKCYZOWYCH EMCS PL 1.
Advertisements

Grupa: urzędnicy JST (operatorzy przyjmujący wnioski w urzędach)
Poczta elektroniczna – e- mail Gmail zakładanie konta. Wysyłanie wiadomości.
Literary Reference Center Przewodnik
» System Uczniowie Optivum NET+ umożliwia rodzicom bezpłatny stały kontakt ze szkołą. » Pozwala im na bieżąco śledzić postępy edukacyjne dziecka i komunikować.
OBSŁUGA KARTY DILO. Karta diagnostyki i leczenia onkologicznego zawiera: - oznaczenie pacjenta, pozwalające na ustalenie jego tożsamości, - oznaczenie.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalność INFORMATYKA INTERNETOWA w ramach projektu.
W prezentacji przedstawione zostaną możliwości i zalety korzystania z dziennika elektronicznego oraz instrukcja obsługi tego programu.
Komunikatory Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach - Janowie.
MOL NET+ Jak po raz pierwszy zalogować się do katalogu? oraz przykładowe katalogi innych bibliotek oraz biblioteki cyfrowe.
INSTRUKCJA LOGOWANIA. JAK SIĘ ZALOGOWAĆ LUB ZAREJESTROWAĆ DO MEDUMEDU.PL? JEŻELI MASZ JUŻ KONTO KLIKNIJ: ZALOGUJ! JEŻELI JESTEŚ NOWYM UŻYTKOWNIKIEM KLIKNIJ:
5 KROKÓW DO SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Jak dostać się do szkoły ponadgimnazjalnej? Instrukcja dla uczniów, którzy uczą się w gimnazjach które przekazują.
Apteka Oliwna Jak poprawnie złożyć zamówienie
Moduł SDI – zasilanie węzłów IIP oraz wykorzystanie danych. Wprowadzenie. Szkolenie przeprowadzone w ramach projektu „TERYT 3 – Rozbudowa systemów do prowadzenia.
PORADNIK WPROWADZANIA AKCJI. OGÓLNIE: Akcja musi zostać utworzona i opublikowana co najmniej tydzień przed jej rozpoczęciem. W opisie muszą znajdować.
Opracowała: wicedyrektor Monika wołyńska, listopad 2016
BVMS 5.5 Blok2- Moduł 8: Użytkownicy i grupy
Do czego mamy dostęp dzięki rejestracji na stronie www. opl. piib. org
Odbieranie dokumentów elektronicznych na ePUAP krok po kroku
System Monitorowania Kształcenia (SMK) Jak zapisać się na kurs / specjalizację – instrukcja krok po kroku Od dnia 1 lipca 2017 celem zapisania się na.
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów LO Czersk
Platforma Moodle WZiEU
Ucz i ucz się z TIK!.
Instrukcja zgłaszania szkoły do udziału w Konkursie wiedzy o zdrowym stylu życia "Trzymaj Formę!" rok szkolny 2016/2017.
Wnioski z przeprowadzonej ankiety:
Podstawowe polecenia systemu
ZASADY REKRUTACJI DO SZKOŁY PONADGIMNAZJLNEJ
Modyfikacja Kart Towarowych
E- SKARGA Formalne wymogi wniesienia skargi do WSA w kontekście informatyzacji postępowania sądowoadministracyjnego- wybrane zagadnienia.
Jak założyć konto na allegro?
Komunikacja ze szkołą i nauczycielami - dziennik elektroniczny
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Full Text Finder Przegląd Publication Finder
Microsoft® Office SharePoint® Server 2007 — szkolenie
Quick Tips Tutorial Jak uzyskać dostęp do raportów EBSCOhost i EBSCO Discovery Service w EBSCOadmin support.ebsco.com.
*) n to numer kolejny koordynatora
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
Dodawanie liczb całkowitych
Tworzenie tabel przestawnych
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Dziennik elektroniczny
Akceptacja w Module Wnioski i Postępowania
Jak dostosować witrynę internetową usługi Microsoft SharePoint Online
Spotkanie informacyjno-szkoleniowe
Jak korzystać z usługi Video s i Raportu Kontaktów
Tematy zadań. W załączeniu plik z danymi.
Zakładanie darmowego konta pocztowego Marcin „LEWY” LEWANDOWSKI Klasa : IV i XIII LO M E N U.
Zapraszamy do nowego programu PowerPoint
Koszyk danych.
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Podstawy informatyki Zygfryd Głowacz.
Zapraszamy do nowego programu PowerPoint
Zapraszamy do nowego programu PowerPoint
Wyjazdy dydaktyczne i szkoleniowe dla kadry akademickiej.
POZNAJEMY PULPIT Opracowanie: mgr Barbara Benisz SP nr 20 w Rybniku
Instrukcja obsługi systemu Dream Apply dla pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego Wyjazdy dydaktyczne dla kadry akademickiej.
Wydział Oświaty Starostwa Powiatowego
Instrukcja obsługi systemu Dream Apply dla pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego Wyjazdy szkoleniowe dla kadry akademickiej.
Współrzędne Stosowanie procedur (pomocników)
Rejestracja w systemach P1 (e-recepta) i P2 (ZSMOPL)
Rekrutacja 2019/2020 Oferta dla absolwentów gimnazjum
50 oszczędzających czas skrótów klawiaturowych programu Outlook
Instrukcja przygotowania poczty wychodzącej dla listu poleconego
Przewodnik Użytkownika Portalu Internetowego EDT
Najważniejsze operacje graficzne w programie GIMP
Platforma LearningApps
Najważniejsze operacje graficzne w programie GIMP
INSTRUKCJA LOGOWANIA do E-DZIENNIKA SP BOJSZOWY
pracę programu Outlook
Platforma LearningApps
Zapis prezentacji:

Komunikacja ze szkołą i nauczycielami - dziennik elektroniczny

Dziennik elektroniczny to nowoczesne narzędzie wspierające bieżącą pracę szkoły, pozwalające prowadzić zgodnie z prawem pełną dokumentację przebiegu nauczania uczniów w szkole.

Jednym z takich narzędzi jest system Uczniowie Optivum NET+, zwany Dziennikiem UONET+ . Oprogramowanie oraz usługi związane z tym systemem dostarczane są przez firmę VULCAN.

Dziennik Uonet+ jest również narzędziem codziennej komunikacji całej szkolnej społeczności, sposobem na udostępnianie potrzebnych informacji uczniom i rodzicom.

Komunikacja ta odbywa się poprzez Witrynę dla rodziców/ucznia - Moduł Wiadomości.

Aby uruchomić moduł Wiadomości należy wejść na stronę główną systemu (adres strony oraz dane logowania są definiowane i dostarczane przy ustalaniu dostępu do całego dziennika) i zalogować się.

Następnie na stronie użytkownika należy w jednym z kafelków kliknąć Zobacz wszystkie wiadomości.

Budowa okna modułu wiadomości wstążka sekcja: Lista wiadomości drzewo danych sekcja: Treść wiadomości

Na wstążce znajdują się ikony: Wiadomości i Nowa wiadomość, za pomocą których można zapoznać się z listą wiadomości lub napisać i wysłać wiadomość.

Po prawej stronie wstążki, znajdują się przycisk Wyloguj - poprawne wylogowanie się z systemu oraz przycisk Start - powrót do strony startowej zalogowanego użytkownika.

W folderach Odebrane, Wysłane i Usunięte znajdują się etykiety: Dzisiaj, W tym tygodniu, W ubiegłym tygodniu, Dwa tygodnie temu, Trzy tygodnie temu, Starsze

W sekcji Lista wiadomości możliwe jest odpowiadanie na wiadomość, przesyłanie jej dalej i usuwanie zbędnych wiadomości.

Aby napisać i wysłać nową wiadomość należy na wstążce kliknąć ikonę Nowa wiadomość.

Następnie należy kliknąć przycisk Dodaj/Zmień adresatów.

W oknie Dodawanie adresatów w polach: Wybierz grupę, Wybierz odział należy określić grupę adresatów (Uczniowie, Opiekunowie, Pracownicy) oraz wybrać oddział.

Należy zaznaczyć adresata wiadomości i kliknąć przycisk Należy zaznaczyć adresata wiadomości i kliknąć przycisk . Wybrany adresat zostanie przeniesiony do prawej części okna. Następnie kliknąć przycisk Zapisz. +

Następnie należy wpisać temat oraz treść wiadomości. Na koniec kliknąć przycisk Wyślij

Informacja o nowej otrzymanej wiadomości pojawia się w module Wiadomości na stronie głównej.

Wiadomości nieprzeczytane są oznaczone na liście pogrubioną czcionką.

Kliknięcie wiersza na liście wiadomości powoduje wyświetlenie jej treści i oznaczenie jej jako przeczytanej.

Aby odpowiedzieć na otrzymaną wiadomość należy w sekcji Lista wiadomości zaznaczyć nadawcę i kliknąć Odpowiedz.

Pole Do będzie już uzupełnione Pole Do będzie już uzupełnione. W temacie będą się znajdować litery RE: i temat otrzymanej wiadomości. Pole Treść będzie zawierać tekst wiadomości, na którą udzielana jest odpowiedź.

Należy zredagować odpowiedź i kliknąć przycisk Wyślij.

W folderze Wysłane można znaleźć informacje, czy konkretna wiadomość została przeczytana i przez których adresatów. W tym celu należy kliknąć ikonę w kolumnie Przeczytane przez.

Można odczytać, którzy adresaci przeczytali lub nie przeczytali wiadomości.

Aby odebraną wiadomość przesłać dalej należy zaznaczyć wiadomość i kliknąć przycisk Prześlij dalej.

Zostanie utworzona nowa wiadomość, w której będzie znajdować się przekopiowany tekst pierwotnej wiadomości.

Kliknąć przycisk Dodaj/zmień adresatów, aby dodać nowego adresata Kliknąć przycisk Dodaj/zmień adresatów, aby dodać nowego adresata. Następnie wpisać tekst nad tekstem przesyłanej wiadomości i kliknąć przycisk Wyślij.

DZIĘKUJĘ