FERIE 2014. W tym roku ferie trwały od 3 do 14 lutego. Spędziłam je na obozie kondycyjnym w Żabnicy koło Węgierskiej Górki.

HiszPANIA Przygoda zycia 3 miesiace … 12 tygodni … 90 dni … 2160 godzin … Pieciu polskich uczniów w odleglym kraju.

Ranczo Leoncio mechanik Odcinek Isabel zabrała rodzinę na wyprawę, niestety ledwo wyjechali za błonia… Mówię ci, odwróciłam się na chwilę i już
Zasady pisowni wyrazów z „ó”
Gdy wakacje się zaczynają, Wszystkie dzieci już brykają. Szczególnie, gdy gdzieś wyjeżdżają, I przygotowania zaczynają. Wszystkie ważne rzeczy pakują,
Survival Camp 2006.
Sylwia Wyleciał KrTo
M ILENA G ĄSIOREK Grupa 1016a. T EKST MOJE WAKACJE! M oje ubiegłoroczne wakacje, były bardzo długie, ponieważ ze względu na to że zdawałam wówczas egzamin.
WYCIECZKA-BAŁTÓW I GÓRY ŚWIĘTOKRZYSKIE (20 V 2009 r.)
Dzień przedsiębiorczości 3 kwietnia 2008r.odbył się dzień przedsiębiorczości. Była to już piąta edycja programu. Dla mnie był to dzień, w którym miałem.
ZIMA- CZAS ŚWIĘTOWANIA I CZAS ZABAWY….
Wstaje pierwsze dziecko, podchodzi do tablicy i ….
3 historie z życia wzięte
ZASADY P0STĘPOWANIA Z CHORYM MĘŻEM.
Rajd PTTK Autor: Adam Kopiec. Dnia odbył się kolejny pieszy rajd organizowany przez Gorzowski Oddział PTTK. Trasa rajdu: Licheń – Jezioro Słowa.
Trip to London r. o godzinie 9.00 wyjechaliśmy z Kwidzyna, by wyruszyć w dwudziestoczterogodzinną podróż, przez Niemcy, Holandię, Belgię, Francję,
Obliczamy czas.
Mateusz Czernek. 1 DZIEŃ (PIĄTEK) Przyjechaliśmy pod szkołę Pilton w Barnstaple i poszliśmy do domów z naszymi angielskimi partnerami. Rozpakowałem się
Program YOG MILE. Gdy wysiadłyśmy z samolotu, pierwszą rzeczą jaką zobaczyłyśmy były góry. Ogromne, piękne, zaśnieżone góry. Jest to jeden z najpiękniejszych.
WYCIECZKA KLAS SZÓSTYCH W PIENINY Prezentacje przygotował
Prezentacja Zając Martyna
Ülo na polskiej wigilii
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
OPOLE–WIELICZKA–KRAKÓW. Rankiem, 18 czerwca, uczniowie Szkoły Integracyjnej w Szalejowie Górnym przygotowywali się do wyprawy na pierwszą 3- dniową szkolną
Ankieta Ile czasu uczeń spędza przy klawiaturze, w internecie, oglądając telewizję? Ile czasu uczeń spędza ucząc się i czytając? W jakim celu korzystają.
Projekt „Pa!PA!” Klasy V „C”
Leipzig – Lipsk W dniach – uczniowie klas trzecich Europejskiego Gimnazjum dr Rahn wzięli udział w wymianie polsko-niemieckiej ze.
Moje Ferie.
Ferie 2014.
Dokąd to prowadzi?.
Prezentacja z zajęć Konrad Ryczek.
Moje ferie zimowe
Grupa 1011 b Nr indeksu  Nazywam się Rafał i moje życie rozpocząłem w roku Mam jednego brata Łukasza, mój tata to Mirosław, a mama nazywa.
PRAKTYKI ZAWODOWE WE WŁOSZECH – RIMINI 2014
Izabela Gacia Grupa : KrDzTo1012a Nr indeksu :
Konkurs plastyczno - literacki „Zdrowie w bajce”.
Planujemy wycieczkę trzydniową
7.03 – W ramach Białej Szkoły tradycyjnie pojechaliśmy do małej miejscowości Ząb koło Zakopanego.
Na początku szkoła zaoferowała mi udział w zajęciach z coachingu w projekcie Young in Europe. Cykl spotkań z doświadczonymi trenerami z Wielkiej Brytanii.
Jakub Śpiewak KrDzTo1015a S Spis Treści Cw1-Cw1Cw1 Cw2-str 3 Cw3-str 4 Cw4-str 5 Cw5-str 6.
Podróże. To jest Agata. Ona jest bardzo (energiczna kobieta)……Ona pracuje w biurze (podróż)….Codziennie rozmawia z (klient)…..i planuje (wycieczka pl.)…….
E-book Emil Sauer Kopiowanie, drukowanie, sprzedawanie bez zgody autora zabronione.
Sprawozdanie z wycieczki szkolnej. Dwa tygodnie temu, a dokładnie 25 września 2015 roku pojechaliśmy na jednodniową wycieczkę klasową do Łodzi. W wycieczce.
 Moje ferie zaczęły się imprezą.  Byłam u mojego wujka na 18-nastce impreza zakończyła się o 2:00 w nocy.  Później przyjechałam do mieszkania babci.
PODRÓŻ MOICH MARZEŃ EGIPT.
Maj to najwspanialszy miesiąc w roku. Kojarzy się on nam z majówką. Wtedy możemy na przykład: odpoczywać, jeździć na rowerze, chodzić na spacery do lasu.
ŻYWIEC. Gdzie? Miasto leży w województwie śląskim, w powiecie żywieckim, u zbiegu rzek Soły i Koszarawy, nad Jeziorem Żywieckim.
Bezpieczne wakacje Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Kalendarz i zegar.
Towaroznawstwo Grupa 1011 Nr albumu
W czasie ferii niektórzy się nudzą, ale nie uczniowie naszej szkoły.
KAMIL STOCH Korekta: Karolina Fromont.
Przygody Plusa i Minusa
PASCH-Jugendkurs lato 2016
MÓJ NAJLEPSZY PRZYJACIEL
Wstaje pierwsze dziecko, podchodzi do tablicy i ….
„Od Technika do Europejczyka. Nowe doświadczenia- większe możliwości”
Bezpieczeństwo podczas ferii zimowych
Sport czyli moje hobby.

FERIE 2014

Po długiej podróży pociągiem z jedną przesiadką w Katowicach dotarliśmy do Żabnicy. Jednak to nie był koniec drogi. Czekało nas jeszcze sześć kilometrów drogi między zaśnieżonymi szczytami gór.

W pokoju zamieszkałam z koleżanką Dominiką, która po trzech dniach wyjechała z obozu. Po podróży, która trwała 12 godzin, dotarliśmy do domu w którym mieliśmy spędzić całe dwa tygodnie.

W pierwszym dniu obozu mój palec uległ kontuzji nie wytrzymując zderzenia z drzwiami. Wraz z koleżankami i kolegami pojechaliśmy do lekarza, który musiał stawić czoła kontuzjom. Mimo tego nie poddałam się, biegałam na nartach i bez nich po górach.

Trenerzy pilnowali byśmy wszyscy mieli porządek w pokojach. Starałyśmy się najmocniej jak mogłyśmy. NAJGORZEJ NIE BYŁO !!!

Ja miałam na nogach pierwszy raz narty. Myślę, że trenerzy chwaląc mnie, że sobie dobrze radzę, wcale nie przesadzali. Nasi trenerzy potrafią bardzo dobrze jeździć na nartach. Śmigają jak Kowalczyk, jednak Justyna i tak jest o wiele lepsza.

Widoki jakie rozciągały się wokół, urzekały wszystkich. Region, w którym byłam podczas ferii mieści się u stóp Beskidu Małego i Beskidu Śląskiego. Góra na którą wchodziliśmy jest zarazem najwyższą górą w tych okolicach to RysiankaBeskidu Małego Beskidu Śląskiego

Mój pokój mieścił się na ostatnim piętrze, który przez prawie całe dwa tygodnie miałam tylko dla siebie. Było tam jedno okno, przez które mogłam oglądać przepiękne krajobrazy. Dzięki temu, że śnieg nie leżał przez całe dwa tygodnie, mogłam podziwiać różnorodność krajobrazu z i bez śniegu.

Uważam, iż ferie, które spędziłam w tym roku były udane. Mimo, że musiałam codziennie wstawać o szóstej rano a większość czasu pochłaniały ćwiczenia, to będę wspominała te ferie bardzo długo. Powrót do Bydgoszczy odbywał się tą samą drogą, to znaczy najpierw sześć kilometrów pieszo z torbami, na szczęście tym razem w dół i bez śniegu. Następnie pociągiem do Katowic, tam przesiadka w pociąg, który przyjechał o północy do Bydgoszczy. Tam czekał na mnie mój Tato.