Nu Skin Europa, Bliski Wschód i Afryka („EMEA”)

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Pozwól pomóc swojej firmie! Informacje o systemie.
Advertisements

PRZYGOTOWANIA DO REACH W POLSCE PIOTR ZABADAŁA MINISTERSTWO GOSPODARKI
Struktura Austriackiego Urzędu Regulacji Radiofonii i Telewizji
10 błędów / wg E. Cochran’a /
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
DYSTRYBUCJA Przygotowali: .....
1 Werbespot. AWD CEE Controller Tagung 29./30. Juni 2006 POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE KIERUNKI ROZWOJU, AKTUALNE PROBLEMY POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE.
Internet 2006: rozwój e-commerce
# y IX Światowe badanie nadużyć gospodarczych Ryzyko nadużyć gospodarczych na rynkach wschodzących Warszawa, 29 czerwca 2006 D ORADZTWO B IZNESOWE E RNST.
Audyt wewnętrzny w systemie kontroli zarządczej
Temat wystąpienia Optymalizacja Zarządzania Strukturą Oddziałową w Organizacjach Jolanta Cabaj.
Wdrożenie MiFID – nowe obowiązki dla domów maklerskich
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Firma Parker współpracuje ze swoimi klientami, aby zwiększyć ich produktywność i rentowność.
PLAN KOMPENSACYJNY – SPRZEDAŻ
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
1 Prawo energetyczne Założenia zmian do systemu kwalifikacji osób oraz ich spójność z przepisami UE i systemami kwalifikacji w krajach UE Ministerstwo.
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
Projekt integrujący małe i średnie biura nieruchomości
CRM GigaCon Warszawa Jarosław Żeliński
Audity i certyfikacja systemu zarządzania jakością
Strona 1 W treści czas na kluczowy e-tap Emblematy UE.
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
ZBIOROWY SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W GRUPIE PFRN PREZENTACJA PROGRAMU DGA QUALITY SŁUŻĄCEGO DO PREZENTACJI SZJ UŻYTKOWNIKOM ORAZ DO NADZORU NAD SZJ.
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Ochrona własności intelektualnej w przepisach polskich Nowe regulacje prawne dla eksporterów do USA Piotr Marczuk Dyrektor ds Polityki Korporacyjnej.
Nadzór pedagogiczny a nowy system doskonalenia nauczycieli
Plan biznesowy. Cele planu biznesowego: zmusza biznesmena do przemyślenia kwestii związanych z przedsiębiorstwem, rozważyć wszystkie kwestie związane.
Współpraca brokerów i ubezpieczycieli. Partnerstwo w interesie klienta reguły wymiany podstawą budowania partnerstwa w relacjach ubezpieczający – broker.
Justyna Gryz Jacek Losiak Michał Borsuk Adam Dargacz
Ograniczenie sprzedaży w szkołach tzw. żywności śmieciowej W lipcu 2012 roku Klub Parlamentarny PSL informuje opinię publiczną, że pracuje nad projektem.
PLAN KOMPENSACYJNY – SPRZEDAŻ PREZENTACJA
DZIERŻAWA SKANERA.
ROLA DYREKTORA SZKOŁY W MIĘDZYNAROWYM PROJEKCIE WSPÓŁPRACY SZKÓŁ KONFERENCJA 5 LISTOPADA 2010.
dr hab. inż. Alina Matuszak-Flejszman, prof. nadzw. UEP
Zasada partnerstwa w nowej perspektywie finansowej
MAKSYMALNY ROZWÓJ BIZNESU DZIĘKI SKANEROWI
REENGINEERING Mariusz Kucharski Tomasz Koniszewski.
call center to nie tylko infolinia
Dr Jacek Borowicz. ZMIANA TREŚCI UMOWY O PRACĘ definitywna czasowa Czynności prawne polecenia pracodawcy dwustronne jednostronne.
SYSTEM ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACJI- wymagania normy ISO 27001:2007 Grażyna Szydłowska.
Twoja Europa – Przedsiębiorstwa w pigułce. Do kogo skierowana jest witryna Twoja Europa – Przedsiębiorstwa? Piotr Kowalczyk –Jest glazurnikiem –Prowadzi.
System ocen pracowników
Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych. 2 KDPW KDPW_CCP KDPW KDPW_CCP Komisja Nadzoru Finansowego Główny Rynek GPW, Bondspot, Catalyst, New Connect, OTC.
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Kontrola zarządcza w jednostce budżetowej
WMII 2 COMMUNITY – WYDZIAŁ OTWARTY NA WSPÓŁPRACĘ Z OTOCZENIEM prof. UAM dr hab. Marek Wisła.
4/27/2017 Płatności internetowe i ich wykorzystanie w efektywnym zarządzaniu funduszami miejskimi Bartłomiej Danek Dyrektor Sprzedaży Segmentu Administracja.
 Kontrola zarządcza to ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób:  1. zgodny z prawem  2. efektywny  3. oszczędny.
Nu Skin EMEA Maksymalizator Dobrobytu z Planu Kompensacyjnego - Sprzedaż.
Zasady funkcjonowania Kontraktu Terytorialnego w latach października 2012 r.
Dlaczego firmy nie zarządzają procesami i jak to zmienić? Piotr Szynkiewicz Hospital Management, Warszawa, 21 czerwca 2013 r. Delegowanie odpowiedzialności.
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
© 2005 by Łukasz Olek, Politechnika Poznańska Klub Liderów Innowacyjności Łukasz Olek -
CELE I ZADANIA SYSTEMU Rejestracja użytkownika. Wejście do systemu. Redagowanie strony. Praca ze stroną. GPS UTWORZENIE I PRACA ZE STRONĄ INTERNETOWĄ DODATKOWE.
„ Procedury Urzędu Marszałkowskiego – mechanizmy funkcjonowania” Bartosz Szymański Naczelnik Wydziały Zarządzania PROW Urząd Marszałkowski Województwa.
Klaster Logistyczno-Transportowy „Północ-Południe”
Dlaczego warto być w Polskim Stowarzyszeniu Sprzedaży Bezpośredniej
Nazwa, logo i motto firmy
Global Ordering System - GOS
Plan projektu biznesowego
Prezentacja biznesplanu
Stowarzyszenie Klubu Polskie Forum ISO – INEM Polska, istnieje od 1996
Prezentacja biznesplanu
Raport po ocenie 360° - fragment
FIRMA UCZNIOWSKA LO ADVERT
Prezentacja biznesplanu
FINANSE PUBLICZNE - KAZUSY
Szkolenie dotyczące sprzedaży
OCZEKIWANIA WOBEC DYSTRYBUTORA Z ZAKRESU COMPLIANCE
Zapis prezentacji:

Podsumowanie zgodności postępowania dystrybutorów w regionie EMEA w 2015 r.

Nu Skin Europa, Bliski Wschód i Afryka („EMEA”)

Podsumowanie zgodności postępowania dystrybutorów w EMEA w 2015 r.

Podsumowanie zgodności postępowania dystrybutorów w EMEA w 2015 r. Informacje dotyczące zgodności postępowania podane zostały przez lokalne biura Nu Skin EMEA w imieniu Nu Skin International Inc. („Nu Skin”).   Niniejsze podsumowanie zawiera środki zaradcze nałożone przez Komisję ds. Zgodności Postępowania Dystrybutorów („KZPD”) za nadużycia zgłoszone między styczniem a grudniem 2015 r. Ogólna liczba dystrybutorów z nadużyciami w EMEA: 522 Tytuły dystrybutorskie Nałożone środki zaradcze* Dystrybutor: 371 Rozmowa lub list informacyjny/ostrzegawczy: 237 Kierownik: 76 Wstrzymanie działalności: 19 Złoty: 26 Okres próbny: 97 Lapis: 22 Połączenie/przesunięcie kont: 114 Rubinowy: 16 Rozwiązanie umowy: 74 Szmaragdowy: 8 Niepodjęcie działań: 21 Diamentowy: 2 Błękitny Diament: 1 *Wobec jednego dystrybutora mogło być zastosowanych kilka środków zaradczych. Podsumowanie zgodności postępowania dystrybutorów w EMEA w 2015 r.

Podsumowanie zgodności postępowania dystrybutorów w EMEA w 2015 r. Firmie Nu Skin zależy na prowadzeniu działalności w zgodzie z prawem i regulacjami prawnymi, a także na ochronie zarówno konsumentów, jak i klientów. Firma dokłada wszelkich starań, żeby jej niezależni dystrybutorzy również tak postępowali w swej działalności. Firma uważa, że efektywny program dyscyplinarny powinien skupiać się na pięciu kluczowych elementach:   Zasadach i procedurach firmy Szkoleniu i informacji Monitorowaniu zgodności postępowania Środkach zaradczych Ocenie i nadzorze Podsumowanie zgodności postępowania dystrybutorów w EMEA w 2015 r.

Podsumowanie zgodności postępowania dystrybutorów w EMEA w 2015 r. Firma ustanowiła KZPD w celu oceny i monitorowania działalności dystrybutorów. KZPD spotyka się co miesiąc i zarządzana jest przez prezesa i dyrektora reprezentacyjnego. KZPD składa się także z kilku menedżerów wysokiego szczebla. Cel istnienia KZPD to:   Utworzenie i zachowywanie reguł i zasad związanych ze zgodnością postępowania dystrybutorów oraz jej nadzorowaniem. Obecnie Nu Skin EMEA szczególnie skupia się na działalności reklamowej, zarówno produktów jak i możliwości biznesowych, nielegalnych kanałach sprzedaży oraz edukowaniu dystrybutorów na temat odpowiednich zachowań sponsorskich. Szkolenie dystrybutorów na temat budowania silnej, długofalowej działalności biznesowej. Ulepszenie przez Nu Skin EMEA wraz z dystrybutorami wizerunku firmy poprzez zachowanie nieustannej dbałości o zgodną z przepisami prawnymi działalność. Wprowadzanie w życie zasad znajdujących się w treści „Umowy dystrybutorskiej”, w tym „Zasad i procedur” oraz Planu Kompensacyjnego - Sprzedaż. Podsumowanie zgodności postępowania dystrybutorów w EMEA w 2015 r.