Podsumowanie zgodności postępowania dystrybutorów w regionie EMEA w 2015 r.
Nu Skin Europa, Bliski Wschód i Afryka („EMEA”)
Podsumowanie zgodności postępowania dystrybutorów w EMEA w 2015 r.
Podsumowanie zgodności postępowania dystrybutorów w EMEA w 2015 r. Informacje dotyczące zgodności postępowania podane zostały przez lokalne biura Nu Skin EMEA w imieniu Nu Skin International Inc. („Nu Skin”). Niniejsze podsumowanie zawiera środki zaradcze nałożone przez Komisję ds. Zgodności Postępowania Dystrybutorów („KZPD”) za nadużycia zgłoszone między styczniem a grudniem 2015 r. Ogólna liczba dystrybutorów z nadużyciami w EMEA: 522 Tytuły dystrybutorskie Nałożone środki zaradcze* Dystrybutor: 371 Rozmowa lub list informacyjny/ostrzegawczy: 237 Kierownik: 76 Wstrzymanie działalności: 19 Złoty: 26 Okres próbny: 97 Lapis: 22 Połączenie/przesunięcie kont: 114 Rubinowy: 16 Rozwiązanie umowy: 74 Szmaragdowy: 8 Niepodjęcie działań: 21 Diamentowy: 2 Błękitny Diament: 1 *Wobec jednego dystrybutora mogło być zastosowanych kilka środków zaradczych. Podsumowanie zgodności postępowania dystrybutorów w EMEA w 2015 r.
Podsumowanie zgodności postępowania dystrybutorów w EMEA w 2015 r. Firmie Nu Skin zależy na prowadzeniu działalności w zgodzie z prawem i regulacjami prawnymi, a także na ochronie zarówno konsumentów, jak i klientów. Firma dokłada wszelkich starań, żeby jej niezależni dystrybutorzy również tak postępowali w swej działalności. Firma uważa, że efektywny program dyscyplinarny powinien skupiać się na pięciu kluczowych elementach: Zasadach i procedurach firmy Szkoleniu i informacji Monitorowaniu zgodności postępowania Środkach zaradczych Ocenie i nadzorze Podsumowanie zgodności postępowania dystrybutorów w EMEA w 2015 r.
Podsumowanie zgodności postępowania dystrybutorów w EMEA w 2015 r. Firma ustanowiła KZPD w celu oceny i monitorowania działalności dystrybutorów. KZPD spotyka się co miesiąc i zarządzana jest przez prezesa i dyrektora reprezentacyjnego. KZPD składa się także z kilku menedżerów wysokiego szczebla. Cel istnienia KZPD to: Utworzenie i zachowywanie reguł i zasad związanych ze zgodnością postępowania dystrybutorów oraz jej nadzorowaniem. Obecnie Nu Skin EMEA szczególnie skupia się na działalności reklamowej, zarówno produktów jak i możliwości biznesowych, nielegalnych kanałach sprzedaży oraz edukowaniu dystrybutorów na temat odpowiednich zachowań sponsorskich. Szkolenie dystrybutorów na temat budowania silnej, długofalowej działalności biznesowej. Ulepszenie przez Nu Skin EMEA wraz z dystrybutorami wizerunku firmy poprzez zachowanie nieustannej dbałości o zgodną z przepisami prawnymi działalność. Wprowadzanie w życie zasad znajdujących się w treści „Umowy dystrybutorskiej”, w tym „Zasad i procedur” oraz Planu Kompensacyjnego - Sprzedaż. Podsumowanie zgodności postępowania dystrybutorów w EMEA w 2015 r.