Kubki XXL Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ  I INNYCH ŚRODKÓW KOMUNIKOWANIA W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ, AMBIENT MEDIÓW.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
Advertisements

Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Wyszków Analiza wariantowa.
EFEKT FOTOELEKTRYCZNY ZEWNĘTRZNY I WEWNĘTRZNY KRZYSZTOF DŁUGOSZ KRAKÓW,
Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
SPRAWOZDANIE Z PRACY Z MŁODZIEŻĄ ZA ROK 2015 KOŁO PZW KOLEJARZ-OFAMA OPOLE.
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
PROJEKT „DZIAŁAJMY RAZEM – AKTYWIZACJA SPOŁECZNA I EKONOMICZNA MŁODZIEŻY POLONIJNEJ W GAGAUZJI” Проект финансирован из средств Министерства Иностранных.
Elementy akustyki Dźwięk – mechaniczna fala podłużna rozchodząca się w cieczach, ciałach stałych i gazach zakres słyszalny 20 Hz – Hz do 20 Hz –
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 W RYBNIKU HISTORIA NASZEJ SZKOŁY… Pod koniec 1905 roku zamysłowskie dzieci doczekały się wreszcie własnej szkoły podstawowej.
Projekt Regulaminu Działania Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
„Promocja zrównoważonego rozwoju turystyki” Projekt indywidualny POT Działanie V.1 PO RPW.
PROGAM LOJALNOŚCIOWY FAMILO Społeczność Konsumencka Familo umożliwia uczestnikom programu oszczędzanie na zakupach dokonywanych w sklepie na stronie
Działania Powiatowego Urzędu Pracy w Człuchowie na rzecz aktywizacji bezrobotnych Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie.
Wprowadzenie Celem naszej prezentacji jest przypomnienie podstawowych informacji na temat bezpiecznego powrotu do domu i nie tylko. A więc zaczynamy…;)
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem Aby zobaczyć prezentację badania należy wybrać przycisk F5. Poruszanie się pomiędzy.
Najnowsze technologie – Profesjonalni wykonawcy. Geneza Stowarzyszenie powstało 9 kwietnia 2011 roku w miejscowości Rochna, położonej w centralnej Polsce,
Kryzys w przedsiębiorstwie „Najtrudniej zmienić się wtedy, kiedy nie wydaje się to jeszcze konieczne……” Jack Welch.
Sytuacja psychologiczna kobiet z rodzinną historią raka piersi Maria Rogiewicz Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej.
KARTY RATOWNICZE W POLSCE
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
Skuteczności i koszty windykacji polubownej Wyniki badań zrealizowanych w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki „Ocena poziomu rzeczywistej.
CAPS LOCK - CERTYFIKOWANE SZKOLENIA JĘZYKOWE I KOMPUTEROWE
Miniprzedsiębiorstwo założyło 6 uczennic z klasy 2a.
Działania ewaluacyjne prowadzone przez IZ RPO WK-P w roku 2014 Jolanta Rudnicka Biuro Ewaluacji Posiedzenie Komitetu Monitorującego RPO r. Departament.
Biznes Wielkopolska to magazyn, który ukazuje się od 2003 roku. Magazyn powstał jako element promocji firm wyróżnionych certyfikatem „Najwyższa Jakość”
Uczniowie wzięli udział w warsztatach dotyczących Akcji Burza 44. Poznali jej podstawowe założenia i przebieg.
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
O konkursie Konkurs Employer Branding Stars (EBstars) jest organizowany przez Employer Branding Institute Sp. z o.o. na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
PROJEKT KOŃCOWY. 1.Marka – Jaka jest historia marki? 2.Produkt – jakie są najistotniejsze cechy produktu? Czym różni się od innych produktów? Jakie są.
Lokalna Strategia Rozwoju dla obszaru działania LGR „Mòrénka” Adam Rogala Dyrektor Biura Stowarzyszenia Wdzydzko-Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka „Mòrénka”
Załącznik nr 9 do SIWZ Nazwa i adres firmy: ………………………………………….………….
REKLAMA. Reklama jest wszechobecna w naszym życiu. Gdy opiera się na rzetelnej informacji, jest użyteczna i potrzebna. Pomaga dokonać wyboru. Często jednak.
1 Podsumowanie wyników badań zrealizowanych w ramach kampanii edukacyjnej „Moje konsumenckie ABC”
Lokalna Grupa Działania Sandry Brdy Chojnice. Obszar. Powiat chojnicki: Gmina Chojnice Miasto i Gmina Czersk Miasto i Gmina Brusy Gmina Konarzyny Powiat.
Budżet partycypacyjny w Warszawie na rok 2018 Zespół ds. budżetu partycypacyjnego.
PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko. Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące.
Podsumowanie kampanii reklamowej HELIO „Boże Narodzenie 2009”
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów LO Czersk
Kampania promująca serial Disney Channel „ Do dzwonka”
LUKAS Bank „INSTYTUT JAK PŁACIĆ MNIEJ”
Narodowy Test Zabieganych Polaków
Rola książki w życiu człowieka
Innowacyjne wykorzystanie mediów drukowanych.
Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską
Kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
Dulux. Wiemy jak łączyć kolory BEST USE OF CONTENT
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ]
Strategia RIT Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego – RIT.
Winiary (Nestle Polska) – promocja Kochanie przez Gotowanie
PRAKTYKA ROZWOJU EKSPORTU
Moje szczęście.
Metoda projektu.
VI LO w ZSO im AK w Bielsku-Białej
Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo
10 kroków do zmiany nawyków
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
I SOCIAL MEDIA W SPORCIE
Transportowy alarm dla Mazowsza
PRZEŁAMANIE SCHEMATÓW KOMUNIKACYJNYCH W KATEGORII PRODUKTOWEJ
Wielka Oszcz w Plusie Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW DRUKOWANYCH Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie prasy tradycyjnej (wydania drukowane.
Ustawa 2.0 – pomoc materialna
Zgłoszenia w ramach kategorii Doskonała komunikacja z klientami
1.
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Implementacja rekurencji w języku Haskell
KINO NA OBCASACH.
Zapis prezentacji:

Kubki XXL Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ  I INNYCH ŚRODKÓW KOMUNIKOWANIA W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ, AMBIENT MEDIÓW

1A Założenia i cele kampanii Marka: Nescafe Produkt: Nescafe Classic Grupa docelowa: Osoby z miast z dochodami powyżej średniej i klienci wybranych hipermarketów Cel: Wsparcie w miejscu sprzedaży gdzie często podejmowane są finalne decyzje zakupowe - zachęcenie klientów do wzięcia udziału w promocji – kup specjalne opakowanie Nescafe Classic z dołączonym czerwonym kubkiem XXL (pojemność 450 ml)

1B Założenia i cele kampanii Nescafe Classic jest numerem 1 w segmencie mainstream kawy rozpuszczalnej. Jest sztandarowym produktem Nescafe. W Polsce znana i obecna od lat Grupą docelową kampanii byli mieszkańcy miast z dochodami powyżej średniej i klienci wybranych hipermarketów Celem działań było zwrócenie uwagi klientów na promocję Nescafe Classic w miejscu sprzedaży gdzie często podejmowane są finalne decyzje zakupowe. Zachęcenie do zakupu, ale też przypomnienie konsumentom o Nescafe Classic. Wywołanie pozytywnych skojarzeń z marką

2A Wyzwanie marketingowe, strategia 1) Wyróżnienie komunikacji Nescafe Classic z natłoku informacyjnego w sklepie 2) Wybranie nośnika który podkreśli charakter naszej promocji – nie używając TV 3) Dotarcie do klientów jeszcze przed wejściem do sklepu Strategia: 1) Ikoną Nescafe Classic jest czerwony kubek – wykorzystaliśmy to 2) Większość decyzji jest podejmowana w momencie zakupów

2B Wyzwanie marketingowe, strategia Wyzwaniem było zainteresowanie konsumentów promocją bez użycia TV, praktycznie każda promocja ma wsparcie w TV. Hipermarkety są polem walki - wiele nośników reklamowych - zadanie wyróżnienia się z tego natłoku reklamowego było tym trudniejsze. Musieliśmy dotrzeć szerzej niż do klientów w sklepie, zaproponowaliśmy nośnik, idealnie zwracający uwagę na Nescafe Classic w przestrzeni miejskiej Zdecydowaliśmy się bazować na silnym, skojarzeniu z Nescafe Classic – czerwonym kubku - elemencie mechanizmu promocji Ponadto większość decyzji zakupowych jest podejmowana przy półce sklepowej, albo w bliskim odstępie czasu od zakupu. Dysponując ograniczonym budżetem chcieliśmy to wykorzystać

3A Pomysł Postanowiliśmy przełamać schematy w komunikowaniu promocji w kategorii FMCG Promocja polegała na tym, że w zestawie promocyjnym był kubek XXL – zdecydowaliśmy się ją komunikować poprzez kubki XXL przed sklepami Wyprodukowaliśmy bardzo impaktowe, wielkoformatowe kubki XXL Nescafe Classic i ustawiliśmy je na parkingach, trasach dojazdowych do hipermarketów generujących najwyższą sprzedaż produktu

3B Pomysł Zaproponowaliśmy działanie łamiące schematy w komunikowaniu promocji w kategorii FMCG Skupienie się na działaniach ambientowych, na skalę niespotykana dotąd w Polsce Promocja polegała na tym, że w zestawie promocyjnym był kubek XXL na wielka kawę. Dlatego wyprodukowaliśmy i ustawiliśmy przed sklepami czerwone kubki Nescafe Classic w rozmiarze XXL Te bardzo impaktowe, wielkoformatowe formy stanęły na parkingach, trasach dojazdowych do hipermarketów generujących najwyższą sprzedaż produktu Nośniki te były widoczne z dużej odległości, zwracały uwagę osób zmierzających do danego sklepu, ale też tych znajdujących się w okolicy

4A Realizacja kampanii W marcu 2010 wyprodukowaliśmy 40 kubków XXL każdy o wysokości 7m Rotacyjnie umieszczaliśmy je w 120 lokalizacjach Były to miejsca przy, albo w pobliżu hipermarketów sieci Real, Carrefour i Tesco Na każdym kubku XXL był baner informujący o promocji Dzięki wewnętrznemu podświetleniu kubki były widoczne zarówno w ciągu dnia jak i późnym wieczorem

4B Realizacja kampanii Wyprodukowaliśmy 40 kubków XXL. Rotacyjnie umieszczaliśmy je w 120 lokalizacjach. Akcja odbyła się w trzech falach w trakcie których w tym samy momencie eksponowaliśmy 40 czerwonych kubków XXL. Wybieraliśmy starannie miejsca przy, albo w pobliżu hipermarketów sieci Real, Carrefour i Tesco, w dużych ciągach komunikacyjnych. Na każdym kubku XXL był baner informujący o promocji. Dzięki wewnętrznemu podświetleniu kubki były widoczne zarówno w ciągu dnia jak i późnym wieczorem.

5A Rezultaty Kampania w pełni zrealizowała stawiane przed nią cele sprzedażowe, dodatkowo sukces kampanii potwierdza fakt, że akcja została powtórzona jesienią 2010. O skuteczności akcji świadczy też to, że promocja w sklepach była wspierana tylko za pomocą kubków – bez innych mediów Akcja odbiła się szerokim echem wśród marek konkurencyjnych.

5B Rezultaty Kampania w pełni zrealizowała stawiane przed nią cele sprzedażowe, w hipermarketach przy których stały czerwone kubki XXL sprzedaż promocyjnej kawy Nescafe Classic była wyższa niż w pozostałych. Sukces kampanii potwierdza fakt, że akcja została powtórzona jesienią 2010. O skuteczności akcji świadczy też to, że promocja w sklepach była wspierana tylko za pomocą kubków – bez innych mediów; i pozwoliła na realizacje celów sprzedażowych Co ważne akcja została zauważona również przez branże, marki konkurencyjne żałowały, że nie zrobiły tego pierwsze.