Doradzamy - wybieramy zawód

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
POŁĄCZENIE SIŁ TO POCZĄTEK, POZOSTANIE RAZEM TO POSTĘP, WSPÓLNA PRACA TO SUKCES. HENRY FORD ROLA I ZADANIA DORADCY ZAWODOWEGO W REALIZACJI ZADAŃ EDUKACYJNO-DORADCZYCH.
Advertisements

Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych w roku szk. 2016/2017 Informacja dla uczniów klasy III Gimnazjum im. J.B.Solfy w Trzebielu.
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
Podstawy Przedsiębiorczości Wykład 4h + Ćwiczenia 4h Rafał Paśko PWSW Przemyśl.
PROJEKT „Doskonalenie szansą na rozwój” _____________________________________________________________________ Dorota Kamińska – Poradnia Psychologiczno.
Liczba placówek, uczniów i oddziałów 2014/2015 cz.1 Rok szkolny 2014/2015 Rok szkolny 2013/2014 stan na Typ placówkiLiczba uczniów Liczba oddziałów.
POWIATOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO I PRAKTYCZNEGO W BĘDZINIE ul. I. Krasickiego 17, 42 – 500 Będzin tel , fax www:
Harmonogram działań KANDYDATA do samorządowego gimnazjum w ramach elektronicznej rekrutacji na rok szkolny 2016/2017 Szkolenie dla Rodziców uczniów Szkoła.
KONCEPCJA PRACY Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Nisku na lata
Harmonogram rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych oraz kryteria przeliczania punktów.
Bariery w rozwoju edukacyjnym ucznia Wicemarszałek Województwa Małopolskiego Leszek Zegzda Kraków, 13 czerwca 2008 r.
DEMOGRAFIA, ORGANIZACJA i FINANSOWANIE ZADAŃ OŚWIATOWYCH w POZNANIU Poznań, dnia 25 stycznia 2005 r.
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W SOSNOWCU ul. Gen. Grota Roweckiego 64 OFERTA EDUKACYJNA W ROKU SZKOLNYM 2016/2017.
Konferencja nt. „Nowy wizerunek szkół zawodowych w Lublinie i Chełmie – większe szanse na rynku pracy” w ramach projektu współfinansowanego ze środków.
Gimnazjum nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Woli Gimnazjum i co dalej?
„Rozwój szkolnictwa zawodowego w Białymstoku w dostosowaniu do potrzeb rynku pracy” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2016/2017.
WYDZIAŁ OSWIATY URZEDU MIASTA POZNANIA REKRUTACJA ZASADY REKRUTACJI DO SZKÓŁ PONADGIMAZJALNYCH WSPOMAGANEJ SYSTEMEM KOMPUTEROWYM.
Akredytacje Łódzkiego Kuratora Oświaty dla placówki doskonalenia i pozaszkolnych form kształcenia ustawicznego ŁCDNiKP 824/rz Certyfikat ISO 9001 (od 2002)
1 Kształtowanie sieci szkolnictwa ponadgimnazjalnego w Powiecie Starogardzkim Perspektywa 2020.
Rola i zadania doradcy zawodowego w realizacji zadań edukacyjno-doradczych w szkole Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca.
Bielski Model Doradztwa Zawodowego
HARMONOGRAM REKRUTACJI 2017/2018
Sześciolatek idzie do szkoły
Aktywny RODZIC.
Co to jest spacer edukacyjny?
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Prowadzonych przez MIASTO BIAŁYSTOK na rok szkolny 2017/2018
Powiat Wągrowiecki Rekrutacja 2017
ZASADY REKRUTACJI DO SZKOŁY PONADGIMNAZJLNEJ
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
Układ Tytuł W DRODZE DO KARIERY doradztwo zawodowe w praktyce Podtytuł
Sześciolatek idzie do szkoły
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
Doradzamy - wybieramy zawód
„Taniec drogą do spełnienia marzeń”
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Szkoły Branżowe w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Wolinie
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
do szkół ponadgimnazjalnych
Pomoc w planowaniu kariery edukacyjnej i zawodowej ucznia
Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy Warszawa, 9 kwietnia 2018 r.
Doradca zawodowy mgr Monika Mateja
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
„Bliżej rynku pracy – Zintegrowany System Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego ZIT WOF”
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2018
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Jak zaplanować przyszłość edukacyjno-zawodową?
Punkty konsultacyjne w ramach projektu Świętokrzyskiego Kuratora Oświaty Wsparcie szkół ogólnodostępnych w realizacji zadań związanych.
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Olecku
KONFERENCJA METODYCZNA HISTORIA spotkanie sieci współpracy
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
Wydział Oświaty Starostwa Powiatowego
Prezentacja skierowana do absolwentów
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Szkoły ponadgimnazjalne/ponadpodstawowe
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
Liczebność uczniów w szkołach podstawowych i klasach gimnazjalnych – powiat gostyniński Październik.
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO ,,POGOTOWIE NAUKOWE’’
Zapis prezentacji:

Doradzamy - wybieramy zawód Gimnazjum nr 2 im. Powstańców Wielkopolskich w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi nr 3 w Poznaniu ZAPRASZA DO OBEJRZENIA PREZENTACJI: Doradzamy - wybieramy zawód

Realizujemy harmonogram działań doradczych na lekcjach wychowawczych W klasach pierwszych poznajemy nasze mocne i słabe strony, określamy nasze potrzeby i uczymy się jak je zaspokajać, kształtujemy swój styl uczenia się i rozwijamy swoją osobowość.

Realizujemy harmonogram działań doradczych na lekcjach wychowawczych W klasach drugich zapoznajemy się ze światem zawodów oraz rynkiem pracy i uczymy się jak zaplanować własną ścieżkę zawodową.

Realizujemy harmonogram działań doradczych na lekcjach wychowawczych W klasach trzecich zapoznajemy się ze schematem szkolnictwa ponadgimnazjalnego oraz procedurami rekrutacyjnymi, definiujemy własne predyspozycje zawodowe i planujemy własną ścieżkę kariery.

Uczestniczymy w warsztatach, seminariach i indywidualnych konsultacjach, które proponuje nam Centrum Doradztwa Zawodowego dla Młodzieży.

Uczestniczymy w warsztatach, seminariach i indywidualnych konsultacjach, które proponuje nam Centrum Doradztwa Zawodowego dla Młodzieży.

Ze szkolnej tablicy ogłoszeń „Co dalej gimnazjalisto Ze szkolnej tablicy ogłoszeń „Co dalej gimnazjalisto?” poznajemy ofertę szkół ponadgimnazjalnych i dowiadujemy się o terminach drzwi otwartych.

W ramach „godzinki z pedagogiem”, która ma charakter indywidualnych konsultacji, określamy swoje predyspozycje, przeliczamy punkty do rekrutacji i wypełniamy elektroniczne podania do szkół ponadgimnazjalnych.

Co roku uczestniczymy w Targach Edukacyjnych, odwiedzamy stanowiska szkół ponadgimnazjalnych, uczestniczymy w konferencjach i wykładach naukowych.

Odwiedzamy różne szkoły ponadgimnazjalne i poznajemy ich ofertę kształcenia oraz atmosferę w nich panującą.

Odwiedzamy różne zakłady pracy, poznajemy ich specyfikę i organizację.

Nasi rodzice podczas zebrań otrzymali z rąk pedagoga poradnik „Jak pomóc rozwijać skrzydła?” i zostali zapoznani ze schematem edukacji w szkołach ponadgimnazjalnych i zasadami rekrutacji.

DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ Prezentację przygotowali: Aleksander Michalak, Maciej Książkiewicz. DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ