akcja organizowana przez magazyn GLAMOUR oraz Organizację Kwiat Kobiecości Magazyn GLAMOUR to kompletny przewodnik w życiu nowoczesnej kobiety, który.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz - BADAJ SWOJE DZIECKO
Advertisements

Uniwersytet Łódzki - Start w karierę Październik -Grudzień 2011.
OGÓLNOPOLSKIE STUDENCKIE DNI PEDIATRII
PRZEDSIĘBIORCY NA START - V edycja konkursu Pomysł na biznes Monika Mardas PPNT Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego.
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
Federacja Stowarzyszeń „Amazonki”
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce
Budowanie wspólnoty uczących się MODUŁ VIII Sesja 8.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM.
Konferencja Naukowo-Szkoleniowa „Wybierz Życie – Pierwszy Krok”
Projekt współfinansowany w 75% przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego i w 25% z budżetu państwa. Regionalne Centrum Informacji Medycznej.
Projekt współfinansowany Przez Unię Europejską W ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Grzegorz Kruszyński, Sylwia Petryna Fundacja Edukacji Europejskiej.
SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.
Gimnazjum nr 2 w Andrychowie
Życie czeka – kampania promująca transplantologię.
Wszystko zależy od kobiety!
Zespół Szkół Gastronomiczno- Hotelarskich w Sosnowcu
Wydział Rozwoju i Promocji Miasta Urząd Miasta Bolesławiec Informacja o wykonaniu budżetu za 2012 r.
Pokochaj olej rzepakowy
Strategia komunikacyjna dla programu profilaktycznego „Nie uciekaj”
Klub Aktywni 50+ zaangażowanie w sekcje tematyczne i działania wolontarystyczne Poznań, STOWARZYSZENIE WZAJEMNEJ POMOCY FLANDRIA.
Opracowanie: Agata Potkaj
Centrum Edukacji Obywatelskiej Młody Obywatel Ścieżka III-WOLONTARIAT Projekt III-KAMPANIA NA RZECZ ZAANGAŻOWANIA SPOŁECZNEGO.
Kampania Społeczna AlcoSfery. Cele projektu: Zwrócenie uwagi na specyfikę grupy wysokofunkcjonujących alkoholików Zmiana sposobu myślenia o osobach uzależnionych.
Kampania wizerunkowa Polski przed
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ
Po przeprowadzeniu I etapu projektu znaliśmy sytuację społeczności lokalnej na temat segregacji elektroodpadów, dlatego pierwszym krokiem kampanii było.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
PRZEMOCY MÓWIMY NIE! KOALICJA NA RZECZ OSÓB ZNAJDUJĄCYCH SIĘ
KLUB SENIORA "EMERYT".
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
BIZON Biznes Odpowiedzialny i Nowoczesny Patronat Honorowy:
Promocja zdrowia w szkole (propozycja zajęć pozalekcyjnych)
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
Źródła informacji o zdrowiu
Szkolenie dla nauczycieli - szkolnych koordynatorów projektu „Sklep  wysypisko: ulica jednokierunkowa?” Warszawa, dn. 16 lutego 2007 r. Projekt współfinansowany.
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
Jedz Smacznie i zdrowo.
Bibliotekarz i biblioteka szkolna jako podmioty promocji
ZAŁOŻENIA OGÓLNE DO REALIZACJI IX edycji ogólnopolskiego programu edukacyjnego „Trzymaj Formę!” Warszawa, 27 sierpnia 2014.
Twój szpik, moje życie! Koncert w Hali Widowiskowo – Sportowej w Jastrzębiu – Zdroju 20.XII.2014 (sobota) od godz. 17:00 do 20:00.
Wybierz ŻYCIE Pierwszy krok.
DZIENNIKARSTWO MODOWE
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. K. MAKUSZYŃSKIEGO W WIECHLICACH SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE ROK SZKOLNY 2013/2014.
Szkoła z klasą 2.0. Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i„Gazetę Wyborczą”. Od.
Śniadanie daje moc Stowarzyszenie św. Celestyna Mikoszów,
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Każdego roku organizacje pozarządowe podejmują liczne inicjatywy na rzecz mieszkańców naszego Miasta. Organizowane przez nie akcje i wydarzenia promują.
1 „Prowadzący – niepijący” Kampania edukacyjna 7 – 31 sierpnia 2008.
Promotor dialogu społecznego 1. Plan spotkania 2 1.Geneza projektu 2.Cele projektu 3.Działania i efekty 4.Korzyści 5.Podsumowanie 6.Pytania 7.Kontakt.
Każdego roku uczniowie naszej szkoły biorą udział w Międzynarodowym QUIZIE z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu.
Program Operacyjny PL13 – Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu Tytuł projektu: „Równe szanse w zdrowiu – program profilaktyki i promocji zdrowia.
OFERTA SPONSOROWANIA VIII OGÓLNOPOLSKIEGO KONGRESU MIESZKANICZNIKÓW W ŁODZI organizowanego w dniach 19 – 20 listopada 2016 r.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
Specjalność „Promocja zdrowia”
Historia Studenckiego Koła Naukowego
NESCAFE Budzik w iPhone
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Zapis prezentacji:

akcja organizowana przez magazyn GLAMOUR oraz Organizację Kwiat Kobiecości Magazyn GLAMOUR to kompletny przewodnik w życiu nowoczesnej kobiety, który w sposób dynamiczny i zachwycający daje jej najwięcej informacji o modzie, urodzie i innych ważnych dla niej sferach życia. Jako pierwszy poruszył w mediach na dużą skalę problem profilaktycznych badań cytologicznych i umożliwił dostęp do darmowych badań. Kwiat Kobiecości jest pierwszą organizacją, która zajęła się problematyką Raka szyjki macicy i wsparciem kobiet chorujących na RSM. "Pozytywnym skutkiem ubocznym naszej choroby jest powstanie tej Organizacji" - Ida Karpińska Ambasadorki akcji: Edyta Jungowska, Anna Dereszowska, Marzena Sienkiewicz, Katarzyna Glinka, Anna Wendzikowska, Agnieszka Popielewicz.

Dotarcie ze spójną idea do wielkiej grupy kobiet, świadomie podejmujących wybory, dbających o swój wygląd, oraz zdrowie, zainteresowanych światem i ludźmi Promowanie radości i zdrowego stylu życia, dbania o siebie – swoje ciało i ducha Zwrócenie uwagi na profilaktykę w życiu kobiet i świadome myślenie o przyszłości w kontekście własnego rozwoju fizycznego i duchowego Promowanie myślenia: Ty podejmujesz decyzję o sobie, swoim zdrowiu i świadomie dokonujesz wyboru! Wzmocnienie w mediach wizerunku organizatorów i partnerów Akcji, którzy znają problemy swoich konsumentów, są blisko nich i dynamicznie odpowiadając na ich potrzeby.

Akcja organizowana jest w ramach Europejskiego Tygodnia Profilaktyki Raka Szyjki Macicy na łamach GLAMOUR oraz w centrach handlowych. Na zakończenie akcji – uroczysta gala z udziałem gwiazd i mediów. Partnerem medycznym akcji będzie Centrum Medyczne Enel-Med. oraz Wybierz Życie. Patroni honorowi: Polskie Towarzystwo Ginekologiczne Polskie Towarzystwo Ginekologii Onkologicznej Polska Unia Onkologii Polski Czerwony Krzyż

Sesja zdjęciowa z Ambasadorkami Naszym drogowskazem będzie słynne zdjęcie Petera Lindbergha z 1978 roku z między innymi: Naomi Campbell, Lindą Evangelistą I Cindy Crawford. Zdjęcie to uważa się za początek ery top modelek. Ambasadorki biorące udział w sesji: Edyta Jungowska, Anna Dereszowska, Marzena Sienkiewicz, Katarzyna Glinka, Anna Wendzikowska, Agnieszka Popielewicz oraz Ida Karpińska – prezes Organizacji Kwiat Kobiecości

W CENTRACH HANDLOWYCH: Data Styczeń r. Miejsce CH Blue City – Warszawa - ( ) CH Arkadia – Warszawa - ( ) CH Targówek – Warszawa - ( ) Mechanizm akcji w CH W CH przygotowane zostaną standy urodowe, m.in.: Porady dietetyka/ dermatologa Porady wizażystki (Sephora) Porady stylistki Glamour Każda kobieta będzie miała możliwość bezpłatnie skorzystać z w/w porad. Badania cytologiczne oraz mammograficzne wykonywać będą lekarze i pielęgniarki w mammocytobusie Wybierz Życie. Można też liczyć na pomoc i poradę studentek studiów stacjonarnych II stopnia na kierunku położnictwo Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Podczas wydarzenia każdorazowo obecne będą Ambasadorki Organizacji (Edyta Jungowska, Anna Dereszowska, Marzena Sienkiewicz, Katarzyna Glinka, Anna Wendzikowska). szczegóły współpracy w trakcie ustaleń

Podsumowaniem Europejskiego Tygodnia Profilaktyki Raka Szyjki Macicy - Piękna bo zdrowa będzie Uroczysta Gala. Podczas gali rozdane zostaną Złote Perły Mądrości patronom, partnerom, sponsorom oraz ambasadorkom akcji za aktywne wsparcie walki z rakiem szyjki macicy. W ramach gali planujemy koncert niespodziankę jednej z naszych ambasadorek, a naszymi gośćmi będą m.in. Ambasadorki Akcji, media oraz przedstawiciel stowarzyszenia ECCA (European Cervical Cancer Assocation) GALA PODSUMOWUJĄCA AKCJĘ

W GLAMOUR: Zapowiedź i rozpoczęcie Akcji w Glamour 02/11 - zapowiedź akcji na 1 stronie promującej - baner reklamowy Europejskiego Tygodnia ze zdjęciem ambasadorek - strona otwierająca Akcję z dokładnym opisem jej przebiegu - specjalna sekcja zdrowotna z logo Akcji na każdej rozkładówce sekcji – ok 4-5 rozkładówek materiałów z udziałem czytelniczek, ekspertów, partnerów i redakcji Glamour - relacja z centrum handlowego - Podsumowanie i relacja z gali – Glamour 03/11

Prasa Gala, Glamour, Claudia, National Geographic Radio kampanii radiowa: audycje z ambasadorkami oraz ekspertami w radiu ZET oraz radiu KOLOR (styczeń 2011) wymienienie marki sponsora/partnera w kampanii radiowej w radiu ZET oraz radiu KOLOR (TBC) Internet logo Akcji w kampanii internetowej w styczniu 2011: WP,glamour.pl, kobieta.pl, glamour.pl/klub/, sephora.pl, kwiatkobiecosci.pl, stolat.pl, facebook.pl, gadu-gadu.pl, rediozet.pl, radiokolor.pl oraz inne portale kobiece do których będzie wysłany komunikat prasowy i materiały reklamowe. TV w spotkaniach w programach śniadaniowych ( TVP 1 - Pytanie na śniadanie, TVN – Dzień dobry TVN) informacje o Akcji w TVN24 oraz TVN Style ŚWIADCZENIA ZWIĄZANE Z PROMOCJĄ AKCJI

Kampania billboardowa: 50 citylight oraz 20 billboardów (6x3) w Warszawie - baner reklamowy Europejskiego Tygodnia ze zdjęciem ambasadorek. (styczeń 2011)

KONTAKT Sylwia Gromada Koordynator Europejskiego Tygodnia Profilaktyki Raka Szyjki Macicy 2011 tel