27 marca 2014 JAK ZACZĄĆ? RMA Portal MOTOROLA SOLUTIONS 1.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Support.ebsco.com Użycie funkcji historii wyszukiwania Przewodnik.
Advertisements

OASE elektroniczny system składania wniosków w Polsko-Niemieckiej Współpracy Młodzieży.
Skrócona instrukcja składania wniosków o wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą z użyciem profilu zaufanego (e-PUAP) lub bezpiecznego.
TRAde Control and Expert System
Internetowa baza polskich zabytków
Interaktywna prezentacja użytkowa
Centrum Piękności Oriflame
Support.ebsco.com Wyszukiwanie zaawansowane w ekranie EBSCOhost z pojedynczym polem wyszukiwania Przewodnik.
Support.ebsco.com Przewodnik Wyszukiwanie zaawansowane w ekranie EBSCOhost z wieloma frazami.
Support.ebsco.com Wyszukiwanie w bazie Business Source w EBSCOhost Przewodnik.
Support.ebsco.com Tworzenie alertów dotyczących czasopism Przewodnik.
Wyszukiwanie w bazie CINAHL
Support.ebsco.com Przewodnik Mój folder EBSCOhost (My EBSCOhost) Przewodnik.
Support.ebsco.com EBSCOhost Wyszukiwanie złożone (z wieloma frazami) Szkolenie.
Support.ebsco.com EBSCOhost Wyszukiwanie podstawowe dla Bibliotek akademickich Szkolenie.
UPS CampusShip™ user's guide
eFaktura w DHL Express Poland
Kliknij przycisk w celu wyświetlenia ekranu.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego PEFS - Instrukcja Zagraniczna mobilność
Instrukcja logowania do Platformy E-Learningowej WSFiZ Instrukcja dla nauczycieli.
Centrum Obsługi Spółki Kapitałowej Sp. z o.o., ul. Bonifraterska 17, Warszawa Diagram funkcjonalności i użycia systemu do głosowania RemoteVoting®
J AK ZACZĄĆ PRACĘ Z ?. przed rejestracją Upewnij się, że posiadasz: aktywne konto zainstalowaną przeglądarkę Internet Explorer indywidualny studencki.
Moduł Lojalnościowy. Czyli zatrzymanie klienta przy naszym zakładzie optycznym.
Przewodnik po koncie internetowym iBOK.
Instrukcja MILO moduł klienta.
Witaj. Zapraszamy Ciebie do zapoznania się z przewodnikiem, który pokaże jak założyć konto oraz w jaki sposób można korzystać z usług w serwisie iplay.pl.
System rejestracji zawodników Polski Związek Judo 2006.
Zapraszamy do korzystania z aplikacji Auto Special
Poznaj… nowy, ulepszony… e-katalog.
Obsługa modułu integracyjnego z allegro.pl
Obsługa klienta — narzędzie uaktualniające Dla użytkowników produktów firmy Novell.
Korzystanie z katalogu komputerowego ALEPH
Logowanie do platformy PEUP
Zamawianie i rezerwacja książek przez Internet
Uonetplus.vulcan.net.pl/kobylka Podany adres należy wpisać w przeglądarce. Wyświetli się powitalna strona systemu lub Kliknąć prawym przyciskiem myszy.
Przewodnik Przewodnik Mój folder EBSCOhost (My EBSCOhost)
Na pasku narzędzi wybrać formant Karta
Program edukacyjny Dzień przedsiębiorczości Działania firmy na platformie programu.
Instrukcja obsługi portalu Informacyjno-Edukacyjnego Miasta Oleśnicy
PREZENTUJE:. DROGA DO SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Przedstawiają: Danusia Madzia Grażynka Darek Agusia.
PORTAL RMA PIERWSZE KROKI
JAK ZACZĄĆ? RMA PORTAL 27 January, 2015 ZEBRA TECHNOLOGIES.
POUFNE. Dystrybucja wyłącznie do partnerów objętych umową o zachowaniu poufności. Firma Microsoft nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych.
© 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodawanie kontaktu Lista Kontakty upraszcza komunikację i umożliwia sprawdzenie statusu obecności.
LOGO Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach ul. Kazimierza Pułaskiego 19/21, Siedlce CENISZ SWÓJ CZAS? NIE CHCESZ STAĆ W KOLEJKACH? ZAREJESTRUJ SIĘ PRZEZ.
Dziennik elektroniczny w Zespole Szkół nr 1 w Choczni
GENERATOR WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE. Generator wniosków o dofinansowanie umożliwia przygotowywanie i edycję wniosków o dofinansowanie. Jest to pierwszy.
Instrukcja Rejestracja do I edycji Gimnazjalnej Olimpiady Wiedzy o Społeczeństwie Instrukcja
Przewodnik Wprowadzenie do
Przewodnik Bazy Business Source Wyszukiwanie podstawowe
Program Wiedza Edukacja Rozwój
Przewodnik Zastosowanie folderu Moje EBSCOhost
Przewodnik Bazy CINAHL Wyszukiwanie podstawowe
Bazy Business Source Wyszukiwanie zaawansowane Przewodnik
Przewodnik Tworzenie powiadomień dotyczących czasopism w EBSCOhost
Przewodnik Tworzenie powiadomień dotyczących wyszukiwania w EBSCOhost
Przewodnik Użycie funkcji historii wyszukiwania w interfejsach EBSCO
EBSCOhost Mobile Przewodnik
Przeglądarka Cyfrowego Archiwum EBSCOhost Przewodnik
Przewodnik Wyszukiwanie eKsiążek EBSCO.
Bazy CINAHL Wyszukiwanie zaawansowane Przewodnik
DHL24 – INSTRUKCJA DHL Parcel Warszawa, maj 2016.
Co to jest e-PUAP  e-PUAP to Elektroniczna Platforma Administracji Publicznej – nowoczesny system komunikacji pomiędzy Obywatelem, Przedsiębiorcą a Urzędem.
DynaMed Plus Przewodnik
Rejestracja napraw online
DHL24 – instrukcja Warszawa, sierpień 2017 DHL Parcel.
Proces rejestracji nowego członka stowarzyszenia
Uonetplus.vulcan.net.pl/kobylka Podany adres należy wpisać w przeglądarce. Wyświetli się powitalna strona systemu lub Kliknąć prawym przyciskiem myszy.
Instrukcja zgłaszania szkoły do udziału w Konkursie wiedzy o zdrowym stylu życia "Trzymaj Formę!" rok szkolny 2016/2017.
Instrukcja obsługi panelu E-gwarancji
Zapis prezentacji:

27 marca 2014 JAK ZACZĄĆ? RMA Portal MOTOROLA SOLUTIONS 1

SPIS TREŚCI Zalety Nawigacja po RMA Portalu Zgłaszanie nowej naprawy Warunki naprawy Informacje dot. wysyłki Informacje kontaktowe Informacje dot. faktury Potwierdzenie szczegółów RMA Szczegóły zgłoszonego RMA Sprawdzanie statusu naprawy Organizowanie odbioru przesyłki Statystyki naprawy Zatwierdzanie wyceny naprawy płatnej Gwarancja & Warunki naprawy

ZALETY Dostęp 24x7 Możliwość zgłaszania napraw online Możliwość drukowania dokumentów przesyłki Sprawdzanie statusu naprawy Informacje śledzenia przesyłki Usługa odbioru przesyłki Statystyki naprawy Akceptania wyceny naprawy płatnej Sprawdzanie gwarancji oraz warunków naprawy Wielojęzyczny interfejs Dostęp do dokumentacji o produktach oraz innych źródeł informacji Motorola

NAWIGACJA PO PORTALU RMA RMA Portal jest dostępny pod adresem: http://www.motorolasolutions.com/US-EN/Support/Online+RMA/Europe+Middle+East+and+Africa Nowych klientów prosimy o kliknięcie na link “PSION” pod “Rejestracja zgłaszania napraw online (RMA)”, a następnie po wypełnieniu formularza rejestracji nowego użytkownika o potwierdzenie przyciskiem „Potwierdź”. Po otrzymaniu potwierdzenia o aktywacji Państwa konta, mogą Państwo zgłaszać naprawy przez “PSION” przez kliknięcie “Logowanie do Portalu RMA” Jeśli potrzebują Państwo wsparcia, prosimy o kontakt poprzez email na adres admin_rma@motorolasolutions.com.

NAWIGACJA PO PORTALU RMA Przydatne linki Inne przydatne linki i informacje Menu główne Portalu RMA Menu startowe, ważność hasła oraz informacje o ostatnim logowaniu

ZATWIERDZANIE GWARANCJI I WARUNKÓW NAPRAWY Proszę kliknąć na „Zatwierdzanie gwarancji / warunków naprawy” Proszę wprowadzić tutaj numer seryjny Proszę kliknąć na „Sprawdź” Wyniki

ZGŁASZANIE NOWEJ NAPRAWY Proszę kliknąć na „Zgłoś nową naprawę”

SZCZEGÓŁY WNIOSKU NOWEJ NAPRAWY Proszę wprowadzić numer seryjny Proszę kliknąć na „Znajdź produkt” Jeśli numer seryjny nie zostanie znaleziony, proszę wybrać rodzinę produktów z menu rozwijanego Państwa zgłoszenie wyświetli się tutaj zanim je Państwo zaakceptują. Proszę wybrać problem Proszę wybrać opis problemu Proszę dodać dodatkowy opis usterki Jeśli chcą Państwo zalogować kolejną naprawę, proszę powtórzyć wszystkie kroki. Gdy wszystkie numery seryjne zostanę wprowadzone, proszę kliknąć „Kontynuuj” Proszę kliknąć na „Dodaj Produkt” Proszę kliknąć na „Kontynuuj”

INFORMACJE DOT. WYSYŁKI Aby zmienić obecny adres na inny, istniejący w naszej bazie danych, proszę wybrać “Użyj istniejącego już adresu zwrotnego” Proszę wybrać “Stwórz nowy adres zwrotny” jeśli pożądany adres nie znajduje się w menu rozwijanym. Można teraz wprowadzić ręcznie szczegóły adresowe. Po wybraniu “Użyj istniejącego już adresu zwrotnego” w poprzednim kroku, można wybrać poprawny adres z menu rozwijanego. Po wybraniu“Stwórz nowy adres zwrotny”, można wprowadzić tutaj szczegóły adresowe. Na stronie z informacjami dot. wysyłki proszę sprawdzić czy podany adres zwrotny jest poprawny. System wyświetla domyślnie “Użyj już obecnego” wraz ze szczegółami domyślnego adresu Państwa konta. Proszę kliknąć na „Kontynuuj”

INFORMACJE KONTAKTOWE Aby wybrać inny kontakt z listy istniejących kontaktów, proszę wybrać “Użyj istniejącej już osoby kontaktowej”. Aby wprowadzić nowe dane kontaktowe, proszę wybrać “Dodaj nową osobę kontaktową”. Na stronie informacji kontaktowych dot. wysyłki, proszę sprawdzić osobę kontaktową, numer telefonu, faksu oraz adres email osoby kontaktowej w wybranym wcześniej adresie zwrotnym. Domyślnie osobą kontaktową jest właściciel konta na Portalu RMA - Wyświetla się “Użyj obecnej osoby kontaktowej”. Proszę kliknąć na „Kontynuuj”

INFORMACJE O WARUNKACH NAPRAWY Jeśli nie zgadzają się Państwo z wyświetlonym typem naprawy, proszę wybrać„Tak” z menu rozwijanego, aby zmienić rodzaj naprawy. Następnie proszę wybrać prawidłowy typ serwisu z powyższego menu rozwijanego. Po wybraniu naprawy kontraktowej (Kontrakt bronze), proszę wpisać numer kontraktu do pola poniżej. W przypadku naprawy powtórnej, proszę wpisać numer RMA poprzedniej naprawy w polu „Numer oryginalnej naprawy” Wycena naprawy: Dla naprawy płatnej (Time&Material), wycena za naprawę pojedynczego urządzenia wyświetlana jest klientom z bezpośrednim kontem serwisowym u Motorola Solutions. Jeśli nie posiadają Państwo bezpośredniego konta serwisowego, wyświetlona zostanie następująca wiadomość: “Proszę wysłać urządzenie do naszego centrum napraw. Po otrzymaniu urządzenia, wycena naprawy płatnej zostanie wysłana do Pańskiego partnera biznesowego. Pole informacji o warunkach naprawy pokazuje rodzaj naprawy połączony z konkretnym numerem seryjnym urządzenia. Numer referencyjny klienta #: Proszę wprowadzić wewnętrzny numer referencyjny, jeśli go Państwo posiadają. Proszę kliknąć na „Kontynuuj”

Proszę kliknąć na „Kontynuuj” DANE DO FAKTURY Jeśli domyślne dane do faktury są nieprawidłowe, proszę wybrać “Nie” z menu rozwijanego oraz kliknąć „Kontynuuj”. Dział Obsługi Klienta Motorola Solutions skontaktuje się z Państwerm z dalszymi instrukcjami. Jeśli nie mają Państwo bezpośredniego konta serwisowego w Motorola Solutions, zostaną wyświetlone domyślne dane do faktury Państwa partnera biznesowego, których nie będzie można zmienić. Proszę sprawdzić adres do faktury na stronie danych do faktury. Proszę kliknąć na „Kontynuuj”

ZATWIERDZANIE SZCZEGÓŁÓW RMA ZGŁOSZENIE POJEDYNCZEGO URZĄDZENIA: Na stronie zatwierdzania szczegółów naprawy RMA proszę sprawdzić szczegóły produktu, adres zwrotny oraz informacje kontaktowe. Proszę kliknąć na „Dodaj zgłoszenie naprawy (RMA).

SZCZEGÓŁY ZGŁOSZENIA RMA Na stronie ze szczegółami numeru naprawy, proszę kliknąć na „Drukuj zgłoszenie” na dole strony aby wydrukować dokumenty do wysyłki dla Państwa urządzeń. Proszę wysłać uszkodzone urządzenie do Motorola Solutions wraz z formularzem naprawy RMA. Jeśli na formularzu naprawy RMA znajduje się wycena naprawy, proszę zauważyć, iż może być on użyty jako potwierdzenie wyceny naprawy płatnej, jeśli znajduje się na nim pieczątka firmowa oraz podpis. Dotyczy to wszystkich państw oprócz Wielkiej Brytanii, Rosji oraz RPA, gdzie potwierdzenie wyceny wymagane jest na oficjalnym papierze firmowym.

SZCZEGÓŁY ZGŁOSZONEGO RMA ZGŁOSZENIE KILKU URZĄDZEŃ ZGŁASZANIE KILKU URZĄDZEŃ – wyświetlanie/ drukowanie formularza naprawy RMA:   Na stronie szczegółów naprawy numeru RMA: Aby zobaczyć kompletny formularz RMA ze wszystkimi numerami seryjnymi, proszę kliknąć na “Wydrukuj wszystkie RMA”. Wyświetli się formularz naprawy RMA ze wszystkimi zalogowanymi numerami seryjnymi. W celu wyświetlenia / wydrukowania szczegółów naprawy osobno dla każdego zgłoszenia : Proszę przejść do “Sprawdź status naprawy”, następnie kliknąć w numer “RMA#” zgłoszenia naprawy, które życzą sobie Państwo zobaczyć – zostaną wyświetlone szczegóły konkretnego zgłoszenia. Aby wydrukować formularz naprawy RMA osobno dla każdego zgłoszenia, proszę powtórzyć powyższe kroki i kliknąć na „Drukuj zgłoszenie”.

SPRAWDZANIE SZCZEGÓŁÓW NAPRAWY Proszę kliknąć na „Sprawdź status naprawy” Aby wyświetlić numery napraw RMA , które Państwo zgłosili w ciągu ostatnich 30 dni, proszę kliknąć na zakładkę “Sprawdź status naprawy” w menu głównym na stronie startowej Portalu. Na każdej stronie wyświetlanych jest do 10 numerów napraw RMA. Proszę wybrać przedział czasowy Proszę kliknąć na numer naprawy RMA w celu wyświetlenia wszystkich szczegółów każdego RMA Dla szybszego wyszukiwania proszę wprowadzić numer naprawy RMA, numer seryjny lub numer referencyjny klienta. Status naprawy

ORGANIZOWANIE ODBIORU PRZESYŁKI Proszę kliknąć na „Sprawdź status przesyłki” Jeśli urządzenie jest objęte kontraktem uwzględniającym usługę odbioru, mogą Państwo zorganizować odbiór wysyłki na portalu RMA. W innym przypadku zostaną Państwo przekierowani na stronę przewoźnika po kliknięciu w pole „Zorganizuj odbiór (Pickup Collection) , na której mogą Państwo zorganizować odbiór (płatny przez klienta). Proszę kliknąć na link przewoźnika aby przejść do jego strony.

Proszę kliknąć na “Zorganizuj odbiór” ORGANIZOWANIE ODBIORU PRZESYŁKI – urządzenie na kontrakcie z usługą odbioru Proszę wyszukać adres odbioru wysyłki lub wybrać go z listy adresów zapisanych w systemie oraz wypełnić następujące pola Proszę kliknąć na “Zorganizuj odbiór”

Proszę kliknąć przycisk w celu wydrukowania etykiety przewozowej. ORGANIZOWANIE ODBIORU PRZESYŁKI – urządzenie na kontrakcie z usługą odbioru Proszę kliknąć przycisk w celu wydrukowania etykiety przewozowej.

STATYSTYKI NAPRAWY Proszę sprecyzować typ naprawy przez wybranie pola naprawy płatnej, kontraktowej lub gwarancyjnej. Proszę kliknąć w ”Statystyki naprawy” Proszę wybrać datę rozpoczęcia i zakończenia. Proszę wybrać produkt z listy, dla którego życzą sobie Państwo wygenerować wykres. Proszę kliknąć na „Wybierz wszystko” w celu wybrania wszystkich produktów oraz „Wyczyść wszystko” w celu wyczyszczenia listy. Proszę wybrać wygląd wykresu przez dobranie szerokości (mała, średnia, duża) oraz typu (kolumna lub wiersz). Proszę wybrać rodzaj wykresu Z listy stron proszę wybrać stronę dla której życzą sobie Państwo wygenerowanie wykresu Proszę kliknąć „Wygeneruj wykres”

STATYSTYKI NAPRAWY przykład

Zatwierdzanie wyceny naprawy Proszę wybrać „Zatwierdzanie wyceny RMA” Proszę kliknąć „Zatwierdź” aby zatwierdzić wycenę naprawy Proszę wprowadzić numer wyceny naprawy ”PO number” Proszę kliknąć „Odrzuć” w celu odrzucenia wyceny naprawy. Proszę zaznaczyć pole w celu potwierdzenia warunków regulaminu. Proszę przeczytać „Warunki regulaminu”

Zatwierdzanie wyceny naprawy W przypadku odrzucenia wyceny mają Państwo dwie opcje „Odrzuć/Zwróc”, aby posłać urządzenie bez naprawy na podany przez Państwa adres zwrotny oraz „Odrzuć/Zutylizuj”, aby zutylizować urządzenia w centrum napraw Motorola Solutions. Proszę kliknąć OK, aby potwierdzić

WSKAZÓWKI Jeśli wybiorą Państwo “Nie” podczas logowania Jeśli podczas logowania naprawy RMA wskazali Państwo, iż warunki naprawy lub dane do faktury są nieprawidłowe, skontaktuje się z Państwem Dział Obługi Klienta PSIONu. Wsparcie potrzebne z obsługą Portalu RMA Jeśli mają Państwo jakiekolwiek trudności związane z użytkowaniem Portalu RMA, proszę skonaktować się z Działem Obsługi Klienta PSIONu drogą emailową. W przypadku, gdy na Portalu RMA wyświetli się komunikat z błędem, uprzejmie prosimy o posłanie poprzez email zrzutu ekranu wraz ze szczegółowym opisem występującego problemu.

PRZYDATNE LINKI Support admin_rma@motorolasolutions.com Online RMA - Europa, Środkowy Wschód & Afra http://www.motorola.com/Business/US-EN/Support/Online+RMA/Europe+Middle+East+and+Africa

DZIĘKUJEMY… 26 iProtect Classification as Appropriate MOTOROLA, MOTO, MOTOROLA SOLUTIONS and the Stylized M Logo are trademarks or registered trademarks of Motorola Trademark Holdings, LLC and are used under license. All other trademarks are the property of their respective owners. © 2010 Motorola, Inc. All rights reserved. 26