Piotr Tabor Łódź 23.04.2014 r.. Biznes konferencyjny - jak przyciągnąć organizatorów konferencji i kongresów? Kryteria decydujące o wyborze obiektu pod.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STOWARZYSZENIE Strategia działania (19 października 2007) Stowarzyszenie Q-Service Truck 4Jot Consulting.
Advertisements

RAPORT.
Powierzchnie reklamowe na terenach MTP
Warszawa system IMS 7.0 oprogramowanie dla warsztatów i sklepów branży motoryzacyjnej Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
„KADRY DLA BIZNESU” ABONAMENTY MEDYCZNE JAKO ISTOTNY ELEMENT WYNAGRADZANIA I MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW
1 mgr inż. Sylwester Laskowski Opiekun Naukowy: prof. dr hab. inż. Andrzej P. Wierzbicki.
Hotel Courtyard – Warszawa
Mali i średni przedsiębiorcy – jak chcą się rozwijać. Nowoczesny, ale odtwórczy model biznesowy. Warszawa, 20 czerwca 2011 r. Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek.
Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Przygotowania Polski do EURO 2012 Grupa Robocza infrastruktura.
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
Od pomysłu do realizacji projektu - procedury. 2. Jakie są źródła finansowania naszego projektu?
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PHU MAXIMUM
ul. Dąbrowskiego 40 Poznań Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa Spółdzielnia Usługowo Produkcyjna Kółek Rolniczych „PROAGRO” ul. Polna Chrzypsko Wielkie.
Ul. Gdyńska 31/33 Poznań Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski
Outsourcing Dlaczego niektórym się opłaca? 23 maja 2013 r. Zamość
Internetowa Platforma Przetargowa ww.aukcje-przetargi.pl
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Problemy turystyki w województwie podkarpackim Brak markowych produktów turystycznych Przeciętna oferta turystyczna, znacznie poniżej możliwości regionu.
MARKETING W HANDLU Zajęcia nr 6 Tematyka:
2009 Warszawa, 24 czerwca 2009 r Oferta Krajowego Systemu Usług (KSU) dla przedsiębiorców Warszawa, 7 września 2009 r.
Zarządzanie projektami
Dom Dziennikarza Centrum Prasowe Foksal
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
Profesjonalizacja branży eventowej
Prezentacja cyklicznych konferencji menedżerskich TMT Executive Seminar v. 3.3.
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
Znaczenie Internetu w doradztwie zawodowym dla młodzieży
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Studio Firan.
EVENT MANAGEMENT: ZARZĄDZANIE WYDARZENIAMI KULTURALNYMI I ROZRYWKOWYMI
Zasady organizacji wydarzeń promocyjnych
Instytut Rynku Hotelarskiego Popyt na usługi hotelowe w 2006 oraz tendencje na najbliższe lata.
Twój pomysł na biznes!.
Wzorowy i zmotywowany personel - wizytówką hotelu
ZAKRES ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEWOZU KRAJOWEGO TOWARÓW
Oferta która sprzedaje….
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
WOLNE powierzchnie biurowe WOLNE powierzchnie biurowe o łącznym metrażu 115,35 m² Park Przemysłowy Gminy Leżajsk.
Krzysztof Margol Cele projektu: -Zbudowanie modelowego systemu uzyskiwania przychodów przez wiejskie organizacje pozarządowe - Zwiększenie potencjału.
Wspieramy właścicieli nieruchomości na wynajem VI Ogólnopolski Kongres Mieszkaniczników, Łódź, listopada 2014 r.
Prezentacja dobrej praktyki
1 Organizacja podróży służbowych FCm Travel Express Travel Policy.
TARGÓW INSTALACJE, SECUREX, SAWO, WODOCIĄGI, KOMINKI Poznań, 23 kwietnia 2010 Konferencja prasowa TARGÓW INSTALACJE, SECUREX, SAWO, WODOCIĄGI, KOMINKI.
Innowacyjna platforma pomagająca zaplanować podróż i umożliwiająca porównywanie cen usług turystycznych.
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
Businessman InstituteWarszawa, styczeń Nasze cele Celem spółki jest zwiększenie możliwości rozwoju oraz generowanych zysków poprzez rozszerzenie.
Zintegrowane systemy informatyczne
GOŚĆ NIEPEŁNOSPRAWNY W MUZEUM dobre praktyki i praktyczne przykłady.
Budynki klasy A a koncepcja Facility Management. Definicja Facility Management Termin Facility Management (FM) nie posiada precyzyjnego odpowiednika w.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Novotel Katowice Centrum **** Oferta pokoje 2016 „Idea” Danuta Bujak.
Targi Łódzkie to ponad 20-letnie doświadczenie w organizacji targów i kongresów, ciągłe dążenie do rozwoju zaowocowało ideą stworzenia Centrum Konferencyjno.
Uniwersytet Łódzki Wydział Filologiczny
Adam Pawlicz Uniwersytet Szczeciński
Adam Pawlicz Uniwersytet Szczeciński
Grupa Trip: hotel Ossa Congress & Spa prezentacja możliwości
Hotel Ossa Congress & Spa
Badanie satysfakcji studentów PWSZ w Skierniewicach 2016
Oferta kursów języka rosyjskiego dla firm
Adam Pawlicz Uniwersytet Szczeciński
Marketing w Firmie.
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
Zapis prezentacji:

Piotr Tabor Łódź r.

Biznes konferencyjny - jak przyciągnąć organizatorów konferencji i kongresów? Kryteria decydujące o wyborze obiektu pod organizację Kongresów, Sympozjów i Konferencji. Jak zarządzać biznesem konferencyjnym, aby w sposób ciągły zapewniał obiektom przypływ gotówki? Jakie decyzje inwestycyjne należy podjąć, aby stworzyć uniwersalne miejsce pod różne typy imprez - od klasycznych po artystyczne.

Kryteria decydujące o wyborze obiektu pod organizację Kongresów, Sympozjów i Konferencji: Lokalizacja Cena Kompleksowość (odpowiednia liczba noclegów, parkingów, zaplecza gastronomicznego) Unikatowość (nowość, luksus, wyróżnienie się) Eco trend

Kryteria decydujące o wyborze obiektu pod organizację Kongresów, Sympozjów i Konferencji: Nasza strona www Nasza oferta Nasz pracownik Szybkość reakcji Dostosowanie się do potrzeb organizatora Indywidualne podejście Polityka posprzedażowa

Własny panel rezerwacji i moduły opisując usługi

Jak zarządzać biznesem konferencyjnym, aby w sposób ciągły zapewniał obiektom przypływ gotówki? Ustalić politykę sprzedaż Segmentacja grup Specjalne cenniki Zarządzanie cenami i dostępnością (określenie jakie terminy są dla sektora MICE) Sposób sprzedaży i reklamy usług. Premiowanie sprzedaży (pracownicy, agencje, pośrednicy) Nagradzać lojalność

Jak zarządzać biznesem konferencyjnym, aby w sposób ciągły zapewniał obiektom przypływ gotówki? Rozliczenia: Umowa (prosta ale zawierająca komplet ustaleń i zasad) Terminy płatności (wysokość zadatku, wydłużone terminy rozliczeń) Ryzyko rozliczeń z agencjami eventowymi Polityka posprzedażowa

Raport statystyczny Gdańsk Convention Bureau/GOT – Ilość spotkań biznesowych

Raport statystyczny Gdańsk Convention Bureau/GOT – Ilość uczestników

Raport Najnowsze trendy w branży MICE przygotowany na zlecenie Orbis S.A. przez firmę SANA Consulting. Powody rezerwacji w hotelach: Dobra opinia o sieci w branży 47% Gwarancja standardu 45% Atrakcyjność warunków cenowych 41% Sprawna obsługa MICE 37% Jakościowy kontakt bezpośredni z organizatorami MICE 34%

Raport Najnowsze trendy w branży MICE przygotowany na zlecenie Orbis S.A. przez firmę SANA Consulting. Osoby odpowiadające za organizacje imprez MICE: Prezes, CEO i Top management 42% HR Manager 20% Sales Manager 17% Dział Zakupów 9% Dyrektor Finansowy 8% Komisja Przetargowa 4%

Raport Najnowsze trendy w branży MICE przygotowany na zlecenie Orbis S.A. przez firmę SANA Consulting. Kluczowe czynniki wyboru destynacji: Lokalizacja, komfortowy dojazd 39% Pomysł na program, tematykę spotkania 34% Dostępność miejsc dla danej liczby uczestników 27%

Raport Najnowsze trendy w branży MICE przygotowany na zlecenie Orbis S.A. przez firmę SANA Consulting. Źródła informacji o hotelu: Doświadczenia osób z branży, podróżujących współpracowników 55% Internet 24% Wytyczne z centrali 11% Proaktywne podejście hoteli 10%

Raport Najnowsze trendy w branży MICE przygotowany na zlecenie Orbis S.A. przez firmę SANA Consulting. Decyzja dot. rezerwacji: Dedykowany pracownik – jeden opiekun imprezy MICE od momentu rezerwacji po rozliczenie 42% Respondowność hotelu - odpowiedź na zapytania w ciągu 1-2 godzin 31% Przejrzysty wybór miejsc na wydarzenia MICE – jasny opis hoteli według istotnych kryteriów 29%

Jakie decyzje inwestycyjne należy podjąć, aby stworzyć uniwersalne miejsce pod różne typy imprez - od klasycznych po artystyczne. Ustalenie przeznaczenia produktu (grupa docelowa) Lokalizacja części konferencyjno - eventowej Układ funkcjonalny (odpowiednia ilość miejsc, ściany mobilne, mix ustawień) Wyposażenie Sali (ilość gniazdek, ilość łączy, oświetlenie i system wentylacji i klimatyzacji, jakość mebli)

Jakie decyzje inwestycyjne należy podjąć, aby stworzyć uniwersalne miejsce pod różne typy imprez - od klasycznych po artystyczne. Wielofunkcyjność sal (aranżacje światłem i techniką przy minimalizacji czynnika ludzkiego) Zaplecze gastronomiczne Zaplecze sanitarne Szatnia Parking

Jakie decyzje inwestycyjne należy podjąć, aby stworzyć uniwersalne miejsce pod różne typy imprez - od klasycznych po artystyczne. Atrakcyjność miejsca (czasowe wystawy, zmiana aranżacji) Czystość i świeżość miejsca Rozwiązania pro – ekologiczne Układ komunikacyjny Usługi towarzyszące (Spa, Wellnes, tereny zielone, basen itp.) Bezpieczeństwo

Biznes konferencyjny - jak przyciągnąć organizatorów konferencji i kongresów? Pomysłem na usługi konferencyjne Reklamą / prezentacją (portale branżowe, event dla agencji eventowych ) Sprzedażą usług konferencyjnych Serwis Obsługa posprzedażowa

Piotr Tabor Tel hoteleplus.pl