ZAPRASZAMY.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli
Advertisements

Bezpieczeństwo publiczne-edukacja dla służb mundurowych.
ELEMENTY OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO
Ocenianie kształtujące na lekcjach języka polskiego
 Nasze Liceum proponuje Wam wybór takich trzech przedmiotów
Nasza szkoła powstała w 1946 roku, a więc jako pierwsza w całym obecnym powiecie myszkowskim.
Stowarzyszenie Rodziców na Rzecz Pomocy Szkołom Przyjazna Szkoła.
Opracował: Zbigniew Łuczka M A T U R A W R O K U Co nowego.
Testy semestralne w naszej szkole!
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Wyniki egzaminu maturalnego 2012 Koszalin. Zdawalność
Matura w systemie polskim a matura międzynarodowa
ocenianie, które pomaga się uczyć
Liceum Ogólnokształcące im. Michała Kosmowskiego
nacisk na indywidualny rozwój ucznia wspieranie uzdolnień współpraca międzynarodowa Szkoła wspierająca uzdolnienia, otwarta na Unię Europejską
szkół ponadgimnazjalnych
Egzamin gimnazjalny – zasady r.szk. 2013/14
Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Gryficach Wyniki egzaminu maturalnego w sesji wiosennej 2012 roku.
Do egzaminu maturalnego w 2009 r. w ZSE-A w Kole przystąpiło 165 absolwentów, co stanowi: Liceum Profilowane - 45% wszystkich absolwentów Liceum Profilowane.
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ i PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Chojnice 2009 rok. Wiedza pozwala dobrze wybra ć !
OCENA KSZTAŁTUJĄCA ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 94.
Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Zespół Szkół al
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.
Ocenianie Kształtujące
Lokalizacja Położenie Oferta edukacyjna na rok szkolny 2012/2013 Nauka w liceum trwa 3 lata Nauka kończy się egzaminem maturalnym, uprawniającym do.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy.
Odpowiedzi ustne. Kartkówki obejmujące niewielką partię materiału. Zadania klasowe, sprawdziany, testy, arkusze egzaminacyjne, badanie wyników nauczania.
WYNIKI MATURY W roku szkolnym 2010/2011 do egzaminu maturalnego przystąpiło 33 tegorocznych absolwentów i 6 absolwentów z lat ubiegłych. 6 osób.
Co uczeń gimnazjum i jego rodzic powinni wiedzieć o nauczaniu w szkole ponadgimnazjalnej od 1 września 2012 r.? Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli.
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
MODU Ł Kszta ł cenie ponadgimnazjalne – systemy rekrutacyjne Klasa II.
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Obowiązuje od roku szkolnego 2012/2013 © FILOMATA.
Idea oceniania kształtującego
OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE OK
Zespół Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Leźnie.
Co po gimnazjum? Struktura szkolnictwa ponadgimnazjalnego.
Matura 2013/2014 Analiza wyników zdających 144 uczniów.
Matura 2014 Wyniki egzaminu maturalnego w I Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza w Białymstoku.
Wyniki diagnoz w klasach pierwszych i drugich Wrzesień 2014.
IV Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdyni.
W Małej Wsi SPOŁECZNE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCACE. Społeczne Liceum Ogólnokształcące w Małej Wsi to szkoła o wieloletniej tradycji. Od ponad 20 lat pomagamy.
Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Jana Kilińskiego w Mogielnicy
WIZJA Stworzenie dzięki odpowiedniemu programowi, metodom nauczania i środkom dydaktycznym, takich warunków nauczania i uczenia się, które umożliwią.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
XVI Liceum Profilowane CXIII Liceum Ogólnokształcące Technikum nr 11
Zespół Szkół w Barwicach Liceum Ogólnokształcące Gimnazjum Spotkanie z rodzicami uczniów klas trzecich Gimnazjum – kwiecień 2010 r.
DEFINICJA ODDZIAŁU DWUJĘZYCZNEGO Oddział szkolny, w którym nauczanie jest prowadzone w dwóch językach polskim oraz obcym nowożytnym, będącym drugim językiem.
I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika – najlepsza szkoła ponadgimnazjalna w powiecie żywieckim I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika w Żywcu.
Rodzic jako doradca zawodowy Większość młodych ludzi pytanych o to kto jest dla nich najważniejszym doradcą przy wyborze drogi edukacji wskazuje rodziców,
Dołącz do nas!!!. Profil akademicki Współpraca z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kleczewie Dołącz do nas!!!
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
SZKOŁA STOWARZYSZONA W UNESCO PATRONAT NAD SZKOŁĄ SPRAWUJĄ Wydział Farmaceutyczny.
SZKOŁA STOWARZYSZONA W UNESCO PATRONAT NAD SZKOŁĄ SPRAWUJĄ.
Z Zapraszamy. Drzwi Otwarte 22 marca 2014 roku (sobota), godz – kwietnia 2014 roku (sobota), godz – Pomorska 105,
Liceum Ogólnokształcące Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Siewierzu.
XX Liceum Ogólnokształcące
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
Ocenianie kształtujące , jest to ocenianie , które polega na pozyskiwaniu przez nauczyciela i ucznia w trakcie nauczania potrzebnych informacji. Pozwalają.
Technologia informacyjna
Zmiany w kształceniu zawodowym – czyli jak zdobyć upragniony zawód?
Szkoła Podstawowa nr 214 Ul. Fontany 1.
INFORMACJE DLA GIMNAZJALISTÓW ”To, co najlepsze, masz w zasięgu ręki”
OFERTA EDUKACYJNA. OFERTA EDUKACYJNA Przedmiot rozszerzony od klasy I Klasa I A Przedmiot rozszerzony od klasy I MATEMATYKA OD KLASY II WYBIERZESZ.
I LO W BYTOWIE SZKOŁĄ MATURALNEGO SUKCESU
Opracowanie wyników egzaminów maturalnych 2019
Zapis prezentacji:

ZAPRASZAMY

Misja Szkoły: "Sens życia polega na tym, żeby cieszyć się z niego i czynić go piękniejszym dla każdej ludzkiej istoty" Dawid Ben Gurion Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Władysława Jagiełły mieści się w Łodygowicach. Naszymi uczniami są dzieci i młodzież z terenu gminy i okolic. Jesteśmy otwarci na wszystkich, którzy akceptują wizję szkoły przyjaznej, umożliwiającej wszechstronny i pełny rozwój w poczuciu bezpieczeństwa. Ważne są dla nas następujące wartości: szacunek dla siebie i innych, współpraca i wspieranie się całego środowiska oraz wiara w możliwości naszych uczniów. Szczycimy się kreatywnością wychowanków, sukcesami życiowymi absolwentów oraz twórczymi i kompetentnymi nauczycielami.

Zainteresowanym nauką w naszym Liceum proponujemy: Klasy ogólnokształcące z możliwością wyboru minimum trzech przedmiotów realizowanych w zakresie rozszerzonym od klasy drugiej: j. polski, j. angielski, historia, geografia, biologia, fizyka, chemia, matematyka

(plastyczne,teatralne, muzyczne) Jako przedmiot uzupełniający proponujemy: ZAJECIA ARTYSTYCZNE (plastyczne,teatralne, muzyczne) Dodatkowe zajęcia obejmujące: Żeglarstwo Elementy obsługi ruchu turystycznego Narciarstwo i snowboard

Uczniowie będą mieli możliwość: zdobycia stopnia żeglarza jachtowego zdobycia stopnia pomocnika instruktora narciarstwa i demonstratora szkolnego snowboardu doskonalenia swoich umiejętności artystycznych pod okiem profesjonalistów. Zajęcia prowadzone będą przez instruktorów i specjalistów: prof. Michał Kliś – artysta, plastyk, profesor Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach, dr hab. Sebastian Kubica – plastyk, wykładowca akademicki, wykwalifikowani instruktorzy sportów letnich i zimowych, artyści scen muzycznych i teatralnych.

Nasze atuty: przyjazna i kameralna szkoła łatwy dojazd zajęcia dodatkowe obozy letnie i zimowe wymiany zagraniczne wysoka zdawalność egzaminów maturalnych jako pierwsi w regionie oceniamy KSZTAŁTUJĄCO!!!

Pracujemy w małych grupach w dobrze przygotowanych pracowniach

O C E N I A N I E K S Z T A Ł T U J Ą C E

Na czym ono polega i co daje naszym uczniom? Co to takiego? Obok tradycyjnego oceniania sumującego (oceny: od celującej przez bardzo dobrą, dobrą, dostateczną, dopuszczającą po niedostateczną), stosujemy ocenianie kształtujące (OK). Na czym ono polega i co daje naszym uczniom? W wielkim uproszczeniu: stwarza szanse pełniejszego i świadomego rozwoju oraz możliwości zdobywania wyższych ocen za sprawą kluczowych dla systemu elementów:

CELE LEKCJI podawane na każdych zajęciach - dzięki nim uczeń wie, po co uczy się danego zagadnienia, do czego wiadomości z lekcji mu się przydadzą,

KRYTERIA OCENIANIA sporządzone do każdego tematu – one wskazują dokładnie te treści, których należy się nauczyć na daną ocenę. Uczeń nie musi więc „zakuwać” całego tematu z podręcznika, wybiera tylko wiadomości wskazane w kryteriach (zgodne z podstawą programową)

INFORMACJA ZWROTNA szczegółowe wskazówki nauczyciela dotyczące tego, co należy poprawić, nad czym popracować, aby otrzymać wyższą ocenę.

Jak to wygląda w praktyce? Informacją zwrotną zamiast oceny (jak to zwykle w szkole bywa) opatrzone są np. pierwsze prace pisemne – zadania domowe. Zatem, zamiast często niezbyt ciekawych ocen, otrzymujemy od nauczyciela dokładną instrukcję, co zrobić, aby druga wersja tej samej pracy była lepsza. I to właśnie ta druga, poprawiona przez ucznia praca podlega ocenie. Naszym nauczycielom zależy na tym, aby nauczyć, a nie tylko – ocenić!

Po co to wszystko? Celem oceniania kształtującego jest przede wszystkim poprawa procesu uczenia się. Takie ocenianie zachęca uczniów do przejmowania odpowiedzialności za własną naukę, a także pomaga nauczycielowi i uczniom planować dalsze kroki.

Dla lepszej współpracy z Rodzicami, uruchomiliśmy comiesięczne popołudniowe dyżury nauczycielskie, w czasie których możecie Państwo indywidualnie spotkać się z uczącymi oraz uzyskać informacje dotyczące dziecka.

ZDAWALNOŚĆ EGZAMINU MATURALNEGO 2011 Przedmiot LO Łodygowice Kraj Język polski 100% 97% Język angielski 96% Matematyka 86%

ZDAWALNOŚĆ EGZAMINU MATURALNEGO 2012 Przedmiot LO Łodygowice Kraj Język polski 100% 97% Język angielski 92% Matematyka 73% 88%

ZDAWALNOŚĆ EGZAMINU MATURALNEGO 2013 Przedmiot LO Łodygowice Kraj Język polski 96% 97% Język angielski 100% 95% Matematyka 85% 88%

Osoby, które nie zdały egzaminu z matematyki Osoba, która nie zdała egzaminu z języka polskiego – 40% nieobecności na zajęciach Osoby, które nie zdały egzaminu z matematyki – średnio 30% nieobecności na zajęciach

Uniwersytet Jagielloński Uniwersytet Pedagogiczny Uniwersytet Śląski Według informacji, potwierdzonych przez uczniów, 30 osób na 45 dostało się na wybrane przez siebie uczelnie. Głównie są to: Uniwersytet Jagielloński Uniwersytet Pedagogiczny Uniwersytet Śląski Uniwersytet Wrocławski Akademia Techniczno-Humanistyczna Seminarium Duchowne – Kraków

A po lekcjach...

Liceum Ogólnokształcące w Łodygowicach Ul. Piłsudskiego 121 34-325 Łodygowice tel. (0 33) 863 15 81, fax. (0 33) 863 18 49 zso_lodygowice@poczta.onet.pl