Webquest dla uczniów klasy VI

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Hit reklamowy … WebQuest dla klasy pierwszej gimnazjum
Advertisements

KWASY W MEDYCYNIE Nauczyciel: mgr Monika Kosmala Uczestnicy:
TEMAT: ŚWIĘTA WIELKANOCNE WebQuest skierowany jest dla uczniów klasy V Szkoły Podstawowej w Pielgrzymowicach. Stworzony został przez bibliotekarza i.
ENGLISH AROUND THE WORLD
W poszukiwaniu ewolucji…
Co słychać Panie Darwinie?
Od pierwszego krzyku do …
Jak cało i zdrowo przyszedłem na świat
JAK ZROBIĆ STRONE INTERNETOWĄ
Pasożyty wokół nas Kozieł Mirosława.
Segregacja to rewelacja WebQuest dla uczniów gimnazjum
ANNE FRANK WebQuest dla uczniów klasy III gimnazjum
Czy należy bać się GMO?.
Rośliny - nie tylko tlen i ozdoba
Budowa atomu Katarzyna Chojnacka.
Przygotował : Robert Jaworski. Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela.
Wojny Rzeczpospolitej w I połowie xVII wieku
WebQuest dla uczniów klasy IV Cyfrowa historia Jolanta Wuzik
2009- Rok Wojciecha Korfantego Polskiego przywódcy narodowego Górnego Śląska Strona GłównaStrona Główna/Wstęp/Zadanie/Procedura/Źródła/Ewaluacja/KonkluzjaWstępZadanieProceduraŹródłaEwaluacjaKonkluzja.
Droga, prędkość, czas nasza strona uczy Was… 
Ten WebQuest przeznaczony jest dla uczniów klas VI szkoły podstawowej
WebQuest wykonane w ramach projektu BelferOnLine
IWONA SOKOŁOWSKA-DZIUK KURS BELFER ON LINE
Być może, że już za chwilę staniesz przed życiową decyzją kupna lub budowy swojego własnego M. Ale gdzie?!! Wieś czy miasto, spokój czy hałas, nuda.
Webquest dla członków Klubu SAS MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO.
Maszyny proste i ich wykorzystanie w życiu codziennym
WebQuest Tropem Pluszowego Misia A. Schneefuhs W. Koczubik.
WALORY TURYSTYCZNE POLSKI
Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela Opracowanie.
Technologia informacyjna
WebQuest Zajęcia Techniczne Wielościany foremne
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
WebQuest dla klasy III szkoły podstawowej Wędrówka po Będzinie
Polskie Parki Narodowe autor: Izabela Lara
Wiersze Jana Kochanowskiego oczami Młodzieży XXI wieku
Webquest Wojciech Korfanty
WebCreator.c0.pl Krzysztof Abram.
Warzywa i owoce, czyli to co reguluje moje moce.
Wiem, co jem?! Webquest dla uczniów klasy VI szkoły podstawowej
ŚWIĄTECZNE TARGI TIK Szkoła z klasą 2.0
„Ja wiem, ty wiesz, ale czy oni wiedzą, że mamy rezerwat?!”
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Aplikacje internetowe do wizualizacji tekstu
Helpline.org.pl – pomoc w bezpiecznym surfowaniu
Znaczenie produktów zbożowych
Świat wierszy Jana Brzechwy
Zabytki Berlina Sehenswürdigkeiten in Berlin
Segreguję i Ziemię ratuję!
Opracowały: Paulina Pietruszka, Beata Wojciechowska
WebQuest Jestem ptakiem
Strona startowa Wybierz … co Cię interesuje Nasza szkoła Strona Pracowni Strony WWW Prezentacja Wykorzystanie Internetu O autorze Redakcja Zadanie Należy.
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
Webquest Rośliny - nie tylko tlen i ozdoba „Więcej pokarmów roślinnych dla zdrowia, lepsze naturalne produkty roślinne na co dzień”
TARGI 2.0 KODEKS 2.0. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie !
Ochrona danych osobowych i kwestie prawa autorskiego §
Wskazówki Przygotowanie do gry Elementy gry Historia Twórcy Copy Right Notice Informacje dodatkowe Zagraj!!! W świecie sieci.
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
Debata szkolna 6 grudnia 2012 r. 6 grudnia 2012 r.
SZKOLNY FESTIWAL 2.0.
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Szkoła z Klasą 2.0 Gimnazjum Miejskie nr 1. Kodeks W naszej szkole w trakcie długich przerw udostępnione są komputery z dostępem do Internetu w.
Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin.
Prawo autorskie w szkole, czyli … zasady eksploatacji Internetu
Jak korzystać z internetu? Porady Młodych Dziennikarzy.
O S I Ą G N I Ę C I A C Z Ł O W I E K A. Faza I - PRZYGOTOWANIE ( 1 godzina) Głównymi celami projektu jest: Zrozumienie znaczenia odkryć i badań geograficznych.
Projekt czytelniczy dla klas piątych
prezentacji multimedialnej na konkurs „Tajemniczy świat Bałtyku”
WYPRAWY PO PRZYPRAWY Barbara Świątek.
Wojny Rzeczpospolitej w I połowie xVII wieku
KOMÓRKA Web Quest przeznaczony jest dla uczniów gimnazjów. Jego celem jest zwiększenie zainteresowania uczniów biologią i pozyskiwaniem nowych informacji.
Zapis prezentacji:

Webquest dla uczniów klasy VI Czytaj dalej… Kobiety w historii Webquest dla uczniów klasy VI

Webquest dla uczniów klasy VI Witajcie Drodzy Uczniowie! Kobiety w historii Webquest dla uczniów klasy VI Wprowadzenie Witajcie Drodzy Uczniowie! Pewnie uczycie się już trochę historii, czyli tego co wydarzyło się kiedyś, bardzo dawno temu i wcale nie tak dawno temu. Znacie już trochę osób z historii Polski. Tym razem jednak skupimy się bardziej na kobietach w historii świata i Polski. Zadanie Proces Źródła Podsumowanie Ewaluacja Kontakt z opiekunem Strona startowa

Webquest dla uczniów klasy VI Kobiety w historii Webquest dla uczniów klasy VI Wprowadzenie Co macie zrobić? Zadanie 1. Podzielcie się na trzyosobowe zespoły. 2. Wykonajcie zadanie w zespołach. Zadanie dla każdego zespołu jest akie samo . 3. Zaprezentujcie swoje prace pozostałym członkom klasy. Proces Źródła Podsumowanie Ewaluacja Kontakt z opiekunem Strona startowa

Webquest dla uczniów klasy VI Kobiety w historii Webquest dla uczniów klasy VI Wprowadzenie Co macie zrobić? Zadanie To praca wymaga zaangażowania wszystkich członków grupy i umiejętności wykorzystywania technologii informatycznych – efektem Waszej pracy będzie prezentacja multimedialna Do wykonania będą potrzebne: informacje o kobietach, które odegrały ważną rolę w historii świata, Internet, program Power Point. Efekty Waszej pracy musza być zapisane w postaci elektronicznego przekazu na płycie CD/ DVD. Pamiętajcie o bibliografii, czyli odnośnikach do stron internetowych, z których korzystaliście. Proces Źródła Podsumowanie Ewaluacja Kontakt z opiekunem Strona startowa

Webquest dla uczniów klasy VI Kobiety w historii Webquest dla uczniów klasy VI Jak macie to zrobić? Wprowadzenie Wprowadzenie Zadanie Zadanie Pracując w zespołach: Odszukajcie informacje o wskazanej dla każdej grupy kobiecej postaci historycznej. Zapoznajcie się z tymi informacjami. Zaprezentujcie pozyskane przez Was informacje. Macie 2 tygodnie na wykonanie prezentacji. Ocena Waszej pracy zleży od spełnienia warunków zawartych w karcie ewaluacyjnej. Proces Proces Źródła Źródła Podsumowanie Podsumowanie Ewaluacja Ewaluacja Kontakt z opiekunem Kontakt z opiekunem Strona startowa Strona startowa

Webquest dla uczniów klasy VI Kobiety w historii Webquest dla uczniów klasy VI Role kobiet Wprowadzenie Wprowadzenie Odszukajcie co najmniej po jednej kobiecie, która pełniła w historii świata jedną z trzech wybranych z poniższych ról. - królowe, władczynie, - dowodzące armią, - naukowcy, odkrywczynie, - matki, wychowanki, niańki, opiekunki, - gospodynie, - babcie. Zadanie Zadanie Proces Proces Źródła Źródła Podsumowanie Podsumowanie Ewaluacja Ewaluacja Kontakt z opiekunem Kontakt z opiekunem Strona startowa Strona startowa

Webquest dla uczniów klasy VI Kobiety w historii Webquest dla uczniów klasy VI Skąd wziąć informacje? Wprowadzenie Wprowadzenie Informacje http://historia_kobiet.w.interia.pl/historia.html http://histmag.org/forum/index.php/topic,1182.msg36987.html?PHPSESSID=0260c2522ef17ffb009456b8edff1047#msg36987 http://alehistoria.blox.pl/2011/04/KOBIETY-W-HISTORII.html http://www.feminoteka.pl/muzeum/ http://www.tvp.pl/wiedza/aktualnosci/sklodowska-rozwazna-czy-romantyczna/4389103 http://malgorzata-przodkowie.blogspot.com/2011/03/poszukiwania-po-kadzieli-albo-poowa.html Zadanie Zadanie Proces Proces Źródła Źródła Podsumowanie Podsumowanie Ewaluacja Ewaluacja Kontakt z opiekunem Kontakt z opiekunem Strona startowa Strona startowa

Webquest dla uczniów klasy VI Kobiety w historii Webquest dla uczniów klasy VI Wprowadzenie Wprowadzenie Co z tego wyszło? Zadanie Zadanie Teraz pewnie już wiecie, że kobiety odegrały równie ważą rolę w historii co mężczyźni. Nawet jeśli nie mówi się o nich tak dużo i nawet jeśli ich rola nie dotyczyła walki na polu bitwy czy też dowodzenia armią. Być może chcielibyście wiedzieć więcej o tym jaką jeszcze kobiety odegrały rolę w historii? A to może już być tematem następnego zadania. Proces Proces Źródła Źródła Podsumowanie Podsumowanie Ewaluacja Ewaluacja Kontakt z opiekunem Kontakt z opiekunem Strona startowa Strona startowa

Webquest dla uczniów klasy VI Kobiety w historii Webquest dla uczniów klasy VI Wprowadzenie Wprowadzenie Jaką dostaniesz ocenę? Zadanie Zadanie Karta ewaluacyjna Proces Proces Kliknij tu… Źródła Źródła Podsumowanie Podsumowanie Ewaluacja Ewaluacja Kontakt z opiekunem Kontakt z opiekunem Strona startowa Strona startowa

Czytelność i kompletność przekazu Atrakcyjność prezentacji 4 3 2 1 Punkty Czytelność i kompletność przekazu Pełna informacja wyczerpująca w każdym. Czytelne informacje, wystarczające, lecz podane sucho i bez zaangażowania. Podstawowe informacje podane mało czytelnie. Informacje nieścisłe, niekompletne, niewystarczające. 1 - 4 Grafika   Grafika świetnie dobrana do informacji. Podkreśla temat. Bardzo dobra jakość użytych zdjęć, klipartów, ikon. Dobrze dobrana grafika o wysokiej jakości. Grafika słabej jakości. Nadmiar rysunków i zdjęć zamazuje przekaz informacji zamiast go podkreślać. Brak grafiki lub bardzo niewiele. Słaba jakość obrazów. Linki Wszystkie informacje poparte odwołaniem do źródła. Wszystkie odwołania działają, a strony wywołane są wiarygodne i aktualne. Większość odnośników działa, a strony, do których prowadzą są aktualne i wiarygodne.. Część odnośników nie działa lub część stron źródłowych jest nieaktualna i mało wiarygodna. Brak odnośników do większości stron źródłowych. Te, które są - nie zawsze działają. Prawa autorskie Nie naruszono praw autorskich. Autor każdej informacji został czytelnie podany. Nie naruszono praw autorskich. Autor prawie każdej informacji został czytelnie podany. Nie naruszono praw autorskich. Autor większości informacji został czytelnie podany. Nie podano autorstwa zamieszczonych informacji. Korzystano z zastrzeżonych źródeł, gdzie wymagana jest zgoda na użycie podawanych informacji. Atrakcyjność prezentacji Prezentacja projektu bardzo ciekawa, pomysłowa bez jakichkolwiek błędów technicznych (tło, dźwięk, kompozycja, formatowanie). Prezentacja projektu ciekawa, bez większych błędów technicznych (tło, dźwięk, kompozycja, formatowanie). Prezentacja projektu poprawna. Częste błędy techniczne (tło, dźwięk, kompozycja, formatowanie). Prezentacja projektu nieciekawa, z wieloma błędami technicznymi (tło, dźwięk, kompozycja, formatowanie). Trzy stany skupienia wody? Zadanie – co macie zrobić? Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Podsumowanie Ewaluacja Kontakt z opiekunem Strona startowa Sprawdź ocenę!

Jaką ocenę dostaniecie? Kobiety w historii Jaką ocenę dostaniecie? Wprowadzenie Wprowadzenie Jaką dostaniesz ocenę? Zadanie Zadanie Skala ocen do 4 pkt. - dopuszczający od 5 do 8 pkt. - dostateczny od 9 do 12 pkt. - dobry od 13 do 16 pkt. - bardzo dobry od 17 do 20pkt. - celujący Proces Proces Źródła Źródła Podsumowanie Podsumowanie Ewaluacja Ewaluacja Kontakt z opiekunem Kontakt z opiekunem Strona startowa Strona startowa

Kobiety w historii Kontakt z opiekunem Kontakt z opiekunem Wprowadzenie Wprowadzenie Kontakt z opiekunem Zadanie Zadanie W razie pytań i wątpliwości zawsze możesz skontaktować się ze mną pisząc e-mail na adres: Katarzyna.sosniak@gmail.com.pl Proces Proces Źródła Źródła Podsumowanie Podsumowanie Ewaluacja Ewaluacja Kontakt z opiekunem Kontakt z opiekunem Strona startowa Strona startowa