Okno na Hooptymistyczny świat

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
2009 Portal Wspieramy E-biznes jako źródło informacji o działaniach 8.1 i 8.2 PO IG Agnieszka Krakowiak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
Advertisements

Zapraszamy do blogowania !
SIDEKICK nowy format reklamowy w IDMnet.
Filmy poklatkowe wykonane za pomocą programu SALSAJ
MobilePay System autoryzacji płatnego dostępu do usług internetowych.
Prezentacje wykonał: Ganiberzin Gabriel
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Borys Wróbel. jest pierwszą polską agencją marketing services specjalizującą się w marketingu mobilnym.
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
Wyniki ankietowania Miasto Szczecin Młodzieżowa Rada Miasta Szczeciński Park Naukowo Technologiczny Szczecin, 20 czerwca
SLIDER nowy format reklamowy w IDMnet.
PUSHDOWN nowy format reklamowy w IDMnet. PUSHDOWN WIELKIE MOŻLIWOŚCI Rozmiar rozwiniętej kreacji pozwala na umieszczenie pełnej oferty produktowej, wzmacniającej.
Nowe formaty reklamowe. FILMSTRIP NIEOGRANICZONE MOŻLIWOŚCI wizualizacja przygotowana na potrzeby prezentacji zobacz przykład Filmstripp jest graficzną
Monitoring Online Mediów Internetowych
INSTITUTO ESPAÑOL BARCELONA
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
Formy reklamy pensjonatu
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
Zakładanie konta pocztowego Wysyłanie i odbieranie wiadomości
PROMES - PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej Warszawa, października 2007 r. Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL.
EDI NET - badania.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
EHoliday.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
specyfikacja techniczna
program promocji kultury w przestrzeni miejskiej
Popytowe podejście do innowacji Willem Kruidhof 2011.
zakładanie konta użytkownika
Stylio.pl. Stylio.pl jest pierwszym w Polsce serwisem opartym na idei social recommendation. Stylio.pl to serwis dla ludzi świadomie kreujących własny.
DZIEŁ Z KATALOGU PUBLIKACJI
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
Bezpieczeństwo w sieci
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Hmarjak.zut.edu.pl Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny Dr inż. Henryk Marjak ANALIZA WYKORZYSTANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO INNOWACYJNEGO.
Spodziewaj si ę niespodziewanego Pomysł wykonany przez Wioletę Sobczak.
SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO.
Beata Sanakiewicz. Spis treści  Pierwsze spotkanie Pierwsze spotkanie  Ustawienia witryny Ustawienia witryny  Tło strony Tło strony  Teksty na stronie.
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
Jakimi widzami są członkowie naszej grupy docelowej? Oglądają seriale w wolnym czasie Oglądają wybrane seriale Angażują się w serial z emocjonalnie Utożsamiają.
Metody komunikacji Dawniej i dziś.
HISTORIA Ludzie od dawnych czasów próbowali się ze sobą porozumiewać. Nauczyli oni się komunikować ze sobą za pomocą przeróżnych środków: od wyrazu twarzy,
Użycie języka w procesie porozumiewania się. GEST to dowolny ruch wykonywany przez kogoś świadomie lub nie. MIMIKA to ruchy mięśni twarzy wyrażające.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Innowacją w cyberprzemoc Prezentacja rezultatów projektu.
TIK na lekcjach – od czego rozpocząć ? Projekt pt. „Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Zmienia życie, otwiera umysły. eTwinning jest platformą współpracy dla pracowników szkół z krajów europejskich, które komunikują się, współpracują.
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Innowacja w planowaniu mediów
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
HOOP - Dzień Przytulania
Discreet Beyonce Przełamywanie schematów komunikacyjnych w danej kategorii produktowej.
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
NESCAFE Budzik w iPhone
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych
NARZĘDZIA INFORMATYCZNE WSPOMAGAJĄCE WSZYSTKIE ETAPY PROJEKTU
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
MARKETING INTERNETOWY
Zapis prezentacji:

Okno na Hooptymistyczny świat INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ  I INNYCH ŚRODKÓW KOMUNIKOWANIA W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ, AMBIENT MEDIÓW 

1A tło projektu Konkurs „Wielkie OOtwarcie czego chcesz”

1B tło projektu W roku 2009 marka Hoop Cola wprowadziła nową platformę komunikacyjną, promującą ideę otwartości. W 2010 roku symbolem marki stały się Okulary OOtwartości i piosenka „Spróbuj się otworzyć”. Jako wsparcie tych działań w internecie Agencja zorganizowała dla marki konkurs „Wielkie OOtwarcie czego chcesz”. Użytkownicy na stronie hoopcola.pl zgłaszali swoje propozycje: co lub kogo chcieliby otworzyć. Nagrodą w konkursie była pomoc w realizacji zwycięskiego otwarcia. Wygrała użytkowniczka, która zaproponowała otwarcie „Okna na Hooptymistyczny Świat” Zgodnie z obietnicą, zorganizowaliśmy Wielkie OOtwarcie, tak aby było nagrodą i nobilitacją dla zwycięzcy, ale jednocześnie idealnie pasowało do strategii Klienta i realizowało jego cele marketingowe.

2A Grupa docelowa Otwieramy Okno na Hooptymistyczny Świat w Warszawie!

2B grupa docelowa Ponieważ Hoop Cola swój przekaz kieruje do młodych i aktywnych – 15-39 lat – mieszkańców miast, Agencja uznała, że idealnym miejscem na otwarcie okna na Hooptymistyczny świat będzie Warszawa… …a konkretnie jedno z jej najruchliwszych skrzyżowań: skrzyżowanie ul Marszałkowskiej ze Świętokrzyską

3A innowacyjność strategii w mediach - ambient

3B innowacyjność strategii w mediach - ambient Okno na Hooptymistyczny Świat to pierwszy w Polsce interaktywny video billboard Dzięki kamerze oraz oprogramowaniu analizującemu obraz w czasie rzeczywistym billboard pokazywał „odbicie” prawdziwej rzeczywistości w wersji „hooptymistycznej”, wzbogaconej o elementy graficzne i animacje, które reagowały na obecność i ruch przechodniów. Osoby stojące przed billboardem widziały siebie w otoczeniu dodanych przez oprogramowanie billboardu animacji – elementów hooptymistycznego świata. Ruch osób przed billboardem wpływał na kształt i zachowanie animacji. Oprogramowanie rozpoznawało także owal twarzy, co umożliwiało „zakładanie” oglądającym billboard przechodniom OOkularów Otwartości.

4A innowacyjność strategii w mediach – online/mobile

4B innowacyjność strategii w mediach – online/mobile Oprócz okna w mieście, Agencja stworzyła także okno w sieci. Na stronie hoopcola.pl można było przez całą dobę oglądać to, co wyświetla się na billboardzie. Dodatkowo użytkownicy bawiący się pod billboardem mogli wysłać SMS na specjalnie przygotowany numer. Wysyłka SMS powodowała rozpoczęcie nagrywania 30-sekundowego filmu z tego, co się dzieje pod billboardem. Każdy użytkownik, który nagrał swój film, a następnie wszedł na stronę hoopcola.pl i wpisał kod z SMS-a zwrotnego, mógł umieścić swój film w publicznej galerii na serwisie.

5A innowacyjność strategii w mediach – social media/kampania online

5B innowacyjność strategii w mediach – social media/kampania online Filmami można było się następnie dzielić na popularnych serwisach społecznościowych, przez maila lub za pomocą komunikatorów. Okno promowała przygotowana przez Agencję reklama radiowa oraz zaplanowana i wyprodukowana przez Agencję kampania internetowa.

6A uzyskane rezultaty Ponad 600 000 kontaktów dziennych z nośnikiem W ciągu dwóch tygodni trwania akcji serwis hoopcola.pl odwiedziło 30 280 użytkowników. Filmy z akcji zostały obejrzane na You Tube ponad 20 000 razy.

6B uzyskane rezultaty W ciągu dwóch tygodni trwania akcji serwis hoopcola.pl odwiedziło 30 280 użytkowników. Filmy z akcji zostały obejrzane na You Tube ponad 20 000 razy. Dodatkowo, idea interaktywnego billboardu zwróciła uwagę mediów (wielokrotnie wzmianki w TV, prasie i radio), a idea „hooptymizmu” i otwartości – uwagę psychologów społecznych, którzy wielokrotnie wypowiadali się na temat otwartości i spontaniczności ludzkich zachowań w obecności „Okna” W czasie 2 tygodni trwania akcji przez stację Metro Świętokrzyska, przy której stało „Okno” przetoczyło się ponad 350 000 osób Dane ZDM i VideoBillboard szacują, że na skrzyżowaniu Marszałkowska Świętokrzyska przekaz dociera dziennie do ok. 600 000 osób