NEGOCJACJE.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KOMPETENCJA SPOŁECZNA W ZESPOLE PROJEKTOWYM
Advertisements

Konflikt w negocjacjach
Robert Rosołowski Federacja Związków Zawodowych METALOWCY
Negocjacje w obrocie nieruchomościami
Negocjacje handlowe Szymon Woźniak.
Negocjacje handlowe Szymon Woźniak.
Transformacja rynkowa firm w biznesie międzynarodowym
Negocjacje w biznesie wprowadzenie. Negocjacje w biznesie wprowadzenie.
Wojna psychologiczna Magdalena Szpunar.
Konstruktywne sposoby rozwiązywania konfliktów
Niestandardowe techniki badań marketingowych.
PLANY AWARYJNE TECHNIKI MANIPULACJI W NEGOCJACJACH
Case study.
KONFLIKTY W ORGANIZACJI
Partycypacja pracowników w procesie zarządzania personelem w Urzędzie Gminy Tarnowo Podgórne rozwiązania.
Instytucjonalne aspekty współpracy Budowanie kompetencji do współpracy między-samorządowej i międzysektorowej jako narzędzi rozwoju lokalnego i regionalnego.
Gary Stanley Becker ur „Ekonomiczna teoria zachowań ludzkich”, PWN 1990.
Niestabilność rynku Model pajęczyny.
NEGOCJACE ZBIOROWE NEGOCJACJE- stanowią proces dwustronnego(czasami trójstronnego) komunikowania się stron, których interesy są rozbieżne, w celu osiągnięcia.
Planowanie podatkowe Dariusz M. Malinowski Fazy zarządzania planowanie organizowanie decyzja koordynacja kontrolowanie.
Planowanie podatkowe Beata Dutkiewicz. Planowanie podatkowe Beata Dutkiewicz.
FUNKCJA PERSONALNA.
AUTOPREZENTACJA.
Małgorzata Bogdanowicz
Konfliktowi towarzyszą zwykle silne emocje.
Dr Anna Okońska-Walkowicz
JUSTYNA GUZIEL ALDONA JAREK
Negocjacje. prof. WSIiZ, dr Dariusz Tworzydło
Wyższa Szkoła Administracji Publicznej w Białymstoku
CECHY DOBREGO SPRZEDAWCY
Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia instytucjach rynku pracy (tekst jedn. Dz.U. Nr 99, poz z późn. zm.). Rozporządzenie Ministra.
Sztuka sprzedawania.
Podstawy przedsiĘbiorczoŚci
DZIECKO I JEGO PRAWA Temat:” NASZE MAŁE WOJNY, CZYLI RZECZ O KONFLIKCIE I SPOSOBIE WYRAŻANIA GNIEWU”
Dyrekcja fabryki negocjuje nowy układ zbiorowy ze związkami zawodowymi reprezentującymi załogę. Związki domagają się wprowadzenia zmian na korzyść pracowników:
Konflikt – analiza wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów Zespołu Medycznych Szkół Policealnych w Siedlcach. mgr Anna Szyszkowska.
Rachunkowość kreatywna
Negocjator w szkole… czyli sztuka kontaktów interpersonalnych.
ROZMOWY SPRZEDAŻOWE W HANDLU DETALICZNYM
Rozwiązywanie konfliktów
KONFERENCJA „Społecznie odpowiedzialny biznes na Warmii i Mazurach” Olsztyn - 26 listopada 2013r. Komunikacja jako czynnik budowania i utrzymywania.
Sposoby podejmowania decyzji
Funkcje zarządzania, motywowanie, rozwiązywanie konfliktów.
Negocjacje jako forma interakcji w sytuacjach społecznych
Sztuka negocjowania dziennikarstwo i komunikacja społeczna UŁ
Projekt "Transgraniczne Centrum Wsparcia Rynku Pracy" realizowany jest przy pomocy finansowej Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej.
Już dawno minęły te czasy, kiedy od pracownika wymagano głównie wykształcenia kierunkowego, a dodatkowe umiejętności odgrywały znikomą lub prawie żadną.
TORUŃSKA SZKOŁA WYŻSZA STUDIA PODYPLOMOWE HANDEL ZAGRANICZNY PROF. NDZW. DR HAB. ADAM SUDOŁ TECHNIKI SPRZEDAŻY I NEGOCJACJE HANDLOWE PREZENTACJA TECHNIKI.
Założenie o racjonalności
SKUTECZNE NEGOCJACJE Przygotowała: Małgorzata Orlikowska, stażystka w Firmie Doradczo- Szkoleniowej CONSULTING Copyright FDS Consulting.
KONFLIKTY I ICH ROZWIĄZYWANIE
N EGOCJACJE P RACODAWCY - P RACOWNICY Wykonała Paulina Rogozinska.
To nie konflikt jest źródłem nieporozumień i walki między ludźmi, lecz sposób jego rozstrzygnięcia...
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA Projekt „Naukowy zawrót głowy” WND-POKL /13 Liceum Ogólnokształcące im. J. Iwaszkiewicza,
SEKSUALNOŚĆ W WSPÓŁUZALEŻNIENIU
Konflikty społeczne we współczesnym świecie
ŁAD i KONFLIKTY SPOŁECZNE
PREZENTACJA OFERTY W ZAKRESIE BADAŃ ZWIĄZANYCH Z INTELIGENTNYMI SPECJALIZACJAMI REGIONU Uniwersytet Medyczny w Poznaniu.
Temat 1. Negocjacje Dr Grzegorz Myśliwiec SGH By Grzegorz Myśliwiec Katedra Rozwoju Kapitału Ludzkiego,
Zasady funkcjonowania Kontraktu Terytorialnego w latach października 2012 r.
Mediacje w szkole Jak działa mediacja ?
Negocjacje, Mediacje i Arbitraż w relacjach pomiędzy przedsiębiorcami
Poznań, 14 i 28 kwietnia 2017r. Ekspert merytoryczny: Zygmunt Dolata
Restrukturyzacja sądowa jako sposób oddłużenia oraz naprawy SPZOZ
POZNANIE SPOSOBÓW ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW W GRUPIE
Renata Maciaszczyk Kamila Kutarba
Negocjacje w biznesie wykład
NAUKA ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA
Wykład I: Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie.
Zapis prezentacji:

NEGOCJACJE

NEGOCJACJA to proces komunikowania się, w wyniku którego następuje rozwiązanie jakiegoś konfliktu, a obie strony dochodzą do porozumienia.

RODZAJE NEGOCJACJI TWARDE MIĘKKIE strony są partnerami duża elastyczność stron dążenie do rozwiązań satysfakcjonujących obie strony jedna ze stron uprzywilejowana działania ofensywne strona silniejsza ustępstwa traktuje jako słabość

RODZAJE NEGOCJACJI INDYWIDUALNE ZBIOROWE dwie osoby zespół negocjacyjny osób o różnych specjalizacjach i umiejętnościach powinien dobrze znać stanowisko strony przeciwnej

STYLE NEGOCJACJI DOMINACJA DOSTOSOWYWANIE UNIKANIE KOMPROMIS INTEGRACJA

DOMINACJA dążenie silniejszej strony do osiągnięcia własnych korzyści kosztem drugiej strony są nieufne strona silniejsza może posuwać się do groźby lub szantażu

DOSTOSOWYWANIE przeciwieństwo dominacji styl charakteryzujący zaprzyjaźnione strony świadoma rezygnacja z pewnych korzyści na rzecz drugiej strony

UNIKANIE niepodejmowanie żadnych działań dążenie do samoistnego rozwiązania problemu

KOMPROMIS obie strony zgadzają się na ustępstwa, aby odnieść pewne korzyści każda strona zyskuje, ale też traci

INTEGRACJA optymalizacja zysków dla każdej ze stron poszukiwanie wspólnego, najbardziej korzystnego rozwiązania tworzy najbardziej stabilne układy

TECHNIKI NEGOCJACJI Z WYSOKIEGO PUŁAPU NIEPRZYJMOWANIE PIERWSZEJ PROPOZYCJI SZTUKA USTĘPOWANIA MANIPULOWANIE CZASEM WSKAZYWANIE NA KONSEKWENCJE DZIAŁAŃ

Z WYSOKIEGO PUŁAPU technika stosowana często podczas sprzedaży-kupna

NIEPRZYJMOWANIE PIERWSZEJ PROPOZYCJI oczekiwanie na lepszą ofertę podanie kontrpropozycji wrażenie nieustępliwości

SZTUKA USTĘPOWANIA szybkie wycofywanie się z części żądań

MANIPULOWANIE CZASEM celowe przedłużanie rozmów w sytuacji, gdy drugiej stronie zależy na czasie („oferta ważna 10 dni”, „w piątek wyjeżdżam” lub „zmiękczenie” strony

WSKAZYWANIE NA KONSEKWENCJE DZIAŁAŃ wskazywanie na konsekwencje działań mogących podważyć przekonania drugiej strony (np. o wykształceniu w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej)

Monika Chylińska