Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Aktywny Kibic+ Działania Ministerstwa Sportu i Turystyki 21 października 2010.
Advertisements

Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Ryszard Solski, Sigma International
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Idea klastra Wszystko, co obecnie masz czy kiedykolwiek będziesz mieć, wszystko, czym się staniesz, co zrobisz i czego doświadczysz, uzyskasz wraz z innymi.
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
Katedra Marketingu Usług
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Województwo pomorskie –
Czy marketing internetowy może być skuteczny
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
Popytowe podejście do innowacji Willem Kruidhof 2011.
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
ABC ATL dla FMCG 19 marca 2014 r..
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Wprowadzenie do roku czwartego Konkurencja, reklama krajowa, segmentacja.
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
Oferta działań ambientowych
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Hasło: „Prawo, Przyjaźń, Tolerancja”. Czas trwania konkursu 01 IX 2012r. – 28 II 2013r.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Rozwijająca się technologia powoduje, że młodzi ludzie prowadzą coraz wygodniejszy tryb życia. W sferze interakcji społecznych ludzie starają ograniczyć.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Biznes przy tablicy. OTWARTA FIRMA Idea programu Otwarta firma – Biznes przy tablicy to program przeznaczony dla uczniów szkół.
To nasza pasja którą się dzielimy z wszystkimi Olympic2014 Szkółka PiłkarskaOlympic2014 Szkółka Piłkarska.
droga do sukcesu imprezy biegowej
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Gdańsk w nowej perspektywie Porozmawiajmy o Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Raport z debat (kwiecień-czerwiec 2015)
Fundusz Inicjatyw Obywatelskich Konkurs FIO 2016 Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej Departament Pożytku Publicznego 1.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
NACZELNA RADA ADWOKACKA -kampania informacyjna „Zapytaj adwokata” Warszawa, kwiecień 2016.
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO
Innowacja w planowaniu mediów
„Every Baby is Johnson’s Baby” Najlepsze wykorzystanie kontentu
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
HOOP - Dzień Przytulania
Launch Skody Yeti – Sukces masz w naturze Odwaga w planowaniu mediów
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Discreet Beyonce Przełamywanie schematów komunikacyjnych w danej kategorii produktowej.
Podaruj Dzieciom Słońce
Okno na Hooptymistyczny świat
Łaciate krowy w mieście
Kategoria:ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
NESCAFE Budzik w iPhone
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
Bebilon Mama Wraca Do Pracy
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
MARKETING INTERNETOWY
Opracowanie: Dagmara Lustyk
Zapis prezentacji:

Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości Innowacja w planowaniu mediów Innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej i innych środków komunikowania w przestrzeni publicznej, ambient mediów

Sukces kategorii past wybielających Celebryci w komunikacji segmentu past wybielających High Life w komunikacji Bezpośrednia komunikacja benefitu świeżości - woda

Sytuacja wyjściowa marki Rynek wybielających past do zębów charakteryzował się wysoką dynamiką wzrostu. Dwa podstawowe benefity produktowe, to piękny uśmiech i świeży oddech. O ile kategoria zdołała ustanowić benefit pięknego uśmiechu poprzez tonalność komunikacji opierającą się na high lifie’ie oraz wykorzystaniu wizerunku celebrytek , o tyle konsumenci ciągle jeszcze nie byli przekonani co do benefitu świeżego oddechu. Główny konkurent próbował zaadresować ten problem przez bezpośrednią komunikację dotyczącą orzeźwienia. To jednak nie spowodowało długookresowych wzrostów udziałów rynkowych marki.

Brak świeżego oddechu to bariera w otwartej komunikacji Benefit świeżego oddechu wymagał niestandardowego podejścia do komunikacji Brak świeżego oddechu to bariera w otwartej komunikacji

Wyzwanie dla producenta Producent stanął przed wyzwaniem ustanowienia wśród konsumentów benefitu świeżego oddechu wiedząc jednocześnie, że bezpośrednia komunikacja benefitu nie działa na kategorię past wybielających. Kluczowym elementem sukcesu było tu przełamanie wśród konsumentów bariery emocjonalnej, związanej z brakiem pewności siebie w komunikacji z otoczeniem, a co za tym idzie doświadczenia działania benefitu świeżości. Dlatego celem komunikacyjnym marki było wzbudzenie w konsumentach pewności siebie do tego stopnia, żeby zachęcić ich do otwarcia na komunikację z otoczeniem.

Mini studia TV wyszły do ludzi, żeby zachęcić ich do otwartego wyrażania emocji Przełamanie bariery emocjonalnej Mini studio TV Emisje nagrań na nośnikach LED Zainteresowanie przechodniów

Opis projektu Szeroko zasięgowa kampania w mediach, obejmująca TV, prasę i Internet, wzbogacona została ambientem z wykorzystaniem nośników outdoorowych. W 4 głównych miastach w Polsce, Blend-a-med zorganizował event, którego punktem centralnym było mini studio TV. Przechodnie otrzymywali produkt i proszeni byli o wyrażenie swojej pewności siebie przed kamerą. Zadano im pytanie jak ważna jest dla nich pewność siebie i jaki wpływ ma na nią świeży oddech? Nagrania wypowiedzi transmitowane były na nośnikach LED, na których każdy przechodzień mógł zobaczyć, jaką pewność siebie w komunikacji z otoczeniem daje Blend-a-med.

Event spowodował zbliżenie konsumenta do marki Akcja przyczyniła się do zwiększenia liczby fanów marki

Zbliżanie marki do konsumenta Wzięcie udziału w akcji ambientowej i możliwość wyrażenia pewności siebie wobec otoczenia pozwoliły uczestnikom rzeczywiście się otworzyć. Konsumenci, którzy dzięki akcji zbliżyli się emocjonalnie do marki, byli zapraszani na Fan Page marki na Facebooku jak również do wzięcia udziału w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami.

Wsparcie mediowe akcji opierało się w głównej mierze na marketingu szeptanym Cały konkurs został przeprowadzony na Fan Page’u marki na Facebooku Zdjęcia z akcji Geotargeting Konkurs na 3dwhite.pl – „Zdjęcie z pewnym siebie uśmiechem” Prywatne zdjęcia Działania marketingu szeptanego nie mogły odbyć się bez udziału dziennikarzy

Wsparcie mediowe Kampania realizowana na nośnikach LED była częścią szeroko zasięgowej, multimedialnej kampanii marki. Ze względu na ograniczony zasięg samego przedsięwzięcia – 4 miasta w Polsce, producent zapraszał na poszczególne akcje stosując strategię geotargetowania w Internecie. Komunikacja mediowa akcji skoncentrowana została głównie na marketingu szeptanym. Relacje z akcji umieszczane były w serwisie YouTube, co pozwoliło na dobudowanie zasięgu całego przedsięwzięcia, Aktywność na Facebooku wspierała głównie cały konkurs który przeprowadzony był na Fan Page’u marki. Akcja nie mogła obyć się bez udziału lokalnych dziennikarzy, których producent zapraszał na eventy poprzez mailing.

Poziom otwartości uczestników przerósł oczekiwania i pozytywnie zaskoczył producenta Wzrost odsłon o 1 100% Udało się otworzyć konsumentów Wzrost interakcji o blisko 100% Zainteresowanie przechodniów

Wyniki przedsięwzięcia Zaangażowanie konsumentów w akcje oraz otwartość wypowiedzi znacząco przerosły oczekiwania producenta. Takie rezultaty nie byłyby możliwe przy zastosowaniu tradycyjnych nośników OOH, które nie pozwalają na bezpośrednią interakcję z konsumentem. Początkowa postawa niepewności i wycofania osób zachęcanych do udziału, stopniowo była przełamywana. Marce udało się zwiększyć grono fanów na Facebooku. Liczba odsłon na Fan Page’u w czasie kampanii wzrosła jedenastokrotnie. Samą akcję relacjonowany na ekranach LED zobaczyło około 800 000 przechodniów. Studio TV odwiedziło około 100 000 osób. Na nagranie zdecydowało się 3 000 konsumentów. 1 500 fanów przystąpiło do konkursu.