Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Advertisements

Praca domowa w procesie dydaktycznym
Wyrównywanie szans edukacyjnych
INTERBLOK Łukasz Słoniowski Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt Innowacyjny w ramach.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze:
CZYLI PO CO JA SIĘ TEGO UCZĘ?
R A P O R T Z E W A L U A C J I OBSZAR : 2. Procesy zachodzące w szkole. Procesy zachodzące w szkole służą realizacji przyjętej w szkole koncepcji.
Śmiech to zdrowie… ale i nauka.
Działalność Biblioteki Szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej
– dwie drogi kształcenia, dwa pakiety, jeden cel
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum Biologia, Chemia, Fizyka, Geografia, Informatyka.
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
Wydawnictwo STENTOR prezentuje
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dr Anna Białek-Jaworska, WNE UW, PTM, 16 grudnia 2011.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
Projekt Nasz wspólny sukces był realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 21 im. Marii Skłodowskiej – Curie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w.
Spis treści Rodzaje zespołów i terminy pracy. Cele zespołów Formy pracy Podsumowanie.
Jak przygotować ucznia do matury z matematyki
OCENA KSZTAŁTUJĄCA ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 94.
PROJEKT AKTYWNY W SZKOLE –
Ocenianie Kształtujące
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Podstawa programowa a wybór podręcznika
Pierwszy pakiet edukacyjny do prowadzenia
Opracowała Agnieszka Balcerak
WPŁYW KSIĄŻKI NA NAJMŁODSZYCH CZYTELNIKÓW
PROGRAMY NAUCZANIA INNOWACJE PEDAGOGICZNE PROGRAMY AUTORSKIE
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
8 września 2014 autor: Joanna Dembowa
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 5.
Termin sprawdzianu: 1 kwietnia 2015 r. (środa), godz
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki w pierwszym półroczu roku szkl.2014/2015.
Kółko chemiczne Szkolne wsparcie kapitału kulturowego.
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
„Otwarta droga ku przyszłości
„Pomóż swojemu dziecku zrozumieć matematykę”
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
„NIEODPŁATNE POMOCE EDUKACYJNE” DO DYREKCJI SZKOŁY Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rodziców oraz pedagogów, Firma CREATUS z pomocą lokalnych firm doposaża.
INTERAKTYWNA MATEMATYKA
Edukacja po CEOwsku mgr Bożena Sozańska.
Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/2015 Ewaluacje problemowe w zakresie wskazanym przez Ministra Edukacji Narodowej dotyczyły następujących.
Powiat Górowski/ Powiatowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego w Górze Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty.
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
Sprawdzian szóstoklasisty
NOWA PODSTAWA PROGRAMOWA GRUPY 5-10 OSÓB Organizator: Stowarzyszenie Studentów Nauk Przyrodniczych Tel
Planowanie pracy nauczyciela. PODSTAWA PROGRAMOWA  1. Cele ogólne – czego mamy nauczyć  2. Treści programowe – realizując je mamy nauczyć umiejętności.
Nikogo nie trzeba przekonywać, że eksperymenty wykonywane samodzielnie przez ucznia czy prezentowane przez nauczyciela sprawiają, że lekcje są bardziej.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego w części matematyczno- przyrodniczej z zakresu przedmiotów przyrodniczych w roku szkolnym 2014/2015.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA SZKOŁY PODSTAWOWE ( ) przeprowadzono 205 ewaluacji, w tym: 25 ewaluacji całościowych 180 ewaluacji problemowych Podsumowanie.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
Anna Gościmska Antonina Telicka - Bonecka.  Wiedza z zakresu historii jest wymagana w zadaniach nieliterackich  Brak wiedzy z zakresu historii może.
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
Projekt czytelniczy dla klas piątych
DIAGNOZA POZIOMU WIEDZY Z MATEMATYKI UCZNIÓW KLASY I TECHNIKUM INFORMATYKI WRZESIEŃ, ROK SZKOLNY 2016 / 2017.
Przedszkole nr 71 „Chatka Małego Skrzatka”
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY IM. JANA PAWŁA II W RUDNIKACH
ZESPÓŁ EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny
Projekt: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w mieście Jaśle oraz gminach: Jasło, Dębowiec, Krempna, Nowy Żmigród i Osiek Jasielski Regionalny Program.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Jak skutecznie realizować podstawę programową?
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
Gimnazjum nr 1 im. Stanisława Wyspiańskiego
Szkoła w Mieście Rodzaj innowacji: organizacyjno – metodyczna.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Zapis prezentacji:

Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1

Zespół autorski Podręcznik Małgorzata Ogłoza – Fisiak Teresa Gwadowska Projekty i zadania matematyczne Ewa Karlińska, Anna Kotwica, Agnieszka Kozłowska Zbiór zadań i testów Anna Kotwica, Teresa Gwadowska, Małgorzata Ogłoza – Fisiak

Cykl Nie tylko wynik jest zgodny z nową podstawą programową

Podręcznik z płytą CD Zapewnia przygotowanie ucznia do egzaminu. Krótkie testy po każdym dziale i sprawdziany całościowe zawarte na płycie CD dołączonej do podręcznika oswoją ucznia z formą egzaminu gimnazjalnego. Duża liczba zadań po każdym dziale zapewnia utrwalenie zdobytych wiadomości. Przykłady obrazujące powszechność matematyki w życiu codziennym dają pewność , że uczeń poznaje treści potrzebne do rozwiązywania sytuacji spotykanych w życiu codziennym.

Podręcznik z płytą CD Oryginalna grafika zamieszczona w podręczniku jest zgodna z zainteresowaniami uczniów i dostosowana do ich wieku. Uzupełniona często humorystycznym tekstem rozbudza ciekawość, zachęca do analizy zadania i ułatwia zapamiętanie. Informacje zawarte w formie tabel, wykresów, map pomagają odkrywać zagadnienia matematyczne. Ułatwiają zrozumienie i zapamiętanie. Przyjazne dla ucznia wprowadzenia do lekcji pozwala uczniowi nie uczestniczącemu w zajęciach na samodzielną analizę przebiegu lekcji.

Projekty i zadania matematyczne Promują działanie, poszukiwanie i pracę w grupie z wykorzystaniem metody projektu. Uczą bycia samodzielnym i przedsiębiorczym tak, aby absolwent polskiej szkoły myślał sprawniej i odważniej. Różnorodność zastosowanych środków dydaktycznych, takich jak zabawy, gry, rebusy, karty pracy, krzyżówki zachęcają ucznia do poszukiwania, rozwijania kompetencji.

Zbiór zadań i testów Duża liczba i zróżnicowanie zadań pozwoli uczniowi utrwalić sprawność rachunkową, a także rozwinąć umiejętność rozwiązywania zadań praktycznych. Rozwiązywanie zadań o różnym stopniu trudności wyrabia niezbędne umiejętności. W drugiej części zbioru zwarte zostały zadania dla uczniów zdolnych i zainteresowanych przedmiotami matematyczno-przyrodniczymi

Książka dla nauczyciela z płytą CD Wskazówki i propozycje rozwiązań do poszczególnych lekcji pomagają w przygotowaniu się do przeprowadzenia zajęć. Całość ściśle skorelowana z treściami publikacji Projekty i zadania matematyczne oraz Zbiór zadań i testów. Pozwala to nauczycielowi na swobodę pracy. Pokazuje ścieżki rozwiązań. Płyta CD z generatorem zadań oraz wskazówkami do poprowadzenia lekcji projektowych. Ułatwia pracę, daje możliwość swobodnego doboru testów i zadań. Pozwala dobrać treści do poziomu klasy.