WARIANT I DŁUGI TUNEL POD TOROWISKIEM TRAMWAJOWYM

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PAT WSPÓLNE PASY I PRZYSTANKI AUTOBUSOWO-TRAMWAJOWE W WARSZAWIE
Advertisements

Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
Urząd Miejski Wrocławia
Obwodnica Ełku jako ważny element
Katedra Budownictwa Drogowego Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy WYKONANIE OBLICZEŃ SYMULACYJNYCH ROZKŁADU RUCHU ORAZ ANALIZ NATĘŻEŃ
Studium wykonalności – analiza możliwości realizacji i eksploatacji projektu inwestycyjnego Szymon Kawa.
Nowe Centrum Łodzi – Miasto czy węzeł autostradowy?
Warszawa, wrzesień 2007 r. Szczegółowy opis osi priorytetowych Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej 2007 – 2013 Krzysztof Hetman Podsekretarz Stanu.
ZINTEGROWANY SYSTEM ZARZĄDZANIA RUCHEM w WARSZAWIE
Program budowy linii dużych prędkości
Restrukturyzacja Łódzkiego Węzła Kolejowego
INWESTYCJE KOMUNIKACYJNE I Konferencja
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r.1 INFRASTRUKTURA DROGOWA Szkolenie dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego.
Czysty transport miejski
Strategiczne Projekty drogowe Miasta Gdańska
Kierunki rozbudowy sieci tramwajowej w Krakowie w latach
Poprawa jakości powietrza jednym z kluczowych ekologicznych wyzwań w Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata Katowice,
mgr Marcin Połom Uniwersytet Gdański, Instytut Geografii
Propozycja rozszerzenia Listy projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko o nowe projekty w zakresie sektora transportu.
Perspektywy rozwoju wysokiej jakości połączeń intercity w Polsce
Potrzeby Przewozów Regionalnych w obliczu rozwoju kolei dużych prędkości Warszawa,
Przebudowa torowisk TRAMWAJOWych wraz z siecią trakcyjną w Szczecinie w ciągu komunikacyjnym na odcinku od ul. Energetyków poprzez ul. Gdańską, do.
Wstępne studium wykonalności dla projektu „Budowa nowej linii kolejowej w relacji Modlin – Płock” Prezentacja wyników prac.
„Rozwiązanie komunikacyjne dla Naramowic”
Toruń, 31 lipca 2014 r. Zmiany w organizacji RUCHU DROGOWEGO I KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ od 1 sierpnia 2014 „Przebudowa torowiska tramwajowego na linii średnicowej.
INFORMACJA W ZAKRESIE UTRUDNIEŃ W ORGANIZACJI RUCHU DROGOWEGO
OPOLE SMART CITY 2020 w Opolu oraz Aglomeracji Opolskiej
Wnioski Rady Osiedla LIPA PIOTROWSKA
Tramwaje Warszawskie przyjazne ludziom i miastu
III warianty realizacyjne. Droga wojewódzka 132, której częścią jest ulica Kostrzyńska, aktualnie posiada nawierzchnię w części asfaltową a w części.
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.
TRAMWAJ NA NARAMOWICE.
Wsparcie sektora energetyki w ramach POIiŚ
Warszawa, dnia 25 sierpnia 2015 r.
Zintegrowany System Zarządzania Ruchem w Trójmieście TRISTAR
Uwarunkowania Na terenie miasta Zielona istniejący układ komunikacyjny, opiera się głównie na następujących ciągach dróg: droga ekspresowa S3, droga krajowa.
Your logo Here Wspólne korzystanie w czasie rzeczywistym ze środków transportu na żądanie w Regionie Tesalii, Grecja Warsztaty: Transport na żądanie na.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU.
BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM „BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM” GMINA MIASTO SZCZECIN.
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU NA LATA DYSKUSJA PUBLICZNA Gdańsk r. Tomasz Budziszewski Biuro.
Zasady naboru wniosków dla Działania 9.1. Transport miejski w ramach RPO WP Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym Organizacja ruchu podczas budowy centralnego odcinka II linii metra przy rondzie Daszyńskiego.
Zamknięcie mostu na ul. Pałacowej 4 maja (od godziny 17.00) zamknięcie mostu na ul. Pałacowej maj – grudzień 2015r. zmieniona organizacja ruchu.
Celem Polityki Transportowej Państwa jest spełnienie: racjonalnych oczekiwań społeczeństwa wywołanych wzrostem mobilności, co oznacza wzrost zapotrzebowania.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Prezentacja projektu Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Os. Lecha – ul. Piaśnicka – Centrum Handlowe M1- pętla Franowo.
Prezentacja projektu. Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Rejon nad ulicą Libelta – Rondo Kaponiera – Dworzec Zachodni -
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
PROJEKT ELITON TOMICE PROWADZĄCY ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU ZAMAWIAJĄCY STAROSTA POZNAŃSKI MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO.
Sejmik Województwa Lubuskiego, 7 lutego 2012, Andrzej Patalas AUTOSTRADA A2 ŚWIECKO – NOWY TOMYŚL (105,9 km)
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Szczecińska Kolej Metropolitalna
Kolejowa odnowa Modernizacja estakady w Gorzowie Wielkopolskim
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
Kwota dofinansowania: ,54 PLN
Wygodniej w podróż ze Szczecina
Koncepcja modernizacji linii Wrocław – Jelenia Góra
Poprawa funkcjonowania komunikacji miejskiej w Toruniu
Kłodzko Miasto – kolej dostępniejsza dla podróżnych
TRAMWAJ NA NARAMOWICE.
UPRZYWILEJOWANIE TRANSPORTU ZBIOROWEGO
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zapis prezentacji:

WARIANT I DŁUGI TUNEL POD TOROWISKIEM TRAMWAJOWYM Umożliwia wydłużenie faz światła zielonego dla jadących w relacji północ-południe kosztem relacji wschód – zachód na poziomie 0. W ten sposób zapobiega tworzeniu korków na Targowej czy Kopcińskiego. Jadącym w tunelu zapewnia bezkolizyjny przejazd przez największe, sąsiadujące ze sobą skrzyżowania Umożliwia zapewnienie faktycznego priorytetu tramwajowi na poziomie 0 Kilińskiego Targowa Kopcińskiego Piłsudskiego

WARIANT DŁUGIEGO TUNELU JEST WARIANTEM EFEKTYWNYM RUCHOWO LECZ DROGIM STĄD OPRÓCZ WARIANTU PODSTAWOWEGO ZAKŁADAJĄCEGO ZACHOWANIE OBECNEGO UKŁADU ANALIZIE PODLEGAŁ BĘDZIE TAKŻE WARIANT DWÓCH KRÓTKICH TUNELI DROGOWYCH- pod ul. Targową i pod „Skrzyżowaniem Marszałków” WSZYSTKIE WARIANTY ZOSTANĄ PODDANE WIELOKRYTERIALNEJ ANALIZIE POD WZGLĘDEM: RUCHOWYM, EKONOMICZNYM, ŚRODOWISKOWYM I SPOŁECZNYM WARIANT DŁUGIEGO TUNELU JEST WARIANTEM EFEKTYWNYM RUCHOWO LECZ DROGIM Kilińskiego Targowa Kopcińskiego Piłsudskiego

PROJEKT - MODERNIZACJA I BUDOWA SIECI ENERGETYCZNEJ I PODSTACJI TRAKCYJNYCH OPRÓCZ BUDOWY I PRZEBUDOWY TOROWISKA W SKŁAD PROJEKTU WCHODZĄ RÓWNIEŻ: KOSZT PROJEKTU SZACOWANY JEST WSTĘPNIE NA 500 MLN PLN Z TEGO DOFINANSOWANIE UE TO 192,89 MLN PLN - przedstawienia propozycji systemu informacji audiowizualnej na trasie W-Z przystosowanej do potrzeb osób niewidomych i głuchoniemych. - jak najlepszego dostosowywania proponowanych rozwiązań do potrzeb osób o ograniczonych zdolnościach ruchowych. Wymagane jest przedstawienie propozycji przystosowania do ich potrzeb peronów przystankowych W proponowanych rozwiązaniach ZDiT wymagał będzie m.in.: - wielokryterialnej, kompleksowej analizy możliwości stworzenia zintegrowanych węzłów przesiadkowych. Wymagana jest analiza kosztów i korzyści poszczególnych rozwiązań, wskazanie zakresu koniecznej korekty istniejącego układu, w tym układu drogowego (w tym zwłaszcza węzeł W-Z – ŁTR) - BUDOWA ZINTEGROWANYCH WYSOKOSPRAWNYCH WĘZŁÓW PRZESIADKOWYCH - SYSTEM OBSZAROWEGO STEROWANIA RUCHEM NA TRASIE W – Z ORAZ NA SKRZYŻOWANIACH W GRANICACH KOLEI OBWODOWEJ - przeprowadzenia analizy możliwości i zasadności zastosowania na trasie inwestycji pasów tramwajowo-autobusowych oraz rozwiązań typu P&R. - SYSTEM INFORMACJI PASAŻERSKIEJ NA TRASIE W – Z ORAZ NA SKRZYŻOWANIACH W GRANICACH KOLEI OBWODOWEJ - zaproponowania jednolitego i funkcjonalnego systemu identyfikacji wizualnej na trasie projektu tj. m.in. wygląd wiat przystankowych i ławek, peronów, oznakowania.

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ Prezentację przygotowali: A.Szymańska/R.Witczak