Szkolenia z autoprezentacji i savoir vivre’u

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warsztaty psychologiczne
Advertisements

Historia Koła Rok założenia: 1994 r. Opiekun: dr Iwona Pawlas.
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Jolanta Ruszel – Esebua 15 grudzień 2010
Renata Gogulska Doświadczenia tutorskie z moimi uczniami
Jak uniknąć większości gaf
Rozmowa kwalifikacyjna
Zachowania organizacyjne
Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych między lekarzem a pacjentem
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów.
Budowanie wspólnoty uczących się MODUŁ VIII Sesja 8.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM.
AUTOPREZENTACJA.
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Stosowanych Nauk Społecznych Kierownik Katedry: dr hab. Jacek Rąb, prof. nzw.
Konferencja Wdrażanie pomocy psychologiczno - pedagogicznej
Jak dobrze zaprezentować się pracodawcy ?
Warsztaty zawodoznawcze
Dwa sposoby komunikowania się: sposób werbalny 35% – słowa,
W PROGRAMIE KSZTAŁCENIA RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH
Opracował J. Stryjkowski
Do wiernych i oddanych przyjaciół Zippiego w naszej szkole należą: dzieci z oddziału przedszkolnego działającego przy naszej szkole oraz uczniowie klasy.
tel.: Marynino 28, Serock.
KNPZ KOŁO NAUKOWE PROCESU ZARZĄDZANIA. Nasza działalność od roku 2010 przy Katedrze Procesu Zarządzania 2.
Czas aktywności szansą na zmiany. Projekt realizowany na terenie Gmin Kęty, Oświęcim, Osiek i Polanka Wielka Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
Konferencja inaugurująca projekt TURYSTYKA BEZ BARIER. PROFESJONALIZACJA KADR BRANŻY TURYSTYCZNEJ W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM – Lider.
Po co mi KNMI? Z naszych studiów zachowujemy w pamięci ostatecznie tylko to, co możemy wykorzystać praktycznie J. W. Von Goethe.
Skuteczny savoir – vivre w biznesie,
Kształtowanie postaw przedsiębiorczości w kontekście dokumentów aplikacyjnych Ewa Ger.
Działania w celu zwiększenia kompetencji przyszłych pracowników KGHM
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
PEDAGOGIZACJA RODZICÓW
POWIATOWY URZĄD PRACY W TYCHACH
Problemy wychowawcze szkoły
Cele i zadania organizacji wydarzeń pracowniczych
„Autoprezentacja” MODUŁ Klasa I.
“PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA”
SPOTKANIE INFORMACYJNE 7 MAJA 2014
OFERTA SZKOLEŃ DLA I LO OFERTA SZKOLEŃ DLA I LO im. B. Nowodworskiego w Krakowie G.P.S. OŚRODEK SZKOLENIOWY ul. Grzegórzecka 10/105 KRAKÓW Kamila Kępińska.
STAŻYŚCI NA JĘZYKACH SPOTKANIE INFORMACYJNE 13 PAŹDZIERNIKA 2014 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
POMOC RODZINIE PROGRAM EDUKACYJNY NIE TYLKO DLA RODZICÓW. AUTOR: MGR JOLANTA KURYŚ – SKRZYPCZAK 1.
Wyniki ankiet uczniów, rodziców i nauczycieli podsumowujące 2-letni Projekt Comenius Projekt: „Przedsiębiorczy może być każdy”
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA
Wspieramy budowanie marki
Działalność Poradni Psychologiczno-pedagogicznej nr 1 w Gdańsku
Jeleniogórski System Wspierania Placówek Oświatowych
MOBILNOŚĆ SZKOLNEJ KADRY EDUKACYJNEJ… CZYLI JAK ZDOBYĆ „KASĘ” NA NAUKĘ W INNYCH KRAJACH… …I W JAKI SPOSÓB POZNAWAĆ INNE KULTURY NIE BĘDĄC ROCKEFELLEREM…
WPROWADZENIE DO LIGI ODPOWIEDZIALNEGO BIZNESU. Liga Odpowiedzialnego Biznesu to program edukacyjny Forum Odpowiedzialnego Biznesu budujący nowe kadry.
Centrum w Ostrołęce Centrum w Ciechanowie Centrum w Płocku Centrum w Radomiu Centrum w Siedlcach Centrum w Warszawie - poradnictwo zawodowe - pośrednictwo.
THE LEADER IN ME KUBA TERKA. THE LEADER IN ME UMIEJĘTOŚĆ UWAŻNEGO SŁUCHANIA Wielu ludzi zapomina, że rozmowa z drugim człowiekiem to nie tylko mówienie,
KOMUNIKACJA MIĘDZYLUDZKA
Co to jest komunikacja ? Komunikacja – proces przekazywania (wymiany) informacji między jej uczestnikami. Porozumiewamy się, aby zdobyć informacje, uczyć.
Doradztwo zawodowe dla młodzieży – aktywność zawodowa niepełnospraw nych SOSW dla Niesłyszących im. Janusz Korczaka w Krakowie.
IMAGE PRACOWNIKA BIUROWEGO I FIRMY czyli jak Cię widzą, tak Cię piszą
AQOR- Wzmocnienie jakości orientacji zawodowej 1 Podnoszenie kompetencji doradców zawodowych - efekty prac uczestników Seminarium otwierającego projekt.
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA Moje przygotowanie. Mój cel  Przed rozmową istotne jest określenie stanowiska pracy, które chcę zdobyć oraz uświadomienie sobie.
The Leader in Me.
WYCHOWANIE PRZEZ CZYTANIE
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Wolontariat w Gdańsku Perspektywa lat 2011 i 2012 Gdańsk,
Zygmunt Korzeniewski, DODN
Program szkoleniowy dla kandydatów do przysposobienia dziecka zatwierdzony przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej Decyzja Nr 5/2012RA z dnia 23.
AUTOPREZENTACJA - DEFINICJE, ZASADY, PORADY. Opracowała Alicja Szalewska.
Ro Roczny Plan Wspomagania Roczny Plan Wspomagania – plan zbudowany na bazie oferty doskonalenia realizowanej w danej szkole/ przedszkolu. RPW obejmuje.
Trochę informacji o nas. Nowoczesna szkoła języków obcych przez Internet Zajęcia z lektorem ‘na żywo’ Najnowsze technologie w nauczaniu Rewelacyjna i.
MODUŁ II – Aktywność gospodarcza
Efekty uczenia się Od czego wyszliśmy?.
I ZARZĄDZANIE W BIZNESIE
AKADEMIA KOMPETENCJI OSÓB 50+
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Wykład I: Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie.
Zapis prezentacji:

Szkolenia z autoprezentacji i savoir vivre’u w UCZELNI WARSZAWSKIEJ im. MARII SKŁODOWSKIEJ – CURIE.

Wstęp Prezentowana poniżej oferta szkoleń stanowi propozycję działań edukacyjnych dla studentów Uczelni Warszawskiej im. Marii Skłodowskiej-Curie w aspekcie szeroko rozumianej komunikacji interpersonalnej. Zachęcamy do dyskusji na temat ostatecznego kształtu proponowanego programu rozwojowego.

Ogólne cele i założenia Wpłynąć i ukształtować postawę studentów jako przyszłych menedżerów i pracowników firm, czyli osób odpowiedzialnych za budowanie długofalowych relacji interpersonalnych ze swoimi przełożonymi i podwładnymi. Wytrenować konkretne umiejętności z zakresu autoprezentacji, komunikacji interpersonalnej i etykiety menedżera. Uświadomić rangę wiedzy i praktykowania tych umiejętności na co dzień w relacjach zawodowych.

Programy szkoleń: „Autoprezentacja i wystąpienie publiczne” „Mowa ciała w pracy. Jak zrozumieć szefa i współpracowników po ich gestach” „Etykieta i savoir-vivre, na co dzień i w biznesie” „Jak zdobyć i utrzymać pracę?”

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne Cel szkolenia: Przygotowanie do wystąpień publicznych Umiejętność autoprezentacji Poznanie podstawowych taktyk autoprezentacyjnych Nauka zasad kreowania własnego wizerunku

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne Tematyka: Zasady prezentacji i autoprezentacji Sztuka komunikacji podczas wystąpień publicznych Organizacja i przebieg wystąpienia Budowanie wiarygodnego wizerunku osobistego Rozwiązywanie problemów występujących podczas wystąpień publicznych

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne Ćwiczenia z kamerą: Autoprezentacja - pierwsze wrażenie Umiejętność zaprezentowania siebie i firmy przed dużym audytorium Udział w konferencjach, zebraniach, zabieranie głosu w dyskusjach publicznych

Mowa ciała w pracy. Jak zrozumieć szefa i współpracowników po ich gestach Cel szkolenia: Nauka odczytywania mowy ciała i gestów. Rozumienie języka ciała jako aspektu komunikacji między ludźmi w stosunkach pracy, który wpływa na osiąganie lepszych wyników. Odkodowywanie w sposób metodyczny emocji towarzyszących podczas kontaktów interpersonalnych. Poznanie zasad komunikacji niewerbalnej i nauka stosowania ich w praktyce.

Mowa ciała w pracy. Jak zrozumieć szefa i współpracowników po ich gestach Tematyka: Pierwsze wrażenie – o niewerbalnej sztuce autoprezentacji Zasady czytania z twarzy Zasady czytania z ciała Zastosowanie taktyk manipulacji wrażeniem, czyli autoprezentacji niewerbalnej w praktyce (w pracy, podczas rozmów kwalifikacyjnych, wystąpień publicznych, tzw. ekspozycji). Odczytywanie znaków mowy ciała i omawianie ich znaczenia na przykładach.

Mowa ciała w pracy. Jak zrozumieć szefa i współpracowników po ich gestach Ćwiczenia przed kamerą: Autoprezentacja niewerbalna - pierwszy kontakt, pierwsze wrażenie (jak cię widzą, tak cię piszą…) Ćwiczenia z mowy ciała przed kamerą.

Etykieta i savoir-vivre, na co dzień i w biznesie Opis szkolenia: Etykieta, savoir-vivre, protokół dyplomatyczny stanowią dziś podstawę zachowań w kontaktach interpersonalnych zarówno w życiu publicznym jak i prywatnym. Wyznaczają kanony dobrych obyczajów, a ich znajomość okazuje się być często niezbędna w relacjach biznesowych. Gwarantuje również powodzenie w kontaktach międzynarodowych na całym świecie oraz ułatwia negocjacje i nawiązywanie współpracy.

Etykieta i savoir-vivre, na co dzień i w biznesie Cel szkolenia: Poznanie podstawowych zasad etykiety i kodeksu dobrego wychowania i umiejętność stosowania ich w życiu prywatnym i zawodowym. Umiejętność zachowania się w każdej sytuacji. Sztuka autoprezentacji - wygląd, strój, makijaż. Poznanie różnic kulturowych, zasady nawiązywania kontaktów międzynarodowych, etykieta w podróży.

Etykieta i savoir-vivre, na co dzień i w biznesie Tematyka: Poznanie zasad etykiety i kodeksu dobrego wychowania - powitania, pożegnania, przedstawianie się i zapoznawanie się ze sobą. Umiejętność zachowania się w krępujących sytuacjach – jak reagować na gafy. Umiejętność prowadzenie niezobowiązujących rozmów towarzyskich i biznesowych – sztuka tzw. „small talk”. Zasady zachowania przy stole – co i jak jemy, zasady picia trunków, imprezy, bankiety, spotkania towarzyskie, zachowanie w restauracji. Poznanie zasad dawania prezentów i wręczania kwiatów.

Etykieta i savoir-vivre, na co dzień i w biznesie Zasady dobierania stroju do okoliczności – tzw. „dress code” (kody ubraniowe w biznesie, na co dzień) Etykieta w pracy i w biznesie – pierwsze wrażenie, jak zawierać znajomości, wymiana wizytówek, spotkania nieformalne, zebrania służbowe, sztuka negocjacji, przyjmowanie gości z zagranicy, sytuacje konfliktowe itp. Etykieta w podróży i w kontaktach międzynarodowych, różnice kulturowe.

Jak zdobyć i utrzymać pracę? Cel szkolenia: Przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych. Nauka pisania CV i listów motywacyjnych Umiejętność autoprezentacji Przygotowanie do wystąpień publicznych (prezentacje, zebrania, konferencje itp.) Poznanie elementów etykiety biznesowej

Jak zdobyć i utrzymać pracę? Tematyka: Jak mówić, słuchać, wyglądać i zachowywać się, aby przyciągnąć uwagę pracodawcy i zdobyć pracę? Sztuka autoprezentacji podczas rozmów kwalifikacyjnych. Nauka pisania CV i listów motywacyjnych. Prezentacje - sztuka komunikacji podczas wystąpień publicznych. Autoprezentacja i budowanie wiarygodnego wizerunku osobistego Sytuacje konfliktowe w pracy – jak je rozwiązywać? Organizacja czasu w pracy. Jak być bardziej kreatywnym? Etykieta biznesowa Jak radzić sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym?

Jak zdobyć i utrzymać pracę? Ćwiczenia przed kamerą: Autoprezentacja - pierwsze wrażenie Elementy symulowanej rozmowy kwalifikacyjnej Umiejętność prezentacji siebie i firmy przed dużym audytorium Aspekty komunikacji niewerbalnej – mowa ciała, wygląd, strój, zachowanie.

Metodologia szkoleń wykłady ćwiczenia analiza przypadków praca z kamerą wymiana doświadczenia dyskusje kierowane.

Materiały towarzyszące: Płyta DVD dla każdego uczestnika szkolenia z jego własnymi ćwiczeniami do samoanalizy (w ciągu 7 dni po szkoleniu otrzymuje ją UW)

Zakończenie szkolenia Podsumowanie: Zadanie wdrożeniowe. Indywidualnie postrzegane korzyści wyniesione z uczestniczenia w szkoleniu. Ankiety ewaluacyjne. Rozdanie dyplomów uczestnictwa.

Organizacja „Mowa ciała w pracy”: 5,12,19,26 Marzec (piątki) Miejsce: Uczelnia Warszawska Termin: Marzec „Autoprezentacja i wystąpienie publiczne”: 2,9,16,23 Marzec (poniedziałki) „Mowa ciała w pracy”: 5,12,19,26 Marzec (piątki) „Etykieta i savoir-vivre, na co dzień i w biznesie”: 7,14,21,28 Kwiecień (wtorki) „Jak zdobyć i utrzymać pracę?”: 4,11,18,25 Marzec (środy)

0rganizacja Czas szkolenia: Jeden moduł szkoleniowy: 16 godz. – 4 dni szkoleniowe (1 dzień od 16.00 - 20.00 z przerwami) Ilość szkolonych osób (w jednej grupie): do 30 osób Koszt jednego szkolenia: 100 zł.