Sprawdzamy i tworzymy materiały Zajęcia zostały przeprowadzone w dniu 29 i 30 XI 2012roku Opracowanie: Bernadeta Konieczna.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Biblioteka "Kiedy przeczytam nową książkę, to tak jakbym znalazł nowego przyjaciela, a gdy przeczytam książkę, którą już czytałem - to tak jakbym spotkał.
Advertisements

Projekt eTwinning Szkoły Podstawowej nr 1 w Bolesławcu.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
(na podstawie badań ankietowych)
Uczniowie z obydwu szkół udają się na wycieczkę do Berlina. Die Schüler aus beiden Schulen machen einen Ausflug nach Berlin.
Szkoła Podstawowa nr 2 w Kwidzynie Klasy I - III.
Przyszłością edukacji. W dniu 10 stycznia 2012 r. odbyła się II debata szkolna pt. "Interaktywna szkoła - przyszłością edukacji". Debata zrealizowana.
Das Weihnachtslied Stille Nacht, heilige Nacht ist weltbekannt.
Das Bild Nr. 6 Ein goldenes Bild Das Bild Nr. 6 Golden Nich Lange Her gabs einen Oma und Opa – Tag. Wir haben fűr Sie ein goldenes Bild mit unseren Fotos.
Projekt LOG-IN Wspólne działania szkoleniowe z zakresu zastosowania nowych mediów i technologii w nauczaniu języków obcych ukierunkowane na tworzenie innowacyjnych.
„Weihnachten - die schönsten Tage im Jahr“
DIE KONJUGATION DES VERBS IM PRÄSENS
Elementary School Vaterstetten, Gluckstraße Integracja ucznów osiągających słabe wyniki w nauce 1.Pomysł 1.Pomoce Pomoce naukowe Materiały instruktażowe.
Gimnazjum Publiczne im. Księdza Bronisława Markiewicza w Pruchniku
warsztat dla rodziców uczniów klas I szkoły podstawowej
Zasady bezpieczeństwa w sieci
Pogoda w j. niemieckim Zajęcia przeprowadzone w dniu r. w klasie III a
Magdalena Surowiec Aus Glogow Malopolski nach Traben-Trarbach: Was habe ich an der deutschen Schule gelernt?
Praktyka obejmowała przeprowadzenie 48 sesji z programu Klucz do uczenia się. Podczas praktyk realizowałam z dziećmi zajęcia z modułów: Gry Rozwijające.
Rozdział XVII - zagadnienia
Szkole Podstawowej w Licheniu Starym
„Uczniowie czytają książki o zwierzętach”
Przyimki łączące się z celownikiem i biernikiem.
Starożytni Matematycy
Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.
Uczniowie III a dzielą się wiedzą i umiejętnościami z I a.
Czytamy Razem- czytanie interaktywne
Das Wetter.
Kl. 6 D. Na lekcjach korzystamy z komputerów i tablic interaktywnych do nauki i zabawy.
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
Wie ist das Wetter in Griechenland und im Gebirge
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Cyberstrach ma wielkie oczy
OBRAZKOWY KODEKS 2.0 Klasa IIC
Das 4. Große Deutschdiktat in Woiwodschaft Oppeln
MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ JĘZYKÓW OBCYCH
Wymiana między IGS Emmelshausen i Gimnazjum w Szklarskiej Porębie Schüleraustausch zwischen der IGS Emmelshausen und dem Gymnasium in Szklarska Poręba.
Das Bild Nr. 8 Das Bild Nr. 8 „Im Frűhling”  Wir sehnen uns nach Frűhling. Zum Glűck ist er schon nah. Daher kam die Idee fűr das nächste Bild. Es ist.
OD ZABAWY DO KLASOWEJ OFICYNY WYDAWNICZEJ.  POZNANIE CIEKAWYCH SPOSOBÓW UCZENIA SIĘ ORTOGRAFII ICH UPOWSZECHNIANIE  ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI POPRAWNEGO.
WYMIANA POLSKO - NIEMIECKA REALIZOWANA PRZEZ III LO W OLSZTYNIE I OKEN-GYMNASIUM W OFFENBURGU KOPERNIKUS MEETS OKEN! SPOKO BEDEUTET SUPER! SPOKO ZNACZY.
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
Poznajemy zasoby internetu
Ś NIADANIE DAJE MOC !!!!. Nasza szkoła z olbrzymią przyjemnością przystąpiła do programu „Śniadanie daje moc”. W klasach I-III zostały utworzone Kluby.
Gramy z TIK-iem, nasze pomysły na gry edukacyjne dla małych i dużych To tytuł naszego projektu edukacyjnego, który realizujemy w ramach Programu Szkoła.
Pogoda – Das Wetter Zajęcia przeprowadzono r. w klasie II a
Czasowniki modalne w Imperfekcie Szyk zdań złożonych podrzędnie.
Jak stworzyć kodeks 2.0? Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Czasowniki modalne Biernik - Ruch Celownik - Spoczynek
Ruch i spoczynek Biernik i celownik
KODEKS 2.0 TECHNIKI INFORMACYJNO KOMUNIKACYJNE. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI I UCZNIAMI ZA POMOCĄ TELEFONU KOMÓRKOWEGO I POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
Das 3. Große Deutschdiktat in Woiwodschaft Oppeln 3 Wielkie Wojewódzkie Dyktando Języka Niemieckiego PG Walce i PSNJN Opole 2012r.
Haustiere Zwierzęta domowe.
 Po prezentacji rozwiązywałyśmy Quiz wspólnie z dziećmi, na który bardzo aktywnie i poprawnie odpowiadały. Obejrzeliśmy filmik w którym rodzina Brytyjska.
Die Umwelt. der Regen, die Sonne, das Gewitter die Blume, die Insel, die Wolke, das Holz, der Berg, der See, der Fisch, der Fluss, der Brand, der Baum,
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
Music: Wild Theme - Zamfir Der Uyuni Salzsee von Tunupa, umfasst km ², damit ist er der größte Salzsee der Welt. Er gilt als eines der sieben.
DER FROUMSEINTRAG VON LISA. Ich bin Lisa und schreibe allen, die einen Hund haben möchten und nicht wissen, wie sie darüber mit den Eltern sprechen sollten.
Das Bild Nr. 4 „Matematisch” Wir haben noch nie gehőrt, dass man ein Mathe-Bild schaffen kann. Aber es ist wahr ! Unsere Lehrerinnen hatten eine super.
Umwelt Der Wetterbericht. I. Podpisy nie pasują do obrazków. Uporządkuj je. Es gibt Nebel. Es regnet. Die Sonne scheint. Es gibt Gewitter. Es ist leicht.
Deutschunterricht Thema: Wie schmeckt’s ?.
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
Przyszłością edukacji
Dni otwarte Nazwa szkoły Data.
Sprawozdanie z lekcji w klasie 4b
Zapis prezentacji:

Sprawdzamy i tworzymy materiały Zajęcia zostały przeprowadzone w dniu 29 i 30 XI 2012roku Opracowanie: Bernadeta Konieczna

Czy dobrze przygotowaliśmy się do zajęć?

Szukamy strony:

Zabawy ze słownictwem…

Indywidualna praca na lekcji

Każdy może znaleźć tu coś dla siebie

Mówiące awatary Kilka słów na temat pogody w Gogolinie

Takie zadanie wykonywaliśmy doskonaląc słuchanie ze zrozumieniem wypowiedzi pt.: Das Wetter in Gogolin. Wysłuchaj wypowiedzi i zaznacz prawidłową odpowiedź 1. Das Wetter in Gogolin ist: a) schön b) windig c) schrecklich 2. Heute: a) ist es heiß. b) blitzt es und donnert. c) ist es kalt. 3. Nach dem Gewitter wird es: a) sehr warm sein. b) heiß sein. c) kalt sein. 4. Es wird: a) 10 Grad. b) 5 Grad. c) 7 Grad. 5. Wie sollen sich die Schüler anziehen? a) warm b) kalt. c) weiß.

Sprawdzamy, czy dobrze zrozumieliśmy podane informacje.

Ciekawe, co powie nam bałwanek?

Takie zadanie wykonywaliśmy doskonaląc słuchanie ze zrozumieniem wypowiedzi pt.: Der Winter. 1. Gestern war es: a) sehr warm b) sehr kalt c) windig 2.Die ganze Nacht hat es: a) geregnet b) geschneit 3. Jetzt ist es : a) grün b) weiß c) bunt 4. Heute ist es: a) sehr kalt b) wolkig c) windig 5) Heute ist a) minus 8 Grad b) minus 2 Grad c) minus 10 Grad

Czy to zadanie było łatwe, czy trudne?

Podsumowanie Uważam, że strona, którą podała nam pani jest ciekawa i przez nią wiele można się nauczyć Wiktoria Bieńczak W czwartek i piątek uczyliśmy się z wykorzystaniem stron internetowych i bardzo mi się to podobało. Nauczyłem się przez to używać Internetu nie tylko do zabawy, lecz też do uczenia się online. Marcin Mager Bardzo mi się podobało i chciałabym więcej takich lekcji. Karolina Kowolik

Wykorzystane strony i narzędzia internetowe Na zajęciach uczniowie pracowali z materiałami utworzonymi i umieszczonymi na stronach internetowych: cards/. cards/ Przygotowując się do zajęć pracowali ze słownikami online: