D-Link Technology Trend Wyniki badania

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
Advertisements

Urządzenia elektroniczne i Internet w domach Polaków
Dermokosmetyki Wyniki badania TNS OBOP dla DOZ.pl.
D-Link Technology Trend sprzęt komputerowy i internet w gospodarstwach domowych Wyniki badania.
Dyscypliny, którymi zainteresowanie rośnie, w które warto inwestować?
Społeczności w Internecie
1 Opinie i preferencje polityczne przedsiębiorców Raport z ilościowych badań telefonicznych Sopot, październik 2006.
Wyniki badania TNS OBOP
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Raport z badania ilościowego CATI wśród liderów komunikacji Kwiecień 2006 Autor: Olga Wagner Koordynacja:
Badania opinii publicznej
Raport z badania Capibus
Konsumpcja informacji
Metody badawcze w socjologii – ciąg dalszy
Kompetencje wychowawcze polskich rodziców
Otocznie i strategia Raport przygotowany we współpracy z firmą 6 grudnia 2010 Organizatorzy Projektu:
Festiwal Nauki 2009 Prezentacja wyników badań Autor: Olga Wagner Koordynacja: Kuba Antoszewski.
ZAWODY ZAUFANIA PUBLICZNEGO W ŚWIADOMOŚCI POLAKÓW
1 Wakacje Polaków Warszawa, lipiec 2010 Projekt realizowany przez PENTOR RI © 2010 Research International. No part of these materials may be used, reproduced.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
Internauci w grupach wiekowych
STUDENCI POLSCY PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ, INICJATYWA, FIRMY Główne wyniki badań Warszawa, Czerwiec 2002.
Matematyka znajomość i ocena reklam zachęcających do nauki matematyki
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
Polscy internauci o Mistrzostwach Świata w piłce nożnej – Niemcy 2006 Maj 2006.
GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Postawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej Prezentacja wyników badania 12.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem -
Naukowiec i nauka – obraz społeczny Wyniki badań CAPIBUS
Doświadczenia związane z karami fizycznymi Raport z badania Data badania: 11 – 18 września 2008 Przygotowane dla: Fundacji Dzieci Niczyje Autor: Agata.
EDI NET - badania.
Raport z badania Omnibus dla Centrum Zdrowia Dziecka Warszawa, luty 2006.
Instytut Statystyki i Demografii
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
Problemy wychowawcze dzieci
Opieka rodzicielska Wyniki badania dla Fundacji Rodzin Adopcyjnych.
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Wybrane wyniki badań Listopad 2004.
Projekt edukacyjny pt. „Czy możemy czuć się bezpieczni w Internecie”
Radcy prawni o projekcie ustawy o zawodzie adwokata Wyniki badania TNS OBOP na zlecenie Krajowej Rady Radców Prawnych.
KTO TU JEST KLASĄ ROBOTNICZĄ? PRACOWNICY I PRZEDSIĘBIORCY Średni miesięczny czas pracy Przebywanie na urlopach Przebywanie na zwolnieniach lekarskich Badanie.
Sondaż preferencji wyborczych październik 2014 r..
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Afera taśmowa w opinii Polaków czerwiec 2014 Afera taśmowa w opinii Polaków Badanie.
Polacy o Powstaniu Warszawskim
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież z Biłgoraja brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Wizerunki polityków. Zmiana postrzegania premier Kopacz po expose 1-5 października 2014 roku.
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem lekarzy 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM LEKARZY Czerwiec 2014.
Zarządzanie różnorodnością w opinii przedsiębiorców – wyniki badań zrealizowanych w ramach projektu Diversity Index Warszawa, 20 lutego 2013 r.
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem Polaków 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM POLAKÓW Czerwiec 2014.
Zwyczaje związane z myciem okien
CO TO SĄ WYBORY ?.
P1: Jaki jest obecnie odsetek zwolenników partii X w populacji uprawnionych do głosowania (w elektoracie) Pytania i odpowiedzi P2: Czy w porównaniu z ubiegłym.
Henryk Banaszak Zakład Statystyki, Demografii i Socjologii Matematycznej Henryk Banaszak Zakład Statystyki, Demografii i Socjologii Matematycznej.
P1: Jaki jest obecnie odsetek zwolenników partii X w populacji uprawnionych do głosowania (w elektoracie) Pytania i odpowiedzi P2: Czy w porównaniu z ubiegłym.
ESS a badania rynku i opinii EUROPEJSKI SONDAŻ SPOŁECZNY, RUNDA 4 „Polska a Europa. Kontynuacje i zmiany” Warszawa, 13 stycznia 2010 Prezentujący: Stanisław.
Pomiar został przeprowadzony w dniach lipca 2015 roku metodą CAWI na ogólnopolskiej próbie Polaków liczącej N=1053 osób dobranych z panelu Ariadna.
Wizerunki polityków. Zmiana postrzegania premier Kopacz po expose 1-5 października 2014 roku Wizerunki liderów i partii politycznych Dr hab. Norbert Maliszewski.
Wiarygodność obietnic 29 czerwca – 2 lipca 2015 roku.
Polacy w internecie 2011 dr Dominik Batorski Uniwersytet Warszawski R ADA M ONITORINGU S POŁECZNEGO D IAGNOZA S POŁECZNA 2011.
Postawy Polaków względem przyjmowania imigrantów Styczeń 2016.
1 UWODZENIE Wyniki badania ilościowego dla Warszawa, Listopad 2008 Niech Cię uwiedzie!
Sondaże wyborcze Źródło informacji i wpływu. Sondaże jako badania opinii publicznej USA, Instytut Gallupa 1936 r. Polska l. 50, l. 80. CBOS, PBS, TNS.
OCHRONA PRAW WIERZYCIELI W KONTEKŚCIE POŻYCZEK CHWILÓWKOWYCH Na podstawie wyników badań
Badania ruchu turystycznego w województwie śląskim.
Prognoza nastrojów i działań przedsiębiorców w perspektywie najbliższego półrocza Data badania: II półrocze 2015.
Stan czytelnictwa w Polsce w 2016 roku
Głos Polaków w sprawie wina
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
Raport z badania efektywności marketingu sensorycznego (aroma- oraz audiomarketingu łącznie) w ogólnopolskiej sieci usługowej z kategorii ”rozrywka”
Raport z badania ilościowego przygotowany na zlecenie:
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
Kopiowanie - w jakim celu, jakie materiały, jak często?
Zapis prezentacji:

D-Link Technology Trend Wyniki badania Udział w wyborach przez internet Wyniki badania

Korzystanie z internetu Czy korzysta Pan(i) z internetu? Podstawa – wszyscy respondenci N=945

Podstawa – wszyscy respondenci N=945 Udział w wyborach Czy zamierza Pan(i) wziąć udział w najbliższych wyborach parlamentarnych? Czy gdyby była techniczna możliwość, zdecydował(a)by się Pan(i) głosować w wyborach parlamentarnych za pośrednictwem internetu? Osobisty udział Głosowanie przez internet Podstawa – respondenci, którzy nie wiedzą czy wezmą udział w wyborach N=131 Podstawa – respondenci, którzy nie zamierzają wziąć udziału w wyborach N=303 Podstawa – wszyscy respondenci N=945

Podstawa – wszyscy respondenci N=945 Wybory przez internet Czy gdyby była techniczna możliwość, zdecydował(a)by się Pan(i) głosować w wyborach parlamentarnych za pośrednictwem internetu? Podstawa – wszyscy respondenci N=945 internauci N=336

Kto chce głosować przez internet Wiek Płeć Wykształcenie Wielkość miejscowości Podstawa – internauci – osoby deklarujące chęć głosowania przez internet N=302 wszyscy respondenci N=945

Preferencje wyborcze (wspomagane)* Proszę spojrzeć na listę i zastanowić się, na jakie ugrupowanie polityczne by Pan(i) zagłosował(a), proszę wskazać jedno ugrupowanie. Podstawa – respondenci deklarujący udział w wyborach N=511 internauci deklarujący udział w wyborach N=197 *) pozostałe ugrupowania nie przekroczyły progu 5%

Ugrupowania polityczne w internecie Czy w ciągu ostatniego roku zdarzyło się Panu(i) odwiedzić stronę internetową jakiegoś ugrupowania politycznego? Czy w ciągu ostatniego roku zdarzyło się Panu(i) odwiedzić blog internetowy prowadzony przez polityka? Czy spotkał(a) się Pan(i) w ciągu ostatniego roku z jakimikolwiek materiałami wyborczymi polityków lub partii politycznych umieszczanymi w internecie? Podstawa – internauci N=336

Cel i metodologia badawcza Rodzaj badania Raport D-Link Technology Trend przedstawia wyniki badania zrealizowanego za pomocą sondażu Capibus, przeprowadzonego przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC na zamówienie firmy D-Link Polska. Sondaż Capibus przeprowadza się za pomocą bezpośrednich wywiadów ankieterskich prowadzonych w domach respondentów, w oparciu o standardowy komputerowy kwestionariusz, z zastosowaniem metody CAPI (Computer Assisted Personal Interview). Badanie przeprowadzono w dniach 7 – 10 września 2007. Charakter próby Ogólnopolska, losowa, imienna próba osób, reprezentatywna dla dorosłej (15-75 lat) populacji Polaków (~30,046 tys. osób). Badanie przeprowadzono na osobach powyżej 18 lat (mogących brać udział w wyborach). Wielkość próby N = 945.