W projekcie trwającym od marca do czerwca udział wzięli uczniowie klasy Vb

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
IV.
Advertisements

WYNIKI ANKIETY PT. JAK SIĘ PORUSZASZ ?. DNIA 11 MARCA W NASZEJ SZKOLE PRZEPROWADZIŁYŚMY ANKIETĘ PT. JAK SIĘ PORUSZASZ ? W ANKIECIE WZIĘŁO UDZIAŁ 199 UCZNIÓW.
Projekt dobry na wszystko! oprac. Grażyna Czetwertyńska 2006.
Izaak Newton i jego optyka
Kleider machen Leute Zespół Oświatowy w Liniewie
nasze działania w Roku Korczakowskim Szkoła Podstawowa nr 2 im
Pakiet edukacyjny do lekcji Gdzie i kiedy toczy się akcja „Zemsty”?
ogólnopolski program dla szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych 30 miast, uczniów, nauczycieli pokazy kinowe, materiały do.
JEM ZDROWO PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0
Ankietę przeprowadzili uczniowie: Zespołu Szkół Budowlanych, Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zespół Szkół Ekonomicznych w Żarach.
Iwona Budrewicz PZ i OZ PSSE Kamień Pomorski
Club lecture Klub lektur.
Teatr Dzień 1- W teatrze Dzień 2- Przygotowujemy przedstawienie
W jaki sposób przygotować filmik edukacyjny?
Metodyka nauczania języka polskiego Wykład 3 Strategie oraz metody nauczania i ich rola w projektowaniu lekcji języka polskiego Dr Krzysztof Koc.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. JANUSZA KORCZAKA W SOBÓTCE ROK 2012 ROKIEM JANUSZA KORCZAKA...padłem w szaleństwo, furię czytania. Świat mi znikł sprzed oczu,
FESTIWAL NAUKI SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 NASZA SZKOŁA PRZYSTĄPIŁA DO PROJEKTU SZKOŁY Z KLASĄ 2.0. W PROJEKCIE UCZESTNICZYLI UCZNIOWIE.
W klasach gimnazj alnych przeprowadziliśmy ankietę związaną z telefonem komórkowym. Ankieta zawierała 15 różnych pytań dotyczących użytku telefonu w życiu.
Sprawozdanie z realizacji działań podjętych w ramach programu
Szkolna Akademia Filmowa
Spotkanie autorskie z Sylwią Chutnik w Liceum Ogólnokształcącym im
Wykorzystywać dyktafony za zgodą nauczyciela do nagrywania lekcji.
Sprawozdanie z realizacji projektu Solidarna Szkoła
PROJEKT EDUKACYJNY JAKO METODA PRACY Z DZIEĆMI
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Publicznego Gimnazjum we Wróblewie
Projekt edukacyjny CEO
HAPPY KOBYLNICA. Zadanie zrealizowane w ramach projektów „Szkoła z klasą 2,0” i „WF z klasą”
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
Formy pracy z książką (lekturą)
Nowodworek.pl. Kółko filmowe działa w naszej szkole od 2010 roku Prowadzi je nauczycielka j.polskiego i wiedzy o kulturze Pani Martyna Olejnik To właśnie.
Ścieżka edukacyjna w zakresie przedmiotów humanistycznych Opiekunowie grupy: Grażyna Winkler, Bożena Matusiak.
Ścieżka edukacyjna w zakresie przedmiotów humanistycznych Opiekunowie grupy: Grażyna Winkler, Bożena Matusiak.
Innowację realizują uczniowie klasy ID pod kierunkiem pani Grażyny Miętus.
Między nami czytelnikami
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków z Europejskiego Funduszu Społecznego „UCHRONIĆ OD ZAPOMNIENIA” Publiczne Gimnazjum im.
1. Film dokumentalny Zadaj uczniom tworzenie filmu dokumentalnego zawierającego np. wypowiedzi ludzi pamiętających dawne czasy lub o zabytkach znajdujących.
DOBRE SPOTKANIE z edukacji finansowej 3. edycja. CO? krótka notatka komunikat o projekcie wypowiedzi uczestników GDZIE? strona Biblioteki strona Urzędu.
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach Szkolny Projekt: „Grunwald 600”
Pracujemy metodą participatory video (PV) co oznacza, że: - My doradzamy, Wy tworzycie - sami wymyślacie scenariusz, sami kręcicie - musicie pracować razem!
>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Zapraszamy na film pt. VI Liceum Ogólnokształcące im. Joachima Lelewela Łódź ul. Podmiejska 21.
Nasza szkoła wzięła udział w największym w Polsce programie edukacyjnym o tematyce bezpieczeństwa pod nazwą KLUB BEZPIECZNEGO PUCHATKA.
Plan projektu wymiany międzynarodowej między Polską a Norwegią 6-16 kwietnia 2010.
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
1 Procedury doskonalenia uczenia się i nauczania Nagrywanie i omawianie lekcji.
Małgorzata Lipińska. Zadanie TIK Klasa VI Temat: Słynne miejsca w Londynie.
Celem jest: 1. przygotowanie choreografii tanecznej i wybór muzyki 2. nauka choreografii dziewczyn z drugich klas 3. nagranie układu tanecznego 4. nauka.
Szkoła Podstawowa Nr 255 im. Cypriana Kamila Norwida to Szkoła Podstawowa Nr 255 im. Cypriana Kamila Norwida to Szkoła z pomysłem na kulturę SP 255 Warszawa.
Aldona Rumińska- Szalska oraz uczniowie kl. V SP. Nr 105 w Krakowie
Jeśli tak, jak my lubisz czytać powieści detektywistyczno-przygodowe…
PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH DZIAŁA Ń SZKOŁY Z KLAS Ą 2.0 OPIEKUN: mgr MARTA KARMELITA REALIZATORKI: KAROLINA WINIARSKA KAROLINA DŁUGOSZ KAROLINA KOPE Ć.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
Szkolny projekt edukacyjny „Książki naszych marzeń’’
KSIĄŻKI NASZYCH MARZEŃ. Oglądamy propozycje z projektu Oglądamy propozycje z projektu KSIĄŻKI NASZYCH MARZEŃ.
PROGRAM KSIĄŻKI NASZYCH MARZEŃ. Startujemy – październik 2015 Realizację Programu rozpoczęliśmy od zakupów książek, które bardzo szybko zostały opracowane.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
Szkoła współpracuje ze społecznością lokalną Fundacja Civis Polonus
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
Wybór tytułów książek do biblioteki szkolnej przez głosowanie.
Filmoteka szkolna akcja – się działo
Festiwal Projektów Warszawa 17 czerwca 2011
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Album fotograficzny Sprawozdanie z wykonania zadania nr 2
SZKOŁA W RUCHU AKCJA „ĆWICZYĆ KAŻDY MOŻE” ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ
ROLA MUZYKI W FILMIE.
ROK STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO
III EDYCJA OLIMPIADY Hasło przewodnie – Literatura na ekranie: adaptacje i przyliterackość filmu Terminy: 3 września–29 października 2018 r. – rejestracja.
Projekt ,,Różnorodność nas uskrzydla”
Pakiet edukacyjny „Przeszłość to dziś” Zakres podstawowy i rozszerzony
Zapis prezentacji:

Projekt edukacyjny: Poznajemy powieści młodzieżowe Małgorzaty Musierowicz

W projekcie trwającym od marca do czerwca udział wzięli uczniowie klasy Vb

Krok 1. Biografia i twórczość Małgorzaty Musierowicz ► wyszukiwanie informacji o autorce ► przygotowanie pytań- zagadek dotyczących pisarki i jej twórczości ► przeprowadzenie miniquizu

Krok 2. Wybór powieści ► przedstawienie propozycji ► dyskusja i wybór powieści „Kwiat kalafiora”

Krok 3. Czytanie wybranej powieści

Krok 4. Analiza powieści ► określenie tematyki – przygotowanie plakatów z planem wydarzeń ► charakterystyka bohaterów, wykonanie plakatów

Krok 5. Redagowanie scenariusza ► wybór czterech fragmentów utworu do zekranizowania ► opracowanie scenariusza na podstawie wybranych fragmentów ► zredagowanie kwestii narratora FRAGMENT 1: ZABAWA SYLWESTROWA FRAGMENT 2: URODZINY ANIELI I TELEFON W SPRAWIE ŚWINKI FRAGMENT 3: NOCNA SCENA W MIESZKANIU PANI SZCZEPAŃSKIEJ FRAGMENT 4: KŁÓTNIA GABRYSI I PYZIAKA

Krok 6. Zaplanowanie pracy nad filmem ► dyskusja i przydział ról ► przygotowanie scenografii i kostiumów

Krok 7. Nagrywanie filmu ► nagranie poszczególnych scen i ujęć filmu ► archiwizowanie plików wideo

Krok 8. Montowanie filmu ► Wybór materiału filmowego ► Wybór ścieżki dźwiękowej ► Montaż filmu

Krok 9. Prezentacja efektów pracy ► lekcja otwarta ► Festiwal 2.0 podczas szkolnego festynu