„Matematyka jest wszędzie”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dział Rekrutacji.
Advertisements

Studenckie Koło Naukowe EnergON!
Zawody przyszłości.
Program Jeśli nie Oxford, to co?
Praktyki zagraniczne IAESTE
Planowanie przyszłości edukacyjnej i zawodowej?
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
Gimnazjum Publiczne w Rudnikach
Szkoła, do której chodzę, mieści się w budynku przy ulicy Drewnianej osiem. Jest to szkoła podstawowa nr 41 im. Stanisława Staszica. Nasza szkoła jest.
KIERUNEK STUDIÓW ZARZĄDZANIE I INŻYNIERIA PRODUKCJI Politechnika Śląska Wydział Organizacji i Zarządzania.
Opracowali laureaci. Nasza przygoda ze Strasburgiem rozpoczęła się w kwietniu, gdzie pod czujnym okiem pani profesor Kobielskiej poznawaliśmy historię
Genewa Tak to się zaczęło…
MultiCentrum - Jawor r. Wycieczka uczniów ze Szkoły Podstawowej nr 5 w Brzegu Dolnym.
Młodzież Chrobrego w Szwecji –
KATEDRA INŻYNIERII PRODUKCJI
Wycieczka krajoznawcza po Wrocławiu 4-5 stycznia 2011 r
Prezentacja wydziału dr inż. Piotr Bilski Prodziekan ds. Dydaktyki
Nowoczesne formy kształcenia w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.
BIBLIOTEKA UNIWERSYTETU ZIELONOGÓRSKIEGO. Politechnika Zielonogórska Wyższa Szkoła Pedagogiczna UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI Utworzony został 1września 2001.
W pierwszym tygodniu pobytu w Wielkiej Brytanii uczestniczyliśmy w kursie komputerowym obejmującym wiadomości z zakresu rachunkowości i księgowości.
Seminarium zadania badawczego nr 3 strategicznego projektu badawczego
Szkoła Podstawowa nr 93 im. Tradycji Orła Białego we Wrocławiu
Zielona szkoła Ośrodek położony jest nad największym jeziorem w Polsce-Śniardwy.
ŁOTWA grudzień W dniach grudnia 2013 r. uczennice wraz z nauczycielami z ZSO w Józefowie nad Wisła gościli w Jelgavie na Łotwie w ramach.
Sprawozdanie z wyjazdu studyjnego
Print scrn ze strony Okładka Nowy moduł Akcji:Dziewczyny do ścisłych! - Wydział Fizyki UW - Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej.
KN Inżynierii Powierzchni Powierzchnia Wydział Inżynierii Metali i Informatyki Przemysłowej.
FIZYKA FIZYKA TECHNICZNA:
Wydział Informatyki, Elektroniki i Telekomunikacji.
Koło Naukowe Menadżer Produkcji
Wymiana polsko-niemiecka
Po klasie matematycznej
PREZENTACJA KOŁA NAUKOWEGO
Prezentacja projektów realizowanych przez BIURO KARIER STUDENCKICH POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ Forum Pracodawców Automatyki, Elektroniki i Informatyki 2014 Gliwice,
ANGLIA. Wielka szansa … Grupa licząca 16 osób miała okazję odbyć trzy tygodniowe praktyki w Wielkiej Brytanii. Wszyscy czekali na moment kiedy w końcu.
Uniwersytet Rzeszowski
Warszawa – Wycieczka Szkolna
Public 1. Cele Programu  Zasilenie kadry Skanska młodymi inżynierami i specjalistami  Rozwijanie wiedzy i umiejętności zawodowych studentów uczelni.
studia trzeciego stopnia (doktoranckie) studia drugiego stopnia (magisterskie) stacjonarne i niestacjonarne studia pierwszego stopnia (inżynierskie)
IV Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdyni.
Wydział Inżynierii Środowiska Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie Uprawnienia po WIŚ Studia/Prezentacje kierunków i specjalności.
Rekrutacja 2014/2015. Propozycje klas na rok szk. 2014/2015.
Wymiana Polsko-Niemiecka Sfinansowana przez. Werl Werl, to piękne miasto położone na wschód od Dortmundu. To tam odbywała się większość naszych spotkań.
W dniach r. Uczniowie szóstych klas wyjechali na trzydniową wycieczkę „Śladami Renesansu”. Celem wyjazdu było zwiedzenie i poznanie historii.
Wyjazd organizacyjny wolontariatu W dniach 4 – 5 października odbył się wyjazd wolontariatu. Wyjechaliśmy o 16. spod szkoły, a na miejscu byliśmy o 17.
„8 LISTOPADA-DZIEŃ ZDROWEGO ŚNIADANIA
LOKALIZACJA UNIWERSYTETU Województwo: śląskie Miasto: Racibórz Źródło grafiki - Racibórz.
PROJEKT „AKCJA INFORMACJA” WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO, DZIAŁANIE 9.1 PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ.
Sprawozdanie z wycieczki szkolnej. Dwa tygodnie temu, a dokładnie 25 września 2015 roku pojechaliśmy na jednodniową wycieczkę klasową do Łodzi. W wycieczce.
WYCIECZKI PRZYRODNICZE. Wycieczka do Centrum Nauki Kopernik Dzieci poznawały prawa przyrody poprzez samodzielne przeprowadzanie doświadczeń na interaktywnych.
Klasa matematyczna – I C Fascynuje Cię świat nowoczesnych technologii? Masz otwarty, ścisły umysł? Chcesz jeszcze lepiej zrozumieć prawa rządzące naszym.
DEAN: DR HAB. INŻ. PROF. NADZW. PCZ LUCJAN KURZAK.
Dokument ten ma charakter informacyjny. Każdorazowo należy sprawdzić na stronie uczelni szczegółowe zasady rekrutacji.
1 Instytut Techniczny Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Gorzowie Wielkopolskim Konferencja: Lubuskie Centrum Innowacji, styczeń
Projekt „Uczeń Obywatel”. W Dzielnicy XVII Wzgórza Krzesławickie realizowano program „Uczeń Obywatel”
ATRAKCJE DNIA PIERWSZEGO (poniedziałek), godzina 11 – zwiedzamy Zamek Książ, znajdujący się w Wałbrzychu.
ERASMUS+ PRAKTYKI ZA GRANICĄ N EUMÜNSTER – T ARNÓW 2016.
Obóz naukowy 2012 E-akademiaprzyszłości. 1.Dzień na Obozie ➲ W Pierwszy dzień na obozie nasza ekipa miała spotkanie organizacyjne, na którym przedstawialiśmy.
Konferencja współfinansowana z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1 Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa na terenie Powiatu.
Multimedialne Centrum Edukacji Lokalnej. Cel główny projektu „Promocja działań edukacyjnych na obszarach wiejskich pozwalających zdobyć lub rozwinąć umiejętności.
Wybór trzeciego przedmiotu rozszerzonego
KLASA MATEMATYCZNO- -INŻYNIERSKA.
Wycieczka do Ogrodzieńca
„ROZWÓJ POTENCJAŁU I OFERTY DYDAKTYCZNEJ POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ”
Powiatowe Targi Edukacyjne w Oświęcimiu
Projekt „Od Technika do Europejczyka
„Od Technika do Europejczyka. Nowe doświadczenia- większe możliwości”
Wycieczka do Telewizji Polskiej
Zagraniczny Staż Zawodowy uczniów ZS Nr 1 im. M
Zapis prezentacji:

„Matematyka jest wszędzie” projekt naukowo badawczy- to jedno z zadań realizowanych w projekcie „Z kluczem w przyszłość”

Wycieczka Kielce – Bochnia - Nowy Sącz-Kraków W ramach projektu mogliśmy wziąć udział w niesamowitej wycieczce, która trwała 4 dni i odbyła się od 22 do 25 maja. Poprzez wizyty w uczelniach i w instytucjach mieliśmy okazję pogłębić naszą wiedzę, a także przekonać się, że warto uczyć się matematyki, ponieważ „spotykaliśmy” ją na każdym kroku naszej wycieczki.

Politechnika Świętokrzyska Pierwszego dnia odwiedziliśmy Politechnikę Świętokrzyską. Obejrzeliśmy spot promocyjny i zostaliśmy oprowadzeni po budynku uczelni. Oprócz tego mieliśmy okazję kierować łazikami i innymi robotami, wysłuchaliśmy wykładów dotyczących wykorzystania matematyki we wzornictwie przemysłowym, architekturze i elektromechanice. Imponujący był pokaz możliwość drukarek 3D. Na terenie kampusu Politechniki Świętokrzyskiej o powierzchni 22 ha znajduje się 5 budynków dydaktyczno-badawczych z 4 halami laboratoryjnymi, gmach rektoratu i Biblioteki Głównej, Główna Aula Wykładowa, Centrum Sportu, budynek z siedzibą studenckiego klubu „Pod Krechą”, Centrum Laserowych Technologii Metali oraz 6 domów studenckich.Uczelnia ma pięć wydziałów: Budownictwa i Architektury; Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki; Inżynierii Środowiska, Geomatyki i Energetyki; Mechatroniki i Budowy Maszyn oraz Zarządzania i Modelowania Komputerowego.​

Bochnia Po opuszczeniu Politechniki Świętokrzyskiej udaliśmy się w kierunku Bochni do Kopalni Soli, gdzie po zjeździe ponad 200 metrów na dół, długo wędrowaliśmy podziemnymi tunelami. Zwiedziliśmy udostępnioną turystom część kopalni, przepłynęliśmy łodzią przez solankę oraz jechaliśmy kolejką, która kiedyś służyła górnikom do przewozu wydobytej soli. Zwiedzanie trwało około 3 godzin. O północy zaczęła się cisza nocna, wszyscy udali się grzecznie do „wygodnych” łóżek piętrowych, dzieląc przestrzeń groty solnej z 200 innymi osobami. Z rana czekało na nas śniadanie, a o godzinie 8 wyjechaliśmy na powierzchnię, szczęśliwi, że znów zobaczyliśmy słońce. Była to niezapomniana przygoda, którą warto przeżyć chociaż raz.

Zapora Podczas rejsu statkiem po Jeziorze Rożnowskim mieliśmy okazję zobaczyć zaporę. Koncepcja budowy zapory pojawiła się w roku 1934 po katastrofalnej powodzi w Dolinie Dunajca, która spowodowała niepowetowane straty materialne i pochłonęła wiele ofiar.

Park Naukowo-Technologiczny Trzeciego dnia wycieczki udaliśmy się do Parku Naukowo- Technologicznego w Nowym Sączu. Zostaliśmy oprowadzeni po najciekawszych salach centrum multimedialnego, które są wykorzystywane do nagrywania audycji oraz transmitowania ich w telewizji. Zobaczyliśmy m.in. studio animacji i efektów specjalnych, korekcji koloru i motion capture - wszystkie wyposażone w najbardziej profesjonalne sprzęty. Kolejnym punktem naszej wycieczki była sala druku 3D i skanowania. Pokazana została nam drukarka oraz efekty jej pracy. Braliśmy także udział w kursie projektowania grafiki 3D w programie blender.

Ogród Doświadczeń Po południu tego samego dnia wyruszyliśmy w świat fizyki. Odwiedziliśmy Ogród Doświadczeń im. Stanisława Lema w Krakowie. Mieliśmy szanse policzyć siłę grawitacji pod okiem specjalisty. Następnie udaliśmy się w grupach wykonać doświadczenia dzięki, którym przekonaliśmy się jak ciekawa może okazać się otaczającą nas fizyka. Lustra, w których przegladalismy się stwarzały  złudzenie optyczne, co bardzo zaciekawilo każdego z nas. W Ogrodzie mogliśmy między innymi zobaczyć kołyskę  Newtona,  wir wodny czy zielony labirynt Stanisława Lema. Sprawdzanie czasu na zegarze słonecznym pomogło nam w ustalaniu godziny spotkania klasy do wyjścia. Po udanym spacerze czekały na nas pyszne naleśniki,  które każdy zjadł ze smakiem.

AGH Ostatniego dnia swojego ekscytujacego wyjazdu wybraliśmy się do Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie. Dzięki dostępności i serdeczności pracujacych tam wykładowców mogliśmy poznać ofertę uczelni. Pokazano nam jakim przeciwnościom będziemy musieli dać radę, ale także co zyskamy idąc na studia techniczne do AGH. Jako nieliczni mogliśmy podziwiać jeden z najlepszych i największych mikroskopów elektronowych oraz maszynę do tworzenia wyładowań elektrycznych. Po tym wyjeździe wielu z nas zastanowi się nad rekrutacją do AGH.

Sukiennice W ostatnim dniu naszej wycieczki mieliśmy również możliwość zwiedzenia Sukiennic. Mogliśmy poznać życie naszych przodków, jak i historię miasta Kraków. Pomoce multimedialne oraz wiele ciekawych eksponatów uświetniało pobyt w podziemiach.

Wróciliśmy bogatsi o nowe doświadczenia, doceniliśmy wartość nauki, utwierdziliśmy się w przekonaniu, że dokonaliśmy dobrego wyboru profilu klasy. Zostaliśmy zainspirowani ciekawymi kierunkami studiów, która pozwoliłyby nam rozwijać predyspozycje matematyczno – fizyczno – informatyczne. Uczniowie i uczennice z klas: II d i II h