Strategia i Kalendarz 2017.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Działania marketingowe
Advertisements

Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
Ocena procesów zachodzących na obszarze Euroregionu
Śląski System Informacji Turystycznej
PRODUKT TURYSTYCZNY: zaprogramowany na sukces
Targi Aktywni 50+ Poznań, 13 marca 2011
Wiślana Trasa Rowerowa w Województwie Pomorskim
7. Platformy informatyczne przyszłości (wizja SAP)
OFERTA HANDLOWA REKLAMA NA OGÓLNOPOLSKIEJ TV REGIONALNEJ TVP KIELCE
Problemy turystyki w województwie podkarpackim Brak markowych produktów turystycznych Przeciętna oferta turystyczna, znacznie poniżej możliwości regionu.
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: System Informacji Turystycznej Produkt (output): Centrum Informacji Turystycznej Wskaźniki: uruchomienie wielojęzycznej.
Gdańsk miastem wolności.
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
MIASTA – PARTNERZY PROJEKTU Płock – Miasto (Partner) wiodący + lider bloku tematycznego Włocławek, Elbląg – Partner projektu – lider bloku tematycznego.
Województwo pomorskie –
PROGRAM ESPON - KALENDARZ Katarzyna Wojnar, Krajowy Punkt Kontaktowy ESPON EUROREG, Uniwersytet Warszawski.
POROZUMIENIE SŁUŻY LUDZIOM OLSZTYN, PSL dla Warmii i Mazur STRATEGIA ROZWOJU.
Platforma Mobilna Poland.Travel Narzędzie dla turysty na trzy główne platformy mobilne: Apple iOS Android Windows Phone Mobilne narzędzie promocyjne dla.
Działalność Tarnowskiego Centrum Informacji w 2006 roku oraz w I połowie 2007 roku Marcin Pałach, Tarnów
Doradztwo marketingowe dla właścicieli firm i zarządów
Jolanta Śledzińska Zarząd Główny PTTK
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
WROCŁAW, 27 MAJA 2010 PRODUKT TURYSTYCZNY, CZYLI JAK WĘDROWAĆ KOŁO WROCŁAWIA.
Turystyka militarna działania Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w 2012 r. ALEKSANDRA MROZEK Wydział Turystyki Regionalnej Departament Infrastruktury.
Itezone.pl Sp. z o.o. nr tel:
Badania wewnętrzne ukazujące ruch turystyczny w sezonie letnim 2010.
Polska Organizacja Turystyczna
Rekrutacja 2011.
JAK NAS WIDZĄ? Prezentacja wyników badań TNS OBOP dla miasta Gdańsk
Piotr Tabor Łódź r.. Biznes konferencyjny - jak przyciągnąć organizatorów konferencji i kongresów? Kryteria decydujące o wyborze obiektu pod.
Kopalnia „Guido” - Śląska Perła Techniki
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
Produkt przedsiębiorstwa
Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna maj 2014 rok
INNOpomorze INNOwacyjne powiązania IV edycja projektu
Zebranie programowe Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych OSAT Katowice r. Targi Turystyczne Glob.
Wybrane miasta Polski Tymon Płóciennik.
Gdańsk, Podsumowanie z prac Regionalnej Sieci Tematycznej dla Województwa Pomorskiego w II półroczu 2014 roku w odniesieniu do wdrażania projektów.
Tomasz Klajbor Kierownik Realizacji Projektu IV Regionalne Forum Innowacji Gdańsk, 10 czerwca 2005 r. Proces Wdrażania Regionalnej Strategii Innowacji.
MoC Centrum Informacji dla Naukowców Katarzyna Rauszer de Bruijn RPK 6PR UE.
KONFERENCJA Stowarzyszenia „Ślężanie - Lokalna Grupa Działania” Podsumowanie realizacji zadań oraz wykorzystania środków w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju.
Co PGL LP robią w klastrze?
Plan działań 2013 Walne Zgromadzenie r. Gdańsk.
II warsztaty eksperckie SUiKZP ROZWÓJ MIASTA A OCHRONA ŚRODOWISKA PRZYRODNICZEGO I KULTUROWEGO I 18 września 2015 I.
Innowacyjna platforma pomagająca zaplanować podróż i umożliwiająca porównywanie cen usług turystycznych.
Dziedzictwo bursztynu jako produkt turystyczny
IV warsztaty eksperckie SUiKZP Policentryczność Gdańska I 16 października 2015 I.
PROW 2007 – 2013 PODSUMOWANIE w LGD „Qwsi”. Nabory ogłoszone przez LGD „Qwsi”  Stowarzyszenie LGD „Qwsi” w okresie programowania 2007 – 2013 ogłosiło.
Inteligentna droga do miasta przyszłości
PREZYDENT MIASTA GDAŃSKA GDAŃSK W NOWEJ PERSPEKTYWIE STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA GDAŃSKA GDAŃSK W NOWEJ PERSPEKTYWIE.
Program rozwoju turystyki w województwie śląskim Mariusz Raczek Regionalne Centrum Analiz i Planowania Strategicznego Wydział Rozwoju.
1 „Prowadzący – niepijący” Kampania edukacyjna 7 – 31 sierpnia 2008.
Program rozwoju turystyki w województwie śląskim Regionalne Centrum Analiz i Planowania Strategicznego Wydział Rozwoju Regionalnego Urząd Marszałkowski.
BUDŻET MIASTA GDAŃSKA WYKONANIE ZA ROK PlanWykonanie% DOCHODY zł zł101 WYDATKI zł zł94 NADWYŻKA-
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
 Nazwa : encarto  Adres www :  Siedziba :ul. Czerwonego Krzyża 6/ Warszawa Polska  Forma prawna : Spółka z ograniczoną.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Wolontariat w Gdańsku Perspektywa lat 2011 i 2012 Gdańsk,
Ruch turystyczny w Krakowie w 2010 roku Kraków grudzień 2003 dr Krzysztof Borkowski Kraków listopad 2010.
Ewa Dziedzic Katedra Turystyki SGH Potrzeby i luki informacyjne u podmiotów zarządzających turystyką.
Badania ruchu turystycznego w województwie śląskim.
ROLA POT W TWORZENIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU BADAŃ KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH TERESA BUCZAK.
Oznakowanie szlaków turystycznych. SYSTEM OZNAKOWANIA PSK Oznakowanie wodne.
Klaster Logistyczno-Transportowy „Północ-Południe”
Marta Chełkowska Krystyna Hartenberger-Pater
Region promocji turystycznej
Aktywność – fundusze – mobilność
BEZPIECZNE PRAKTYKI I ŚRODOWISKO 2019.
Zapis prezentacji:

Strategia i Kalendarz 2017

Ruch turystyczny w Gdańsku w 2015 roku Podsumowanie 2015 roku Ruch turystyczny w Gdańsku w 2015 roku www.visitgdansk.com

Ruch turystyczny w Gdańsku w okresie styczeń-sierpień 2016 roku Podsumowanie 2015 roku Ruch turystyczny w Gdańsku w okresie styczeń-sierpień 2016 roku W okresie od stycznia do sierpnia Gdańsk odwiedziło już łącznie prawie 1,4 miliona turystów i odwiedzających. Rekordowy okres letni pod kątem liczby turystów – w Gdańsku zatrzymało się prawie 500 000 osób! Jest to wzrost o 15% w stosunku do roku 2015. www.visitgdansk.com

Podsumowanie 2015 roku www.visitgdansk.com

Cele strategiczne na 2017 rok Strategia i Kalendarz 2017 Cele strategiczne na 2017 rok 1. Rozwój marki Visitgdansk. 2. Gdańsk jako lider destynacji indywidualnej. 3. Gdańsk jako lider destynacji biznesowej. 4. Integracja branży turystycznej. 5. Wypracowanie nowych kanałów informacyjnych i ulepszenie już istniejących. 6. Skuteczne zachęcanie turystów i odwiedzających do powrotów do Gdańska. www.visitgdansk.com

Produkty GOT – Portal Visitgdansk.com Strategia i Kalendarz 2017 Produkty GOT – Portal Visitgdansk.com www.visitgdansk.com

Produkty GOT – Karta Turysty Strategia i Kalendarz 2017 Produkty GOT – Karta Turysty www.visitgdansk.com

Produkty GOT – Nowe Trendy w Turystyce Strategia i Kalendarz 2017 Produkty GOT – Nowe Trendy w Turystyce www.visitgdansk.com

Produkty GOT – Szlaki Turystyczne Strategia i Kalendarz 2017 Produkty GOT – Szlaki Turystyczne Szlak Gdańskiego Lwa Heweliona Questy Trójmiejski Szlak Piwny www.visitgdansk.com

Produkty GOT – Gdansk Convention Bureau Strategia i Kalendarz 2017 Produkty GOT – Gdansk Convention Bureau GCB – GCB Event www.visitgdansk.com

Produkty GOT Strategia i Kalendarz 2017 Kalendarz weekendów tematycznych w GCIT Słodki Gdańsk www.visitgdansk.com

Produkty GOT Strategia i Kalendarz 2017 Podkładki dla restauracji Magazyn Visitgdansk www.visitgdansk.com

Wydarzenia – turystyka indywidualna Strategia i Kalendarz 2017 Wydarzenia – turystyka indywidualna Krajowe Gdańsk Zaprasza - Olsztyn, Bydgoszcz, Wrocław - data: do ustalenia TT Warsaw - data: listopad 2017 Free Time Festiwal Gdańsk - data: 01-02.04.2017 Zagraniczne Groningen - data: do ustalenia Seatrade Hamburg - data: 06-08.09.2017 www.visitgdansk.com

Wydarzenia – turystyka biznesowa Strategia i Kalendarz 2017 Wydarzenia – turystyka biznesowa Krajowe Poznań - Tour Salon - data: 17-19.02.2017 Gdańsk - Info Share - data: 17-19.05.2017 Gdańsk zaprasza biznes, Kraków - data: do ustalenia Zagraniczne Wilno - Convene - data: 08-09.02.2017 Oslo - Travel Match - data: 13.01.2017 Helsinki – M&I Forum - data: 9-13.07.2017 Lublana – M&I Forum  - data: 29.08-02.09.2017 Frankfurt – IMEX - data: 16-18.05.2017 Londyn – The Meeting Show - data: 13-15.06.2017 www.visitgdansk.com

Prezes Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej Strategia i Kalendarz 2017 Dziękuję za uwagę Łukasz Wysocki Prezes Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej www.visitgdansk.com