Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
Advertisements

` PREZENTACJA FIRMY 1.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
Struktura kanałów marketingowych. Definicje kanału dystrybucji Podejście podmiotowe Podejście funkcjonalne zbiór wzajemnie zależnych od siebie organizacji.
Podstawy przedsiębiorczości wg podręcznika „Z ekonomią na ty” oraz „Ekonomia stosowana”. Lekcja 19 – Młody człowiek w świecie marketingu i reklamy – marketing,
Promocja 8/15 Badanie promocji. Badamy promocję czy komunikację marketingową?  Komunikacja marketingowa to pojęcie szersze, które poza promocją właściwą.
Tytuł biznesplanu (nazwa przedsięwzięcia)
Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
Środki językowe w reklamie Analiza wybranych tekstów reklamowych.
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
2015/2016.  określenie poziomu i rodzaju aktywności dzieci  pozyskanie informacji potrzebnych do pracy nad zwiększeniem aktywności dzieci podczas zajęć.
Badanie skuteczności kampanii promocyjnej Polski na rynkach zagranicznych: niemieckim, brytyjskim i francuskim Warszawa, 25 lipca 2012.
AS-QUAL Szkolenia Doradztwo Audity Usprawnienia zarządzania organizacjami (normy zarzadzania) Grażyna.
Najnowsze technologie – Profesjonalni wykonawcy. Geneza Stowarzyszenie powstało 9 kwietnia 2011 roku w miejscowości Rochna, położonej w centralnej Polsce,
Definicje. Nazwa jest nieostra, gdy brak jest obiektywnych kryteriów pozwalających na jednoznaczne wskazanie jej desygnatów. Przykłady : łysy człowiek,
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Janiec Jakub Janusz Piotr Juś Maciej Olesiejuk Aneta Węgrzyniak Patrycja.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wynik finansowy Opracowała Anna Górecka. Działalność przedsiębiorstwa charakteryzują 3 podstawowe kategorie: Przychody ze sprzedaży Koszty Wynik finansowy.
KOSZTY W UJĘCIU ZARZĄDCZYM. POJĘCIE KOSZTU Koszt stanowi wyrażone w pieniądzu celowe zużycie majątku trwałego i obrotowego, usług obcych, nakładów pracy.
„SAMORZĄD UCZNIOWSKI -
Komunikacją nazywamy dział gospodarki zajmujący się przemieszczaniem w przestrzeni ludzi i ich wytworów. Jest więc to typ aktywności ludzkiej służący „skracaniu”
Ekonomiczne Bobry ® Ekonomiczne Bobry to miniprzedsiębiorstwo działające na terenie II Liceum Ogólnokształcącego im. Władysława Pniewskiego w Gdańsku.
Strategia Rozwoju Powiatu Kluczborskiego planowanie strategiczne w JST Małgorzata Ziółkowska tel kom
ZAPROSZENIE I OGŁOSZENIE
Biznes Wielkopolska to magazyn, który ukazuje się od 2003 roku. Magazyn powstał jako element promocji firm wyróżnionych certyfikatem „Najwyższa Jakość”
krotka, zwięzła, rzeczowa wypowiedź użytkownika o charakterze informacyjnym CECHY : krótkość, zwięzłość, skrótowość, konkretność, rzeczowość, przejrzystość,
O konkursie Konkurs Employer Branding Stars (EBstars) jest organizowany przez Employer Branding Institute Sp. z o.o. na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO „PRZERWA NA SOK” z I Liceum Ogólnokształcącego im. Generała Józefa Bema w Ostrołęce maj 2016r.
Julia Wojciuk Sandra Adamska 1aT. Zjawisko makroekonomiczne polegające na znacznym zahamowaniu tępa wzrostu gospodarczego skutkujące najczęściej spadkiem.
Zapraszam na prezentację p.t ,, REKLAMA DŹWIGNIĄ HANDLU”.
REKLAMA. Reklama jest wszechobecna w naszym życiu. Gdy opiera się na rzetelnej informacji, jest użyteczna i potrzebna. Pomaga dokonać wyboru. Często jednak.
PRZEDSTAWIA. ZNAK JAKOŚCI KIDZONE PREZENTACJA PROJEKTU Stawiamy na jako ść ! Promujemy najlepszych! W ramach KidZone- Strefy Szcz ęś liwych Dzieci funkcjonuje.
PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko. Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące.
Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.
Reklama VIB
Sprawozdanie z wykonania budżetu Miasta Olsztyna za 2016 r.
Nazwa projektu Nazwa firmy Nazwa prezentera:
BADANIE KRYTERIÓW POZACENOWYCH W PRZETARGACH PUBLICZNYCH
Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską
Rachunkowość finansowa – część 8 Wynik finansowy – rachunek zysków i strat Karolina Bondarowska.
MÓJ ZAWÓD.
T7. Reengineering a inne programy usprawnień.
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ]
Winiary (Nestle Polska) – promocja Kochanie przez Gotowanie
CZYNNIKI PRODUKCYJNE CZYNNIKI WEWNĘTRZNE CZYNNIKI ZEWNĘTRZNE
Wykład 1 SSE Podstawowe pojęcia prawa i prawoznawstwa
Nazwa firmy Plan biznesowy.
Rzymski pokój, czyli zakładki mieszkaniowe
Konsultacja Bożena Hołownia
Sprzedaż produktu lub usługi
Przedsiębiorstwo Produkcyjne
Techniki prezentacji biznesowych
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Mamy na (dla) Ciebie haka
Psychologia sztuki patrzenia na przykładzie reklamy społecznej
Copywriting Karolina Stróżyk
Identyfikacja wizualna
Sprawozdanie z wykonania budżetu Miasta Olsztyna za 2016 r.
Przychody i koszty działalności
Próg rentowności K. Bondarowska.
Intense.
Prezentacja planu biznesowego
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Nazwa firmy Biznesplan.
Nazwa firmy Tytuł prezentacji.
Forum Komisji Dialogu Społecznego
Nasza działalność KLAVO to firma zajmująca się dostarczaniem usług dla instytucji kultury. Chcemy, aby zwiększały one jakość obsługi zwiedzających. Celem.
ZAPROPONOWANYCH DZIAŁAŃ
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO ,,POGOTOWIE NAUKOWE’’
Zapis prezentacji:

Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.

Slogan reklamowy to zazwyczaj zdanie lub zlepek słów, które podkreśla cechy reklamowanego produktu czy firmy. Wpada w ucho i na zasadzie skojarzeń pomaga w zapamiętywaniu. Najlepsze slogany to te, które mają emocjonalne zabarwienie lub wywołują w nas rozbawienie bądź śmiech.

NIE DLA IDIOTÓW! ???

REKLAMA ZEWNĘTRZNA

REKLAMA PRASOWA

REKLAMA TELEWIZYJNA REKLAMA RADIOWA PLAKAT ULOTKA

COPYWRITER to osoba przygotowująca teksty reklam

RADY DLA PISZĄCYCH REKLAMĘ 1)Wymyśl hasło reklamowe 2)Podaj istotne informacje o reklamowanej rzeczy (wyeksponuj cechy, które ją wyróżniają spośród innych) 3)Przedstaw krótko jej zalety, użyj słów pozytywnie wartościujących 4)Wskaż korzyści, jakie wynikają z zakupu reklamowanych rzeczy 5)Zaprojektuj ciekawy układ graficzny reklamy

A teraz losowanie…