ANALIZA BADANIA TECHNIKI GŁOŚNEGO CZYTANIA CZWARTOKLASISTÓW PRZEPROWADZONA WE WRZEŚNIU 2015 R. AUTORKA ANALIZY I PRZEPROWADZAJĄCA BADANIE: MGR IZABELA.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

Legnica 4 października 2011r. Jelenia Góra 5 października 2011r. Wałbrzych 6 października 2011r. Wrocław 11 października 2011r. Opole 7, 12 października.
BADANIE ANKIETOWE Wyniki ankiety dotyczącej mediów,
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Przemyslu
Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 1 września 2011 r. z wyjątkami
Projektowanie Aplikacji Komputerowych
Dnia , w ramach realizacji projektu „Sekrety układu krążenia” wśród uczniów naszej szkoły przeprowadziliśmy ankietę na temat grup krwi. W ankiecie.
Badanie poziomu wiedzy uczniów gimnazjum klas I-III z podziałem na część humanistyczną i część matematyczno-przyrodniczą wrzesień 2010.
KARTA INDYWIDUALNYCH POTRZEB UCZNIA, oraz PLAN DZIAŁAŃ WSPIERAJĄCYCH
Egzamin * kwiecień * 2014r. 1 GSU wrzesień 2013/14.
Diagnoza edukacyjna pomaga uczyć efektywniej
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej.
Rok szkolny 2003/2004: - liczba szkół liczba szkół liczba uczniów liczba uczniów liczba wolontariuszy liczba wolontariuszy.
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
KLASY INTEGRACYJNE TO TWÓJ WYBÓR, NIE PRZYMUS! TO PRZYWILEJ!
SCENARIUSZ ZAJĘĆ ZINTEGROWANYCH KLASA 1
Izabela Kołodziejczyk
Analiza wyników z testu sprawdzającego wiedzę ze znajomości lektury „Anaruk chłopiec z Grenlandii” Klasy 3a i 3b Rok 2012/2013.
ODBLASKOWA SZKOŁA.
Egzamin potwierdzający kwalifikacje zawodowe
Maksymalnie za część humanistyczną testu można było uzyskać 20 punktów.
SU jest to niezależna organizacja, w której skład wchodzą wybrani uczniowie szkoły. Są oni wybierani w demokratycznych wyborach poprzedzonych intensywną.
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
Obiektywny wskaźnik wyników egzaminów gimnazjalnych WSKAŹNIK EDUKACYJNA WARTOŚĆ DODANA DLA GIMNAZJUM NR 3 Źródło danych Instytut Badań Edukacyjnych
Zespół Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Leźnie.
Dostosowanie warunków i form przeprowadzania w roku szk
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 5.
GMINAZJUM NR I IM. SZARYCH SZEREGÓW W NAMYSŁOWIE GR.II- 12 UCZNIÓW PROWADZĄCY IZABELA HELIŃSKA – PEDAGOG SZKOLNY/ DORADCA ZAWODOWY.
Aleksandra Kalicińska, Aleksandra Rudawska
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
Szkoła Podstawowa nr 8 w Dąbrowie Górniczej. Sprawdzian obejmuje wiadomości i umiejętności zawarte w wymaganiach określonych w podstawie programowej kształcenia.
Egzaminy zawodowe, maturalne i gimnazjalne 2014 r.
KONKURS MUZYCZNY ZAPRASZAM WSZYSTKICH UCZNIÓW DO WZIĘCIA UDZIAŁU W INTERNETOWYM KONKURSIE MUZYCZNYM ORGANIZOWANYM PRZEZ WSZYSCY UCZNIOWIE ZA UDZIAŁ KONKURSIE.
Egzamin potwierdzający kwalifikacje zawodowe Egzamin zawodowy składa się z dwóch etapów: - etapu pisemnego - etapu praktycznego.
Opracowanie: Miejski Zarząd Oświaty, październik 2014r. Wyniki egzaminów zewnętrznych za rok szkolny 2013/2014.
ISU Indywidualizacja w praktyce szkolnej Wyniki ankiet Małgorzata Taraszkiewicz.
Klasa 3f Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze
1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna w Świętochłowicach w liczbach Statystyka dotyczy przeprowadzanych w ostatnich trzech latach szkolnych diagnoz oraz.
1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA SZKOŁY PODSTAWOWE ( ) przeprowadzono 205 ewaluacji, w tym: 25 ewaluacji całościowych 180 ewaluacji problemowych Podsumowanie.
Szkoła2009/ / / / / /2015 LO Urle 154 / 5164 / 6182 / 7184 / 7178/ / 7 ZSO Radzymin 391 / /14357 /
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna udzielana uczniowi w przedszkolu, szkole i placówce polega na rozpoznawaniu i zaspokajaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych.
Informacja o wynikach sprawdzianu i egzaminu w publicznych szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach (dla których organem.
Gimnazjum Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Olecku.
Egzamin gimnazjalny Informacje dla rodziców uczniów klas trzecich Egzamin * kwiecień * 2016r.
 Matura 2011  Matura nasze oczekiwania? MATEMATYKA ZESPÓŁ SZKÓŁ SPOŻYWCZYCH.
SPRAWDZIAN OD ROKU SZKOLNEGO 2014/15 Odbędzie się 1 kwietnia 2015 roku.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
System pomocy psychologiczno- pedagogicznej po zmianach Dorota Jurczyk.
Gimnazjum Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Olecku
Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna w Świętochłowicach w liczbach
Funkcjonowania placówek w roku szkolnym 2017/2018
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Podczas sprawdzianu badano umiejętności z następujących obszarów:
Przygotowanie do egzaminu gimnazjalnego w 2018 roku
Nasza szkoła w procentach
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
MATURA 2018.
Pomoc psychologiczno- pedagogiczna
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Rola oceny na lekcjach wychowania fizycznego
DOSTOSOWANIE WARUNKÓW EGZAMINACYJNYCH DO INDYWIDUALNYCH POTRZEB UCZNIÓW rok szkolny 2018/2019.
Akademia wychowawcy. Jak krok po kroku zorganizować pomoc psychologiczno – pedagogiczną? Elżbieta.
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
egzaminy, egzaminy, egzaminy….
Wykonanie: Amelia Kowalczyk
Zapis prezentacji:

ANALIZA BADANIA TECHNIKI GŁOŚNEGO CZYTANIA CZWARTOKLASISTÓW PRZEPROWADZONA WE WRZEŚNIU 2015 R. AUTORKA ANALIZY I PRZEPROWADZAJĄCA BADANIE: MGR IZABELA SIEGERT

Badanie techniki głośnego czytania zostało przeprowadzone testem wg Karola Lausza we wrześniu 2015 r. we wszystkich klasach czwartych. Sprawdzany uczeń miał za zadanie w czasie jednej minuty przeczytać jak największą ilość podanych wyrazów. Każdy błędnie przeczytany wyraz odliczany był od wyniku ogólnego, nie przerywając uczniowi czytania, aby go nie rozpraszać. Badanie zostało przeprowadzane indywidualnie, tylko w obecności prowadzącego badanie (Izabeli Siegert). Test nie uwzględnia dostosowań dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Pozwala natomiast stwierdzić na poziomie, której klasy dziecko czyta.

I tak odpowiednio : po klasie I – 22 wyrazy, po klasie II – 48 wyrazów, po klasie III – 76 wyrazów, po klasie IV – 88 wyrazów, po klasie V – 99 wyrazów, po klasie VI – 108 wyrazów, po klasie I gimnazjum – 144 wyrazy.

Uwzględniając, iż pierwsze badanie zostało przeprowadzone na początku roku szkolnego (początek IV klasy) zadowalającym wynikiem jest 76 wyrazów (poziom po klasie III).

A oto jak przedstawiają się wyniki badania w poszczególnych klasach:

KLASA IV A

po klasie I po klasie I I po klasie III po klasie IV po klasie V po klasie VI po klasie I klasie gimnazjum

KLASA IV B

po klasie I po klasie I I po klasie III po klasie IV po klasie V po klasie VI po klasie I klasie gimnazjum

KLASA IV C

po klasie I po klasie I I po klasie III po klasie IV po klasie V po klasie VI po klasie I klasie gimnazjum mniej niż po klasie I

Porównanie techniki głośnego czytania we wszystkich klasach czwartych

IV aIV b IV c