STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt start! Wrocław, data Prezentuje: Venture Incubator Kontakt:
Advertisements

Modelowanie przypadków użycia
Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
Autorzy: Janusz Melaniuk Grzegorz Manowski
UTRACONA SZTUKA SŁUCHANIA Autor: Richard Forster
Prezentacja nowego produktu
Budowa i funkcje elektronicznego katalogu biblioteki szkolnej
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Kierunki rozwoju marketingu w usługach transportowych
SYSTEMY INFORMATYCZNE - Altamira, CRM i Remedy
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
IDENTYFIKACJA POTRZEB
FLOW Rzecz o efektywności w biznesie Jacek Rozenek Jan Marcinowski.
Rzecz o efektywności w biznesie
Nowoczesne metody sprzedaży.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Różnicowanie cen na rynku hotelarskim
Odkryjmy razem - Allegro
Instrukcja MILO moduł klienta.
Analiza SWOT Salonu samochodowego „Auto Motors”
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Obsługa Klienta – sprzedaż soczewek kontaktowych i artykułów z grupy – pozostałe. Czyli sprzedaż przypisana do Klienta i sprzedaż bezimienna (detaliczna).
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Kampania reklamowa Somfy 2013
System e-zamówienia.
Szkolenia, Coaching, PR.
1 Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron:
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
BUZZ MEDIA INBOUND MARKETING- PROWADZENIE KLIENTA ZA RĘKĘ
Popytowe podejście do innowacji Willem Kruidhof 2011.
Dawid Smoleń Zarządzanie Rok II, sem. III
Przedstawienie nowego produktu
“PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA”
Analiza i planowanie startegiczne 3
Poznaj… nowy, ulepszony… e-katalog.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Pierwsza sesja Rozpoznanie i planowanie terapii. Jak pokierować pierwszą sesją jak postawić diagnozę i przygotować plan terapii Postępuj metodycznie,
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
SYSTEM FUNKCJI, PROCESÓW I PRZEDSIĘWZIĘĆ W ORGANIZACJI.
Przykłady analiza i projektowanie
Na czym polega istota i praktyczna użyteczność w CRM modelu „sześciu rynków” Filip Tadaj
Prezentacja nowego produktu Tytuł. Cel długoterminowy  Podaj cel, który ma zostać zrealizowany.
Supermarkety i dyskonty
Oczekiwania klientów względem sprzedawcy gazu ziemnego
NOWEJ MARKI NA RYNKU POLSKIM
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Doradztwo zawodowe dla młodzieży – aktywność zawodowa niepełnospraw nych SOSW dla Niesłyszących im. Janusz Korczaka w Krakowie.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez telefon.
HBO GO online Nasze podejście.. Do kogo mówimy? Dwie grupy: I.Abonenci HBO nie korzystający z usługi II. Fani – seriali HBO i ich bohaterów.
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SPRZEDAŻY
1 Hurtownie Danych – SAP BW Ćwiczenia prowadzone w ramach przedmiotu Hurtownie Danych Semestr letni 2005/2006 Marcin Gajewski Michał Wilbrandt.
Opiekun Miniprzedsiębiorstwa : mgr Mariola Rychlik.
Royal Rubbish OPOLE. Jesteśmy nowoczesną firmą zajmującą się wyrobem modnych etui na telefony i tablety. Robimy je przede wszystkim z myślą o ludziach.
Global Ordering System - GOS
Smart art Nazwa firmy Zespół Szkół Nr 3 im. M. Skłodowskiej-Curie w Wiskitkach.
SEGMENTACJA RYNKU.
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO „W KONTAKCIE”
Publiczne prawo konkurencji
MemoriesFactory Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Złota 7 wytyczne obsługi
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Tutaj wstaw zdjęcie produktu
Zapis prezentacji:

STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska

CZTERY STYLE SPEZEDAŻY Wachlarz sprzedaży Sprzedaż produktu Cena sprzedaży Doradztwo sprzedaży

WACHLARZ SPRZEDAŻY Sprzedaż dodatkowego produktu, który posiada cechy i korzyści oraz dodaje wartości produktowi podstawowemu. Artykuły takie jak internet, ładowarka samochodowa i pokrowiec na telefon dla telefonu komórkowego będą dobrym przykładem.

SPRZEDAŻ PRODUKTU Co takiego musi posiadać model by był wart zainwestowania kilku dodatkowych dolarów? Znana marka produktu z korzyściami i wartością jak samochody będzie przykładem.

CENA SPRZEDAŻY Koncentracja skierowana jest na niską, bezkonkurencyjną cenę. Ilość sprzedaży, nie jakość jest tutaj istotna. Przykładem tego może być Wal- Mart/Biedronka dyskont.

DORADZTWO SPRZEDAŻY Sprzedawca wchodzi w rolę doradcy kupującego. Budowanie relacji jest tutaj decydujące. Wysoka jakość obsługi klienta w gałęziach przemysłu takich jak ubezpieczenia i nieruchomości będzie dobrym przykładem.

BUDOWANIE RELACJI PARTNERSTWO PRACA ZESPOŁOWA

ZASPAKAJANIE POTRZEB Ten proces zaczyna się od określenia potrzeb i pragnień klienta. Kontynuując proces zbierasz fakty o aktualnym statusie. Teraz możesz stworzyć plan do twojego sukcesu.

PIĘĆ KROKÓW PROCESU SPRZEDAŻY PRZYGOTOWANIE PODEJŚCIE WYSZUKIWANIE FAKTÓW REKOMENDACJA ZAMYKANIE PROCESU

PRZYGOTOWANIE

KROKI PRZYGOTOWANIA ZNAJ SWÓJ PRODUKT OD WEWNĄTRZ I ZEWNĄTRZ. NAWET W NAJMNIEJSZYCH SZCZEGÓŁACH. POZNAJ MOCNE I SŁABE STRONY PRODUKTÓW KONKURENCYJNYCH OKREŚL SWOJEGO KLIENTA I JEGO POZYCJĘ SPISUJ BUSINESS PLAN BY DOTRZEĆ DO POTRZEB KLIENTA

TRAKTUJ SWOJEGO KLIENTA TAK JAK TRAKTOWAŁBYŚ SWOJĄ BABCIĘ PODEJŚCIE TRAKTUJ SWOJEGO KLIENTA TAK JAK TRAKTOWAŁBYŚ SWOJĄ BABCIĘ

KROKI PODEJŚCIA PIERWSZE WRAŻENIE JEST NAJWAŻNIEJSZE, PRZEKAŻ POZYTYWNY I UCZCIWY WIZERUNEK POŚWIĘĆ 10 SEKUND UWAGI, BY UZYSKAĆ OD KLIENTA PRZYZWOLENIE NA KONTYNUACJE ROZMOWY BĄDŹ ZORIENTOWANY O SYTUACJI KLIENTA TRAKTUJ KLIENTA TAK, JAK SAM CHCIAŁBYŚ BYĆ TRAKTOWANY

WYSZUKIWANIE FAKTÓW

OTWARTE PYTANIA

KROKI WYSZUKIWANIA FAKTÓW CELEM JEST ODKRYCIE WSZYSTKIEGO CO ZWIĄZANE JEST Z POTRZEBĄ KLIENTA DLA KTÓREJ PLANUJESZ ZNALEŹĆ ROZWIĄZANIE. W SWOIM UMYŚLE POWINIENEŚ MIEĆ PRZYGOTOWANĄ LISTĘ ZNACZĄCYCH I OTWARTYCH PYTAŃ, KTÓRE ZACHĘCĄ KLIENTA DO SWOBODNEJ ROZMOWY O JEGO PROBLEMACH I POTRZEBACH.

REKOMENDACJA NIE OSĄDZAJ PRZEDWCZEŚNIE MOŻLIWOŚCI ZAKUPU, KÓREGO CHCE DOKONAĆ KLIENT . PODTRZYMUJ SWOJĄ REKOMENDACJĘ PRZEZ POTRZEBY KLIENTA, KTÓRE WCZEŚNIEJ ODKRYŁEŚ. PRZEDSTAW PLAN „A”, NAJLEPSZĄ WARTOŚĆ, KTÓRA SPOTKA SIĘ Z POTRZEBĄ KLIENTA. MIEJ W ZANADRZU NAJLEPSZY PLAN „B” DO ZAOFEROWANIA.

OK….JEST CZAS BY ZAPYTAĆ O ZAMÓWIENIE???? O TAK!

ZAMYKANIE PROCESU SPYTAJ O ZAMÓWIENIE BĄDŹ PEWNY SIEBIE

NIE ZAPOMNIJ PODZIĘKOWAĆ KLIENTOWI ZA JEGO TRANSAKCJĘ

POPROŚ O REFERENCJE