Obligacje przychodowe a strategia. 2 teza bez zdefiniowanej strategii jednostka organizacyjna jest niewiarygodna.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Planując Wygrywasz Planowanie Strategicze i Określanie Celów.
Advertisements

NAZWA PROJEKTU Imię i Nazwisko Łódź, …….. marca 2011.
2.1. MISJA PRZEDSIĘBIORSTWA I JEGO CELE
Fundusze kapitałowe (private equity / venture capital) w rozwoju firm
Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
Strategia rozwoju Spółki Jutrzenka SA w dobie globalizacji gospodarki
Ustawa o niektórych formach wspierania działalności innowacyjnej
CENY W MARKETINGU CENA jest głównym elementem marketingu mix. Jest także ona swoistym narzędziem gry ekonomicznej. Dla sprzedającego- cena jest elementem.
Systemy dla przedsiębiorstw
Warsztat z pomysłem, cz. III
Mali i średni przedsiębiorcy – jak chcą się rozwijać. Nowoczesny, ale odtwórczy model biznesowy. Warszawa, 20 czerwca 2011 r. Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek.
OFFSET DEFINICJE I DOŚWIADCZENIA Witold Wiśniowski Warszawa.
PROGRAM EUROPEJSKI PKO Banku Polskiego
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Podstawy wyboru strategii marketingowej
Zarządzanie projektami
Zarządzanie strategiczne
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
Rozwój, koordynacja, monitoring i ewaluacja dolnośląskiego systemu innowacji współfinansowany z EFS w ramach poddziałania POKL Rozwój, koordynacja,
CRM GigaCon Warszawa Jarosław Żeliński
opis projektu jednym zdaniem
PPPRCHITM Zintegrowany System Zarządzxania
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek Konferencja BUDOWA GOSPODARKI OPARTEJ NA WIEDZY Konsultacje społeczne w ramach prac nad NPR.
Biznesplan.
Sprawozdanie finansowe NoRiskNoFun. A. Sprawozdanie finansowe.
Inwestycja w NetBrokers. Historia 18 stycznia 2000powołanie spółki marzec 2000 do grona udziałowców dołącza ComArch SA 1 czerwca 2000uruchomienie programu.
Plan rozwoju Biblioteki Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi Centrum Badań i Rozwoju Kształcenia WSHE.
Plan biznesowy. Cele planu biznesowego: zmusza biznesmena do przemyślenia kwestii związanych z przedsiębiorstwem, rozważyć wszystkie kwestie związane.
Inwestycje Kapitałowe – nowy fundusz na innowacyjny biznes Krzysztof Krzysztofiak Kraków, 6 kwiecień 2009 r.
MODU Ł Kszta ł cenie ustawiczne i mobilno ść zawodowa Klasa II.
Kluczowe czynniki sukcesu
Decyzje cenowe Przedsiębiorstwa Turystycznego
Kapitał dla innowacyjnych i ryzykownych Czego oczekują inwestorzy od innowacyjnych przedsiębiorców? Barbara Nowakowska Polskie Stowarzyszenie Inwestorów.
Strategia przedsiębiorstwa
Wprowadzenie do roku czwartego Konkurencja, reklama krajowa, segmentacja.
Podstawowe elementy Strategii Rozwoju Obszaru Społeczno-Gospodarczego
Prezentuje: Ola Żuławińska DotacjaNaStart.pl. 1. Jaką masz wizję swojej firmy?
Po co komu marketing? Zacznijmy od początku Marketing potrzebny jest każdej firmie. Bo „marketing” to nie tylko „promocja” czy „reklama”. To umiejętność.
Strategia LP Business Solutions Wrocław, styczeń 2013.
Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy.
YULO PIZZA VI LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. J. SŁOWACKIEGO W KIELCACH.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
PSIK – Polskie Stowarzyszenie Inwestorów Kapitałowych
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Analiza i ocena konkurencji – tablice diagnostyczne © Krzysztof Podstawka ‘ 2015.
SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA BUDŻETU GMINY ŁUŻNA ZA 2011 ROK.
Klaster Logistyczno-Transportowy „Północ-Południe”
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
Nazwa, logo i motto firmy
Efektywne planowanie i monitorowanie portfela inwestycji z Hadrone PPM
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
ANALIZA SWOT S – strengths – mocne strony W – weaknesses – słabości
Miniprzedsiębiorstwo „BOYS-COMPANY”
Plan projektu biznesowego
Negatywny wpływ rekompensat na ekonomikę gospodarstw karpiowych.
Jak założyć spółdzielnię socjalną?
Prezentacja biznesplanu
F&S Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo Technikum nr 2
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
YULO PIZZA VI LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. J. SŁOWACKIEGO W KIELCACH
Prezentacja biznesplanu
Prezentacja biznesplanu
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Budowa planu strategicznego – formułowanie celów.
Zapis prezentacji:

obligacje przychodowe a strategia

2 teza bez zdefiniowanej strategii jednostka organizacyjna jest niewiarygodna

konsekwencja pozyskanie środków finansowych na rozwój jednostki z rynku kapitałowego nie będzie możliwe

Środowisko Jednostka administracyjna jako jednostka biznesowa Zasoby a rynku 4 Udziałowcy Konkurencja / Substytuty Klienc i obligacje przychodowe INWESTYCJA SPŁACONE OBLIGACJE PRZYCHODOWE ZWROT Z INWESTYCJI

Jednostka administracyjna jako jednostka biznesowa na rynku Udziałowcy obligacje przychodowe INWESTYCJA SPŁACONE OBLIGACJE PRZYCHODOWE ZWROT Z INWESTYCJI wymagana WIARYGODNOŚĆ udziałowcy

Środowisko Jednostka administracyjna jako jednostka biznesowa Zasoby na rynku 6 Udziałowcy Konkurencja / Substytuty Klienci przychody środki na spłatę obligacji przychodowych oczekiwane produkty / usługi REALIZACJA STRATEGII

Jednostka administracyjna jako jednostka biznesowa na rynku 7 Udziałowcy Klienci przychody środki na spłatę obligacji przychodowych oczekiwane produkty / usługi REALIZACJA STRATEGII wymagana zgodność oferty jednostki z potrzebami klientów klienci

Środowisko Jednostka administracyjna jako jednostka biznesowa Zasoby na rynku 8 Udziałowcy Konkurencja / Substytuty Klienci oferta konkurencyjna zmniejszenie środków na spłatę obligacji przychodowych

Jednostka administracyjna jako jednostka biznesowa na rynku 9 Udziałowcy Konkurencja / Substytuty Klienci oferta konkurencyjna zmniejszenie środków na spłatę obligacji przychodowych wymagana konkurencyjność oferty konkurenci

opracowywanie strategii

11 Dokąd zmierzamy jako jednostka administracyjna? wizja

12 W jaki sposób zamierzamy osiągnąć cel? misja

13 misja KLUCZOWE przesądzenia odnośnie metod osiągnięcia wizji i misji

14 wizja misja strategia

15 aby określić strategiczne kierunki dla jednostki należy

1 16 Powołać PROJEKT

1 17 bez stworzenia sprzyjającego środowiska pracy strategii nie uda się stworzyć

2 18 zapewnić ZASOBY

2 19 bez zbudowania doświadczonego i kompetentnego zespołu Strategii nie uda się stworzyć

3 20 Podtrzymywać determinację

opracowywanie strategii oferta nge

A 22 pomoc w zdefiniowaniu PROJEKTU

B 23 Pomoc w zbudowaniu zespołu

B 24 zapewnienie ekspertów z zakresu definiowania strategii

B 25 zapewnienie ekspertów branżowych

C 26 przygotowanie emisji obligacji przychodowych

D 27 realizacja emisji obligacji przychodowych

E 28 pomoc w sprzedaży obligacji przychodowych

F 29 pomoc w realizacji inicjatyw i inwestycji strategicznych

30 dziękuję PREZENTACJA dr Krzysztof Bielejewski,