obligacje przychodowe a strategia
2 teza bez zdefiniowanej strategii jednostka organizacyjna jest niewiarygodna
konsekwencja pozyskanie środków finansowych na rozwój jednostki z rynku kapitałowego nie będzie możliwe
Środowisko Jednostka administracyjna jako jednostka biznesowa Zasoby a rynku 4 Udziałowcy Konkurencja / Substytuty Klienc i obligacje przychodowe INWESTYCJA SPŁACONE OBLIGACJE PRZYCHODOWE ZWROT Z INWESTYCJI
Jednostka administracyjna jako jednostka biznesowa na rynku Udziałowcy obligacje przychodowe INWESTYCJA SPŁACONE OBLIGACJE PRZYCHODOWE ZWROT Z INWESTYCJI wymagana WIARYGODNOŚĆ udziałowcy
Środowisko Jednostka administracyjna jako jednostka biznesowa Zasoby na rynku 6 Udziałowcy Konkurencja / Substytuty Klienci przychody środki na spłatę obligacji przychodowych oczekiwane produkty / usługi REALIZACJA STRATEGII
Jednostka administracyjna jako jednostka biznesowa na rynku 7 Udziałowcy Klienci przychody środki na spłatę obligacji przychodowych oczekiwane produkty / usługi REALIZACJA STRATEGII wymagana zgodność oferty jednostki z potrzebami klientów klienci
Środowisko Jednostka administracyjna jako jednostka biznesowa Zasoby na rynku 8 Udziałowcy Konkurencja / Substytuty Klienci oferta konkurencyjna zmniejszenie środków na spłatę obligacji przychodowych
Jednostka administracyjna jako jednostka biznesowa na rynku 9 Udziałowcy Konkurencja / Substytuty Klienci oferta konkurencyjna zmniejszenie środków na spłatę obligacji przychodowych wymagana konkurencyjność oferty konkurenci
opracowywanie strategii
11 Dokąd zmierzamy jako jednostka administracyjna? wizja
12 W jaki sposób zamierzamy osiągnąć cel? misja
13 misja KLUCZOWE przesądzenia odnośnie metod osiągnięcia wizji i misji
14 wizja misja strategia
15 aby określić strategiczne kierunki dla jednostki należy
1 16 Powołać PROJEKT
1 17 bez stworzenia sprzyjającego środowiska pracy strategii nie uda się stworzyć
2 18 zapewnić ZASOBY
2 19 bez zbudowania doświadczonego i kompetentnego zespołu Strategii nie uda się stworzyć
3 20 Podtrzymywać determinację
opracowywanie strategii oferta nge
A 22 pomoc w zdefiniowaniu PROJEKTU
B 23 Pomoc w zbudowaniu zespołu
B 24 zapewnienie ekspertów z zakresu definiowania strategii
B 25 zapewnienie ekspertów branżowych
C 26 przygotowanie emisji obligacji przychodowych
D 27 realizacja emisji obligacji przychodowych
E 28 pomoc w sprzedaży obligacji przychodowych
F 29 pomoc w realizacji inicjatyw i inwestycji strategicznych
30 dziękuję PREZENTACJA dr Krzysztof Bielejewski,