„Adjektive gegen Substantive” Projekt z języka niemieckiego Żmigród-Wołów.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Droga kształcenia naszych kolegów w wybranych krajach UE
Advertisements

Kronika wymiany uczniowskiej Pobyt grupy uczniów niemieckich w Krakowie
Działalność Lokalnych Centrów Nauczania Kreatywnego w Gdańsku Małgorzata Mroczkowska, koordynator LCNK 1 Jakub Rodowski, koordynator LCNK 2 Gdańska Rada.
Kultura na co dzień przenigdy nie bodzie Szkoła Podstawowa nr 1 im. M. Kopernika w Piszu Nauczyciel :Iwona Mierzejewska Uczestnicy : Uczniowie klasy Ib.
Projekt edukacyjny „Szkoła z klasą 2.0” „Angielski wokół nas” Wyszukano dont-cry/
Szkoła z klasą 2.0 „Czytamy i odkrywamy” Łobżenica,
Zapraszamy na naszą stronę. Zależy nam na kontakcie z Wami. Czytajcie, komentujcie i dyskutujcie na forum. Nic o Was bez Was Zapraszamy na naszą stronę.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I poznajemy litery 1 godz. lekcyjna.
ŚWIETLICOWE ZAJĘCIA DLA PRZEDSZKOLAKÓW. Do naszej świetlicy zawitali ostatnio mili goście - dzieci z Przedszkola nr 34.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
Czy umiesz się uczyć? Relacja z konferencji Profesora Tony’ego Buzana.
15 X 2015 KLASA 3A W BIBLIOTECE REJONOWEJ. Najpierw „wybrali ś my si ę ” na wycieczk ę do lasu, która by ł a wytworem naszej dzieci ę cej wyobra ź ni.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
XI kółko języka francuskiego 20 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy wypracowywanie zasad współpracy w grupie uczniów i między nauczycielem.
Warsztaty fotograficzne WYMIAR GODZIN: 10 godzin ćwiczeń.
Zbigniew Bocianowski Publiczne gimnazjum nr 4 im Jana Kochanowskiego w Opolu Nauczyciel : mgr Robert Elias 1234 koniec.
Przygowały : Joanna Niedźwiedź i Anna Wójcik. Nasz cel!!! Naszym celem było zbadanie ile godzin dziennie uczniowie naszej szkoły oglądają telewizję. Intrygowało.
Nasza sztuka bardzo ożywiona. Skąd pomysł na ten obraz- obrazy? Odpowiedź na powyższe pytanie należy rozpocząć od wyjaśnienia, iż od początku chodziło.
ROK SZKOLNY 2015/16  Projekt edukacyjny: Szkoła miejscem działań kreatywnych – czyli jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Projekt Edukacyjny Zdrowym by ć zdrowo ż y ć. Cele projektu kształtowanie zdrowego stylu życia poprzez właściwe zachowania, przyzwyczajenia i nawyki prozdrowotne.
PROMOWANIE PRODUKTÓW REGIONALNYCH W UNII EUROPEJSKIEJ Wykonanie: Powiślanki.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 w Żaganiu
Losy Absolwentów 2015/16 ZSEA w Kole
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1
Szkoła Sportowych Talentów
„Magiczne drzewo” „Czerwone krzesło”
Respectful European Schools Pursue Equality and Cultural Tolerance
Projekt „Lekki tornister”
Program eTwinning Planowanie projektów
„Charlie i fabryka czekolady”
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ ZAWODOWYCH IM. MJRA H
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2017
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
EGZAMIN GIMNAZJALNY kwiecień 2017
„Nasza szkoła dzisiaj”
Program antytytoniowej edukacji zdrowotnej
Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Brauna w Tarnowie Do you speak English?
Świetlica.
„Taniec drogą do spełnienia marzeń”
Najlepsza szkoła w mieście !!!!! Włościańska 35
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Jak sobie radzić z cyberprzemocą?
Filmowa podróż do Krainy Edukacji
Nasza misja Miniprzedsiębiorstwo Krety powstało z myślą o uczniach naszej szkoły, nauczycielach i rodzicach. Nadrzędnym celem jest zaspokojenie potrzeb.
Job-shadowing Alcazar de San Juan, Hiszpania 07/11/17-10/11/17
KONKURS WIEDZY O HARRYM POTTERZE DLA KLAS II i III 2017/2018
Bory Tucholskie dla Seniora: Podsumowanie
W BARWACH BIAŁO-CZERWONYCH
„Prawdziwy nauczyciel powinien być zawsze
OSOBOWOŚĆ W PORTRECIE FOTOGRAFICZNYM
KONKURS SZKOLNY JESTEŚMY IM WDZIĘCZNI ZA…
„Poprzez języki do wiedzy i umiejętności”
Zrealizowana w ramach lekcji plastyki metodą projektu
Nasza szkoła w liczbach
Praktyki zawodowe - Niemcy
Gdy powstało.
Xx dzieci uczyło się w 2014 roku angielskiego w naszej bibliotece
JAK SIĘ UCZYĆ, ABY SIĘ NAUCZYĆ ?
Specjalność wydawnicza
Zaangażowanie społeczne
DORADCA ZAWODOWY to osoba udzielająca pomocy, w formie grupowych i indywidualnych porad zawodowych, młodzieży i osobom dorosłym w wyborze zawodu, kierunku.
Szkolny Festiwal Czytelniczy
Projekt: JAK SKUTECZNIE I JAK EFEKTYWNIE UCZYĆ DOROSŁYCH WE WSPÓŁCZESNEJ EUROPIE Nr projektu: PL01-KA CYKL KOLBA mgr Anna Krawczyk Projekt.
PRÓBNY EGZAMIN GIMNAZJALNY grudzień 2018
Poznajemy zawody- pielęgniarka
GRUBA RYBA jak się robi SEO dla naprawdę dużych klientów
Opracowanie prezentacji: B. Magiera
„Mobilność Edukacji Szkolnej” International High Five for Teachers – together for innovation Oxford
Podsumowanie wyników badania rezultatów Programów
Zapis prezentacji:

„Adjektive gegen Substantive” Projekt z języka niemieckiego Żmigród-Wołów

Znajomość na odległość Żmigród - Wołów

Gimnazjum im. Macieja Rataja w Żmigrodzie Niepubliczne Gimnazjum w Wołowie Budynki szkolne

Uczestnicy Żmigrodzka grupa projektowaWołowska grupa projektowa

Koordynatorzy Nauczyciel języka niemieckiego w Żmigrodzie p. Robert Kolebuk Nauczycielka języka niemieckiego w Wołowie p. Katarzyna Kolebuk

Sale lekcyjne ŻmigródWołów

Przerwy w szkole ŻmigródWołów

Sklepiki szkolne ŻmigródWołów

Podwórko szkolne ŻmigródWołów

Sale komputerowe ŻmigródWołów

Biblioteka Żmigród Wołów

Sekretariat ŻmigródWołów

Pokój nauczycielski ŻmigródWołów

Ankiety

Skąd ten pomysł? Noc filmowa i warsztatowa

Noc warsztatowa, 16 marca

Cele projektu

● Zapoznanie się ● Zbieranie słownictwa ● Napisanie tekstu ● Nagranie piosenki ● Wykonanie planszy techniką komputerową ● Zrobienie teledysku

Nasze plansze

Harmonogram projektu

Zbieramy słownictwo Żmigród Wołów

Praca na platformie ŻmigródWołów

Wybór akompaniamentu

Ćwiczyliśmy melorecytację ŻmigródWołów

Nagrania Żmigród Wołów

Efekty ● zasoby na platformie (ankiety, plansze, dyskusje, słownictwo) ● piosenka ● teledysk ● galerie zdjęć ● umiejętności!!!!

Refren piosenki „Adjektive werden klein geschrieben! Substantive werden groß geschrieben! Adjektive werden klein geschrieben! Substantive werden groß geschrieben!''

Opinie uczestników Do tej pory pracowaliśmy głównie nad tekstem piosenki, "praca" wyglądała tak że szukaliśmy i dobieraliśmy odpowiednie słowa aby cała zwrotka brzmiała. Ja do tej pory najbardziej podobały mi się próby, jak ćwiczyliśmy cały tekst i sprawdzaliśmy czy słowa pasują. Osobiście nauczyłam się zasady "Adjektive werden klein geschrieben, Substantive werden groß geschrieben", oraz poznałam wiele nowych słów. Kolejnymi zadaniami są między innymi:nagranie piosenki, zbieranie pomysłów jeśli chodzi o teledysk i finał czyli nakręcenie teledysku i zaprezentowanie. Asia U., Żmigród W tym projekcie podobało mi się najbardziej to, że poznałem nowych kolegów i koleżanki. Kuba, Wołów Na razie zrobiłam prawie wszystkie zadania, a najbardziej podobaly mi się ankiety. Nauczyłam się kilku nowych słówek. Boję się jak wyjdzie to nagranie... Iza, Wołów Od początku projektu z klasą z Wołowa do tej pory zbieraliśmy przymiotniki i rzeczowniki które przydadzą nam się w tworzeniu piosenki, również zapoznawaliśmy się z innymi uczniami w formie przedstawiania się jak i odpowiadania na pytania. Dotąd najbardziej podobało mi się zaangażowanie uczniów. Nauczyliśmy się współpracy z innymi uczniami z innego miasta. Naszymi kolejnymi zadaniami są dalsze zbieranie przymiotników i rzeczowników a następnie tworzeniu tekstu z nazbieranych słów. Paweł, Żmigród

Koniec Prezentacje wykonały: - Żaneta Kotkowska - Joanna Ulidowska - Łucja Orłowska - Oliwia Lipińska