Działania informacyjno – promocyjne w Programie Wiedza Edukacja Rozwój Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia Warszawa, 13.07.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Norweski Mechanizm Finansowy
Advertisements

Człowiek – najlepsza inwestycja
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
BIURO ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI EUROPEJSKIMI ŚWIĘTOKRZYSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO Oddział Integracji Europejskiej, Współpracy z Zagranicą i Promocji „Zasady.
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
Plan komunikacji PO KL - założenia
1 ZINTEGROWANA STRATEGIA DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH I SZKOLENIOWYCH INSTYTUCJI ZARZĄDZAJĄCEJ PODSTAWAMI WSPARCIA WSPÓLNOTY W POLSCE NA LATA
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Departament Wdrażania Programów Rozwoju Regionalnego Ministerstwo Gospodarki i Pracy Komitet Monitorujący ZPORR 5. posiedzenie POMOC TECHNICZNA Warszawa,
Departament Wdrażania Programów Rozwoju Regionalnego MGPiPS Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej RAPORTOWANIE ZPORR.
INFORMACJA I PROMOCJA Kwiecień 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Promocja projektu -obowiązujące zasady, planowane działania, rola Partnerów Kraków, 26 sierpnia 2010 r.
Jak promować projekty współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.
Promocja unijnego źródła dofinansowania projektów.
Spotkanie informacyjne dla potencjalnych Beneficjentów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki KONKURSY PILOTAŻOWE ogłoszone przez Wojewódzki Urząd Pracy.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
1 Dokumentowanie działań w programach rozwojowych w ramach projektu "Przyspieszenie edukacyjne w szkole wiejskiej". Projekt dofinansowany ze środków Unii.
Kobiety !!!!!!! Życie zaczyna się po 40.
Empatia empatia.
Informacja i promocja Szwajcarsko-Polski Program Współpracy
Jak przygotować prezentację w programie Power Point
[ Biuro Zarządzania Funduszami Europejskimi MUW w Krakowie ] Obowiązki beneficjenta związane z informacją i promocją ZPORR Jan Masłyk Kierownik Referatu.
Agata Blady, Komunikado PR,
Cele i zadania organizacji wydarzeń pracowniczych
Konferencja Podsumowująca IW INTERREG IIIA Czechy – Polska , Ołomuniec, Hotel Flora Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego.
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
– Twój nowy Regionalny Portal Inwestycyjny ! Założenia projektu Special Investment Care – Specjalna Opieka Inwestycyjna.
Alpejsko-Karpacki Most Współpracy
Człowiek najlepsza inwestycja Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Zasady promocji projektów realizowanych w ramach Programu IW INTERREG III A Czechy – Polska Bielsko - Biała, 10 marca 2006 r. Szkolenie finansowane ze.
25 lat w w w. n f o s i g w. g o v. p l 25 lat Katarzyna Stankiewicz Starszy Inspektor Departament Ochrony Klimatu Wydział Systemu Zielonych Inwestycji.
Ewaluacja konferencja 11 czerwca 2014 RODN „WOM” w Katowicach.
USŁUGI RYNKU PRACY.
Przygotowanie MŚP do realizacji ambitnych projektów i wdrażania innowacji w ramach PO Inteligentny Rozwój.
DOBRE SPOTKANIE z edukacji finansowej 3. edycja. CO? krótka notatka komunikat o projekcie wypowiedzi uczestników GDZIE? strona Biblioteki strona Urzędu.
Zmiany w projektach w ramach Działań 1.1, 1.5, 1.6 SPO RZL Departament Wdrażania EFS Ministerstwo Gospodarki i Pracy.
Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego przy Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Szczecinie.
03 czerwca 2015 r. Obowiązki beneficjenta w ramach promocji i informacji w trakcie realizacji projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego.
2-3 lipca 2015 r. Obowiązki beneficjenta w ramach promocji i informacji w trakcie realizacji projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Podstawa prawna: Obowi.
WARSZTATY WYJAZDOWE Lokalna Grupa Działania „Brynica to nie granica” „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa.
11 grudnia 2015 Obowiązki beneficjenta w ramach promocji i informacji w trakcie realizacji projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego.
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2016 rok Mariusz Frankowski Dyrektor Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych.
Fundusz Inicjatyw Obywatelskich Konkurs FIO 2016 Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej Departament Pożytku Publicznego 1.
Aktualizacja Strategii Komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego Mariusz Frankowski Dyrektor Mazowieckiej Jednostki.
Informacja i promocja Agnieszka Srokosz, WST PWT PL-SK.
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
Zamykanie projektu realizowanego w ramach V Priorytetu POIiŚ Wola Ducka, 4 września 2013 r.
Promocja i informacja Poznań, r.. Podstawy prawne Rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego.
Zmiany w Planie Komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko - Mazurskiego.
Fundusz Wsparcia Inicjatyw Lokalnych, Międzyregionalnych i Transgranicznych w Euroregionie Niemen Szkolenie dla beneficjentów w zakresie promocji i informacji.
Zmienia życie, otwiera umysły. eTwinning jest platformą współpracy dla pracowników szkół z krajów europejskich, które komunikują się, współpracują.
Wsparcie lokalnego rynku pracy przy wykorzystaniu narzędzi Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja przygotowana przez Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach.
Gospodarcze efekty EURO 2012 dla Gdańska i regionu pomorskiego dr Bohdan Wyżnikiewicz Gdańsk, 9 stycznia 2008 r.
„Promocja projektu w ramach Działania 6.4 PO IG” Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Oznaczanie i promocja projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata Regionalny Program.
Księgi wizualizacji znaku PROW
Wsparcie dotacyjne w ramach
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2017 rok
Szkolenie dla partnerów KSOW
Kategoria:ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Zasada równości szans kobiet i mężczyzn
NARZĘDZIA INFORMATYCZNE WSPOMAGAJĄCE WSZYSTKIE ETAPY PROJEKTU
Projekty zrealizowane w ZS1
Stowarzyszenie Klubu Polskie Forum ISO – INEM Polska, istnieje od 1996
Podmiotowe Systemy Finansowania w Polsce
Warsztat refleksyjny Kluczbork 22, r.
Zapis prezentacji:

Działania informacyjno – promocyjne w Programie Wiedza Edukacja Rozwój Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia Warszawa,

Plan prezentacji Zasady działań informacyjno – promocyjnych Strona internetowa Narzędzia i możliwości współpracy przy prowadzonych działaniach informacyjno – promocyjnych

Zasady działań informacyjno – promocyjnych Jeżeli korzystasz z unijnego wsparcia, masz nie tylko prawo, ale i obowiązek o tym informować Obowiązek informowania pojawia się od momentu uzyskania dofinansowania Nie istnieje jeden obowiązkowy katalog działań informacyjno – promocyjnych; wybierz takie działania, które będą zgodne z celem Twojego projektu, jego charakterem i skalą Jeżeli jesteś Beneficjentem Funduszy Europejskich oznacz koniecznie: działania informacyjno – promocyjne w trakcie realizacji projektu, dokumenty związane z projektem, miejsca realizacji projektu

Zasady działań informacyjno – promocyjnych Kto ?Co ? Jeżeli realizujesz projekt wspófinansowany z EFRR lub FS, który uzyskał dofinansowanie powyżej 500 tys. euro i który dotyczy: działań infrastrukturalnych lub prac budowlanych Tablica informacyjna (w trakcie realizacji projektu) Jeżeli zakończyłeś realizację projektu dofinansowanego na kwotę powyżej 500 tys. euro, który polegał na: działaniach infrastrukturalnych lub pracach budowlanych lub zakupie środków trwałych Tablica pamiątkowa (po zakończeniu realizacji projektu) Jeśli nie jesteś zobowiązany do: umieszczenia tablicy informacyjnej lub umieszczenia tablicy pamiątkowej Plakat (w trakcie realizacji projektu)

Zasady działań informacyjno – promocyjnych Jak zaplanować działania informacyjno – promocyjne (I) Właściwe zaplanowanie działań pozwoli wybrać te, które będą najbardziej skuteczne w przypadku Twojego projektu !!! Co chcesz osiągnąć ? (czy projekt potrzebuje dodatkowej promocji lub czy są osoby, które mogą być zainteresowane jego przebiegiem i rezultatami) Co chcesz osiągnąć ? (czy projekt potrzebuje dodatkowej promocji lub czy są osoby, które mogą być zainteresowane jego przebiegiem i rezultatami) Jaka jest grupa docelowa Twoich działań komunikacyjnych ? (określ kilka grup i dostosuj do nich działania) Jaka jest grupa docelowa Twoich działań komunikacyjnych ? (określ kilka grup i dostosuj do nich działania) Jakie narzędzia możesz wykorzystać ? (narzędzia i kanały komunikacji Jakie narzędzia możesz wykorzystać ? (narzędzia i kanały komunikacji muszą być dostosowane do tematyki i rodzaju projektu) muszą być dostosowane do tematyki i rodzaju projektu)

Zasady działań informacyjno – promocyjnych Jak zaplanować działania informacyjno – promocyjne (II) Jakiego języka powinieneś używać ? (dostosuj go wybranej grupy docelowej; współczesny język to połączenie tekstu i obrazu) Jakiego języka powinieneś używać ? (dostosuj go wybranej grupy docelowej; współczesny język to połączenie tekstu i obrazu) Jak konstruować informacje ? (nagłówek, korzyści, grafika, zdjęcia) Jak konstruować informacje ? (nagłówek, korzyści, grafika, zdjęcia) Na co zwrócić uwagę przy planowaniu ? (różne rodzaje kosztów w zależności od wybranych narzędzi i kanałów komunikacji) Na co zwrócić uwagę przy planowaniu ? (różne rodzaje kosztów w zależności od wybranych narzędzi i kanałów komunikacji) Mierz skuteczność swoich działań (liczba wejść na stronę www, liczba komentarzy, polubień, liczba uczestników szkoleń) Mierz skuteczność swoich działań (liczba wejść na stronę www, liczba komentarzy, polubień, liczba uczestników szkoleń)

Zasady działań informacyjno – promocyjnych

Zasady działań informacyjno - promocyjnych

Zasady działań informacyjno – promocyjnych

Zasady działań informacyjnych – promocyjnych

Zasady działań informacyjno – promocyjnych Co możemy dla siebie zrobić ? Wymiana informacji (materiały prasowe, newsy, wydarzenia, zdjęcia) Doradztwo (przygotowanie materiałów dla prasy, SOPZ itp.)

Dziękuję za uwagę! Tomasz Banachowicz Ministerstwo Zdrowia Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia