VII kółko języka francuskiego 22 kwietnia 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; podtrzymanie zasad pracy (kontrakt: systematyczność, zeszyt,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TEMAT: ZASADY DIAGNOZOWANIA UCZNIÓW ZDOLNYCH
Advertisements

ZAŁOŻENIA NAUCZANIA DWUJĘZYCZNEGO
Kółka Szkolne.
ZAJĘCIA DODATKOWE.
Język angielski na lekcjach historii
UCZYMY SIĘ UCZYĆ Nauka języków obcych nieodłącznie związana jest z systematycznym zapamiętywaniem wielu informacji. Wiadomo, że zrobienie notatek w zeszycie.
W ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans, prowadzone jest w naszej szkole kółko języka niemieckiego dla uczniów klas VI, którzy pragną poszerzyć
Kształcimy za darmo !!! Publiczne Kolegia Województwa Śląskiego.
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W GRABOWCU
„Weihnachten - die schönsten Tage im Jahr“
UCZESTNICY: Stowarzyszenie AIESEC Polska Komitet Lokalny Poznań
KLASA OBYWATELSKA Z POSZERZONYM JĘZYKIEM ANGIELSKIM SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI ROK SZKOLNY 2011/2012.
Mesdames et Messieurs witamy w Paryżu…
Projekt szkolny Socrates Comenius Badanie i poznawanie kultur z różnych regionów europejskich poprzez poezję, prozę i muzykę.
Centrum Językowe Magic Land
Ćwiczenia technik efektywnego uczenia się Spotkanie 4
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu
Usługi Integracji Społecznej na rzecz uczniów Gimnazjum w Korzeniewie.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
KN BLABEL Działające przy Studium Języków Obcych AGH 1.
w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Łodzi
Realizacja programu rozwojowego
SU jest to niezależna organizacja, w której skład wchodzą wybrani uczniowie szkoły. Są oni wybierani w demokratycznych wyborach poprzedzonych intensywną.
Wizyta studyjna w Lizbonie - projekt PL1-ESF Jakość nadzoru pedagogicznego i pracy szkoły w programie Zagraniczna Mobilność szkolnej kadry.
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
Dobre Praktyki OK.
CO TO JEST DZIEŃ JĘZYKÓW OBCYCH ? Począwszy od roku 2001, 26 września obchodzony jest Europejski Dzień Języków, dzień mający przypominać o korzyściach.
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 5.
Termin sprawdzianu: 1 kwietnia 2015 r. (środa), godz
„Zajęcia z metod i technik uczenia się” 1.
Tydzień Morza Bałtyckiego (23-27 II 2015)
Proponujemy:  naukę języka przez 5 godzin w tygodniu  lekcje z wykorzystaniem technik multimedialnych  poznanie kultury krajów anglojęzycznych  zajęcia.
Projekt edukacyjny w ramach programu Szkoła z Klasą 2
NOTATKI CO I JAK ?.
S TAŻ W W IELKIEJ B RYTANII. Główne cele stażu : - zdobycie doświadczenia zawodowego w kierunku technik ekonomista, - doskonalenie języka, - poznanie.
UCZESTNICY PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 W ROKU SZKOLNYM 2013/14 Dyrektor szkoły: p. Joanna Bieńko Koordynator programu: p. Beata Niziołek Nauczyciele:
Studia magisterskie II stopnia, studia podyplomowe, kursy dla tłumaczy.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Uczeń jako przyszły pracownik – mój przyszły zawód w Europie Mobilność uczniów w ramach sektora Kształcenie i Szkolenia Zawodowe w programie Erasmus+ w.
Publiczne Gimnazjum nr 2 to szkoła nowoczesna: a korytarze przestronne i słoneczne. sale lekcyjne są jasne i kolorowe.
Anna Gościmska Antonina Telicka - Bonecka.  Wiedza z zakresu historii jest wymagana w zadaniach nieliterackich  Brak wiedzy z zakresu historii może.
WebQuest Barbara Skoczewska. Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
Czy mieszkańcy Zbąszynka potrafią porozumiewać się w języku angielskim?
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
PROJEKT Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego WSL LIDEREM W EFEKTYWNYM KSZTAŁCENIU NAUCZYCIELI.
Publiczne Gimnazjum Nr 24 im.gen.Józefa Wybickiego w Łodzi ul.Ogrodowa 28a tel
Z Zapraszamy. Drzwi Otwarte 22 marca 2014 roku (sobota), godz – kwietnia 2014 roku (sobota), godz – Pomorska 105,
IX kółko języka francuskiego 6 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy; podtrzymanie zasad współpracy, motywowanie do poszerzania wiedzy.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
X kółko języka francuskiego 13 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy, dalsze budowanie relacji pedagogicznej, motywowanie do poszerzania.
XI kółko języka francuskiego 20 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy wypracowywanie zasad współpracy w grupie uczniów i między nauczycielem.
XII kółko języka francuskiego 3 czerwca 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; podtrzymanie zasad pracy (kontrakt: systematyczność, uśmiech,
XIII kółko języka francuskiego 10 czerwca 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; wdrażanie do systematyczności (m.in. W prowadzeniu zeszytu),
Dlaczego warto uczy ć si ę j ę zyków obcych?. 6 języków, których najczęściej się uczymy.
Rozszerzona matura – świadoma inwestycja w przyszłość
Organizacja zajęć w zakresie rozszerzonym w latach szkolnych 2016/17 klasa I 2017/18 klasa II 2018/19 klasa III MATURA.
Londyn 2015/2016.
VI kółko języka francuskiego
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Jak pomóc dziecku w nauce języka obcego?
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
Kółko języka francuskiego 2016
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Mobilność kadry Projekt Erasmus +.
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
Organizacja zajęć w zakresie rozszerzonym w latach szkolnych 2018/19 klasa I 2019/20 klasa II 2020/21 klasa III MATURA.
Pakiet edukacyjny „Przeszłość to dziś” Zakres podstawowy i rozszerzony
Zapis prezentacji:

VII kółko języka francuskiego 22 kwietnia 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; podtrzymanie zasad pracy (kontrakt: systematyczność, zeszyt, uśmiech, współpraca z nauczycielkami); -komunikacyjny: wydawanie sobie wzajemnie poleceń w ramach komunikacji na lekcji (np. Levez-vous! Asseyez-vous! Venez! ) Opisywanie przedmiotów za pomocą kolorów i rozumienie pytania De quelle couleur est la trousse? – La trousse est rouge. (est – zapytać czyto po polsku czy po francusku, zestawić z wyrazem „jest”) -językowy: utrwalenie cyfr 1-16; powtórzenie słownictwa związanego z przyborami szkolnymi, zwrotów: Qu’est-ce que c’est?, C’est…; wprowadzenie nazw kolorów, pytania: De quelle couleur est …? -kulturowy: odnalezienie w rozsypance zabytków Paryża; Środki ekspresji: mimika, gesty, ruch Techniki: wykreślanka, rozsypanka wyrazowa, symulacja, jeu de Kim W oparciu o: -H.Denisot, C.Macquart-Martin, SUPERMAX1, Hachette FLE, Warszawa 2014

Poznajemy kolory po francusku

Dzieci oznaczyły kolory za pomocą kredek, żeby łatwiej zapamiętać je po francusku.

Dzieci wykonują plakat znalezionego przedmiotu ANNONCE– objet trouvé ( znaleziono przedmiot) Dans ja trousse il y a… un style vertune règle rouge une gomme blanche

Dzieci rysują na plakacie kolorowe przedmioty z piórnika, których francuskie nazwy poznały na ostatnich zajęciach.

Prace dzieci

Powrót do pokoju Maxa Dzięki poznanym przedmiotom i kolorom dzieci mogą już lepiej opisać pokój Maxa

KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO – 22 kwietnia Prowadzenie 1 godziny : Alicja Staszewska, Urszula Topczewska Prowadzenie 2 godziny : Oksana Bakunowicz, Martyna Czarnecka PLAN KÓŁKA (wersja skrócona) – patrz notatki poniżej.

Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki II roku Uniwersytetu w Białymstoku, specjalności: Język Francuski, z angielskim - profil tłumaczeniowy Filologia francuska opieka merytoryczna metodyk dr Barbara Głowacka UCZESTNICY: uczniowie klas IV-V-VI