Autorzy Mateusz Stępień Maciek Dziankowski Norbert Jakubiak.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Jak pomóc uczniom się uczyć i czerpać z tego radość?” opracowała: Krystyna Turska.
Advertisements

Ul. Żeromskiego Szkoła przyjazna i otwarta dla każdego ucznia!
Wycieczka klasy II TB/TD Trzeciego października klasa II TB/TD odbyła wycieczkę do Muzeum Budownictwa Ludowego w Sanoku pod opieką wychowawczyni Moniki.
 Czasem pracy jest czas, w którym pracownik pozostaje w dyspozycji pracodawcy w zakładzie pracy lub w innym miejscu wyznaczonym do wykonywania pracy.
Analiza wyników sprawdzianu szóstoklasisty dla Szkoły Podstawowej nr 17 w roku 2015.
W PIĄTEK 11 WRZEŚNIA MIJA 14 LAT OD ZAMACHÓW TERRORYSTYCZNYCH W STANACH ZJEDNOCZONYCH.
Temat: Masa, ciężar i gęstość substancji. Po lekcji potrafisz: - wyjaśnić co to jest masa, ciężar i gęstość ciała, -zastosować poznane wzory w zadaniach,
Zgłoszenie problemów zdrowotnych 4 Przerwanie części ustnej egzaminu.
Prezentacja pt. Kwadrat Magiczny.
5 kwietnia 2016 r. (wtorek) część 1. – język polski i matematyka – godz. 9:00 (80 minut – arkusz standardowy lub 120 minut – czas wydłużony) część 2. –
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
Koło hafciarskie rok szkolny 2013/2014 W roku szkolnym 2013/2014 powstawały głównie prace związane z uczestnictwem w międzynarodowym programie Comenius,
Z dniem 1 września 2004 roku stanowisko dyrektora szkoły objął pan Eugeniusz Szybiak, a jego zastępcą została pani Barbara Goraj. Oboje funkcję swą pełnią.
Jesteśmy uczniami klasy 1 ZSZ w zawodzie fryzjer. Postanowiliśmy przeprowadzić badania społeczne wśród uczniów- młodocianych pracowników w zakresie.
Zadania tekstowe z wykorzystaniem twierdzenia Pitagorasa Opracowanie: Beata Szabat.
Skala i plan Prezentacje wykonała Klaudia Forystek Klasa VI.
Wykorzystanie Twierdzenia Talesa w zadaniach tekstowych Opracowała: Monika Grudzińska - Czerniecka.
Opracowanie Joanna Szymańska Konsultacja Bożena Hołownia.
Obliczanie procentu danej wielkości Radosław Hołówko.
Nasza szkoła w liczbach Dane zebrane przez uczniów klasy IV w styczniu 2010 r.
Przygowały : Joanna Niedźwiedź i Anna Wójcik. Nasz cel!!! Naszym celem było zbadanie ile godzin dziennie uczniowie naszej szkoły oglądają telewizję. Intrygowało.
Książka Jana Brzechwy pt. „Akademia pana Kleksa” Karolina Radtke VI c.
,,Moja Mała Ojczyzna” Julia Nowak klasa II gimnazjum.
TIK w naszej szkole Ile jest komputerów w naszej szkole? Do czego służą? Kto z nich korzysta? Wszystkiego dowiecie się podczas tej prezentacji.
Witamy młodzie ż z Niemiec w Polsce. Długo oczekiwana wizyta odbyła się w ramach realizacji programu Erasmus+ w podprojekcie „Odkrywanie regionów”. Celem.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. H.CH. ANDERSENA w Radomiu.
Organizatorzy uroczystości: wychowawcy klas III oraz VI, pani Barbara Ardanowska oraz pani Iwona Mroczkowska.
Gimnazjum w Zespole Szkół w Niedźwiadzie Górnej. Na zebraniu uczniowie zapoznali się z programem „ Talentowisko” oraz regulaminem konkursu „Spółdzielnia.
Koncepcja obwodów szkolnych dla Gminy Suchy Las od roku
HARMONOGRAM REKRUTACJI 2017/2018
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Opracowanie wyników egzaminów maturalnych 2017
Szkoła Młodych Patriotów III edycja
FOTOREPORTAŻ „REGIONALNE ŚWIĘTA I OBRZĘDY”
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
OFFENE SCHULE KÖLN.
NASZE MIASTO, NASZA SZKOŁA
Szkolny Festiwal Nauki w Szkole Podstawowej nr 5 im. UNICEF w Turku
Historia SP nr 28 Wodzisław Śląski.
Pole powierzchni graniastosłupa.
Dziwne pytania, czyli pytania Fermiego dotyczące naszej szkoły
Uczniowie wyróżniający się w I semestrze roku szkolnego 2016/2017
POLE KOŁOA I DŁUGOŚĆ OKRĄG
Wykorzystanie Twierdzenia Talesa w zadaniach tekstowych
Analiza wyników egzaminów zewnętrznych
„PŁYWAĆ KAŻDY MOŻE” WARTOŚĆ PROJEKTU – ,00 zł
MAJOWE MAJOWE MAJOWE ŚWIĘTA.
Wysokości i pole trójkąta równobocznego.
Pośrednictwo w Obrocie Nieruchomościami
Prezentację wykonali: Uczniowie klasy VI Rok szkolny 2009/2010
Egzamin ucznia klasy ósmej
KONFERENCJA „Ogólnopolski Dzień Tornistra”
Twierdzenia Pitagorasa - powtórzenie wiadomości
Informacja o stanie realizacji wybranych zadań oświatowych w Gminie Janowiec Kościelny w roku szkolnym 2016/2017.
Stulecie Niepodległości w Barwach Biało - Czerwonych
Informacja Ministra Edukacji Narodowej
Nauczyciele pracujący w naszej szkole biorą udział w szkoleniach metodyczno-językowych w placówkach zagranicznych. Wszystkie mobilności są realizowane.
Nasza szkoła w liczbach
101. Ciało o masie m znajduje się w windzie
Szkoła Podstawowa im. Bolesława Chrobrego
Wyniki ankiety nt. odżywiania przeprowadzonej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Rudach w dniu 8 września 2015 roku Oprac. Marta Depta.
Projekt pod tytułem: ,,Stop Smog”
Zmiany w przepisach ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r
Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich przeprowadzonych w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu Zapewnienia.
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Szkolny Festiwal Czytelniczy
WYCIECZKA DO SCHRONISKA
Szkolny projekt realizowany w ramach Szkoły Promującej Zdrowie 25 – 29
Szkolny Konkurs „najpiękniejszy Pierniczek bożonarodzeniowy”
EUROPO JESTEŚMY Z TOBĄ 15 lat w Unii Europejskiej
Zapis prezentacji:

Autorzy Mateusz Stępień Maciek Dziankowski Norbert Jakubiak

Pytania Do którego piętra Pałacu Kultury sięgnęłaby wieża zbudowana z długopisów uczniów naszej szkoły ? Czy wszyscy uczniowie naszej szkoły objęliby budynek naszej szkoły trzymając się za ręce ?

Pytanie 1 Do którego piętra Pałacu Kultury sięgnęłaby wieża zbudowana z długopisów uczniów naszej szkoły ? Dane: Zakładamy,że na jednego ucznia przypada 1 długopis 430 osób – liczba uczniów w szkole 14 cm – średnia długość długopisu liczba pięter Pałacu Kultury: 42 wysokość jednego piętra – 3,5 m

Rozwiązanie Wysokość wieży zbudowanej z długopisów: 420 * 14 cm = 5880cm = 58,8 m Obliczamy do którego piętra sięgnie wieża: 58,8 m : 3,5 m = 16,8 Odpowiedź: Wieża zbudowana z długopisów sięgnęłaby prawie 17 piętra ( z 42 pięter) Pałacu Kultury.

Pytanie 2 Czy wszyscy uczniowie naszej szkoły objęliby budynek naszej szkoły trzymając się za ręce ? Dane : 420 osób – liczba uczniów w szkole 209 m – obwód budynku szkoły 170 cm = 1,7 m – średnia rozpiętość ramion

Rozwiązanie Obwód ramion wszystkich uczniów 420 * 1,7 = 714 m Porównanie obwodu ramion uczniów z obwodem szkoły: 714 > 209 Uczniowie objęliby szkołę ok. 3,5 razy Odpowiedź: Tak, uczniowie objęliby budynek szkoły trzymając się za ręce. To nasza szkoła

Literatura: Wszystkie informacje na temat Pałacu Kultury zostały zaczerpnięte z wikipedi.org. Wszystkie inne dane sami zmierzyliśmy