AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Adam Miratyński Towaroznawsto 1021b.
Advertisements

Autorzy: Aleksandra Walasek Kinga Urban Klasa 1a
Ćwiczenia z informatyki
MÓJ MAŁY ŚWIAT aUTOR AUTOR: EWA BOROWSKA SOKÓŁKA, 20 LIPIEC 2010 R.
Nauka szkolna - problem dziecka czy rodzica?
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Wykonał : Jakub Świątkowski
Prezentacja strony Karol Rączka gr. 1022a.
Agata Kowalska 1013 nr indeksu:
Kim jestem? Wciąż sobie zadaję to pytanie…
Kim jestem? Jestem nauczycielem; mieszkam w Grodzisku Maz., a czasami w Żyrardowie.
PRZYJAŹŃ godzina wychowawcza w kl. VI
„Zero” tolerancji dla przemocy
- Kandydatka na przewodniczącą szkoły.
Witam Państwa!.
W pierwszym tygodniu pobytu w Wielkiej Brytanii uczestniczyliśmy w kursie komputerowym obejmującym wiadomości z zakresu rachunkowości i księgowości.
Wychowawca : Sylwia Szczęsna - Cichoń
Zespól Szkól Szpitalnych
CZAS WOLNY DZIECKA.
Karoliny Kazimierczak
Wyzwalamy twórczość zamiast odtwórczości w SCE: otworzysz się na nowe doświadczenia w dziedzinie teatru, muzyki i sztuki spotkasz się
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
„Tylko życie poświęcone innym, warte jest przeżycia” Albert Einstein
,,Godne życie to moje prawo”
Wywiad Pytały: Katarzyna Załupska, Julia Kowalska i Weronika Błażejewska. Wywiadu udzieliła: Mirosława Salamon.
Adrianna Romaniec prezentacja końcowa Grupa 1015
Sześciolatek w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im
Adrian Wąsowicz Szkoła Podstawowa nr 4 w Słopnicach
MODU Ł Kszta ł cenie ponadgimnazjalne – systemy rekrutacyjne Klasa I.
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
Klaudia Czech KrDZTo1011b Ćwiczenie 1 2. Ćwiczenie 2 3. Ćwiczenie 3 4. Ćwiczenie 4 5. Ćwiczenie 5.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 14 W ZABRZU TEMATYKA ZAJĘĆ Z ZAKRESU DORADZTWA ZAWODOWEGO w VIII Liceum Ogólnokształcącym Doradca zawodowy mgr Monika.
Jedna z historii zmieniających życie….
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
 Osoby w mojej grupie są dla mnie bardzo ważne, poprzez rozmowę z nimi staram się ich poznać i stwierdzić ich samopoczucie aby potem móc określić.
Grupa 1011 b Nr indeksu  Nazywam się Rafał i moje życie rozpocząłem w roku Mam jednego brata Łukasza, mój tata to Mirosław, a mama nazywa.
ILE MAMY WZROSTU??? JAKIEGO KOLORU MAMY OCZY.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
Self – adwokaci, czyli rzecznicy własnych praw
Prezentacja klasy VI r.szk. 2007/2008
GMINAZJUM NR I IM. SZARYCH SZEREGÓW W NAMYSŁOWIE GR.II- 12 UCZNIÓW PROWADZĄCY IZABELA HELIŃSKA – PEDAGOG SZKOLNY/ DORADCA ZAWODOWY.
Patrycja Widełka KrDZTo1011
Daria Widomska KrZZTo1011b
Szkoła z klasą 2.0 Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 17 Specjalnych w Kielcach 2012/2013.
Jak rozwijać karierę zawodową młodego człowieka? Przewodnik dla kluczowych aktorów - rodziców.
Prawa dziecka ... a co to takiego???
PRZYJACIEL LASU.
Definicja zapomnienia : Definicja zapomnienia : 1. Skasowanie z pamięci tego co było. 1. Skasowanie z pamięci tego co było. 2. Sposób wymazania z pamięci.
Bieżąca tematyka jako element cyklu zajęć Ku refleksji „Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić. Nie idź przede mną, bo mogę za Tobą nie nadążyć. Idź.
Kodeks 2.0 klasy 5 Rok szkolny 2013/2014.
Doradztwo zawodowe dla młodzieży – aktywność zawodowa niepełnospraw nych SOSW dla Niesłyszących im. Janusz Korczaka w Krakowie.
Etapy rozwoju mowy. Urodziłam się 1984 r. W Gdańsku w rodzinie słyszącej. W tym czasie nie badano słuchu noworodkom, tak jak to się robi obecnie.
Konwencja Praw Dziecka
Prawa Dziecka 10 grudnia Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka.
MOJE HOBBY.
Doradztwo zawodowe w szkołach – jak wdrożyć i prowadzić?
Moje Hobby i coś o mnie Gotowanie.
Moja pierwsza strona internetowa O Mnie Moje Hobby Moje Marzenia Moja Ulubiona Książka Moja Ulubiona Gra Polecane Strony Internetowe Galeria Zdjęć.
Co to znaczy zapomnieć? Co to znaczy zapomnieć? 1. Wymazać z pamięci. 2. Wymazać z serca. 3. Nie pamiętać o Kimś kto powinien zostać w pamięci.
Towaroznawstwo Grupa 1011 Nr albumu
Moja Pasja Pasja, w odpowiednich rękach, jest narzędziem potrzebnym do konstrukcji ideału.
Wpływ czytania na rozwój dzieci i młodzieży
ROLA RODZICÓW W WYBORZE SZKOŁY ŚREDNIEJ i wyższej dziecka
Gala Szkoły Liderów i Laureatów Juliusza
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI
CZEŚĆ JESTEM WERONIKA tRINSCHEK
Wolontariusz roku.
Zapis prezentacji:

AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’

KIM JESTEM ? Mam 23 lata. Urodziłam się i mieszkam w Chorzowie. Obecnie jestem uczennicą III klasy Szkoły Przyspasabiającej do Pracy w Zespole Szkół Nr 3 w Chorzowie

MOJA HISTORIA Urodziłam się jako wcześniak z porażeniem mózgowym co znacząco wpłynęło na moje życie Wieku 6 lat poszłam do przedszkola Kiedy miałam 8 rozpoczęłam naukę w szkole podstawowej w klasie integracyjnej, tam dobrze sobie radziłam,ale miałam trudności z matematyką W związku z tym w gimnazjum uczyłam się tylko w klasie I,a potem zostałam skierowana do szkolnictwa specjalnego Wydaje mi się,że dużo straciłam bo nie realizowałam wielu potrzebnych przedmiotów Poczułam się wtedy ‘’inna’’ Teraz jednak doszłam do przekonania, że to moja droga rozwoju była,,inna’’, a nie Ja

MOJE ZAINTERESOWANIA lubię czytać książki lubię słuchać muzyki często gram w różne gry towarzyskie i komputerowe pływam często na basenie oglądam telewizję dużo czasu spędzam z moim pieskiem czasami chodzę do kina

JAKIE SĄ MOJE PLANY ? Ponieważ wychowałam się w dobrej,opiekuńczej rodzinie też w przyszłości chciałabym założyć szczęśliwą rodzinę Planuję też pracować, choć wiem, że nie mogę wykonywać wielu zawodów

DLACZEGO WZIĘŁAM UDZIAŁ W PROJEKCIE ? Byłam ciekawa co to jest ten projekt Wiedziałam,że to zwiększy moje szanse na prace Czułam potrzebę spotkań z innymi To był sposób na spędzanie wolnego czasu

CZEGO SPODZIEWAM SIĘ PO PROJEKCIE ? spotkam ciekawych ludzi zdobędę nową wiedzę nabędę nowe umiejętności znajdę pracę będę samodzielna i będę mieć większy wpływ na swoje życie w przyszłości to ja mogę pomagać innym

CO JUŻ OSIĄGNĘŁAM ? W trakcie zajęć projektowych dużo dowiedziałam się o sobie samej. Poznawałam swoje mocne i słabe strony. Zdałam sobie sprawę z tego, iż sama mogę mieć wpływ na to jak potoczy się moje życie. Dostrzegłam dobry wpływ pracy na samopoczucie i rozwój człowieka. Wiem jak zabrać się do poszukiwania pracy i jak dobrze się zaprezentować w czasie rozmowy kwalifikacyjnej, jak napisać list motywacyjny i podanie. Bardzo rozwinęłam umiejętności pracy z komputerem.

JAK PROJEKT WPŁYNĄŁ NA MOJE ŻYCIE ? Jestem odważniejsza w kontaktach z ludźmi Umiem się wypowiadać na forum Zaczynam dostrzegać potrzebę podjęcia pracy Wiem, że ode mnie samej wiele zależy Odważniej patrzę w samodzielną przyszłość Potrafię prosić o pomoc

TRZEBA POMAGAĆ SOBIE I NIEUSTANNIE SIĘ ROZWIJAĆ W czasie trwania projektu doszłam do przekonania, że człowiek powinien marzyć, do czegoś dążyć, coś robić i próbować coś osiągnąć. Wtedy nasze życie będzie pełniejsze, radośniejsze i ciekawsze. Często osoby niepełnosprawne są mało aktywne i zgadzają się na to, aby inni za nich myśleli i pracowali. Ja już tak nie uważam i cieszę się, że będę próbować kierować własnym życiem. Bardzo chce żyć na własny rachunek !