KONKURS PLASTYCZNY ZAWODY PRZYSZŁOŚCI - MAKIETA GRUPA PROJEKTOWA: Klaudia Zielińska Ewelina Socha Katarzyna Tomiczek Klaudia Binda Dominik Jordan Szymon.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Obchody Roku Chopinowskiego w PSP Nr 15 w RADOMIU
Advertisements

Dlaczego warto odwiedzić Benice? Projekt gimnazjalny 2011/2012
FOTO-ART Dzięki pozytywnemu rozpatrzeniu projektu FOTO-ART – PRACOWNIA NOWOCZESNYCH TECHNIK GRAFICZNYCH I FOTOGRAFICZNYCH w ramach programu wyrównywania.
Zamki średniowieczne na Górnym Śląsku Uczestnicy : Szkolne Koło Miłośników Historii Zespołu Szkół nr 1 – Gimnazjum nr 5 w Siemianowicach Śląskich Opiekun:
Od lunety Galileusza do ...
Uczestnicy projektu: uczniowie klasy II gimnazjum Nauczyciel prowadzący: Magdalena Terpiłowska 1 MOJA SZKOŁA – DAWNIEJ I DZIŚ Gimnazjum Specjalne Nr 5.
Zespół Placówek Oświatowych im. hm Janka Bytnara „Rudego”
KWASY W MEDYCYNIE Nauczyciel: mgr Monika Kosmala Uczestnicy:
„KONSTRUKCJE GEOMETRYCZNE Z PROGRAMEM C.a.R.”
Kleider machen Leute Zespół Oświatowy w Liniewie
Aksjomaty Euklidesa a geometrie nieeuklidesowe
GIMNAZJUM IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W ZALASEWIE
„Sekrety układu krążenia.”
TEMAT: ŚWIĘTA WIELKANOCNE WebQuest skierowany jest dla uczniów klasy V Szkoły Podstawowej w Pielgrzymowicach. Stworzony został przez bibliotekarza i.
„Powódź, pożar dniem czy nocą – strażak przychodzi Ci z pomocą”
Temat: Cegłów dawniej i dziś
Zespół szkolny w Cegłowie
1 Technologia informacyjna Małe ojczyzny – propagujemy region, w którym mieszkamy.
JEM ZDROWO PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0
„Procentowe przystanki naszej rzeczywistości”
Od pierwszego krzyku do …
Jak cało i zdrowo przyszedłem na świat
Szkolny konkurs pt. ”Bezpieczny w sieci”
Starorzecze Rzeki Łeby – wartość przyrodnicza naszego regionu.
narzędzie w językowych pracach projektowych
Światło w życiu w Bydlinie Projekt interdyscyplinarny
Odżywiam się zdrowo i zdrowo żyję.
Sprawozdanie z projektu edukacyjnego
PROJEKT ZAWODOZNAWCZY SPOTKANIE Z RODZICAMI POD HASŁEM: POKAŻ NA CO CIĘ STAĆ Zespół Szkół Agrotechnicznych im. Batalionów Chłopskich w Bożkowie Bożków.
Nasza drużyna projektowa to: Joanna Borzymek, Ewelina Kuligowska, Przemysław Soliwoda, Joanna Stalmach, Katarzyna Stalmach, Opiekun Pani Profesor Bożena.
Biblioteka szkolna Zespołu Szkół w Regnowie
Wykorzystaj czas.
O zainteresowaniach technicznych, głównie elektronicznych Życzliwe i umiejące pracować w grupie O szybkiej orientacji i spostrzegawczości Wytrwałe i.
SZKOŁA BLISKA MEMU SERCU
im. Adama Mickiewicza w Łebie
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Skóra naszym przyjacielem
Prezentacja projektu "Co Obrócić?" Nauczyciel: Monika Konofał
Najciekawsze zjawiska fizyczne. Opiekun projektu: Uczestnicy:
Patrz i zmieniaj Realizacja uczniowie ze Szkolnego Klubu Europejskiego pod kierunkiem p.Marzeny Pytel.
Publicznego Gimnazjum we Wróblewie
Źródła energii na świecie
To projekt zawodoznawczy zrealizowany w Zespole Placówek Specjalnych w Legnicy w ramach projektu unijnego Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym.
Cyberstrach ma wielkie oczy
W którym z krajów europejskich żyje się dostatnio? Autorami projektu są uczniowie klasy Ig Gimnazjum w Bieńkowicach pod opieką nauczyciela Łukasza Zaborowskiego.
Jak stworzyć dyplom w programie Word
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego:
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
„KTO ZASŁUGUJE NA MIANO PATRONA GIMNAZJUM?”. NASZA GRUPA PROJEKTOWA.
 Uczniowie przygotowują materiały na wybrane lekcje wykorzystując różne programy komputerowe, np. Power Point, Paint, Microsoft Word, Microsoft Excel,
Matematyka – Twierdza Szyfrów
Prawa człowieka i ich ochrona w Polsce Alicja Kopczyńska
GAZETKA SZKOLNA ECHO ZSP SIERAKOWICE
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Podziel się z nami swymi marzeniami
 Zaangażowanie całej szkoły do pracy nad kodeksem.  Przygotowanie uczniów do debat.  Zbieranie materiałów.  Utworzenie skrzynki mailowej do kontaktów.
5 lat kujawsko – pomorskiego w Unii Europejskiej
W wybranym przez nas projekcie wzięli udział wybrani uczniowie ze wszystkich klas Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej oraz Szkoły Specjalnej Przysposabiającej.
PROJEKT EDUKACYJNY DLA Uczniów klasy III c Ulubione święta - Boże Narodzenie w naszej klasie Opracowanie projektu: Urszula Sobaszek.
Szkolne Koło Caritas przy Szkole Podstawowej nr14 w Nowym Sączu.
W barwach biało - czerwonych Projekt realizowany w ramach obchodów Dnia Flagi i Święta Konstytucji 3 Maja.
Dobre rady na odpady Projekt realizowany przez uczniów klasy III a Szkoły Podstawowej nr1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu w ramach programu „Szkoła Myślenia”
JAK BAWIĆ SIĘ BEZ UŻYWEK?
Jesteś eko? Zbieraj makulaturę!
FESTIWAL 2.0. Prezentacja projektu z programu „SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.” zrealizowana przez klasę pierwszą.
Szkolny Kodeks 2.0  .
PROJEKT EDUKACYJNY „Tajemnice układu krążenia.”
KOMÓRKA Web Quest przeznaczony jest dla uczniów gimnazjów. Jego celem jest zwiększenie zainteresowania uczniów biologią i pozyskiwaniem nowych informacji.
Zapis prezentacji:

KONKURS PLASTYCZNY ZAWODY PRZYSZŁOŚCI - MAKIETA GRUPA PROJEKTOWA: Klaudia Zielińska Ewelina Socha Katarzyna Tomiczek Klaudia Binda Dominik Jordan Szymon Łajczak OPIEKUN: Marta Piotrowska

Cele projektu: Uczniowie potrafią: samodzielnie gromadzić informacje z różnych źródeł, tworzyć oprawę plastyczną do wystawy, redagować druki informacyjne np. ogłoszenie, regulamin, dyplom (pracując w programie Word i Publisher), przygotować prezentację Power Point na temat związany z przebiegiem konkursu

W skrócie: Grupa składająca się z 6 osób pracowała nad realizacją projektu pt. „Jakie zawody będą w przyszłości? - makieta”. Praca tą metodą jest godna uwagi, ponieważ uczniowie wykazują niesamowite zaangażowanie w realizację podejmowanych zadań. Skrót tego, co nam się udało: Zredagować i ogłosić regulamin konkursu. Zebrać, poddać analizie, opisać i wybrać najlepsze prace. Zaprezentować najlepsze prace w formie wystawy. Opracować dyplomy i przygotować nagrody. Stworzyć opracowanie Power Point na temat w/w zagadnień. Najważniejsze jest to, że działanie w ramach tego projektu dało nam wiele satysfakcji i radości (nauka może być radością!!!). Gorąco zachęcamy do zapoznania się z efektami naszej pracy.

Wykorzystane narzędzia i programy komputerowe: Internet Explorer - (wyszukiwarka Google i inne) - wyszukiwanie niezbędnych informacji, zdjęć i ilustracji Microsoft Word – redagowanie tekstów: Microsoft Power Point - tworzenie prezentacji multimedialnej. Microsoft Photo Editor i Microsoft Picture Manager – obróbka wykonanych zdjęć.

ETAPY PRACY ZESPOŁU

Przygotowanie ogłoszenia z regulaminem

Zebranie, opisanie i wybór najlepszych makiet. Oto kilka z nich:

Jury w składzie: p. Katarzyna Kastelik, p. Wiola Firlej p. Ewa Kastelik wybrało następujące makiety:

3 miejsce - „Kosmiczne Taxi” Kamil Biółka, Dawid Biółka, Kacper Baca i Sebastian Kurzyniec

2 miejsce-”Kosmo-Smieciarz” Jakub i Łukasz Krzak

1 miejsce – „Żołnierze w kosmosie” A. Okruta, M. Micor, K. Firlej

Przygotowanie dyplomów i nagród

PRZYGOTOWANIE WYSTAWY

PREZENTACJA PUBLICZNA PROJEKTU

Co zyskaliśmy dzięki pracy w ramach tego projektu? Cele projektu zostały osiągnięte (patrz slajd nr 2). Podszkoliliśmy tworzenie prezentacji Power Point oraz obróbkę zdjęć w programach graficznych. Nauczyliśmy się redagować ogłoszenia oraz projektować dyplomy w programie Microsoft Publisher. Wiemy, jak zorganizować konkurs plastyczny. Wiemy, jak wykorzystać Internet w celu wyszukania potrzebnych nam informacji.

Zapraszamy do obejrzenia wystawy