Czy Pana/Pani zdaniem rodzice powinni uczestniczyć w życiu szkoły?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wnioski z ankiety dla rodziców przeprowadzonej 20 listopada 2012.
Advertisements

Halszka Starosta Sara Ziembiewicz Katarzyna Sobańska
DEMOKRATYCZNE WYBORY WŁADZ SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO GIMNAZJUM ŚWIĘTEGO WOJCIECHA W MAKOWIE 30 września 2013 r.
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
SZKOŁA BEZ PRZEMOCY RODZICE.
Współpraca szkoły z rodzicami
Badanie przeprowadzone W październiku 2012
„Sześciolatek w przyjaznej szkole”
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
Liceum Ogólnokształcące w Sosnowcu w Sosnowcu Rok założenia Multimedialne Niepubliczne Historia Nasze atuty Galeria zdjęć Kontakt Życie szkoły.
Rodzice i nauczyciele; płaszczyzna porozumienia
„Oczekiwania rodziców wobec szkoły”
EWALUACJA WSPÓŁPRACY Z RODZICAMI PROWADZONEJ PRZEZ SZKOŁĘ
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie
Zespół Placówek Oświatowych Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego i Przedszkole w Kurozwękach.
EDUKACJA CZYTELNICZA W GIMNAZJUM NR 1 W PRZEMYŚLU
Regulamin szkolnego konkursu „Super klasa”
KIM JEST SZKOLNY DORADCA ZAWODOWY?
Opracował: Zespół do Ewaluacji Wewnętrznej II
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 12
Punkt Informacyjny EUROPE DIRECT - Warszawa Działalność Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT – Warszawa Karolina Iwińska Konsultantka Punktu.
WYMAGANIA WOBEC M. IN. SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH: I
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
Współpraca Rodziców ze szkołą i nauczycielami. O dobrej współpracy rodziców ze szkołą świadczy ich zaangażowanie oraz udział we wspólnie organizowanych.
Dobre praktyki w Publicznym Gimnazjum nr 44 w Łodzi
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
Debata pt.,,Współpraca w naszej szkole odbyła się dnia 24. lutego 2014 r. Uczestniczyło w niej 11 rodziców.
Szkoła Współpracy.
Narad a z dyrektorami przedszkoli ogólnodostępnych i specjalnych, zespołów szkolno-przedszkolnych oraz szkół podstawowych z oddziałami przedszkolnymi prowadzonymi.
Aktywność, czyli o naszym społecznym zaangażowaniu Przeprowadziłyśmy ankietę wśród gimnazjalistów, w ankiecie wzięło udział 80% naszych koleżanek i kolegów.
NAUCZYCIELE I PRACOWNICY SZKOŁY
 W ankiecie uczestniczyło 93 rodziców uczniów z 267 rodziców uczniów zapisanych do naszej szkoły. Stanowi to 34,83%. Na niektóre pytania nie została.
RODZICE W SZKOLE.
Nauczyciele bibliotekarze 1. Jak często korzystają Państwo z różnych usług biblioteki pedagogicznej?
III MAŁOPOLSKIE FORUM PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNYCH IWONA JANEK GIMNAZJUM NR IM. B.GŁOWACKIEGO.
czyli ważne i ciekawe wydarzenia w roku szkolnym 2013/2014
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. K. MAKUSZYŃSKIEGO W WIECHLICACH SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE ROK SZKOLNY 2013/2014.
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Przedszkole Samorządowe nr 4 „Krasnal Hałabała”. Oferujemy: Opiekę nad dziećmi w godzinach od 6.30 do 16.30; Opiekę nad dziećmi w godzinach od 6.30 do.
Samorząd Uczniowski.
Wyniki i wnioski ewaluacji Przedszkola nr 10 w Będzinie
KONCEPTUALIZACJA WYMAGAŃ DLA PLACÓWEK OŚWIATOWO-WYCHOWAWCZYCH I ARTYSTYCZNYCH.
ANKIETA DLA RODZICÓW Rodzice uczniów są ważnym ogniwem w życiu szkoły, dlatego przeprowadzono wśród nich anonimową ankietę, na temat współpracy rodziców.
Nasza „mała” demokracja
KONCEPCJA PRACY PRZEDSZKOLA NR 34 W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
SZEŚCIOLATEK W PRZYJAZNEJ SZKOLE Szkoła Podstawowa im. Marii i Lecha Kaczyńskich w Podsarniu.
Kto wg Pani/Pana jest najbardziej odpowiedzialny za stan środowiska naturalnego?
Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 1 w Szczyrku.
BADANIE BYŁO CAŁKOWICIE ANONIMOWE. POSŁUŻYŁO NAM DO USTALENIA OCZEKIWANIA RODZICÓW NASZYCH UCZNIÓW W ODNIESIENIU DO NAJWAŻNIEJSZYCH KIERUNKÓW DZIAŁAŃ PLANOWANYCH.
Ewaluacja wewnętrzna przeprowadzona w Zespole Szkół w roku szkolnym 2013/2014 Przedmiot ewaluacji obszar III Funkcjonowanie szkoły w środowisku lokalnym.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2014/2015.
Wyniki Ewaluacji 2015 rok. Publiczne przedszkole im. Marii Kownackiej w Graczach.
Raport z ewaluacji wewnętrznej w I semestrze w roku szkolnym 2014/2015 w Szkole Podstawowej w Starej Kornicy Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Edukacji.
PATRON SZKOŁY NADANIE SZKOLE IMIENIA ZADANIA WYCHOWAWCZE I ORGANIZACYJNE Okres : IX 2015 – XI 2016.
XLIV Liceum Ogólnokształcące w Łodzi ul. Wacława 22/24 93 – 118 Łódź tel. do sekretariatu
UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI Ankietę przeprowadziły i prezentację przygotowały: Agnieszka Karpińska i Aleksandra Zawartowska.
Szkoła Podstawowa w Wytomyślu. Szkoła Podstawowa w Wytomyślu zaprasza do zapoznania się z ofertą edukacyjną placówki i zachęca rodziców dzieci w wieku.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNETRZENEJ W ZESPOLE SZKÓŁ W KOWALEWIE ROK SZKOLNY 2015/2016.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Przasnyszu
Raport z ewaluacji wewnętrznej w Przedszkolu nr 6 im
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
Samorząd GIM11 Zgrana ekipa!.
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4
czyli co mamy fajnego w SP 369
Funkcjonowanie rad rodziców w szkole
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
KIM JEST SZKOLNY DORADCA ZAWODOWY?
EWALUACJA WEWNĘTRZNA FAŁĘCKA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA CECHOWA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
Szkoła z pomysłem na uczenie
Zapis prezentacji:

Czy Pana/Pani zdaniem rodzice powinni uczestniczyć w życiu szkoły?

Czy nauczyciele pytają Pana/Panią, w jaki sposób chciałby Pan uczestniczyć w życiu szkoły?

Jeśli tak, to w jaki sposób uzyskują od Pani/Pana informacje?

Z jakich form współpracy ze szkołą może Pan/Pani korzystać?

Czy uczestniczy Pan/Pani w zebraniach ogólnych z rodzicami?

Częstotliwość spotkań ogólnych jest Pana/Pani zdaniem

Jakie informacje uzyskuje Pan/Pani podczas zebrań ogólnych?

Jak Pan/Pani ocenia organizację tych spotkań?

Czy uczestniczy Pan/Pani w spotkaniach indywidualnych z nauczycielami?

Jeśli tak, to z kim się Pan/Pani kontaktuje?

W jakich sytuacjach uczestniczy Pan/Pani w takich spotkaniach?

Jakie tematy poruszane są podczas takich spotkań?

W jaki sposób Pan/Pani współpracuje ze szkoła?

Jak Pani/Pan ocenia swoją współpracę ze szkołą?

Czy szkoła bierze udział w występach, popisach artystycznych, teatralnych na rzecz środowiska?

Czy szkoła współuczestniczy w organizowaniu i obchodach świąt państwowych, rocznicowych, jubileuszowych, kościelnych?

Czy szkoła współorganizuje, bądź organizuje akcje charytatywne?

Z jakimi instytucjami, placówkami i organizacjami w środowisku szkoła współpracuje najczęściej?

Czy szkoła promuje potrzebę uczenia się i wartość uczenia?

W jaki sposób szkoła prezentuje swoje osiągnięcia?

Czy szkoła posiada tablice informacyjne promujące osiągnięcia?

Czy szkoła ma swoją stronę internetową?

Czy publikowane są artykuły w prasie lokalnej o osiągnięciach szkoły?

W której z wymienionych uroczystości oraz imprez klasowych i szkolnych uczestniczyła Pan/Pani?

Czy nauczyciele uwzględniają inicjatywę i propozycje ze strony rodziców w realizacji szkolnych przedsięwzięć?

Czy rodzice oferują swoją pomoc w pracach na rzecz szkoły?

Jakie formy wspierania rodziców w wychowaniu dzieci prowadzi szkoła?

Jak często wchodzi Pan/Pani na stronę internetową szkoły w celu zapoznania się z funkcjonowaniem placówki