Czy Pana/Pani zdaniem rodzice powinni uczestniczyć w życiu szkoły?
Czy nauczyciele pytają Pana/Panią, w jaki sposób chciałby Pan uczestniczyć w życiu szkoły?
Jeśli tak, to w jaki sposób uzyskują od Pani/Pana informacje?
Z jakich form współpracy ze szkołą może Pan/Pani korzystać?
Czy uczestniczy Pan/Pani w zebraniach ogólnych z rodzicami?
Częstotliwość spotkań ogólnych jest Pana/Pani zdaniem
Jakie informacje uzyskuje Pan/Pani podczas zebrań ogólnych?
Jak Pan/Pani ocenia organizację tych spotkań?
Czy uczestniczy Pan/Pani w spotkaniach indywidualnych z nauczycielami?
Jeśli tak, to z kim się Pan/Pani kontaktuje?
W jakich sytuacjach uczestniczy Pan/Pani w takich spotkaniach?
Jakie tematy poruszane są podczas takich spotkań?
W jaki sposób Pan/Pani współpracuje ze szkoła?
Jak Pani/Pan ocenia swoją współpracę ze szkołą?
Czy szkoła bierze udział w występach, popisach artystycznych, teatralnych na rzecz środowiska?
Czy szkoła współuczestniczy w organizowaniu i obchodach świąt państwowych, rocznicowych, jubileuszowych, kościelnych?
Czy szkoła współorganizuje, bądź organizuje akcje charytatywne?
Z jakimi instytucjami, placówkami i organizacjami w środowisku szkoła współpracuje najczęściej?
Czy szkoła promuje potrzebę uczenia się i wartość uczenia?
W jaki sposób szkoła prezentuje swoje osiągnięcia?
Czy szkoła posiada tablice informacyjne promujące osiągnięcia?
Czy szkoła ma swoją stronę internetową?
Czy publikowane są artykuły w prasie lokalnej o osiągnięciach szkoły?
W której z wymienionych uroczystości oraz imprez klasowych i szkolnych uczestniczyła Pan/Pani?
Czy nauczyciele uwzględniają inicjatywę i propozycje ze strony rodziców w realizacji szkolnych przedsięwzięć?
Czy rodzice oferują swoją pomoc w pracach na rzecz szkoły?
Jakie formy wspierania rodziców w wychowaniu dzieci prowadzi szkoła?
Jak często wchodzi Pan/Pani na stronę internetową szkoły w celu zapoznania się z funkcjonowaniem placówki