XI kółko języka francuskiego 20 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy wypracowywanie zasad współpracy w grupie uczniów i między nauczycielem.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
AAC (ang.) Augmentative and Alternative Communication wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się lub wspomagająca i alternatywna komunikacja.
Advertisements

Kronika wymiany uczniowskiej Pobyt grupy uczniów niemieckich w Krakowie
Poznańskie przedszkola niepubliczne - przekształcone w latach z placówek publicznych Poznań, 16 luty 2005 roku URZĄD MIASTA POZNANIA Wydział.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III utrwalenie wiadomości o częściach mowy 1 godz. lekcyjna.
Prywatne Gimnazjum Informatyczne Szkoła pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Nowy wymiar nauki.
1 Projekt pn. „Kurs języka migowego” GMINA JEDLICZE.
Grupa „Misie” przygotowała gazetkę, na której znalazły się informacje na temat Święta Flagi i uchwalenia Konstytucji 3 Maja. Przedszkole w Czarnej Białostockiej.

Jak zapobiegać przemocy domowej wobec dzieci i młodzieży. Iwona Czerwoniuk psychoterapeuta BSFT (Terapia Krótkoterminowa Skoncentrowana na Rozwiązaniu)
XIV Liceum Ogólnokształcące w Gdyni. Ta klasa jest dla Ciebie jeśli: lubisz posługiwać się językiem angielskim, chcesz poszerzać swoje umiejętności językowe,
WITAMY I SERDECZNIE ZAPRASZAMY do II Liceum Ogólnokształcącego im. Gabriela Narutowicza w Łodzi.
Sposób oraz zakres gromadzonych informacji regulują następujące przepisy prawne: 1.ustawa z dnia 19 lutego 2004 r. o systemie informacji oświatowej (Dz.
- brak nadzoru nad dziećmi (1%) - agresja ze strony rówieśników (4%) - nic (95%)
Publiczne Gimnazjum nr 16 im. Ofiar Katynia Łódź ul. Syrenki 19a tel./fax
Liceum Ogólnokształcące im. M.Kopernika w Tarnobrzegu Per aspera ad astra - „Przez trudy do gwiazd” (Wszechstronnie, twórczo, przyjaźnie ku przyszłości.
My maluszki i nasz dzień w przedszkolu Wychowawczyni: mgr Barbara Kasza.
Ul. Lermontowa Łódź
Szkoła Podstawowa nr 120 w Łodzi im. Konstytucji 3 Maja Łódź, ul. Centralna 40 Tel. (42) Tel. komórkowy
Łódź, ul. Syrenki 19a tel
1 kwietnia aula widowiskowa ICDS wypełniła się do ostatniego miejsca podczas Dnia Otwartego naszego gimnazjum. Licznie przybyli rodzice oraz przyszli.
Szkoła Podstawowa nr 3 im. majora Henryka Dobrzańskiego „HUBALA” Al. Harcerzy Zatorowców 6 91 – 144 Łódź (Teofilów) Telefon/fax (42)
Szkoła Podstawowa nr 3 im. majora Henryka Dobrzańskiego „HUBALA” Al. Harcerzy Zatorowców 6 91 – 144 Łódź (Teofilów) Telefon/fax. (42)
Doskonalenie zawodowe Katarzyna Ługowska Bordeaux
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I poznajemy litery 1 godz. lekcyjna.
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
KAMELEONKAMELEONKAMELEONKAMELEON LO im. Marii Skłodowskiej Curie Czechowice-Dziedzice.
Zapraszamy wszystkich do obejrzenia prezentacji przedstawiającej, jak w poszczególnych kategoriach liczbowych przedstawia się nasza szkoła, która funkcjonuje.
„Książki nie mają właściwości róż, dlatego nie szukajmy wciąż najświeższych”
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
AKCJA LATO 2016 Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
MOST - Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK Debata: Profil Szkoły.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
WITAMY WITAMY W XXXV LO W ŁODZI. ITAMY W XXXV LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM im. KRÓLA STEFANA BATOREGO W ŁODZI ITAMY W XXXV LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM im. KRÓLA.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 206 w ŁODZI ul. Łozowa Łódź tel./fax
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
M OJA SZKOŁA M OJA KLASA S ZKOŁA PODSTAWOWA W K SIĄŻU W IELKIM Anna Sych Klasa VI.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Pedagogika porównawcza wymiar godzin: 10 godzin wykładów i 10 godzin ćwiczeń.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
IX kółko języka francuskiego 6 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy; podtrzymanie zasad współpracy, motywowanie do poszerzania wiedzy.
Przedszkole Samorządowe nr 55 z Oddziałami Integracyjnymi w Białymstoku Ul. Kozłowa 25.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
X kółko języka francuskiego 13 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy, dalsze budowanie relacji pedagogicznej, motywowanie do poszerzania.
Prezentację przygotował:
WYDZIAŁ OSWIATY URZEDU MIASTA POZNANIA REKRUTACJA ZASADY REKRUTACJI DO SZKÓŁ PONADGIMAZJALNYCH WSPOMAGANEJ SYSTEMEM KOMPUTEROWYM.
Szkoła z Klasą Wychowawczyni pani Klaudia Gołoś-Robak.
Z Zapraszamy. Drzwi Otwarte 19 marca 2016 roku (sobota), godz – kwietnia 2016 roku (piątek), godz – Pomorska 105,
Kontakt: ul. Żubardzka Łódź tel./fax (o42) tel. (042) www: gim8.szkoly.lodz.pl mail:
GIMNAZJUM nr 11 w Łodzi ul. Stawowa 28 telefony: (42) , (42) Pracujemy w myśl motta: „ Każdego.
Warsztaty fotograficzne WYMIAR GODZIN: 10 godzin ćwiczeń.
SZKOŁA PODSTAWOWA W STARYCH BUDKOWICACH
XII kółko języka francuskiego 3 czerwca 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; podtrzymanie zasad pracy (kontrakt: systematyczność, uśmiech,
VII kółko języka francuskiego 22 kwietnia 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; podtrzymanie zasad pracy (kontrakt: systematyczność, zeszyt,
Witamy młodzie ż z Niemiec w Polsce. Długo oczekiwana wizyta odbyła się w ramach realizacji programu Erasmus+ w podprojekcie „Odkrywanie regionów”. Celem.
XIII kółko języka francuskiego 10 czerwca 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; wdrażanie do systematyczności (m.in. W prowadzeniu zeszytu),
Szkoła Podstawowa Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
Nauczyciele języka francuskiego Iwona Lech Anna Waścińska
Kółko języka francuskiego 2016
Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Brauna w Tarnowie Do you speak English?
Job-shadowing Alcazar de San Juan, Hiszpania 07/11/17-10/11/17
prof. nadzw. dr hab. Anna Kožuh ania.kozuh.net
Nasza wycieczka „Razem na wycieczce” OBÓZ NAUKOWY WĘGIERSKA GÓRKAˈ2018
ZAJĘCIA DODATKOWE Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W KLASIE 1 I 2
prof. nadzw. dr hab. Anna Kožuh ania.kozuh.net
Opracowanie prezentacji: B. Magiera
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
Zapis prezentacji:

XI kółko języka francuskiego 20 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy wypracowywanie zasad współpracy w grupie uczniów i między nauczycielem a uczniami; -komunikacyjne: umiejętność powiedzenia, że coś jest moje; nazwanie członków rodziny i powiedzenie kto mieszka razem z nami w domu -językowe: utrwalenie liczb 1-25; powtórzenie nazw zwierząt; poznanie mon, ma mes; nazw członków rodziny: Tu habites avec qui? Środki ekspresji: mimika, gesty, ruch, podejście multisensoryczne. W oparciu o: -H.Denisot, C.Macquart-Martin, SUPERMAX1, Hachette FLE, Warszawa 2014

Powtórzenie liczb – zabawa w głuchy telefon

Powtórzenie nazw zwierząt Zabawa w szukanie zwierząt ukrytych w sali – powtórzenie słówek z ostatnich zajęć

Grupa, która znalazła najwięcej zwierząt i wszystkie poprawnie przedstawiła

Szukanie zwierząt w piosence

Uczymy się jak powiedzieć, że coś jest nasze

Poznajemy członków rodziny i utrwalamy ich znajomość bawiąc się z krzesłami

A Ty z kim mieszkasz?

Nasze drzewa genealogiczne

Dzieci wykonują plakat pomocny przy przedstawianiu się

1.Jak się nazywasz? Nazywam się… 2. Ile masz lat? Mam….lat 3. Gdzie mieszkasz? Mieszkam w … 4. Mam kota. Mój kot jest czerwony 5. Jestem Polką/Polakiem. 6.Z kim mieszkasz? Mieszkam z….

Dzisiaj poznaliśmy nazwy członków rodziny, i dowiedzieliśmy się jak powiedzieć, że coś należy do nas, oraz opowiedzieć z kim mieszkamy

KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO – 20 maja2016. Prowadzenie 1 godziny : Klaudia Leszczyńska, Ewelina Hubkowska Prowadzenie 2 godziny : Ewelina Frąk, Ewa Supronowicz PLAN KÓŁKA (wersja skrócona) – patrz notatki poniżej.

Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki II roku Uniwersytetu w Białymstoku, specjalności: Język Francuski, z angielskim - profil tłumaczeniowy Filologia francuska opieka merytoryczna metodyk dr Barbara Głowacka UCZESTNICY: uczniowie klas IV-V-VI