Nośniki prasowe i uniwersalne w sieci RUCH CENNIK Maj 2016.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Formy wsparcia dla pracodawców oferowane przez
Advertisements

Amadeo Rapid Market System Szybkiej Sprzedaży Amadeo Rapid Market System szybkiej sprzedaży.
Dołącz do nas!!! Plan marketingowy.
Grupy producentów rolnych
Ustawa z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
Integracja programu PAYBACK z usługami Banku Zachodniego WBK
WYKORZYSTANIE PROGRAMU MS PUBLISHER W PRACY BIBLIOTEKI SZKOLNEJ
KOSZTY PRODUKCJI BUDOWLANEJ
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Zarządzanie projektami
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Marketing elektroniczny w turystyce
KS-OMNIPHARM.
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Nowy system gospodarowania odpadami komunalnymi w Gminie Bytom
System wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem - PROSPERITY (c) 2001 PowerLine Computers.
Portfolio.
Moduł Lojalnościowy. Czyli zatrzymanie klienta przy naszym zakładzie optycznym.
DZIAŁALNOŚĆ NIEODPŁATNA I ODPŁATNA POŻYTKU PUBLICZNEGO W ORGANIZACJACH POZARZĄDOWYCH Gostyń, 13 sierpnia 2013 roku.
OFERTA DODATKOWYCH DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH podczas Targów dla Kościołów SACRO SILESIA Multimedia Reklama w strefie wejścia Reklama w hali targowej Reklama.
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.
Kup świetlówki Omega Lighting za podane kwoty i wybierz nagrody! 1000 zł netto Zewnętrzna nagrywarka DVD Super Multi-Black USB 2000 zł netto Rejestrator.
Bezpieczny zapas wysokiego ryzyka – jak go określić?
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Agenda Kształtowanie Druki reklamowe przestrzeni Ambient Sieć placówek
rachunkowość Wartości niematerialne i prawne
Display Apap Ibuprom AKTYWNOŚĆ PROMOCYJNA MAJ-CZERWIEC 2014.
1 1.
SIEĆ MOBILNYCH BILETOMATÓW W AUTOBUSACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W WARSZAWIE Nowoczesne, zautomatyzowane systemy sprzedaży biletów komunikacji miejskiej i.
SYSTEM FINANSOWY COLWAY
Założenia Oferty Handlowej TVP POZNAŃ na Płynne wejście w nowy rok Oferta na 2015 obowiązuje od 1 LUTEGO 2015 Styczeń w całości jest sprzedawany.
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
PODATEK VAT W ROLNICTWIE
1 Instrukcja wypełniania Umowy o prowadzenie z funduszami Legg Mason Materiał do użytku wewnętrznego pełnomocników.
Zasady prawidłowego rozliczania otrzymanego wsparcia w ramach „ Z pracy do pracy” POKL /14.
W3A Mailing - system newslettera. Możliwości systemu: Przygotowaniu szablonu graficznego (do 3 szablonów graficznych) do wykorzystania w newsletterze.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Podstawa prawna: Obowi.
Projekt Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego „Wiedza, Kompetencje i Zatrudnienie – dostosowanie programów kształcenia do potrzeb.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
1 Kwotoreduktor Stacjonarny w sieci Plus. 2 Wszystkie stawki brutto Oferta z telefonem - umowa na 24 miesiące Opłaty za połączenia naliczane są za pierwszą.
UMOWY O PRACĘ – ZMIANY.
Olsztyn, ul. Tr y lińskiego 16 lok. 122, tel , tel. kom Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny strona:
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Targówek m.st. Warszawy PROJEKT PLANU FINANSOWEGO na 2016 rok realizowany poprzez Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty.
Zintegrowane systemy informatyczne
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Repozytorium Transakcji w KDPW Warszawa, 8 listopada 2012.
Dziękuję za uwagę Pomoc techniczna PROW 2014 – 2020 Koszty kwalifikowalne – informacje ogólne - proj. rozp. MRiRW w spr. szczegółowych warunków i trybu.
Działania informacyjno – promocyjne w Programie Wiedza Edukacja Rozwój Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia Warszawa,
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Katalog nośników prasowych i uniwersalnych w sieci RUCH i punktach partnerskich 26 PAŹDZIERNIK 2016.
Dr inż. Karolina Bondarowska
Ewidencja zakupów towarów i materiałów
Ewidencja sprzedaży towarów/wyrobów gotowych
Rachunkowość - Wycena rozchodu materiałów/towarów
WYBRANE ZAGADNIENIA MATERIALNEGO I PROCESOWEGO PRAWA PRACY
Jednolity Plik Kontrolny
MÓJ ZAWÓD.
Profesjonalna wycena pojazdów na stacjach diagnostycznych
Nośniki reklamowe udostępniane przez RUCH
Zarządzanie sklepem internetowym
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
Ewidencja sprzedaży aktywów obrotowych
Innowacyjna Ochrona Serwisowa Urządzeń dla Firm
Ewidencja rozchodu materiałów i towarów
Szkolenie Działu Handlowego
Zarządzanie sklepem internetowym
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
Zapis prezentacji:

Nośniki prasowe i uniwersalne w sieci RUCH CENNIK Maj 2016

2 Nośniki Prasowe NośnikTyp punktówLiczba punktówLiczba nośnikówCena Gablota prasowa bocznaNowa Bryła złpółka/ miesiąc Ekspozytor 3-poziomowy w witrynie okiennejPunkty z wejściem35 80 złnośnik/ miesiąc 30 zł1 poziom/ miesiąc „Na Dzień Dobry”- w witrynie okiennejPunkty z wejściem88100 złnośnik/ miesiąc Zawieszka prasowa A4 w witrynie okiennej Punkty z wejściem i punkty z okienkiem złnośnik/ miesiąc Listwa promocyjnaPunkty z wejściem złNośnik/ miesiąc Multifacing - 3 okładki jednego tytułuPunkty z wejściem złnośnik/ miesiąc 40 złnośnik/ tydzień „Zawsze pod ręką”- ekspozycja dziennikówPunkty z wejściem złnośnik/ miesiąc Ekspozytor prasowy 2-poziomowyPunkty z wejściem zł1 poziom/ miesiąc 100 zł2 poziomy/ miesiąc Ekspozytor prasowy 4-poziomowyPunkty z wejściem złnośnik/ miesiąc Ekspozytor prasowy na kasę POSPunkty z wejściem zł2 kolumny/ miesiąc 100 zł1 kolumna lewa lub prawa /miesiąc Zawieszka prasowa „Na Topie”Punkty z wejściem złnośnik/ miesiąc Stand 1-poziomowy na czasopismaPunkty z wejściem złnośnik/ miesiąc Stand 3-poziomowy na czasopismaPunkty z wejściem złnośnik/ miesiąc Ramka promocyjna A4 na stojaku książkowymPunkty z wejściem złnośnik/ miesiąc Wobbler w strefie prasowejPunkty z wejściem6002 szt/PSD25 złnośnik/ miesiąc

3 Nośniki uniwersalne NośnikTyp punktówLiczba punktówLiczba nośnikówCena CitylightyPunkty wolnostojące245334do ustalenia Otoki kioskówPunkty wolnostojące zł 1 nośnik za pierwszy miesiąc najmu nośnika 380 zł 1 nośnik za drugi i każdy kolejny miesiąc (przy zakupie nośnika na okres do 6 miesięcy) 350 zł 1 nośnik za drugi i każdy kolejny miesiąc (przy zakupie nośnika na okres powyżej 6 miesięcy) Naklejka na bryle Punkty wolnostojące złnośnik za pierwszy miesiąc najmu 550 złnośnik za drugi i każdy kolejny miesiąc najmu Podświetlane nośniki akrylowePunkty z wejściem złnośnik/ miesiąc Potykacz B2Punkty z wejściem I wolnostojące złstrona/ miesiąc PLAKAT A4 Punkty z wejściem i punkty z okienkiem złnośnik/ miesiąc NAKLEJKA NA TABLICY NowośćPunkty wolnostojące9405sz./punkt sprz.20 złnośnik/ miesiąc NAKLEJKA NA PARAPECIE NowośćPunkty wolnostojące9332 sz./punkt sprz.50 złnośnik/ miesiąc Naklejka na podłogę 50 x 50 cm Punkty z wejściem zł nośnik za pierwszy miesiąc najmu 90 zł nośnik za drugi i każdy kolejny miesiąc najmu Dzień reklamowy – promocja produktu i hostessaSalony zł1 dzień StandPunkty z wejściemDo uzgodnienia 250 złNośnik/ miesiąc Hanger Punkty z wejściem zł nośnik za pierwszy miesiąc najmu 90 zł nośnik za drugi i każdy kolejny miesiąc najmu Sampling masowy ulotek/ próbek Punkty z wejściem i punkty z okienkiem Cała sieć 0,20 zł Sztuka (do szt.) 0,18 zł sztuka (do szt.) 0,14 zł sztuka (powyżej ) Sampling precyzyjny ulotek/ próbek Punkty z wejściem i punkty z okienkiem Cała sieć 0,25 zł sztuka (do szt.) 0,22 zł sztuka (do szt.) 0,20 zł sztuka (do szt.) 0,17 zł Sztuka (powyżej szt.) Sampling katalogów Punkty z wejściem i punkty z okienkiem Cała sieć 0,55 zł sztuka (do szt.) 0,42 zł sztuka (powyżej szt.)

4 GABLOTA PRASOWA BOCZNA WARTOŚĆ CENNIKOWA: 100 zł/ półka/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 95 ILOŚĆ PUNKTÓW: 95 ILOŚĆ EGZEMPLARZY CZASOPISMA NA 1 PÓŁCE: 4 sztuki RODZAJ PUNKTÓW: Nowa Bryła

5 WARTOŚĆ CENNIKOWA:  80 zł/ nośnik/ miesiąc  30 zł/ 1 poziom/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 100 ILOŚĆ PUNKTÓW: 100 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem EKSPOZYTOR 3-POZIOMOWY W WITRYNIE OKIENNEJ

6 NOŚNIK PRASOWY „NA DZIEŃ DOBRY” WARTOŚĆ CENNIKOWA: 100 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 8 ILOŚĆ PUNKTÓW: 8 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

7 ZAWIESZKA PRASOWA A4 W WITRYNIE OKIENNEJ WARTOŚĆ CENNIKOWA: 40 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 1100 ILOŚC PUNKTÓW: 900 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem i punkty z okienkiem

8 LISTWA PROMOCYJNA WARTOŚĆ CENNIKOWA: 40 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 2500 ILOŚC PUNKTÓW: 239 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

9 MULTIFACING TYTUŁÓW NA WYBRANEJ PÓŁCE WARTOŚĆ CENNIKOWA:  120 zł/ 3 okładki jednego tytułu/ miesiąc  40 zł/ 3 okładki jednego tytułu/ tydzień ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 130 ILOŚĆ PUNKTÓW: 130 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

10 EKSPOZYCJA DZIENNIKÓW „ZAWSZE POD RĘKĄ” WARTOŚĆ CENNIKOWA: 100 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 77 ILOŚC PUNKTÓW: 77 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

11 EKSPOZYTOR PRASOWY 2-POZIOMOWY WARTOŚĆ CENNIKOWA:  1 poziom: 60 zł/ miesiąc  2 poziomy: 100 zł/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 230 ILOŚĆ PUNKTÓW: 230 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

12 EKSPOZYTOR PRASOWY 4-POZIOMOWY WARTOŚĆ CENNIKOWA: 120 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 102 ILOŚĆ PUNKTÓW: 102 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

13 WARTOŚĆ CENNIKOWA:  180 zł/ 2 kolumny/ miesiąc  100 zł/ 1 kolumna lewa lub prawa/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 165 ILOŚĆ PUNKTÓW: 165 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem EKSPOZYTOR PRASOWY NA KASĘ POS

14 ZAWIESZKA PRASOWA „NA TOPIE” WARTOŚĆ CENNIKOWA: 50 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 160 ILOŚĆ PUNKTÓW: 110 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

15 STAND 1-POZIOMOWY NA CZASOPISMA WARTOŚĆ CENNIKOWA: 100 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 101 ILOŚĆ PUNKTÓW: 101 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

16 STAND 3–POZIOMOWY NA CZASOPISMA WARTOŚĆ CENNIKOWA: 120 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 100 ILOŚĆ PUNKTÓW: 100 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

17 RAMKA PROMOCYJNA A4 NA STOJAKU KSIĄŻKOWYM WARTOŚĆ CENNIKOWA: 100 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 50 ILOŚĆ PUNKTÓW: 50 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

18 WOBBLER W STREFIE PRASOWEJ WARTOŚĆ CENNIKOWA: 25 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 2 szt./ PSD ILOŚĆ PUNKTÓW: 600 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

19 CITYLIGHTY WARTOŚĆ CENNIKOWA: do ustalenia *) ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 334 ILOŚĆ PUNKTÓW: 245 RODZAJ PUNKTÓW: punkty wolnostojące * Nośnik obsługiwany przez firmę zewnętrzną

20 OTOKI WARTOŚĆ CENNIKOWA:*)  900 zł – 1 nośnik za pierwszy miesiąc najmu nośnika  380 zł – 1 nośnik/ miesiąc za drugi i kolejny miesiąc (przy zakupie nośnika na okres do 6 miesięcy )  350 zł – 1 nośnik/ miesiąc za drugi i kolejny miesiąc (przy zakupie nośnika na okres powyżej 6 miesięcy ) ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 510 ILOŚĆ PUNKTÓW: 188 ILOŚĆ NOŚNIKÓW NA 1 PUNKCIE: od 1 do 3 (w większości punktów 3) RODZAJ PUNKTÓW: punkty wolnostojące *) do ceny należy doliczyć opłaty z tytułu zajęcia pasa drogi – wartość uzależniona od wybranych lokalizacji

21 NAKLEJKA NA BRYLE KIOSKU WARTOŚĆ CENNIKOWA:*)  900 zł/ nośnik za pierwszy miesiąc najmu  550 zł/ nośnik za drugi i każdy kolejny miesiąc najmu ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 240 ILOŚĆ PUNKTÓW: 240 RODZAJ PUNKTÓW: punkty wolnostojące (nowe bryły) *) do ceny należy doliczyć opłaty z tytułu zajęcia pasa drogi – wartość uzależniona od wybranych lokalizacji

22 PODŚWIETLANE RAMKI AKRYLOWE WARTOŚĆ CENNIKOWA: 130 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 244 ILOŚĆ PUNKTÓW: 35 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem * cena nie uwzględnia kosztów produkcji i montażu materiałów

23 POTYKACZ B2 * cena nie uwzględnia kosztów produkcji plakatów WARTOŚĆ CENNIKOWA: 100 zł/ 1 strona/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 100 ILOŚĆ PUNKTÓW: 100 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem i wolnostojące

24 PLAKAT A4 *) 1 x A4 w punktach wolnostojących; 2 x A4 w punktach z wejściem **) w części PSD plakat implementowany jest na bryle WARTOŚĆ CENNIKOWA: 50 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 2387*) ILOŚĆ PUNKTÓW: 1857 **) RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem i wolnostojące

25 NAKLEJKA 15x15cm na TABLICY * cena nie uwzględnia kosztów produkcji naklejki WARTOŚĆ CENNIKOWA: 20 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 5szt/ punkt sprzedaży ILOŚĆ PUNKTÓW: 940 RODZAJ PUNKTÓW: punkty wolnostojące

26 NAKLEJKA 15x15cm na PARAPECIE WARTOŚĆ CENNIKOWA: 50 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 2 szt./ punkt sprzedaży ILOŚĆ PUNKTÓW: 933 RODZAJ PUNKTÓW: punkty wolnostojące * cena nie uwzględnia kosztów produkcji naklejki

27 NAKLEJKA NA PODŁOGĘ 50 x 50 cm * Materiał marketingowy po stronie kontrahenta WARTOŚĆ CENNIKOWA:  190 zł/ nośnik za pierwszy miesiąc najmu  90 zł/ nośnik za drugi i każdy kolejny miesiąc najmu ILOŚĆ NOŚNIKÓW: ILOŚĆ PUNKTÓW: 578 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

WARTOŚĆ CENNIKOWA: 250 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: do ustalenia, w zależności od rodzaju i gabarytów standu ILOŚĆ PUNKTÓW: j.w. RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem STAND KARTONOWY * Materiał marketingowy po stronie kontrahenta

HANGER/ MOCK UP materiał marketingowy po stronie kontrahenta max. wymiar 1 nośnika -50 x 80 cm WARTOŚĆ CENNIKOWA:  190 zł/ nośnik za pierwszy miesiąc najmu  90 zł/ nośnik za drugi i każdy kolejny miesiąc najmu ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 216 ILOŚĆ PUNKTÓW: 216 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

30 DZIEŃ REKLAMOWY * cena nie uwzględnia zatrudnienia hostessy WARTOŚĆ CENNIKOWA: 120 zł/ DZIEŃ/ punkt reklama połączona z prezentacją produktu i pracą hostessy ILOŚĆ PUNKTÓW: 222 RODZAJ PUNKTÓW: saloniki

31 SAMPLING * Materiał marketingowy po stronie kontrahenta do do szt.do szt.powyżej szt. Sampling masowy ulotek/próbek n/d0,20 zł/ szt.0,18 zł/ szt.0,14 zł/ szt. Sampling precyzyjny ulotek/próbek 0,25 zł/ szt.0,22/ szt.0,20 zł/ szt.0, 17 zł/ szt. do szt.powyżej szt. Sampling katalogów0,55 zł/ szt.0,42 zł/ szt.

32 UDZIAŁ W PROMOCJI „HITY MIESIĄCA” WARTOŚĆ CENNIKOWA: Cena do ustalenia ILOŚĆ MODUŁÓW: 3 ZASIĘG PROMOCJI: cała sieć NOŚNIKI DO KOMUNIKACJI PROMOCJI:  nowe bryły: plakat B2 lub A4 i wobbler 15 x 15 cm  punkty z wejściem: plakat B2 lub A4 i wobbler 15 x 15 cm  pozostałe punkty: plakat B2 lub A4 CZAS TRWANIA PROMOCJI: 1 miesiąc

33 UDZIAŁ W PROMOCJI „TYLKO W RUCHU” PROMOCJA „TYLKO W RUCHU”: promocja okolicznościowa wynikająca z kalendarza, (np. „Witaj Szkoło” ) lub sezonu (pory roku) WARTOŚĆ: cena do ustalenia ILOŚĆ MODUŁÓW: do ustalenia ZASIĘG PROMOCJI: cała sieć NOŚNIKI DO KOMUNIKACJI PROMOCJI: plakat A4 CZAS TRWANIA PROMOCJI: od 1 do 4 tygodni

Program lojalnościowy dla Kontrahentów RUCH

35 Funkcjonalność modułu lojalnościowego RUCH  Dostępne 2 mechanizmy lojalnościowe  przelicznik punktowy (np. 1 PLN = bonus 2 PKT)  przelicznik złotówkowy (np. 5 PLN= bonus 0,5 PLN)  Naliczanie bonusu (PKT/PLN)  personalizowana karta lojalnościowa (karta z kodem kreskowym)  Wykorzystanie bonusu (PKT/PLN)  wymiana bonusu na dowolne towary w sieci RUCH  wymiana bonusu na określone towary (grypy towarowe) w sieci RUCH  wymiana bonusu na towary z katalogu nagród  Promocje profilowane  segmentacja klientów  Raportowanie  Dostępne wdrożenie programu multipartnerskiego  kilku kontrahentów w tym samym czasie  możliwość tworzenia koszyka zakupowego  możliwość przypisania poziomu bonusu indywidualnie do produktu  możliwość przypisania poziomu bonusu w zależności od wielkości zakupów (PLN, sztuki)  możliwość wprowadzenia indywidualnego czasu trwania programu dla danego SKU Cieszą mnie… …nie odległe nagrody, a: o codzienne, drobne wyróżnienia, o sympatyczne sytuacje, o umilające typowe czynności dodatki o w świecie, w którym funkcjonuję każdego dnia. …większa wygoda i komfort: o cały dzień, o od poniedziałku do niedzieli, o w mojej okolicy.

36 Program lojalnościowy – koszt  5 PLN /m-c  koszt utrzymania systemu 5 PLN na Punkt Sprzedaży  PLN  koszt dostosowania modułu lojalnościowego do wymagań Kontrahenta  ostateczny koszt ustalony na podstawie indywidualnej wyceny wymagań Kontrahenta  Opłata miesięczna za przystąpienie do programu lojalnościowego uzależniona od czasu trwania programu:  PLN / m-c –program aktywny przez 1 miesiąc  PLN / m-c –program aktywny przez 2 miesiące (suma PLN)  PLN / m-c –program aktywny przez 3 miesiące (suma PLN)  zwrot kosztów przyznanego bonusu  zgodnie z ustalonym przelicznikiem biznesowym  koszt karty lojalnościowej po stronie kontrahenta  prowizja 0,50 PLN dla Punktu Sprzedaży  za każdy prawidłowo wypełniony formularz przystąpienia do programu lojalnościowego (dane osobowe) w sieci RUCH  0,50 PLN – rekord bazy z danymi osobowymi uczestników, przekazany do organizatora programu lojalnościowego (Kontrahent)  obowiązek zgłoszenia zbioru danych do rejestracji w prowadzonym przez GIODO ogólnokrajowym, jawnym rejestrze zbiorów danych osobowych  właściwy sposób zabezpieczenia zgromadzonych danych,  dbałość o interesy osób, których dane dotyczą i respektowanie ich praw gwarantowanych ustawą o ochronie danych osobowych.

37 Warunki oferty 1. Podane ceny są cenami netto. 2. Dostępność uzależniona od obłożenia nośników w czasie. 3. Po stronie kontrahenta jest dostarczenie materiału marketingowego lub pliku produkcyjnego. 4. Koszty wszelkich opłat, które mogą zostać nałożone na RUCH w związku z umieszczaniem nośników prasowych i uniwersalnych w sieci RUCH, w tym w szczególności opłat w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 24 kwietnia 2015 r, o zmianie niektórych ustaw w związku ze wzmocnieniem narzędzi ochrony krajobrazu (Dz.U poz. 774), w przypadku ich nałożenia ponosi kontrahent.