Nośniki prasowe i uniwersalne w sieci RUCH CENNIK Maj 2016
2 Nośniki Prasowe NośnikTyp punktówLiczba punktówLiczba nośnikówCena Gablota prasowa bocznaNowa Bryła złpółka/ miesiąc Ekspozytor 3-poziomowy w witrynie okiennejPunkty z wejściem35 80 złnośnik/ miesiąc 30 zł1 poziom/ miesiąc „Na Dzień Dobry”- w witrynie okiennejPunkty z wejściem88100 złnośnik/ miesiąc Zawieszka prasowa A4 w witrynie okiennej Punkty z wejściem i punkty z okienkiem złnośnik/ miesiąc Listwa promocyjnaPunkty z wejściem złNośnik/ miesiąc Multifacing - 3 okładki jednego tytułuPunkty z wejściem złnośnik/ miesiąc 40 złnośnik/ tydzień „Zawsze pod ręką”- ekspozycja dziennikówPunkty z wejściem złnośnik/ miesiąc Ekspozytor prasowy 2-poziomowyPunkty z wejściem zł1 poziom/ miesiąc 100 zł2 poziomy/ miesiąc Ekspozytor prasowy 4-poziomowyPunkty z wejściem złnośnik/ miesiąc Ekspozytor prasowy na kasę POSPunkty z wejściem zł2 kolumny/ miesiąc 100 zł1 kolumna lewa lub prawa /miesiąc Zawieszka prasowa „Na Topie”Punkty z wejściem złnośnik/ miesiąc Stand 1-poziomowy na czasopismaPunkty z wejściem złnośnik/ miesiąc Stand 3-poziomowy na czasopismaPunkty z wejściem złnośnik/ miesiąc Ramka promocyjna A4 na stojaku książkowymPunkty z wejściem złnośnik/ miesiąc Wobbler w strefie prasowejPunkty z wejściem6002 szt/PSD25 złnośnik/ miesiąc
3 Nośniki uniwersalne NośnikTyp punktówLiczba punktówLiczba nośnikówCena CitylightyPunkty wolnostojące245334do ustalenia Otoki kioskówPunkty wolnostojące zł 1 nośnik za pierwszy miesiąc najmu nośnika 380 zł 1 nośnik za drugi i każdy kolejny miesiąc (przy zakupie nośnika na okres do 6 miesięcy) 350 zł 1 nośnik za drugi i każdy kolejny miesiąc (przy zakupie nośnika na okres powyżej 6 miesięcy) Naklejka na bryle Punkty wolnostojące złnośnik za pierwszy miesiąc najmu 550 złnośnik za drugi i każdy kolejny miesiąc najmu Podświetlane nośniki akrylowePunkty z wejściem złnośnik/ miesiąc Potykacz B2Punkty z wejściem I wolnostojące złstrona/ miesiąc PLAKAT A4 Punkty z wejściem i punkty z okienkiem złnośnik/ miesiąc NAKLEJKA NA TABLICY NowośćPunkty wolnostojące9405sz./punkt sprz.20 złnośnik/ miesiąc NAKLEJKA NA PARAPECIE NowośćPunkty wolnostojące9332 sz./punkt sprz.50 złnośnik/ miesiąc Naklejka na podłogę 50 x 50 cm Punkty z wejściem zł nośnik za pierwszy miesiąc najmu 90 zł nośnik za drugi i każdy kolejny miesiąc najmu Dzień reklamowy – promocja produktu i hostessaSalony zł1 dzień StandPunkty z wejściemDo uzgodnienia 250 złNośnik/ miesiąc Hanger Punkty z wejściem zł nośnik za pierwszy miesiąc najmu 90 zł nośnik za drugi i każdy kolejny miesiąc najmu Sampling masowy ulotek/ próbek Punkty z wejściem i punkty z okienkiem Cała sieć 0,20 zł Sztuka (do szt.) 0,18 zł sztuka (do szt.) 0,14 zł sztuka (powyżej ) Sampling precyzyjny ulotek/ próbek Punkty z wejściem i punkty z okienkiem Cała sieć 0,25 zł sztuka (do szt.) 0,22 zł sztuka (do szt.) 0,20 zł sztuka (do szt.) 0,17 zł Sztuka (powyżej szt.) Sampling katalogów Punkty z wejściem i punkty z okienkiem Cała sieć 0,55 zł sztuka (do szt.) 0,42 zł sztuka (powyżej szt.)
4 GABLOTA PRASOWA BOCZNA WARTOŚĆ CENNIKOWA: 100 zł/ półka/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 95 ILOŚĆ PUNKTÓW: 95 ILOŚĆ EGZEMPLARZY CZASOPISMA NA 1 PÓŁCE: 4 sztuki RODZAJ PUNKTÓW: Nowa Bryła
5 WARTOŚĆ CENNIKOWA: 80 zł/ nośnik/ miesiąc 30 zł/ 1 poziom/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 100 ILOŚĆ PUNKTÓW: 100 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem EKSPOZYTOR 3-POZIOMOWY W WITRYNIE OKIENNEJ
6 NOŚNIK PRASOWY „NA DZIEŃ DOBRY” WARTOŚĆ CENNIKOWA: 100 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 8 ILOŚĆ PUNKTÓW: 8 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem
7 ZAWIESZKA PRASOWA A4 W WITRYNIE OKIENNEJ WARTOŚĆ CENNIKOWA: 40 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 1100 ILOŚC PUNKTÓW: 900 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem i punkty z okienkiem
8 LISTWA PROMOCYJNA WARTOŚĆ CENNIKOWA: 40 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 2500 ILOŚC PUNKTÓW: 239 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem
9 MULTIFACING TYTUŁÓW NA WYBRANEJ PÓŁCE WARTOŚĆ CENNIKOWA: 120 zł/ 3 okładki jednego tytułu/ miesiąc 40 zł/ 3 okładki jednego tytułu/ tydzień ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 130 ILOŚĆ PUNKTÓW: 130 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem
10 EKSPOZYCJA DZIENNIKÓW „ZAWSZE POD RĘKĄ” WARTOŚĆ CENNIKOWA: 100 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 77 ILOŚC PUNKTÓW: 77 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem
11 EKSPOZYTOR PRASOWY 2-POZIOMOWY WARTOŚĆ CENNIKOWA: 1 poziom: 60 zł/ miesiąc 2 poziomy: 100 zł/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 230 ILOŚĆ PUNKTÓW: 230 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem
12 EKSPOZYTOR PRASOWY 4-POZIOMOWY WARTOŚĆ CENNIKOWA: 120 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 102 ILOŚĆ PUNKTÓW: 102 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem
13 WARTOŚĆ CENNIKOWA: 180 zł/ 2 kolumny/ miesiąc 100 zł/ 1 kolumna lewa lub prawa/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 165 ILOŚĆ PUNKTÓW: 165 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem EKSPOZYTOR PRASOWY NA KASĘ POS
14 ZAWIESZKA PRASOWA „NA TOPIE” WARTOŚĆ CENNIKOWA: 50 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 160 ILOŚĆ PUNKTÓW: 110 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem
15 STAND 1-POZIOMOWY NA CZASOPISMA WARTOŚĆ CENNIKOWA: 100 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 101 ILOŚĆ PUNKTÓW: 101 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem
16 STAND 3–POZIOMOWY NA CZASOPISMA WARTOŚĆ CENNIKOWA: 120 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 100 ILOŚĆ PUNKTÓW: 100 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem
17 RAMKA PROMOCYJNA A4 NA STOJAKU KSIĄŻKOWYM WARTOŚĆ CENNIKOWA: 100 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 50 ILOŚĆ PUNKTÓW: 50 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem
18 WOBBLER W STREFIE PRASOWEJ WARTOŚĆ CENNIKOWA: 25 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 2 szt./ PSD ILOŚĆ PUNKTÓW: 600 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem
19 CITYLIGHTY WARTOŚĆ CENNIKOWA: do ustalenia *) ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 334 ILOŚĆ PUNKTÓW: 245 RODZAJ PUNKTÓW: punkty wolnostojące * Nośnik obsługiwany przez firmę zewnętrzną
20 OTOKI WARTOŚĆ CENNIKOWA:*) 900 zł – 1 nośnik za pierwszy miesiąc najmu nośnika 380 zł – 1 nośnik/ miesiąc za drugi i kolejny miesiąc (przy zakupie nośnika na okres do 6 miesięcy ) 350 zł – 1 nośnik/ miesiąc za drugi i kolejny miesiąc (przy zakupie nośnika na okres powyżej 6 miesięcy ) ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 510 ILOŚĆ PUNKTÓW: 188 ILOŚĆ NOŚNIKÓW NA 1 PUNKCIE: od 1 do 3 (w większości punktów 3) RODZAJ PUNKTÓW: punkty wolnostojące *) do ceny należy doliczyć opłaty z tytułu zajęcia pasa drogi – wartość uzależniona od wybranych lokalizacji
21 NAKLEJKA NA BRYLE KIOSKU WARTOŚĆ CENNIKOWA:*) 900 zł/ nośnik za pierwszy miesiąc najmu 550 zł/ nośnik za drugi i każdy kolejny miesiąc najmu ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 240 ILOŚĆ PUNKTÓW: 240 RODZAJ PUNKTÓW: punkty wolnostojące (nowe bryły) *) do ceny należy doliczyć opłaty z tytułu zajęcia pasa drogi – wartość uzależniona od wybranych lokalizacji
22 PODŚWIETLANE RAMKI AKRYLOWE WARTOŚĆ CENNIKOWA: 130 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 244 ILOŚĆ PUNKTÓW: 35 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem * cena nie uwzględnia kosztów produkcji i montażu materiałów
23 POTYKACZ B2 * cena nie uwzględnia kosztów produkcji plakatów WARTOŚĆ CENNIKOWA: 100 zł/ 1 strona/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 100 ILOŚĆ PUNKTÓW: 100 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem i wolnostojące
24 PLAKAT A4 *) 1 x A4 w punktach wolnostojących; 2 x A4 w punktach z wejściem **) w części PSD plakat implementowany jest na bryle WARTOŚĆ CENNIKOWA: 50 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 2387*) ILOŚĆ PUNKTÓW: 1857 **) RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem i wolnostojące
25 NAKLEJKA 15x15cm na TABLICY * cena nie uwzględnia kosztów produkcji naklejki WARTOŚĆ CENNIKOWA: 20 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 5szt/ punkt sprzedaży ILOŚĆ PUNKTÓW: 940 RODZAJ PUNKTÓW: punkty wolnostojące
26 NAKLEJKA 15x15cm na PARAPECIE WARTOŚĆ CENNIKOWA: 50 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 2 szt./ punkt sprzedaży ILOŚĆ PUNKTÓW: 933 RODZAJ PUNKTÓW: punkty wolnostojące * cena nie uwzględnia kosztów produkcji naklejki
27 NAKLEJKA NA PODŁOGĘ 50 x 50 cm * Materiał marketingowy po stronie kontrahenta WARTOŚĆ CENNIKOWA: 190 zł/ nośnik za pierwszy miesiąc najmu 90 zł/ nośnik za drugi i każdy kolejny miesiąc najmu ILOŚĆ NOŚNIKÓW: ILOŚĆ PUNKTÓW: 578 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem
WARTOŚĆ CENNIKOWA: 250 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: do ustalenia, w zależności od rodzaju i gabarytów standu ILOŚĆ PUNKTÓW: j.w. RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem STAND KARTONOWY * Materiał marketingowy po stronie kontrahenta
HANGER/ MOCK UP materiał marketingowy po stronie kontrahenta max. wymiar 1 nośnika -50 x 80 cm WARTOŚĆ CENNIKOWA: 190 zł/ nośnik za pierwszy miesiąc najmu 90 zł/ nośnik za drugi i każdy kolejny miesiąc najmu ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 216 ILOŚĆ PUNKTÓW: 216 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem
30 DZIEŃ REKLAMOWY * cena nie uwzględnia zatrudnienia hostessy WARTOŚĆ CENNIKOWA: 120 zł/ DZIEŃ/ punkt reklama połączona z prezentacją produktu i pracą hostessy ILOŚĆ PUNKTÓW: 222 RODZAJ PUNKTÓW: saloniki
31 SAMPLING * Materiał marketingowy po stronie kontrahenta do do szt.do szt.powyżej szt. Sampling masowy ulotek/próbek n/d0,20 zł/ szt.0,18 zł/ szt.0,14 zł/ szt. Sampling precyzyjny ulotek/próbek 0,25 zł/ szt.0,22/ szt.0,20 zł/ szt.0, 17 zł/ szt. do szt.powyżej szt. Sampling katalogów0,55 zł/ szt.0,42 zł/ szt.
32 UDZIAŁ W PROMOCJI „HITY MIESIĄCA” WARTOŚĆ CENNIKOWA: Cena do ustalenia ILOŚĆ MODUŁÓW: 3 ZASIĘG PROMOCJI: cała sieć NOŚNIKI DO KOMUNIKACJI PROMOCJI: nowe bryły: plakat B2 lub A4 i wobbler 15 x 15 cm punkty z wejściem: plakat B2 lub A4 i wobbler 15 x 15 cm pozostałe punkty: plakat B2 lub A4 CZAS TRWANIA PROMOCJI: 1 miesiąc
33 UDZIAŁ W PROMOCJI „TYLKO W RUCHU” PROMOCJA „TYLKO W RUCHU”: promocja okolicznościowa wynikająca z kalendarza, (np. „Witaj Szkoło” ) lub sezonu (pory roku) WARTOŚĆ: cena do ustalenia ILOŚĆ MODUŁÓW: do ustalenia ZASIĘG PROMOCJI: cała sieć NOŚNIKI DO KOMUNIKACJI PROMOCJI: plakat A4 CZAS TRWANIA PROMOCJI: od 1 do 4 tygodni
Program lojalnościowy dla Kontrahentów RUCH
35 Funkcjonalność modułu lojalnościowego RUCH Dostępne 2 mechanizmy lojalnościowe przelicznik punktowy (np. 1 PLN = bonus 2 PKT) przelicznik złotówkowy (np. 5 PLN= bonus 0,5 PLN) Naliczanie bonusu (PKT/PLN) personalizowana karta lojalnościowa (karta z kodem kreskowym) Wykorzystanie bonusu (PKT/PLN) wymiana bonusu na dowolne towary w sieci RUCH wymiana bonusu na określone towary (grypy towarowe) w sieci RUCH wymiana bonusu na towary z katalogu nagród Promocje profilowane segmentacja klientów Raportowanie Dostępne wdrożenie programu multipartnerskiego kilku kontrahentów w tym samym czasie możliwość tworzenia koszyka zakupowego możliwość przypisania poziomu bonusu indywidualnie do produktu możliwość przypisania poziomu bonusu w zależności od wielkości zakupów (PLN, sztuki) możliwość wprowadzenia indywidualnego czasu trwania programu dla danego SKU Cieszą mnie… …nie odległe nagrody, a: o codzienne, drobne wyróżnienia, o sympatyczne sytuacje, o umilające typowe czynności dodatki o w świecie, w którym funkcjonuję każdego dnia. …większa wygoda i komfort: o cały dzień, o od poniedziałku do niedzieli, o w mojej okolicy.
36 Program lojalnościowy – koszt 5 PLN /m-c koszt utrzymania systemu 5 PLN na Punkt Sprzedaży PLN koszt dostosowania modułu lojalnościowego do wymagań Kontrahenta ostateczny koszt ustalony na podstawie indywidualnej wyceny wymagań Kontrahenta Opłata miesięczna za przystąpienie do programu lojalnościowego uzależniona od czasu trwania programu: PLN / m-c –program aktywny przez 1 miesiąc PLN / m-c –program aktywny przez 2 miesiące (suma PLN) PLN / m-c –program aktywny przez 3 miesiące (suma PLN) zwrot kosztów przyznanego bonusu zgodnie z ustalonym przelicznikiem biznesowym koszt karty lojalnościowej po stronie kontrahenta prowizja 0,50 PLN dla Punktu Sprzedaży za każdy prawidłowo wypełniony formularz przystąpienia do programu lojalnościowego (dane osobowe) w sieci RUCH 0,50 PLN – rekord bazy z danymi osobowymi uczestników, przekazany do organizatora programu lojalnościowego (Kontrahent) obowiązek zgłoszenia zbioru danych do rejestracji w prowadzonym przez GIODO ogólnokrajowym, jawnym rejestrze zbiorów danych osobowych właściwy sposób zabezpieczenia zgromadzonych danych, dbałość o interesy osób, których dane dotyczą i respektowanie ich praw gwarantowanych ustawą o ochronie danych osobowych.
37 Warunki oferty 1. Podane ceny są cenami netto. 2. Dostępność uzależniona od obłożenia nośników w czasie. 3. Po stronie kontrahenta jest dostarczenie materiału marketingowego lub pliku produkcyjnego. 4. Koszty wszelkich opłat, które mogą zostać nałożone na RUCH w związku z umieszczaniem nośników prasowych i uniwersalnych w sieci RUCH, w tym w szczególności opłat w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 24 kwietnia 2015 r, o zmianie niektórych ustaw w związku ze wzmocnieniem narzędzi ochrony krajobrazu (Dz.U poz. 774), w przypadku ich nałożenia ponosi kontrahent.