Ćwiczenia interaktywne dla uczniów w klasie I. INSTRUKCJA 1.By móc zaznaczać lub wpisywać odpowiedzi wybierz ikonkę wskaźnika i wybierz pióro lub naciśnij.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Owoce.
Advertisements

Witaminy.
W tekście są 2 zdania. W pierwszym zdaniu jest 5 wyrazów, w drugim są trzy wyrazy. Najwięcej liter jest w wyrazie „Narodzenia” – 10 liter. Na – ro – dze.
WARZYWA I WITAMINY.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
Prezentacja multimedialna dla młodszych dzieci
INFORMA CJA o wynikach kontroli artykułów dla dzieci III kwartał 2014 r.
JAK ZJESZ OWOCE I WARZYWA TO NIE BĘDZIESZ CHORA I KRZYWA, A KIEDY PÓJDZIESZ NA PŁYWANIE TO OLIMPIJSKI MEDAL DOSTANIESZ. ŻYJMY ZDROWO!
Gramatyka języka polskiego Liczby i rodzaje. Rzeczownik  Odpowiada na pytania: kto? albo co?  Służy do nazywania osób lub rzeczy (przedmiotów, zjawisk,
Zasada zachowania energii
Ćwiczenia : Złożone struktury niezawodnościowe mgr inż. Piotr Smoczyński
„Zdrowe odżywianie na Lubelszczyźnie – czytanie ze zrozumieniem”
Waga pokazuje ile waży Chen. Ile waży Chen? Alfie zebrał informacje o zwierzętach domowych które mają dzieci w jego klasie. Oto jego wyniki. Zwierzę.
Legendy kaszubskie w naszych ilustracjach Wykonali uczniowie klasy trzeciej Szkoły Podstawowej nr 4.
„Od zabawy do klasowej oficyny Ortogratka”. Pierwsza Grupa Projektowa pod przewodnictwem nauczycieli: Aliny Biesiadeckiej oraz Haliny Książek realizowała.
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
Żywność ekologiczna określenie żywności produkowanej metodami rolnictwa ekologicznego z dbałością o wyeliminowanie używania nawozów sztucznych i pestycydów.
Zdrowe odżywianie to codzienność. Osoby z nadwagą mogą schudnąć, Osoby, które mają złe oceny na lekcji WF, mogą podnieść się, gdy tylko będą regularnie.
Zabawy cyframi Opracowała: Joanna Pojawa Model edukacyjny projektu „Praktyka czyni mistrza”
Drogi uczniu ! Tą prezentacją pragniemy udowodnić Ci, że matematyka jest bardzo ważna w życiu codziennym. Pomyśl, korzystasz z niej na każdym kroku: w.
Poczta elektroniczna – e- mail Gmail zakładanie konta. Wysyłanie wiadomości.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa II ortograficzny miszmasz 1 godz. lekcyjna.
WARZYWA SMACZNE I ZDROWE.  Pomaga wyostrzyć wzrok, w krótkim czasie poprawia koloryt cery, reguluje prace żołądka.  Zawiera witaminy A, B1, B2, PP i.
Ćwiczenia interaktywne dla uczniów w klasie III. INSTRUKCJA 1.By móc zaznaczać lub wpisywać odpowiedzi wybierz ikonkę wskaźnika i wybierz pióro lub naciśnij.
Wodorotlenki.
SZTUCZKA PSYCHOLOGICZNA Wykonuj kolejne instrukcje. Rób to powoli i wykonuj polecenia w myśli, jak najszybciej możesz. Jeśli Ci to pomaga, możesz mówić.
ULAMKI ZWYKLE KLASA IV. 2 3 kreska ułamkowa licznik ułamka mianownik ułamka ULamek zwykLy.
Szkoła Podstawowa nr 29 ‘’SZKOŁA MYŚLENIA” Sałatki - wersja w j.polskim.
W KRAINIE TRAPEZÓW. W "Szkole Myślenia" stawiamy na umiejętność rozumowania, zadawania pytań badawczych, rozwiązywania problemów oraz wykorzystania wiedzy.
Przedawnienie prawa wymiaru i prawa wykonywania zobowiązań Prof. dr hab. Henryk Dzwonkowski.
Ankieta na temat odżywiania się i uprawianej aktywności fizycznej uczniów naszej szkoły.
CELE WPROWADZENIA INDYWIDUALNEGO WSKAŹNIKA 1. WZÓR OBLICZENIA INDYWIDUALNEGO WSKAŹNIKA SPŁATY ZOBOWIĄZAŃ gdzie poszczególne symbole oznaczają: R -planowaną.
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
 Internet daje morze możliwości pamiętajcie jednak, że niesie ze sobą pewne zagrożenia. Przekażemy wam kilka ważnych wskazówek jak być bezpieczny w Internecie.
Matematyka przed egzaminem czyli samouczek dla gimnazjalisty Przygotowała Beata Czerniak FUNKCJE.
SZTUCZKA PSYCHOLOGICZNA Wykonuj kolejne instrukcje.
Patryk Grygierzec i Szymon Kwadrans Id  13-latek powinien dziennie spożywać od 2000 do 2500 kcal.
Cechy podobieństwa trójkątów Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka.
Definiowanie i planowanie zadań typu P 1.  Planowanie zadań typu P  Zadania typu P to zadania unikalne służące zwykle dokonaniu jednorazowej, konkretnej.
Ćwiczenia interaktywne dla uczniów w klasie II. INSTRUKCJA 1.By móc zaznaczać lub wpisywać odpowiedzi wybierz ikonkę wskaźnika i wybierz pióro lub naciśnij.
1 Definiowanie i planowanie zadań budżetowych typu B.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Piszemy pamiętnik.
5 KROKÓW DO SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Jak dostać się do szkoły ponadgimnazjalnej? Instrukcja dla uczniów, którzy uczą się w gimnazjach które przekazują.
Carlo Collodi, właśc. Carlo Lorenzini (urodzony w roku1826 we Florencji, zmarł w1890 roku tamże) – włoski pisarz i dziennikarz. Autor powieści i komedii,
Nasza ojczyzna - wycieczka Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZAIMKI Co to są zaimki? Jakie są ich rodzaje? Jak ich używać?
ZASTOSOWANIE  Programowanie  Ułatwianie pracy  Szybkie obliczanie  Spisywanie kosztów  Tworzenie tabel i wykresów  Obliczanie średniej, sumy,
Figury geometryczne klasa I 6-latki
BĄDŹ ODPORNY BĄDŹ ZDROWY
KOMPUTER. Każdy uczeń szkoły ponad gimnazjalnej (oprócz LO) będzie posiadał własny przenośny komputer ( laptop ) który zastąpi zeszyt, książki, itp.
Opracowała: Mgr Anna Stopińska
Uczymy się języka angielskiego Prezentacja dla uczniów młodszych klas
Kąty Kąty w kole Odbicia Osie symetrii
Zasady zdrowego odżywiania
Funkcja – definicja i przykłady
Cel projektu Klasy, biorą udział w projekcie – zdobywają
POLE KOŁOA I DŁUGOŚĆ OKRĄG
Trójkąty Klasyfikacja trójkątów Warunek trójkąta.
Wysokości i pole trójkąta równobocznego.
mitologiczna i frazeologiczna gra zespołowa
Staś i Zosia oraz litery i sylaby
Wizytówka Firma uczniowska
kret – krem mrówka – krówka waga – waza babka – żabka maska – miska
POZNAJEMY PULPIT Opracowanie: mgr Barbara Benisz SP nr 20 w Rybniku
Zajęcia dodatkowe AKADEMIA UMYSŁU Ćwiczenie koncentracji ZESTAW nr 2
Beata Górska Beata Krycińska ZŁOTORIA
KLIKAMY „GŁOSUJ NA POMYSŁY”
FIGURY... SZALONE mogą być KOLOROWE I © Andrzej KUPIDŁOWSKI
DEFINICJA KLASYCZNA. ĆWICZENIA
Zapis prezentacji:

Ćwiczenia interaktywne dla uczniów w klasie I

INSTRUKCJA 1.By móc zaznaczać lub wpisywać odpowiedzi wybierz ikonkę wskaźnika i wybierz pióro lub naciśnij CTRL+P 2.W rozwiniętym panelu możesz dodatkowo wybrać kolor jakim chcesz zaznaczać swoje odpowiedzi 3.Naciskając klawisz "spacji" przechodź do kolejnych zadań 4.Dobrej zabawy!

1. Które litery mają oś symetrii? Narysuj ją. A B C D E F G H I J K L M N

2.1 Który obrazek nie pasuje do reszty? Zaznacz różnicę.

2.2 Który obrazek nie pasuje do reszty? Zaznacz różnicę.

3. Przyporządkuj nazwy do zbiorów. JABŁKO GRUSZKA ŚLIWKA MARCHEW PIETRUSZKA SELER WARZYWA POR CZEREŚNIA POMIDOR KALAFIOR BROKUŁ CYTRYNA OWOCE

4.1 Ułóż i wpisz zdanie z rozsypanki. trąbą. Słoń machał długą Słońmachałdługątrąbą. Sprawdź

4.2 Ułóż i wpisz zdanie z rozsypanki. Kotek puszysty podwinął ogonek. Kotekpodwinąłpuszystyogonek. Sprawdź

4.3 Ułóż i wpisz zdanie z rozsypanki. monetę. cenną Chłopiec zgubił Chłopieczgubiłcennąmonetę. Sprawdź

4.4 Ułóż i wpisz zdanie z rozsypanki. olbrzymią Pies ugryzł kość. Piesugryzłolbrzymiąkość. Sprawdź

4.5 Ułóż i wpisz zdanie z rozsypanki. Koń trawę. świeżą zjadł Końzjadłświeżątrawę. Sprawdź

A a B b C __ D ___ ___ e ___ ___ ___ ___ 26 A b C d E ___ ___ h 0 ___ 10 ___ ___ ____ Wpisz brakujące elementy

ODPOWIEDZI 1 Litery A, H, I, M mają oś symetrii. 2.1Drugi kogut nie pasuje do reszty ponieważ nie ma grzywy. 2.2Trzeci kot nie pasuje do reszty ponieważ nie ma plastra na ogonie. 3OWOCE: Jabłko, Gruszka, Śliwka, Czereśnia, Cytryna WARZYWA: Marchew, Pietruszka, Seler, Por, Pomidor, Kalafior, Brokuł 4.1 Słoń machał długą trąbą. 4.2 Kotek podwinął puszysty ogonek. 4.3Chłopiec zgubił cenną monetę. 4.4 Pies ugryzł olbrzymią kość. 4.5 Koń zjadł świeżą trawę. 5A a B b C c D d E e A b C d E f G h