INcoming Poland Gdańsk&Pomorskie Region ------------------------------------------------------------------ -----

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak Zrobić Skuteczną Prezentację!!
Advertisements

turystyki uzdrowiskowej” XVIII Kongres Uzdrowisk Polskich
GO CHINA! GO AFRICA! Ministerstwo Gospodarki
Czym jest TURYSTYKA. POMORSKIE slow food, slow life, slow tourism czyli nowoczesny marketing terytorialny.
Wymiar budżetu unijnego w odniesieniu do szeroko pojętej działalności gospodarczej.
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka PANEL I. Strategiczne kierunki kształcenia.
Raport „Adapting to Change”
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
Krajowa Strategia Rozwoju Regionalnego
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Problemy turystyki w województwie podkarpackim Brak markowych produktów turystycznych Przeciętna oferta turystyczna, znacznie poniżej możliwości regionu.
Analiza informacji turystycznej na stronach administracji publicznej Joanna Cuber Łukasz Konieczny Karolina Lewicka WSZiNS Tychy Zarządzanie i marketing.
Polish Association of Medical Tourism
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Województwo pomorskie –
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski oraz Bank Gospodarstwa Krajowego dla przedsiębiorstw regionu Konferencja Finansowanie inwestycji innowacyjnych przedsiębiorstw.
Marketing elektroniczny w turystyce
IX Kongres Ekonomistów Polskich
POROZUMIENIE SŁUŻY LUDZIOM OLSZTYN, PSL dla Warmii i Mazur STRATEGIA ROZWOJU.
Zagadnienia materiałowo-surowcowe w produkcji mebli w Polsce Maciej Formanowicz, Marek Adamowicz, Tomasz Wiktorski Międzynarodowa konferencja Rynek drewna.
Asseco wczoraj….
ABC FUNDUSZY EUROPEJSKICH © Mariola Ciborowska, 11 grudnia 2012.
MOSTOSTAL - ENERGOMONTAŻ
3 Posiedzenie Rady Strategii Rozwoju Chojnic Chojnice Strategia Rozwoju Miasta Chojnice na lata
Turystyka zdrowotna Andriy Symovych Szymon Wiktorowicz.
PAŃSTWA EUROPY PÓŁNOCNEJ
Szansa czy zagrożenie Michał Broniek Prezes Zarządu ChinaWay Poland.
26 kwietnia - 01 sierpnia 2013 r. na losowej próbie 1500 MSP.
Regionalna Strategia Innowacji dla Mazowsza – (Wstępne) Założenia Dokumentu Strategicznego Konferencja RIS Mazovia 26 kwietnia 2007 Wojciech Dominik Wojciech.
Rynek e-prasy w Polsce Marcin Skrabka
Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy będzie wdrażał działania finansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata
POPYT TURYSYTCZNY. Jest to suma dóbr turystycznych, usług i towarów, które turyści są skłonni nabyć przy określonym poziomie cen.
Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku ul. Pogodna Białystok
KIERUNKI 2014 SEKTOR AUTO-MOTO Rola i wpływ auto-moto na gospodarkę Wraz z efektem mnożnikowym auto-moto tworzy 7,8% wartości dodanej (104 mld PLN w.
WYZWANIA DLA BIZNESU. Przedsiębiorstwa w Europie Włączają się w proces globalizacji (integracja, konkurencyjność, regulacje wspólnotowe, polityka wobec.
MIĘDZYNARODOWY RUCH TURYSTYCZNY
Wizja Mazowsza do 2030 r. Adam Struzik Marszałek Województwa Mazowieckiego Warszawa, 6 maja 2015 r.
Zrównoważony rozwój Małopolski w kontekście współpracy z Unią Europejską Witold Śmiałek Prezes Zarządu MARR S.A.
Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych Chorzowa do roku 2030.
Profesja Centrum kształcenia Kadr we Wrocławiu Technik Obsługi Turystyki Zagranicznej Sem . III „Globalne systemy rezerwacji systemu GDS – Amadeus,
Strategia Rozwoju Gminy Chrzanów na lata WYNIKI BADANIA ANKIETOWEGO WŚRÓD MIESZKAŃCÓW.
Ogólne informacje o Funduszach Europejskich na lata Marzec, 2013 r.
Dotacje unijne w praktyce
Główne kierunki zmian w zarządzaniu turystyką
„LUDZIE DLA TURYSTYKI” – ROZWÓJ MAZOWIECKICH KADR NA RZECZ ROZWOJU GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ W REGIONIE Warszawa, 5 października 2015.
Perspektywy rozwoju ubezpieczeń ochrony prawnej w Polsce Jerzy Wieczorek Warszawa, 27 stycznia 2016 r.
ANALIZA SWOT POLSKIEGO SEKTORA GARBARSKIEGO I OBUWNICZEGO Łódź, 7 kwietnia 2004 Polska Izba Przemysłu Skórzanego.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Białystok, 24 września 2010 r. Sieci teleinformatyczne.
Zmiany na globalnym rynku LNG a potencjał eksportowy Stanów Zjednoczonych. Szanse dla Polski. dr Rafał Jarosz Ministerstwo Spraw Zagranicznych maja.
Dr Anna M. Zarzycka Zakład Strategii Konkurencji, Instytut Rynków i Konkurencji A.M. Zarzycka
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
„Srebrna gospodarka” oraz Wielkopolski Program na Rzecz Osób Starszych do 2020 roku Poznań, r.
Konsorcjum „Zdrowie i uroda”. Zdrowie i uroda Projekt Programu Rozwoju Turystyki 2020 Turystyka Wellness & SPA jednym z priorytetowych obszarów.
Analiza i ocena konkurencji – tablice diagnostyczne © Krzysztof Podstawka ‘ 2015.
PROGRAM ROZWOJU GMINY CZŁUCHÓW NA LATA
Misja Wykształcony Gdańszczanin w pełni wykorzystujący swój potencjał rozwojowy w dynamicznie zmieniającym się świecie Pełen rozwój potencjału intelektualnego.
Amerykański Rynek Turystyki Medycznej I Krakowski Kongres Turystyki Medycznej października 2016 Jan Rudomina Affordable Healthcare International,
Rola obserwatoriów we wspieraniu polityki regionalnej
Adam Pawlicz Uniwersytet Szczeciński
Adam Pawlicz Uniwersytet Szczeciński
Marta Chełkowska Krystyna Hartenberger-Pater
Branża czekoladowo – cukiernicza w Polsce
Problemy współczesnej Europy
Międzynarodowe rynki nieruchomości
Jak Zrobić Skuteczną Prezentację!!
Podstawy marketingu (ćwiczenie 1)
Adam Pawlicz Uniwersytet Szczeciński
wyzwania i perspektywy rozwoju
Zapis prezentacji:

INcoming Poland Gdańsk&Pomorskie Region

Turystyka XXI wieku

W obliczu WYZWANIA

CEL nr

Już w 2013 roku Polska znalazła się w gronie 20 najbardziej wartościowych marek na świecie, a jej wartość w niespełna dwa lata wzrosła o 75% i wyceniona została na ok. 472 mld dolarów amerykańskich

DZIAŁANIA MARKETINGOWE (B2C) WSPÓŁPRACA z BRANŻĄ (B2B)

spójność komunikacji dostępność oferty montaż finansowy

ROT vs. BRANŻA platforma współpracy gwarancja jakości wiarygodność udział w rynku

DIAGNOZA RYNKU sytuacja geopolityczna w Europie destabilizacja gospodarki rosyjskiej kryzys gospodarczy konflikt na Bliskim Wschodzie fala migracyjna

PROBLEMY GLOBALNE starzenie się społeczeństw stres jako choroba cywilizacyjna

ZMIANY BEHAWIORALNE moda na zdrowy i aktywny tryb życia świadomość potrzeb zorientowanie na jakość rosnący popyt na usługi luksusowe pokolenie „Z” reset: społeczeństwo offline nowy odbiorca: Dokąd jadę ? Po co jadę !!!

SPRZEDAŻ

WSPÓŁRACA POT – ROT – LOT - BRANŻA

RYNEK vs. OFERTA

Krystyna Hartenberger-Pater