INcoming Poland Gdańsk&Pomorskie Region
Turystyka XXI wieku
W obliczu WYZWANIA
CEL nr
Już w 2013 roku Polska znalazła się w gronie 20 najbardziej wartościowych marek na świecie, a jej wartość w niespełna dwa lata wzrosła o 75% i wyceniona została na ok. 472 mld dolarów amerykańskich
DZIAŁANIA MARKETINGOWE (B2C) WSPÓŁPRACA z BRANŻĄ (B2B)
spójność komunikacji dostępność oferty montaż finansowy
ROT vs. BRANŻA platforma współpracy gwarancja jakości wiarygodność udział w rynku
DIAGNOZA RYNKU sytuacja geopolityczna w Europie destabilizacja gospodarki rosyjskiej kryzys gospodarczy konflikt na Bliskim Wschodzie fala migracyjna
PROBLEMY GLOBALNE starzenie się społeczeństw stres jako choroba cywilizacyjna
ZMIANY BEHAWIORALNE moda na zdrowy i aktywny tryb życia świadomość potrzeb zorientowanie na jakość rosnący popyt na usługi luksusowe pokolenie „Z” reset: społeczeństwo offline nowy odbiorca: Dokąd jadę ? Po co jadę !!!
SPRZEDAŻ
WSPÓŁRACA POT – ROT – LOT - BRANŻA
RYNEK vs. OFERTA
Krystyna Hartenberger-Pater