W ramach konkursu „EFEKT DOMINA”, wielu uczniów z różnych szkół niosło pomoc domom dziecka, domom starców oraz innym instytucjom opieki społecznej. Kilka.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
HiszPANIA Przygoda zycia 3 miesiace … 12 tygodni … 90 dni … 2160 godzin … Pieciu polskich uczniów w odleglym kraju.
Advertisements

ZWIERZĘ NIE JEST RZECZĄ…
Survival Camp 2006.
MÓJ MAŁY ŚWIAT aUTOR AUTOR: EWA BOROWSKA SOKÓŁKA, 20 LIPIEC 2010 R.
Oszczędzanie -szkolny happening kliknij.
DZIEŃ PATRONA.
Prezentacja ćwiczeń z Informatyki
Podsumowanie ćwiczeń Marta Piasecka To1022a.
Agata Kowalska 1013 nr indeksu:
Organizatorzy: Alina Cudna Jadwiga Marcinkowska
opracowanie: MATEUSZ MISIEWICZ kl. 3d
Czym jest ZAPOMNIENIE:
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
Angelika Libura KrDZTo1013 Nr. Indeksu
Prezentują:.
Optymistyczne Przedszkole
Z tradycją w przyszłość – na końskim grzbiecie
Na początek - zmiany pałeczek ;) Teraz ja poprowadzę tą sztafetę
Słowacja 22 marca – 25 marca 2011r.. 22 marca 2011r. Pierwszy dzień pobytu na Słowacji w miejscowości Martin rozpoczął się prezentacją szkół uczestniczących.
Karoliny Kazimierczak
TO MY KLASA 4c.
Co to znaczy być zuchem - czyli o pewnej tradycji
PRZEDSZKOLE W TYKOCINIE. Przedszkole w Tykocinie w roku 2013 roku po raz pierwszy uczestniczyło w programie Akademia Zdrowego Przedszkolaka. Edycja nosiła.
Prezentują:.
„Tylko życie poświęcone innym, warte jest przeżycia” Albert Einstein
Czy wiesz, co znaczy „zapomnieć” ?
Dla Gimnazjum w Teresinie prezentują :. KSEON Optivum Przedstawia: Kalesanty Gwizduła Droga do szkoły ponadgimnazjalnej.
Sześciolatek w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im
Prezentują:.
Absolwenci
ZBOŻA ZJADAMY ENERGIĘ Z NICH MAMY
Cześć! Nazywam się Kalesanty Gwizduła i jestem uczniem pierwszej klasy LO. Opowiem Wam, jak się dostałem do mojej szkoły za pomocą Systemu NABÓR Optivum.
Mam 6 lat chcę poznawać świat…
Akcja „Sprzątanie Świata”- nasz heppening
„Ortograffiti w mojej szkole”
Lekcja fizyki: W poszukiwaniu maszyn prostych
Janinka Z dziecięcych lat pamiętam dość dużo rzeczy i często wracam do tych wspomnień. Do najpiękniejszych chwil należą te, kiedy dziecko ma możliwość.
Skromny Prezent dla mojej najdroższej Arianne!. W te święta, moja droga córeczko, chciałbym życzyć Ci wszystkiego co najlepsze! Byś zawsze była taka wesoła.
Wykonał: Jakub Pasieczny ZS nr.6 w Zamościu Pod kierunkiem nauczyciela: mgr Wiesławy Klimczuk.
Izabela Gacia Grupa : KrDzTo1012a Nr indeksu :
W dniach od 21 do 31 marca bieżącego roku w naszej szkole odbyły się akcje promujące wolontariat. Na ten czas wcieliliście się w rolę wolontariuszy. Wspólnie.
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROGRAMU „AKADEMIA ZDROWEGO PRZEDSZKOLAKA” OPRACOWAŁY: DANUTA SZMANDRA, ANNA BEDNAREK „ODPORNOŚĆ WZMACNIAMY BO O ZDROWIE I HIGIENĘ.
Co to jest WOLONTARIAT?.
Definicja zapomnienia : Definicja zapomnienia : 1. Skasowanie z pamięci tego co było. 1. Skasowanie z pamięci tego co było. 2. Sposób wymazania z pamięci.
w Przedszkolu nr 4 w Stalowej Woli
Prezentacja Mariola Toporek KrDzTo1011. Ćwiczenie 1  W tym ćwiczeniu opisałam cały swój życiorys, który zrobiłam w notatniku. Następnie przez TCM.
WIZYTA PRZEDSZKOLAKÓW W Ś WIETLICY SZKOLNEJ „pszczó Ł ki” PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W PO Ł A Ń CU 19 MARCA 2015r NASZE ŚWIETLICOWE „PSZCZÓŁKI”
„Czytać każdy może…” Projekt przygotowały: Wiktoria Oziomek, Karolina Piotrowska, Magda Wyrobek, Wiktoria Włodarek i Wiktoria Kossewska z klasy 2 B.
10 ZASAD BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z INTERNETU.
W naszej szkole odbył się konkurs pt. „Mój ulubiony nauczyciel”. Uczniowie tworzyli rymowanki, wierszyki oraz portrety nauczycieli pracujących w S.P. 154.
Na deszczową nudę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Gry i zabawy naszych dziadków Przygotował Przemek Wilk
Pracę wykonali uczniowie kl VI b Dawid Pawłowski Maksymilian Runowski Pod opieką Halina Stanisławska Adam Czech fot. Halina Stanisławska muz. Habib Koité.
MATEMATYCZNO – PRZYRODNICZE PASOWANIE NA ŚWIETLICZAKA W związku z tym, że w tym roku szkolnym jednym z kierunków polityki oświatowej jest edukacja matematyczna.
Nazywamy się Zumba Queens! Jesteśmy dziewiątką energicznych dziewczyn, które poprzez udział w konkursie spełniają się w roli instruktorek fitness. Prowadzimy.
Sześciolatek w przyjaznej szkole PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWANR 19 IM. EDMUNDA BAKALARZA W RADOMIU.
Przedszkole Miejskie nr 17 ul. Gen. Stanisława Maczka Gorzów Wielkopolski tel. (95) „Wymarzone dzieciństwo”
MALUSZKI W MIESIĄCU WRZESIEŃ
,,Moja szkoła’’- oczami uczniów SP w Szczęsnem. Wypowiedzi naszych uczniów na temat naszej fantastycznej szkoły!!
Działania Małego Wolontariatu 2015/2016. Przedszkole Małe Talenty w Luboniu.
Towaroznawstwo Grupa 1011 Nr albumu
„Dzieci – Dzieciom” konkurs inicjatyw społecznych organizowany przez
Mam nadzieję, że ta prezentacja skłoni Was do przemyśleń.
MALARSKA INTERPRETACJA TEKSTÓW
Podsumowanie projektu „Razem u siebie”
BĄDŹ KUMPLEM, NIE DOKUCZAJ!
DZIEŃ MISIA W GRUPIE 0E.
Zaangażowanie społeczne
Wolontariusz roku.
Warsztaty etnograficzne „ Sowa mądra głowa”
Zapis prezentacji:

W ramach konkursu „EFEKT DOMINA”, wielu uczniów z różnych szkół niosło pomoc domom dziecka, domom starców oraz innym instytucjom opieki społecznej. Kilka osób z klasy 5b w Szkole Podstawowej numer 85 imieniem Benito Juareza w Warszawie, podjęło się pracy polegającej na zajmowaniu się dziećmi w przedszkolu numer 145 „Czterolistna Koniczynka” w Warszawie. W tej prezentacji pokażemy naszą działalność oraz wiele związanych z nią wspomnień i przygód.

 Nasza grupa składa się z 10 osób :  Wiktoria Manuszewska  Antonina Górka  Oliwia Skassa  Olivia Słoń  Maja Sokalska  Anna Niewiarowska  Piotrek Lisik  Stanisław Gontkiewicz  Michał Popławski  Zuzanna Tomaszek  Nazywamy się „Wesołe Przedszkolanki”, a nasze hasło przewodnie brzmi: „Nie zgrywaj cwaniaka, uśmiechnij się do przedszkolaka”

 Podczas naszych pierwszych zajęć, niewiele dzieci chciało się z nami bawić.  Rozumiemy je, ponieważ nas nie znały i nie wiedziały, co tak naprawdę mamy zamiar zrobić.

 Zamek z klocków: Chwilka wolnego:

 Wolontariusze, którzy chodzili do przedszkola, bardzo miło wspominają czas spędzony z dziećmi. Wszyscy z chęcią nadal będziemy odwiedzali przedszkole „Czterolistna Koniczynka”.

 Ostatnio 10 wybranych, chętnych osób z mojej klasy VB wzięło udział w projekcie „Efekt domina”. Uczestnictwo w nim polega na pomocy w pracy Przedszkola nr 145 w Warszawie. Wspólnie z kolegami z mojej klasy odwiedzamy to przedszkole, bawimy się z przedszkolakami. Mnie i Stasiowi „trafiła” się grupa trzylatków „maluchów”. Kiedy pojawiliśmy się w przedszkolu po raz pierwszy – pani nauczycielka przedszkolna przedstawiała nam wszystkie dzieci, a następnie my zostaliśmy im przedstawieni. Po tych formalnościach rozejrzałem się, przyjrzałem się różnym zabawom i zaproponowałem zabawę w „Kółko graniaste”, „Głuchy telefon”, berka, w „Stary niedźwiedź mocno śpi” (zabawy odbywały się na dworze). Na koniec dzieci namalowały markerem Stasiowi wąsy i bródkę.  Chyba moje zabawy spodobały się „maluchom”, gdyż kiedy tydzień temu byłem z mamą i bratem na lodach, rozpoznała mnie jedna z dziewczynek z tej właśnie grupy. Uśmiechnęła się i podeszła do mojego stolika. Lubię przychodzić do tego przedszkola, bawić się z dziećmi – sprawia mi to przyjemność.

 Mam na imię Zuzia, jestem uczennicą klasy 5b. Na czas pobytu w przedszkolu wraz z Wiktorią zostałyśmy przydzielone do grupy 4, od razu przypomniało mi się moje własne dzieciństwo. Okazało się, że jedna dziewczynka, tak jak ja, jest miłośniczką koni. Bawiłyśmy się z maluchami w wiele ciekawych zabaw : „Gąski, gąski do domu”, „Chodzi lisek koło drogi”, figurki, „Stary niedźwiedź mocno śpi” oraz w chowanego. Czasem musiałyśmy godzić dzieci, ale nie było to dla nas wielkim problemem. Dzięki współpracy z dziećmi dużo zyskałam, przy nich zapominałam o wszystkich moich problemach. Z chęcią wezmę udział w następnej takiej akcji.

Cześć, jestem Wiktoria, praca w przedszkolu sprawiła mi wiele przyjemności. Dzieci były miłe i chociaż czasem rozrabiały, to nie miałam z nimi większych problemów. Razem bawiliśmy się w bardzo fajne i nadzwyczaj ciekawe zabawy. Panie w przedszkolu także były bardzo przyjazne. Polubiłam tę pracę i z chęcią znów wezmę udział w takim konkursie.

 Na koniec zajęć każde dziecko otrzymało od nas lizaka na pożegnanie. Chociaż nie udało nam się uwiecznić tego momentu, to w głowach na zawsze pozostanie mi uśmiech naszych kochanych przedszkolaków.

„Wesołe Przedszkolanki” pragną podziękować organizatorom za możliwość udziału w tak inspirującym przedsięwzięciu… Z pewnością nie skończymy naszych kontaktów z przedszkolakami wraz zakończeniem akcji. Dalej będziemy ich wspierać i namówimy do tego innych uczniów z naszej szkoły.