Zaplecze urzędnika w kontekście gminy. Wprowadzenie Biznes.gov.pl – jedno miejsce z opisem procedury zatwierdzonej przez Instytucję Centralną.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Gospodarka odpadami.
Advertisements

STRUKTURA PRAWNEJ REGULACJI DOKUMENTACJI ELEKTRONICZNEJ
Projekt ustawy o zmianie ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz niektórych innych ustaw.
Departament Informatyzacji MAiC
Custom Curriculum Zarządzanie kontem – tworzenie własnego programu nauczania.
Założenia do projektu ustawy
Pierwsze lata audytu wewnętrznego w Polsce. Wnioski na przyszłość.
ORGANY I INSTYTUCJE WŁAŚCIWE W SPRAWACH EPIDEMII, EPIZOOTI I EPIFITOZ
Rola samorządów województw we wdrażaniu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Janusz Gałęziak Dyrektor Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego Urząd.
Program badań statystycznych statystyki publicznej (PBSSP) na rok 2008
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Wszczęcie postępowania (art. 61 KPA)
Polskie przepisy dotyczące tworzenia i funkcjonowania EUWT
Warszawa Pierwszy miesiąc CEIDG… doświadczenia związane z funkcjonowaniem systemów: 1. Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej.
IPartner Twojego Sukcesu Prezentacja usługi iPartner24.
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Cyfrowy Urząd
Mobilny ePodpis już w Plusie Polkomtel i MobiTrust Warszawa, 7 stycznia 2009 – w ofercie Plus dla Firm od 9 stycznia 2009 roku.
Ustawa z dn o ewidencji ludności i dowodach osobistych
Uproszczenie procedur związanych z podejmowaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej poprzez ich elektronizację i wdrożenie idei jednego okienka Projekt.
Krok po kroku… …do WŁASNEJ FIRMY Zakładanie działalności gospodarczej
Sposoby archiwizacji zajęć dydaktycznych
TWOJA STRONA WWW NA VGH.PL MINIPORADNIK.
Instrukcja obsługi systemu CMS Przygotowanie
Nowa funkcjonalność Nowe możliwości Łatwy dostęp do informacji.
Portal Systemu Jakości Kształcenia
V Konferencja Ewaluacyjna Warszawa, Ewaluacja jako instrument budowy sprawnego państwa Cele ewaluacji: Ewaluacja polityk publicznych powinna.
Departament Współpracy z Jednostkami Samorządu Terytorialnego Instytucja Pośrednicząca dla Priorytetu V Dobre Rządzenie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Tomasz Czech Szkoleniowo-Badawczy Bank Tkanek i Komórek
Magdalena Sobczak Kierownik Biura ds. Gospodarki Odpadami
System Rządowy Proces Legislacyjny modyfikacje 2012/2013
System Rządowy Proces Legislacyjny modyfikacje 2012/2013
Postępowanie administracyjne w zarządzaniu oświatą
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Konferencja: e-Usługi. Fikcja czy rzeczywistość? Rafał Sowiński,
Projekt Wojewody Opolskiego Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.
SŁUŻBA CYWILNA ZAUFANIE I KOMUNIKACJA …czyli jak budować społeczne zaufanie do instytucji publicznych?
Centralny Elektroniczny Katalog Administracji dr Marcin Kraska Konferencja „e-Usługi. Fikcja czy rzeczywistość?” Poznań, 30 września 2014 r.
Propozycje form szkoleniowych WOM dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie na rok szkolny 2014/2015.
Rozwój katalogu usług cyfrowych dla klientów Administracji Podatkowej i Kontroli Skarbowej w zakresie centralizacji obsługi podatków CIT i VAT oraz obsługi.
Warszawa, 26 maja 2015 r.. Koalicja na Rzecz Otwartego Rządu – KOR  Koalicja powstała w 2012, dziś skupia 15 organizacji działających i popierających.
Informatyzacja procesów komunikacyjnych związanych z prowadzeniem postępowań przygotowawczych w sprawach karnych („e-prokuratura”) Publiczna prezentacja.
Ocena jakości systemów informacyjnych (aspekt eksploatacyjny)
Zasady postępowania egzekucyjnego w administracji
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii mgr Iga Jaworska POSTĘPOWANIE EGZEKUCYJNE.
Postępowanie egzekucyjne w administracji
Tan prac nad Szczegółowym Opisem Osi Priorytetowych RPO WP Stan prac nad Szczegółowym Opisem Osi Priorytetowych RPO WP Adam Hamryszczak.
TRANSGRANICZNA KONCEPCJA WYKORZYSTANIA MOŻLIWOŚCI PROGRAMU WSPÓŁPRACY INTERREG V A W CELU POPRAWY BEZPIECZEŃSTWA W SZCZECIŃSKIM OBSZARZE METROPOLITARNYM.
SCHEMAT STRUKTURY WYDZIAŁU Wydział Centralne Laboratorium Pracownia Badań Strukturalnych NMR Zakłady Katedry Administracja Wydziału Wydziałowe Laboratorium.
Program Wiedza Edukacja Rozwój Wysokiej jakości usługi administracyjne
Kontrola zarządcza w jednostce budżetowej
SYSTEM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO Starostwo Powiatowe w Wągrowcu
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakładanie konta w CEIDG -Wybór sposobu dostępu.
Procedura rejestracji firmy Przed zarejestrowaniem firmy, ale kiedy nabrała ona już określonych kształtów przedsiębiorca powinien:  zdecydować co będzie.
Urząd przyjazny mieszkańcom Korzyści dla Miasta Częstochowy wynikające z projektu SEKAP Anna Pawłowska Dyrektor Urzędu Miasta Częstochowy 19 grudnia 2007.
ZAMYKANIE SKŁADOWISK ODPADÓW NIESPEŁNIAJĄCYCH WYMAGAŃ.
Warszawa, Forum konserwatorskie Białystok 2011.
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakres uprawnień administratora lokalnego Wnioski.
PREZENTACJĘ PRZYGOTOWANO WYKORZYSTUJĄC MATERIAŁY UDOSTĘPNIONE PRZEZ CEO
Zasada czynnego udziału strony w postępowaniu administracyjnym Materiały dydaktyczne dla studentów gr. 8 SSA (lic.), II rok, Studia licencjackie, postępowanie.
Audyt planów strategicznych i rozwojowych Jak najlepiej odpowiadać na potrzeby mieszkańców, jak badać czy przyjęte plany i założenia są realizowane oraz.
Wykorzystanie umów cywilnopawnych w administracji publicznej
Procedury stosowane w administracji publicznej
Jak legalnie zatrudnić pracownika - cudzoziemca w rolnictwie?
Beneficjenci projektów finansowanych w ramach PO WER
Samorządowa Elektroniczna Platforma Informacyjna (SEPI) Kompleksowe rozwiązanie służące do udostępniania informacji i usług publicznych.
Samorządowe akty prawa miejscowego
Podpis elektroniczny – załóż profil zaufany
Doradca podatkowy nieodłączny partner Twojego biznesu
Zapis prezentacji:

Zaplecze urzędnika w kontekście gminy

Wprowadzenie Biznes.gov.pl – jedno miejsce z opisem procedury zatwierdzonej przez Instytucję Centralną.

Obowiązek Organy administracji publicznej, są zobowiązane przepisami Ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o sdg, do zapewnienia kompletności i aktualności informacji na ePK.

Ułatwienie dopełnienia obowiązku W celu ułatwienia dopełnienia obowiązku zachowania aktualności danych, zostało utworzone Zaplecze – panel administracyjny biznes.gov.pl.

Zaplecze – panel administracyjny Przyjazne i intuicyjne narzędzie stworzone dla administracji publicznej Pozwala zarządzać danymi szczegółowymi instytucji w zakresie sposobu realizacji procedury

Dane szczegółowe Instytucje Realizujące – dodają do ogólnego opisu procedury dane charakterystyczne dla swojej instytucji: e-usługi pliki do dokumentów opłaty oraz numery kont bankowych

Akademia akademia.biznes.gov.plakademia.biznes.gov.pl - materiały, które pozwalają pracownikom administracji na sprawne zarządzanie informacjami umieszczonymi na stronach biznes.gov.pl poprzez użycie Zaplecza- panelu administracyjnego.

akademia.biznes.gov.pl E-szkolenia Filmy Quizy Instrukcje Wkrótce Ścieżki szkoleniowe z możliwością uzyskania certyfikatu specjalisty i eksperta

Dziękuję za uwagę Celina Manuszak Instytut Logistyki i Magazynowania