MODUŁ 4 TEMAT 2 POZIOM 2 Reagowanie na zmianę. CELE SZKOLENIA: Poznasz różnicę pomiędzy nastawieniem, gdy jesteś „w” lub „poza pudełkiem”, Zrozumiesz,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Systemy oceny jakości Akredytacja w ochronie zdrowia vs ISO 9000 Jerzy Hennig Andrzej Warunek.
Advertisements

Mgr Renata Werpachowska Fundacja Synapsis © Małopolskie Centrum Wspierania Rozwoju MCWR Sp. z o.o. Przygotowanie do dorosłości osób z autyzmem.
Czynniki sprzyjające zdrowiu Tryb życia a zdrowie
Zarządzanie Zmianą Sesja 3 Radzenie sobie z ludzkimi aspektami zmiany: opór.
Dwa typy komunikacji słownej i ich oddziaływanie na dzieci. Blokady komunikacji interpersonalnej. Czynniki ułatwij ą ce komunikacj ę.
INDYWIDUALNE STRATEGIE RADZENIA SOBIE ZE STRESEM Mgr Agnieszka Trela.
GRUPY I ZESPOŁY © dr E.Kuczmera-Ludwiczyńska, mgr D.Ludwiczyński.
MODUŁ 4 TEMAT 1 POZIOM 1 Radzenie sobie ze stresem.
Moduł 5 Temat 1 Poziom 2 Dzielenie się pomysłami.
Wykona ł a Weronika Przyborek PSP Potworów im. Marsza ł ka Józefa Pi ł sudskiego.
Mgr Justyna Prokocka-Kasjaniuk. Przedszkole (2,5) 3 – 5 lat Szkoła Podstawowa kl. I 6 lat (5 lat) Kl. IV 9 lat Gimnazjum kl. I 12 lat Szkoły ponadgimnazjalne.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
Sytuacje problemowe w Grupach Partnerskich na podstawie materiałów dla FPŚ.
2015/2016.  określenie poziomu i rodzaju aktywności dzieci  pozyskanie informacji potrzebnych do pracy nad zwiększeniem aktywności dzieci podczas zajęć.
KLASA PSYCHOLOGICZNO – PRAWNA. PRZEDMIOTY REALIZOWANE WEDŁUG ROZSZERZONEGO PROGRAMU NAUCZANIA JĘZYK POLSKI - OD KLASY PIERWSZEJ MOŻLIWOŚĆ WYBORU DOWOLNYCH.
MODUŁ 3 TEMAT 3 POZIOM 2 Zarządzani e czasem. CZY TO JUŻ CZAS PANIKOWAĆ…? Jesteś liderem pierwszej misji na Marsa! Jesteś bliski/a zakończenia pierwszego.
Czyli Jędrki, Emki i Zuźki. Każdy człowiek ma w sobie wielkie możliwości, musi je tylko odkryć !
KOMUNIKOWANIE W PROCESIE WSPIERANIA ROZWOJU SZKOŁY Jarosław Kordziński NA.
… przemy ś lenia pedagogiczne. „Najważniejszym okresem w życiu nie są lata studiowania na wyższej uczelni, ale te najwcześniejsze, czyli okres od narodzenia.
Coaching w poradnictwie zawodowym i edukacji. PLAN Definicja, proces - zmiana Możliwość wykorzystania coachingu w poradnictwie zawodowym i edukacji Model.
BUDOWANIE RELACJI PARTNERSKICH - PRZEŁAMYWANIE OBAW I BARIER Beata Bednarczyk.
Wiem czego chcę!!!.  Każdy z Nas staje przed różnymi wyborami. Jednym z najważniejszych jest wybór ścieżki kształcenia.  Twoja Kariera jest w twoich.
Wyjątkowy długopis, który dzięki unikalnej technologii wpływa na Twoją wiedzę.
MODUŁ 4 TEMAT 1 POZIOM 2 Radzenie sobie ze stresem.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Jak sobie z nim radzić ?.
Pacjent dorosły, w sytuacji rezygnacji z leczenia przyczynowego
Magdalena Guillet i Irena Wielowiejska – Comi 05 listopada 2008 r.
Sesja 6 Planowanie wdrożenia: Mapa Procesu Zmian
1 Organizacje a kontrakt psychologiczny We współczesnym świecie człowiek otoczony jest szeregiem kontraktowych zobowiązań. To pewien rodzaj powiązań, zależności,
 Jak zapanować nad ludzkimi uczuciami?.  To powodowana strachem reakcja emocjonalna, która pojawia się, gdy zablokowane jest jakieś dążenie i następuje.
Przygotowała Dominika Karpińska - psycholog. Nie każdy ból dorastania jest depresją, ale też nie każdy można zbyć wzruszeniem ramion i stwierdzeniem;
Depresja jest stanem charakteryzującym się długotrwale obniżonym nastrojem oraz szeregiem innych objawów psychicznych i somatycznych.
Po pierwsze: Bądź odważny! Weź los w swoje ręce, w końcu do odważnych świat należy. Niech Twoja odwaga nie oznacza jednak podejmowania ryzyka bez analizy.
FIRMA MASZ DOŚĆ NUDY W ZESZYCIE? NIE WIESZ JAK WYRAZIĆ SIEBIE? NIE WIESZ JAK WYRAZIĆ SIEBIE? A MOŻE CHCESZ ZAREKLAMOWAC WŁASNĄ DZIAŁALNOŚĆ? MAMY NAKLEJKI.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Czym jest gramofon DJ-ski?. Gramofon DJ-ski posiada suwak Pitch służący do płynnego przyspieszania bądź zwalniania obrotów talerza, na którym umieszcza.
„Z twórczością na TY” Scenariusz multimedialny nr 4/II.
GRY DWUOSOBOWE O SUMIE NIEZEROWEJ Równowaga Nasha i rozwiązania niekooperacyjne. Dylemat więźnia. Piotr Włodarek, Piotr Stasiołek Matematyka finansowa.
Systemy oceny jakości Akredytacja w ochronie zdrowia ISO 9000 Jerzy Hennig Andrzej Warunek.
MODUŁ 3 TEMAT 1 POZIOM 2 Wyznaczani e celów. W TYM TEMACIE MŁODZI LUDZIE: Poznają, jak planowanie celów może pomóc im w ich przyszłej karierze Będą wyznaczyć.
INSTYTUCJE GOSPODRKI RYNKOWEJ Jerzy Wilkin i Dominika Milczarek Wykład 1 Wiedza o instytucjach w nauczaniu ekonomii.
MODUŁ 1 TEMAT 1 POZIOM 1 Rozumienie innych. W tym temacie Uczestnicy: Będą umieli zdefiniować pojęcie rozumienie innych Dowiedzą się, w jaki sposób rozumienie.
MODUŁ 4 TEMAT 2 POZIOM 1 Reagowanie na zmianę. CELE SZKOLENIA: Zrozumiesz wagę bycia elastycznym w budowaniu wytrwałości, Dowiesz się, czym jest świadoma.
Rozwój społeczny i emocjonalny dr Genowefa Janczewska-Korczagin
Budżetowanie kapitałowe cz. III. NIEPEWNOŚĆ senesu lago NIEPEWNOŚĆ NIEMIERZALNA senesu strice RYZYKO (niepewność mierzalna)
Projektowanie prezentacji multimedialnych Piotr Rakowski Gliwice 2006.
Książki są jak towarzystwo, które sobie człowiek dobiera.
Hałas Klaudiusz Przybyła.
PAPIEROSOM MÓWIMY STANOWCZE NIE!
ZALETY GŁOŚNEGO CZYTANIA DZIECIOM
dr Genowefa Janczewska-Korczagin
Przekonania rodziców na temat pomocy psychologicznej dla dzieci
OJCZE NASZ.
Wartości płynące z zajęć artystycznych w domach opieki
Pojęcie protokołu dyplomatycznego
Projekt biblioteczny klasy 4A, Pod przewodnictwem Katarzyny Latarnik
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
Trzy wyzwania medycyny personalizowanej - perspektywa pacjentów:
Podstawy psychologii dla osób dojrzałych
STRES PRZEDEGZAMINACYJNY
SKAZANI NA SIEBIE CZY OBDAROWANI SOBĄ?
Żywe Chrześcijaństwo DZIŚ
Rozwój psychospołeczny dziecka w wieku 6 – 12 lat
o których prawdopodobnie nie wiesz lub nie myślisz:
Zgłoszenia do nagrody specjalnej Najlepszy praCCodawca
Jak lider radzi sobie z krytyką?.
Zapis prezentacji:

MODUŁ 4 TEMAT 2 POZIOM 2 Reagowanie na zmianę

CELE SZKOLENIA: Poznasz różnicę pomiędzy nastawieniem, gdy jesteś „w” lub „poza pudełkiem”, Zrozumiesz, jak Twoje nastawienie może wpływać na Twoje reakcje, Przećwiczysz stosowanie myślenia „poza pudełkiem” w różnych sytuacjach, Określisz, jak rozpoznawać swój własny stan bycia „w pudełku” i sposoby jak z niego wyjść.

Myślenie ‘w pudełku’… …lub ‘poza pudełkiem’?

BODŹCE, WEWNĘTRZNY GŁOS I ZACHOWANIE Bodźce to sytuacje, które się zdarzają Nasz głos wewnętrzny ma wpływ na nasze zachowanie Bodźce włączają nasz głos wewnętrzny- rozmowę, którą prowadzimy sami z sobą

‘W PUDEŁKU’ „Nie dam rady!“ Negatywny głos wewnętrzny Obwinianie innych Strach Egoizm Poczucie bezpieczeństwa Zamknięcie w sobie Stare dobre…

WYBIERZ SWOJE NASTAWIENIE Nie dam rady! Negatywny głos wewnętrzny Zastanów się Słuchaj Zmień swoje nastawienie Dam radę! Pozytywny głos wewnętrzny

‘POZA PUDEŁKIEM’ „Nie dam rady!“ Negatywny głos wewnętrzny Obwinianie innych Strach Egoizm Poczucie bezpieczeństwa Zamknięcie w sobie Stare dobre… „Dam radę!“ Pozytywny głos wewnętrzny Empatia Pomocna dłoń Pewność siebie Odwaga Otwartość Pomysłowość Rozwiązywanie problemów

KIEDY JESTEŚ „W: LUB „POZA” PUDEŁKIEM? Emocje Zachowania Myśli

REAKTYWNOŚĆ… A PROAKTYWNOŚĆ? REAKTYWNOŚĆ TO REAKCJA: Natychmiastowa Niekontrolowana Egoistyczna Emocjonalna Konfrontacyjna PROAKTYWNOŚĆ TO REAKCJA: Rozważna Kontrolowana Empatyczna Logiczna Współpracująca Wybierz swoje nastawienie

Co będziesz robić inaczej?