P RZEDSIĘBIORCZOŚĆ I NNOWACYJNA PREZENTACJA KOŃCOWA MODULAR PHONE Mariusz Pękacki, Artur Lewandowski, Jacek Lenartowicz Politechnika Warszawska Wydział.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Od pomysłu do biznesu warsztaty dla startupów
Advertisements

Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
CENY W MARKETINGU CENA jest głównym elementem marketingu mix. Jest także ona swoistym narzędziem gry ekonomicznej. Dla sprzedającego- cena jest elementem.
BIZNESPLAN SPIN OFF/OUT DLA KOGO???.
Mali i średni przedsiębiorcy – jak chcą się rozwijać. Nowoczesny, ale odtwórczy model biznesowy. Warszawa, 20 czerwca 2011 r. Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek.
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PA-CO Paweł Minkwitz Głażewo Łowyń Zespół konsultantów:
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PW NAGLAK
Osoby, które samodzielnie wybrały zamiennik w trakcie ostatniej naprawy/wymiany części, najczęściej (38%) wskazywały, że powodem do wybrania takiego rozwiązania.
Dolnośląski rynek pracy w drodze do gospodarki w drodze do gospodarki opartej na wiedzy.
Konferencja 15 czerwca 2010 r. "Ochrona własności przemysłowej skutecznym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Konferencja zorganizowana.
Koncepcja mBanku Naszym marzeniem było stworzenie oferty zmieniającej całkowicie standardy w ofercie dla klientów indywidualnych. Ludzi, którzy nie chcą.
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
OFERTA WSPÓŁPRACY DLA PRODUCENTÓW MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH I WYKOŃCZENIOWYCH.
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Sektor Aplikacji Medycznych
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Prawdy oczywiste czyli… BIZNES PLAN Część 18
opis projektu jednym zdaniem
Innowacje w sektorze usług
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
HTML5 - czy przewróci do góry nogami rynek aplikacji?
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Kluczowe czynniki sukcesu
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
26 kwietnia - 01 sierpnia 2013 r. na losowej próbie 1500 MSP.
MAKSYMALNY ROZWÓJ BIZNESU DZIĘKI SKANEROWI
Recykling wybranych grup odpadów - projekt
Uniwersytet Gdański, Wydział Zarządzania
Smart Grid Icom bezpośrednie, mobilne, zdalne, online, modułowe, innowacyjne, systemowe narzędzie do zdalnego monitoringu i zarządzania siecią mediów wody,
Prezentacja pomysłu WPISAĆ NAZWĘ POMYSŁU Przedmiot biznesu TU UZUPEŁNIA POMYSŁODAWCA.
SKLEP DETEKTYWISTYCZNY „LUPA”. Polityka działalności sklepu:  Tylko markowe produkty  Aby mieć pewność, że sprzęt który Państwo kupujecie został zaprojektowany.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
© Copyright 2012 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. Bankowość w telefonie.
PROJEKT X OPISAĆ PROJEKT J EDNYM Z DANIEM Fundusz StartMoney.
Przedsiębiorczość Technologiczna prezentacja końcowa Projekt „DRONIX” LP.Imię i nazwiskoSpecjalność 1Andrzej BłachnioSRL 2Michał CzarneckiSRL 3Katarzyna.
Bitmoney.pl Wykonali: Babiej Dominika, Racki Adrian, Karalus Jarosław, Sulich Dariusz, Selwesiuk Łukasz, Makaruk Maciej, Krzysztof Sadowski Politechnika.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
PREZENTACJA OFERTY W ZAKRESIE BADAŃ ZWIĄZANYCH Z INTELIGENTNYMI SPECJALIZACJAMI REGIONU Uniwersytet Medyczny w Poznaniu.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1 Czerwiec 2010 PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA odnośnie innowacji.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Open space 1 Open space Zespół: Piotr Jaworski, Bartłomiej Kołodziejski,Piotr Kopyra, Paweł Podgórski, Radosław Matrzak, Michał Pindor.
Pranie & Prasowanie Prezentacja końcowa #3 Autorzy: Maciej Jabłoński Agata Krakowiak Rafał Mirgos Sylwia Muranowicz Kamil Popiela Przemysław Traczyk.
 Nasze miniprzedsiębiorstwo nosi nazwę BOOKMARK. Działamy na terenie szkoły ponadgimnazjalnej: Zespół Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego.
Przedsiębiorczość Innowacyjna prezentacja końcowa Hrywniak Justyna Mirosław Michał Perzyna Anna Politechnika Warszawska Wydział Transportu Lato 2013/2014.
Druk.doc Specjalistyczne usługi poligraficzne dla firm Autorzy: Kamil Bartosiński Mateusz Bilski Marcin Krupa Tomasz Kunisz Jarosław Małyska Piotr Perkowski.
Przedsiębiorczość Technologiczna DRONEX Natalia Bęczkowska, Kamil Cichal, Marta Pilcher, Ewelina Trocka, Damian Siwek, Paweł Rzodkiewicz, Mateusz Kleszko,
Royal Rubbish OPOLE. Jesteśmy nowoczesną firmą zajmującą się wyrobem modnych etui na telefony i tablety. Robimy je przede wszystkim z myślą o ludziach.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Smart Cities Systemowe narzędzia do zdalnego monitoringu i zarządzania siecią mediów :  wody,  energii elektrycznej,  ciepła,  oświetlenia,  gazu,
Co to jest biznes plan? Biznes plan jest zestawem dokumentów (analiz i programów), w których na podstawie oceny sytuacji strategicznej firmy oraz danych.
Autor: Ola Kołodziejczyk
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
SMARTFONY Nadia Stankiewicz
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
MASZ POMYSŁ NA WDROŻENIE NOWEGO PRODUKTU, USŁUGI?
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
Marketing w Firmie.
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
Firmę „Rat-Web-Tu” utworzyła grupa znajomych z II klasy o profilu matematyczno-geograficznym w II LO w Kaliszu. Nasza firma ukierunkowana jest głownie.
MASZ POMYSŁ NA WDROŻENIE NOWEGO PRODUKTU, USŁUGI?
Zapis prezentacji:

P RZEDSIĘBIORCZOŚĆ I NNOWACYJNA PREZENTACJA KOŃCOWA MODULAR PHONE Mariusz Pękacki, Artur Lewandowski, Jacek Lenartowicz Politechnika Warszawska Wydział Transportu Lato 2013/2014

POMYSŁY : Modular Phone Branża → elektronika Produkt → telefon komórkowy Profil klienta → nastolatek Samochód napędzany ciekłym wodorem Branża → motoryzacja Profil klienta → bogaty miłośnik motoryzacji WYBÓR : Modular Phone

CHARAKTERYSTYKA PROJEKTU: Opis projektu – projekt zakłada produkcję wymiennych elementów telefonu modułowego, takich jak: procesor, pamięć RAM, moduły łączności, procesor graficzny, kamera, akumulator. Docelowa grupa klientów: nastolatek – osoba często zmieniająca telefon komórkowy, podążająca za obecnymi trendami. Branża – elektronika. Konkrecja – inne telefony komórkowe. Innowacyjny produkt - wchodzimy na rynek jako pierwsi, oferujemy wysoką jakość w niższej cenie od kompletnego telefonu. Warunki realizacyjne: - Otwarcie nowej fabryki pod Warszawą. - Pełna automatyzacja produkcji, nowoczesny sprzęt (wstępnie zł) Kadra: wyspecjalizowani inżynierowie i informatycy. Kontakty – znajome osoby w innych pokrewnych firmach zajmujących się produkcją telefonów komórkowych. Wykonalność finansowa (wstępna produkcja szt. telefonów): - Finansowanie – Unia europejska – 50%, własny wkład finansowy– 50%. - Kategorie i rząd wielkości kosztów zł. Wielkość i dynamika zakładanej sprzedaży – telefonów przez pierwszy miesiąc, z każdym miesiącem sprzedaż wzrasta.

MODEL BIZNESOWY Klienci: - „gadżeciaże”, - Młodzi ludzie często zmieniający telefony Relacje z klientami: - Możliwość testowania produktu, - Dedykowany opiekun klienta - Społeczności, -Targi elektroniczne Kanały dystrybucji i komunikacji: - Operatorzy komórkowi, - On-line Kluczowe zasoby: - maszyny, urządzenia, - hala, pomieszczenia biurowe, - wyspecjalizowana kadra Wartość: - innowacyjność, - personalizacja, - cena, wydajność Utrzymanie (rachunki): - badania, - eventy, - reklama Główne działania: - badania opinii publicznej, - produkcja, - sprzedaż, -reklama Struktura kosztów: - wynagrodzenia dla pracowników, - budynki Kluczowe partnerstwa: - operatorzy komórkowi, - producenci elektroniki Źródła przychodów: - Cena zależna od właściwości produktu, - Dotacje z Unii Europejskiej - Prywatne konta, - Sponsorzy

KANAŁY DYSTRYBUCJI: - Sklep WWW; - Operatorzy GSM; - Serwisy aukcyjne. KLUCZOWI PARTNERZY: - Producenci elektroniki (Intel, AMD, Sony, Qualcomm, Mediatek); - Operatorzy GSM. RELACJE Z KLIENTAMI: - Możliwość testowania produktu przez wybranych klientów; - Dedykowany opiekun; - Targi elektroniczne; - Społeczności.

WYWIADY Z POTENCJALNYMI KLIENTAMI: PYTANIE 1. Czy interesuje się Pan/Pani nowoczesną technologią/ smartfonami? Osoba 1: Tak Osoba 2: Tak, często czytam o nowych produktach Osoba 3: Tak, smartfony i technologia należą do moich zainteresowań PYTANIE 2. Czy często Pan/i zmienia telefon komórkowy? Osoba 1: Raczej nie Osoba 2: Raz na kilka lat, jeśli jakaś część w telefonie mi sie nie podoba to musze z tym żyć Osoba 3: Tak, ostatnio w moim iPhonie wysiadła bateria PYTANIE 3. Co spowodowało, że zdecydował/a się Pan/i na wymianę telefonu? Osoba 1: Przestał działać Osoba 2: Zmieniłem ostatni telefon, ponieważ nie był całkowicie idealny i dopasowany do moich potrzeb Osoba 3: Z powodu nieopłacalności naprawy musiałem wymienić swój telefon na nowy, gdyby nie gwarancja wiązałoby się to z poniesieniem przeze mnie dużych kosztów

PYTANIE 4. Co skłoniłoby Pana/i do zakupu naszego produktu? Osoba 1: Łatwy proces naprawy telefonu oraz jego wielozadaniowość Osoba 2: Główna idea, czyli możliwość personalizacji telefonu. Nie musiałbym kupować nowego telefonu, żeby udoskonalić ten który już posiadam. Osoba 3: Myślę, że dużą zaletą tego produktu jest duża oszczędność nie tylko pieniędzy, ale również czasu. PYTANIE 5. Co zmieniłby Pan/Pani w naszym produkcie? Osoba 1: Nic Osoba 2: Dobrym uzupełnieniem byłaby możliwość wymiany pamięci ROM Osoba 3: Nie znam państwa produktu na tyle dobrze, aby wyciągać na jego temat daleko idące wnioski oraz myśleć o jakichkolwiek poprawkach.

WNIOSKI Z PRZEPROWADZONYCH WYWIADÓW Wszyscy respondenci spotkali się z problemem wymiany telefonu z powodu uszkodzenia jakiejś jego części lub z powodu niespełniania oczekiwań użytkownika. Modular Phone budzi ogólne zainteresowanie wśród posiadaczy smartfonów, ponieważ możliwość wymiany pojedynczych części, wiąże się z dużo mniejszymi kosztami, niż w przypadku zakupu nowego telefonu. Ponadto użytkownik nie musi tracić czasu na personalizację nowego produktu (ściąganie aplikacji, ustawienia telefonu i wiele innych). Pod względem proponowanej jakości w stosunku do ceny produkt jakim jest Modular Phone ma bardzo duże szanse, aby utrzymać się na rynku.

M ODEL B IZNESOWY #2 Brak zmian

WNIOSKI KOŃCOWE Ciekawy pomysł na biznes, przy założeniu, że mamy duży kapitał. Przy mniejszym kapitale należy skoncentrować się na imporcie i sprzedaży.

DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ