Bezpieczne przejścia dla pieszych i pasy rowerowe na ul. Stryjeńskich m.st. Warszawa | Zarząd Dróg Miejskich.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Harmonogram przebudowy ul. Piotrkowskiej Terminy Marzec 2011 Kwiecień 2011 Maj 2011 Czerwiec 2011 Lipiec 2011 Sierpień 2011 Wrzesień 2011 Październik 2011.
Advertisements

Bezpieczni na drodze.
WYCHOWANIE KOMUNIKACYJNE
Znaki informacyjne.
Modernizacja ul. Kawęczyńskiej na odcinku
DEBATA 2013 Bezpieczna droga do szkoły
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II wraz
Prezentacja – Daria Staś
Program „IIII” DZIECI I RUCH DROGOWY.
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój Edycja 2013.
Manewry ruchu drogowego
Zawracanie Cofanie Postój i zatrzymanie
BĄDŹ BEZPIECZNY NA DRODZE
PRZEPISY RUCHU DROGOWEGO
Ja i moje miasto jeżdżę bezpiecznie.
Jak moje miasto jeździ z głową?
Jak moje miasto jeździ z głową? Projekt pt.,,Jeżdżę z głową
Bezpieczeństwo dzieci w ruchu drogowym.
MOJE PIERWSZE PRAWO JAZDY
TEST Przecinanie się kierunków ruchu. Wykonał Wiesław Flitta.
BEZPIECZEŃSTWO W RUCHU DROGOWYM
Tytuł: Na drodze Temat: Rozpoznajemy znaki drogowe
KONCEPCJA USPOKOJENIA RUCHU DLA OSIEDLA GRZYBOWEGO Robert Urbański Kierownik Zespołu Studiów Transportowych Suchy Las, 18 kwiecień 2013.
Skuter. Bęczarka to mała miejscowość położona w województwie małopolskim, powiecie myślenickim i Gminie Myślenice. Choć jest niewielkiej powierzchni,
Przebudowa ulicy Wojska Polskiego Projekt przebudowy obejmował ul. Wojska Polskiego od skrzyżowania z ul. Młyńską do skrzyżowania z ul. Armii.
System, który łączy Zmiany w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Przesyłowej -system tranzytowy Warszawa, 24 września 2013.
ZNAKI DROGOWE DLA ROWERZYSTÓW
Jak moje miasto jeździ z głową !
Zarzadzanie bezpiecznym systemem transportowym dziś…
III Wojewódzki Konkurs Szkolny pt. ,,Bądź bezpieczny na drodze’’
„JAK MOJE MIASTO JEŹDZI Z GŁOWĄ ?”
Politechnika Warszawska, 6 grudzień 2007
CZY ZNASZ ZNAKI DROGOWE ?
Program „IV” DZIECI I RUCH DROGOWY.
Program „O” DZIECI I RUCH DROGOWY.
Im. Polskich Noblistów w Policach. W naszej ankiecie wzięło udział: 47 pieszych 39 kierowców 21 rowerzystów.
Dbajmy o nasze bezpieczeństwo
ŚRÓDMIEŚCIE OLSZTYNA KOMUNIKACJA W ZINTEGROWANYM PROGRAMIE ROZWOJU PRZESTRZENNEGO ŚRÓDMIEŚCIA OLSZTYNA WYDZIAŁ ROZWOJU MIASTA, MARZEC 2014.
MANEWRY.
Przygotował: Tomasz Kacprzak 2014
INFORMACJA O PROJEKCIE I JEGO REALIZACJI Przebudowa i remont ciągów części dróg powiatowych Powiatu Chrzanowskiego przebiegających na obszarach gmin Alwernia,
Toruń, 31 lipca 2014 r. Zmiany w organizacji RUCHU DROGOWEGO I KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ od 1 sierpnia 2014 „Przebudowa torowiska tramwajowego na linii średnicowej.
Poprawa bezpieczeństwa na drogach. Sieradz ul. Henryka Sienkiewicza.
Bezpieczeństwo w ruchu drogowym
Zespół Mobilności Aktywnej Urząd Miejski w Elblągu ul. Łączności 1, Elbląg Rowerowe zmiany w Elblągu – trzy lata działalności Pełnomocnika.
ZNAKI DROGOWE Z ZAKRESU KARTY ROWEROWEJ
Warszawa, dnia 25 sierpnia 2015 r.
PODSTAWOWE DEFINICJE Z KODEKSU DROGOWEGO.
Szkoła Podstawowa nr 8 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie
Znaki informacyjne.
Znaki zakazu.
Sygnały na drodze.
Bezpieczeństwo na drogach
TEMAT: Zasady ruchu drogowego. Znaki drogowe.
WYMIJANIE to przejeżdżanie obok pojazdu lub innego uczestnika ruchu poruszającego się w przeciwnym kierunku.
Uwarunkowania Na terenie miasta Zielona istniejący układ komunikacyjny, opiera się głównie na następujących ciągach dróg: droga ekspresowa S3, droga krajowa.
Jak moje miasto jeździ bezpiecznie?. Komentarz:  Nie są zagrożeniem dla przechodni ó w.  Mogą jechać po chodniku.
Kompleksowa modernizacja chodników, miejsc parkingowych i nawierzchni dróg w kwartale ulic: Królowej Jadwigi/Bogusława/ Bohaterów Getta Warszawskiego/Ściegiennego.
Zamknięcie mostu na ul. Pałacowej 4 maja (od godziny 17.00) zamknięcie mostu na ul. Pałacowej maj – grudzień 2015r. zmieniona organizacja ruchu.
Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku.
Zmiany komunikacyjne w Poznaniu do roku 2030 !. BRT (ang. Bus Rapid Transit) Oddzielny pas ruchu. Szybki tranzyt autobusowy. Usprawniona infrastruktura.
Pacyna, Ośrodek Szkolenia KierowcówZespól Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Pacynie.
m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności
Bezpieczeństwo i rozwaga- tego od ciebie każdy wymaga.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
Uczeń na drodze Eliminacje szkolne test 2017
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
II spotkanie konsultacyjne dotyczące budowy drogi dla rowerów oraz wydzielenia torowiska wzdłuż ulicy Grunwaldzkiej Poznań,
Uczeń na drodze Eliminacje szkolne test 2018
Ruszamy z budową! Ruszamy z budową wiaduktu Biskupia Górka wraz
Zapis prezentacji:

Bezpieczne przejścia dla pieszych i pasy rowerowe na ul. Stryjeńskich m.st. Warszawa | Zarząd Dróg Miejskich

wybrany przez mieszkańców w ramach budżetu partycypacyjnego oddane głosy 1. miejsce w obszarze Ursynów Wysoki Południowy m.st. Warszawa | Zarząd Dróg Miejskich Dlaczego realizujemy ten projekt?

„Bezpieczne przejścia dla pieszych i pasy rowerowe na Stryjeńskich” to … m.st. Warszawa | Zarząd Dróg Miejskich

…łatwiejszy wyjazd z parkingów m.st. Warszawa | Zarząd Dróg Miejskich szeroki pas dzielący pozwala na wyjazd „na dwa razy”

…dodatkowe przejście dla pieszych w rejonie ul. Jaworowej m.st. Warszawa | Zarząd Dróg Miejskich

…więcej zieleni m.st. Warszawa | Zarząd Dróg Miejskich

…większe bezpieczeństwo m.st. Warszawa | Zarząd Dróg Miejskich szeroka jezdnia sprzyja przekraczaniu dopuszczonej prędkości

…ułatwienie dla rowerzystów m.st. Warszawa | Zarząd Dróg Miejskich

…zmiana przekroju ulicy m.st. Warszawa | Zarząd Dróg Miejskich Przepustowość ulicy jest taka, jaką ma miejsce najbardziej ją ograniczające. W kierunku Centrum sytuacja nie zmieni się. Już teraz jezdnia zwęża się do jednego pasa przy przejściu przy ul. Kazury 6.

…zmiana przekroju ulicy m.st. Warszawa | Zarząd Dróg Miejskich

…zmiana przekroju ulicy m.st. Warszawa | Zarząd Dróg Miejskich Ruch w stronę centrum w szczycie porannym – 1270 pojazdów/godzinę Przepustowość (dla 1 pasa ruchu) – 1520 pojazdów/godzinę Wykorzystanie przepustowości – 84 % Ruch w stronę Kabat w szczycie popołudniowym – 1050 pojazdów/godzinę Przepustowość (dla 1 pasa ruchu) – 1174 pojazdów/godzinę Wykorzystanie przepustowości – 89 %

…zmiana przekroju ulicy m.st. Warszawa | Zarząd Dróg Miejskich

…zmiana przekroju ulicy m.st. Warszawa | Zarząd Dróg Miejskich Ruch w stronę centrum w szczycie porannym – 1131 pojazdów/godzinę Przepustowość (dla 1 pasa ruchu) – 1700 pojazdów/godzinę Wykorzystanie przepustowości – 66 % Ruch w stronę Kabat w szczycie popołudniowym – 930 pojazdów/godzinę Przepustowość (dla 1 pasa ruchu) – 1700 pojazdów/godzinę Wykorzystanie przepustowości – 55 %

Wybrane wprowadzone uwagi: wprowadzenie pasa rozbiegowego za skrzyżowaniem z ul. Jaworową, wyznaczenie dodatkowego przejścia dla pieszych w rejonie ul. Jaworowej, poszerzenie chodników przy przejściach dla pieszych w rejonie ul. Kazury, rezygnacja z prowadzenia alternatywnego ciągu rowerowego przez parkingi, likwidacja płotów w pasie dzielącym jezdnie, poprawa czytelności rozwiązań dla rowerzystów. m.st. Warszawa | Zarząd Dróg Miejskich …konsultacje z mieszkańcami

Wybrane niewprowadzone uwagi: dotyczące skrzyżowania z ul. Belgradzką, które przebudowywane jest przez Urząd Dzielnicy Ursynów, zwężenie pasów ruchu do 3,0 m, co jest niezgodne z przepisami dla dróg klasy G, zachowanie dwóch pasów ruchu dla samochodów, co wymagałoby kompleksowej przebudowy całej ulicy, co wykracza poza środki dostępne w budżecie partycypacyjnym, rezygnacja z wyznaczania pasów rowerowych. m.st. Warszawa | Zarząd Dróg Miejskich …konsultacje z mieszkańcami

Zarząd Dróg Miejskich