Badania statystyczne Ankieta na temat przedmiotów szkolnych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Plan lekcji.
Advertisements

 Nasze Liceum proponuje Wam wybór takich trzech przedmiotów
WYNIKI MATUR 2009 Wydział Edukacji UM w Koszalinie.
Wyniki egzaminu maturalnego 2012 Koszalin. Zdawalność
Witamy w Gimnazjum i Liceum Ogólnokształcącym Towarzystwa Salezjańskiego w Pile.
Zespół Szkół Publicznych w Bałtowie 2011/2012
Obowiązuje od roku szkolnego 2012/2013 © FILOMATA.
Przedmioty realizowane w klasie 2

Badania statystyczne.
Matura 2014 Wyniki egzaminu maturalnego w I Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza w Białymstoku.
Opracował Marek Ryś styczeń 2015 r.. I rozszerzenie (obowiązkowe) II rozszerzenie (propozycja) III rozszerzenie (propozycja) matematyka biologia wos 1a,
Rozporz ą dzenie MEN z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i s ł uchaczy oraz przeprowadzania.
Wyniki diagnoz w klasach pierwszych i drugich Wrzesień 2014.
Sprawdzenie, w jakim stopniu absolwent spe ł nia wymagania ustalone w podstawie programowej kszta ł cenia ogólnego, okre ś lonej w przepisach w sprawie.
Opracował Marek Ryś styczeń 2016 r.. I rozszerzenie (obowiązkowe) II rozszerzenie (propozycja) III rozszerzenie (propozycja) matematyka biologia wos/j.
Szkoła Podstawowa nr 8 im. Martyrologii Piaśnicy Gimnazjum nr 3 im. Martyrologii Piaśnicy.
5 godz. 1 klasa gimnazjum Liczba godzin do przeprowadzenia przez nauczyciela Matematyka – 40 godz. (I semestr – 20 godz.; II semestr 20 godz.) Liczba godzin.
Zebranie z rodzicami uczniów Gimnazjum w Piotrowicach.
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
Działalność Lokalnych Centrów Nauczania Kreatywnego w Gdańsku Małgorzata Mroczkowska, koordynator LCNK 1 Jakub Rodowski, koordynator LCNK 2 Gdańska Rada.
XIV Liceum Ogólnokształcące w Gdyni. Ta klasa jest dla Ciebie jeśli: lubisz posługiwać się językiem angielskim, chcesz poszerzać swoje umiejętności językowe,
WITAMY I SERDECZNIE ZAPRASZAMY do II Liceum Ogólnokształcącego im. Gabriela Narutowicza w Łodzi.
© 2015 Copyright by Maciej Bednarek & Digitalsphere Fotografika. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Ul. Żeromskiego Szkoła przyjazna i otwarta dla każdego ucznia!
Liceum Ogólnokształcące im. M.Kopernika w Tarnobrzegu Per aspera ad astra - „Przez trudy do gwiazd” (Wszechstronnie, twórczo, przyjaźnie ku przyszłości.
XXV Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Krakowie.
Zasady rekrutacji na rok szkolny 2016/2017. Plan naboru KlasaZawódPrzedmioty rozszerzone Języki obce 1 TwaTechnik weterynariiChemia, biologiaJęzyk angielski,
Czyli Jędrki, Emki i Zuźki. Każdy człowiek ma w sobie wielkie możliwości, musi je tylko odkryć !
ul. Więckowskiego – 734 ŁÓDŹ tel/fax (0-42)
Organizacja zajęć w zakresie rozszerzonym w latach szkolnych 2015/ / /18.
GIMNAZJUM NR 11 w ZSO nr 4 im. Ireny Sendlerowej Łódź, ul. Stawowa 28 Telefony: strona internetowa.
 od 70 lat swojego istnienia cieszy się popularnością i uznaniem  kultywuje i wzbogaca tradycje szkolne  rzetelnie i sumiennie realizuje statutowe.
Zapraszamy wszystkich do obejrzenia prezentacji przedstawiającej, jak w poszczególnych kategoriach liczbowych przedstawia się nasza szkoła, która funkcjonuje.
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Im. Armii Krajowej w Łodzi. Adres: Łódź, ul. J. Kusocińskiego 116 Adres: Łódź, ul. J. Kusocińskiego 116 Telefon – (42) Telefon.
Platforma internetowa „Health education for life”
Im. prof. Jana Karskiego. Publiczne Gimnazjum nr 18 w Ł odzi im. prof. Jana Karskiego ul. Emilii Plater Ł ód ź tel/fax
Z Zapraszamy. Drzwi Otwarte 19 marca 2016 roku (sobota), godz – kwietnia 2016 roku (piątek), godz – Pomorska 105,
Kontakt: ul. Żubardzka Łódź tel./fax (o42) tel. (042) www: gim8.szkoly.lodz.pl mail:
GIMNAZJUM nr 11 w Łodzi ul. Stawowa 28 telefony: (42) , (42) Pracujemy w myśl motta: „ Każdego.
UL. PERLA ŁÓDŹ TEL./FAX (042)
REFORMA EDUKACJI DOBRA SZKOŁA Na podstawie ustaw USTAWA z dnia 14 grudnia 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017.
Korelacja oferty I Liceum w Ogólnokształcącego w Oleśnicy z preferencjami rekrutacyjnymi uczelni wyższych.
Klasyfikacja I okres X LO Toruń Rok szkolny
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Dąbrowie Leśnej
NABÓR W POWIECIE KOŚCIERSKIM ROK SZKOLNY 2017/2018
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 14 marca 2017
Informacja o maturze w 2018 roku
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Opracował Marek Ryś styczeń 2017 r.
Klasyfikacja roczna X LO Toruń Rok szkolny
Reforma Edukacji
SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH
Klasyfikacja roczna X LO Toruń Rok szkolny
Klasa humanistyczna z elementami edukacji teatralnej
Opracował Marek Ryś styczeń 2018 r.
Ankieta na temat przedmiotów szkolnych
Klasyfikacja ŚRódroczna w Gimnazjum nr 11 w Toruniu
Nasza szkoła w liczbach
CV Liceum Ogólnokształcące
Opracował Marek Ryś styczeń 2019 r.
GRONO PEDAGOGICZNE
klasa A (34 miejsca) HUMANISTYCZNA
SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH
OFERTA EDUKACYJNA na rok szkolny 2019/2020
Rekrutacja 2019/2020 Oferta dla absolwentów gimnazjum
Klasyfikacja roczna w Gimnazjum nr 11 w Toruniu
UNIWERSYTECKIE II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. EMILII PLATER W SOSNOWCU
Zapis prezentacji:

Badania statystyczne Ankieta na temat przedmiotów szkolnych

Wstęp Wstęp Dnia 15 stycznia 2013r. w naszej szkole została przeprowadzona ankieta na temat lubianych i nielubianych przedmiotów w szkole. W ankiecie wzięło udział 126 uczniów gimnazjum, w tym 60 dziewcząt i 66 chłopców. Ankieta polegała na zaznaczeniu obok listy przedmiotów okienka lubię, nie lubię lub nie wiem. Ankiety zostały przeprowadzone we wszystkich klasach gimnazjum. Ich wyniki zostaną przedstawione na poziomie klas, szkoły oraz z podziałem na dziewczęta i chłopców. Celem jej przeprowadzenia było wykorzystanie wiedzy ze statystyki opisowej i umiejętności przeprowadzania ankiet, zbierania i przetwarzania danych surowych oraz przedstawienia ich za pomocą tabel i wykresów oraz wnioskowanie na podstawie otrzymanych wyników. Podczas tworzenia projektu nauczyliśmy się współdziałać w grupie, dzielić się zadaniami planować działania oraz dyskutować o nich i wysłuchiwać opinii innych na ich temat.

Wyniki ankiety w klasach pierwszych. Klasa IKOBIETYMĘŻCZYŹNI PrzedmiotLubieNie lubieNie wiemLubieNie lubieNie wiem Religia J. polski J. niemiecki J. angielski Muzyka Plastyka Historia WOS Geografia Biologia Chemia Fizyka Matematyka Wf Z.art Z.tech EDB Informatyka------

Wyniki wśród dziewcząt. Najbardziej lubiany przedmiot Dziewczęta z rocznika 1999 to zdecydowanie humanistki. Najbardziej lubianym wśród nich przedmiotem jest język polski. Na drugim miejscu znajdują się historia i język niemiecki, zaś na trzecim język angielski.

Wśród pierwszoklasistek zdecydowana większość dziewcząt nie przepada za plastyką. Drugim najmniej lubianym przedmiotem jest muzyka i biologia. Na trzecim miejscu znajduje się religia, fizyka oraz chemia. Wyniki wśród dziewcząt. Najbardziej nielubiany przedmiot

Chłopcy z pierwszej klasy zdecydowanie lubią historię. Drugim najbardziej lubianym przez nich przedmiotem jest wychowanie fizyczne, a trzecim język angielski. Wyniki wśród chłopców. Najbardziej lubiany przedmiot

Wyniki wśród chłopców. Najbardziej nielubiany przedmiot Najmniej lubianym przedmiotem okazuje się być ponownie plastyka. Tuż po niej znajduje się muzyka, a na trzecim miejscu religia.

Wyniki ankiety w klasach drugich. Klasa IIKOBIETYMĘŻCZYŹNI PrzedmiotLubięNie lubięNie wiemLubięNie lubięNie wiem Religia J. polski J. niemiecki J. angielski Muzyka Plastyka Historia WOS Geografia Biologia Chemia Fizyka Matematyka Wf Z.art Z.tech EDB Informatyka

Najbardziej lubianymi przez drugoklasistki przedmiotami są religia i historia i zajęcia artystyczne. Na drugim miejscu znajduje się język angielski. Trzecie miejsce zajął język polski. Wyniki wśród dziewcząt. Najbardziej lubiany przedmiot

Najmniej lubianym przedmiotem okazuje się być Biologia. Na drugim miejscu znajduje się muzyka, a na trzecim chemia i fizyka. Wyniki wśród dziewcząt. Najbardziej nielubiany przedmiot

Ulubionym przedmiotem chłopców jest historia. Na drugim miejscu znajdują się Religia oraz wychowanie fizyczne, a na trzecim język polski. Wyniki wśród chłopców. Najbardziej lubiany przedmiot

Najmniej lubianym przez drugoklasistów przedmiotem jest biologia. Tuż za nią znajduje się fizyka. Trzecie miejsce zajął język niemiecki. Wyniki wśród chłopców. Najbardziej nielubiany przedmiot

Wyniki ankiety w klasach trzecich. Klasa IIIKOBIETYMĘŻCZYŹNI PrzedmiotLubieNie lubieNie wiemLubieNie lubieNie wiem Religia J. polski J. niemiecki J. angielski Muzyka Plastyka Historia WOS Geografia Biologia Chemia Fizyka Matematyka Wf Z.art Z.tech EDB Informatyka

Ulubionym przedmiotem trzecioklasistek jest Wychowanie fizyczne. Drugie miejsce zajmują religia, informatyka oraz zajęcia techniczne. Na trzecim miejscu znajduje się język angielski i język polski. Wyniki wśród dziewcząt. Najbardziej lubiany przedmiot

Dziewczęta z trzeciej klasy najmniej lubią geografię i matematykę. Na drugim miejscu znajduje się chemia, a na trzecim fizyka, edukacja dla bezpieczeństwa oraz muzyka. Najbardziej nielubiany przedmiot Wyniki wśród dziewcząt.

Najbardziej lubianym przedmiotem wśród chłopców z trzeciej klasy jest historia na drugim miejscu znajduje się wychowanie fizyczne. Trzecie miejsce zajmuje wiedza o społeczeństwie. Wyniki wśród chłopców. Najbardziej lubiany przedmiot

Najbardziej nielubianym przedmiotem jest biologia. Na drugim miejscu znajduje się matematyka, a tuż za nią język niemiecki. Wyniki wśród chłopców. Najbardziej nielubiany przedmiot

Wyniki ankiet z całego gimnazjum. SzkołaKOBIETYMĘŻCZYŹNI PrzedmiotLubieNie lubieNie wiemLubieNie lubieNie wiem Religia J. polski J. niemiecki J. angielski Muzyka Plastyka Historia WOS Geografia Biologia Chemia Fizyka Matematyka Wf Z.art Z.tech EDB Informatyka

* Liczby zapisane pionowo na diagramie oznaczają ilość ankietowanych kobiet. Najbardziej lubiane przedmioty wśród kobiet; j, polski, historia, w-f, religia, j. angielski. Lubiane są także przedmioty takie jak: j. niemiecki, zajęcia artystyczne, zajęcia techniczne, wos oraz informatyka. Najgorzej wypadły przedmioty ścisłe: fizyka, matematyka, chemia, biologia oraz muzyka, plastyka i EDB. Z wykresów wynika, że w naszym gimnazjum wśród kobiet jest więcej humanistek.

* Liczby zapisane pionowo na diagramie oznaczają ilość ankietowanych mężczyzn. Wśród mężczyzn najbardziej lubianym przedmiotem jest historia oraz w-f. Lubiane są także: j. angielski, j. polski, religia. Zdecydowanie lepiej niż u ankietowanych kobiet wypadły; informatyka, fizyka, matematyka, chemia, biologia, geografia, wos, EDB. Z wyników widocznych na wykresie został wysunięty wniosek, że wśród mężczyzn w gimnazjum także przeważają humaniści.

Humanizm, czy nauki ścisłe ? Zdecydowanie humanizm. Dwoma najbardziej lubianymi przez uczniów przedmiotami w naszej szkole są historia i język polski. Liczba humanistów znacznie przewyższa nieliczne umysły ścisłe.