DOPROWADZENIE NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DO STREF INWESTYCYJNYCH TRZEBUSZA I DUNIKOWA PRZEZNACZONYCH POD FUNKCJE PRZEMYSŁOWO SKŁADOWEJ.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Koncepcja przestrzenna docelowego układu drogowego
Advertisements

Miejski Obszar Funkcjonalny
Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego
STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
Podstrefa Siedlce Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II wraz
„Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie miasta Helu”
SPECJALNA STREFA EKONOMICZNA – PODSTREFA OŚWIĘCIM
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
Projekty zgłoszone do Funduszu Spójności z Dolnego Śląska – ich rola w kształtowaniu polityki regionalnej Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki.
OFERTA INWESTYCYJNA POWIATU WROCŁAWSKIEGO
DECYZJA O WARUNKACH ZABUDOWY tzw. „Wuzetka”
OFERTA INWESTYCYJNA Miasto i Gmina Twardogóra.
UDOSTĘPNIENIE KOMUNIKACYJNE POWIATOWYCH TERENÓW INWESTYCYJNYCH
TERENY INWESTYCYJNE W GMINIE POŁANIEC
Konferencja: Gospodarka gruntami rolnymi w Wielkopolsce w świetle znowelizowanej ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa Poznań
Założenia Powiatu Świeckiego do Strategii Rozwoju Województwa Kujawsko – Pomorskiego do 2020 roku
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
RAZEM DLA ŚRODOWISKA Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracji Włocławek II etap.
Lokalny program rewitalizacji Gniewkowa na lata 2009 – sierpnia 2009 r.
Unijny sukces Będzina Foto Borkowcy. Nie zostaliśmy wpuszczeni w... K A N A Ł
   Praca dyplomowa inżynierska
Zmiana Planu Zagospodarowania Przestrzennego Województwa Małopolskiego
Przygotowanie terenów inwestycyjnych pod budowę
Środowiskowa odpowiedzialność w polityce inwestycyjnej
BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH WZDŁUŻ JEZDNI DROGI PUBLICZNEJ GMINNEJ
ELEMENTY SYSTEMÓW ZAOPATRZENIA W WODĘ OBLICZANIE ZAPOTRZEBOWANIA WODY
PROJEKT REALIZOWANY PRZEZ POWIAT RZESZOWSKI W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO ROZWÓJ POLSKI WSCHODNIEJ NA LATA 2007 – 2013 DZIAŁANIE I.3 WSPIERANIE INNOWACJI.
Budowa dwutorowej linii 400 kV Kozienice – Ołtarzew
„Woda – nie wolno powiedzieć, że jesteś niezbędna do życia, ty sama jesteś życiem” Antoine de Saint Exupery Expo Silesia HydroSilesia 4 – 6 listopada 2009.
Szymanik Elżbieta Witam Państwa, Od 2007 jestem wicedyrektorem Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie. Od tego czasu powiat sochaczewski.
Grunt inwestycyjny Włynkowo Gmina Słupsk Powiat Słupski.
PROJEKT „SIEĆ SZEROKOPASMOWA POLSKI WSCHODNIEJ”
W Bobolicach CHARAKTERYSTYKA GMINY Gmina Bobolice to dynamicznie rozwijająca się gmina miejsko - wiejska, położona we wschodniej części.
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.
Gmina Łubnice pozyskała w 2012 roku środki zewnętrzne na realizację zadania pn.: Budowa: stacji uzdatniania wody w Dzietrzkowicach, przyłącza wodociągowego.
Konferencja podsumowująca projekt „Rozbudowa infrastruktury sanitarnej w południowej i wschodniej części aglomeracji Chojnice” Chojnice, dn
Specjalna Strefa Ekonomiczna Pustków - Gmina Dębica
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich (M07)
Zespół Szkolno Przedszkolny
Konkurs Towarzystwa Urbanistów Polskich na najlepiej zagospodarowaną przestrzeń publiczną w Polsce edycja' 2015 Odtworzenie naturalnego koryta starorzecza.
Rozpoczęcie budowy osiedla Nowe Żerniki prezentacja zakresu realizacji
Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata Ocena wniosków pod kątem merytorycznym Kraków, 14 października 2015 r.
Perspektywy rozwoju gdańskiego systemu kanalizacji sanitarnej
Nieruchomości gruntowe w Turbi 1566/2, 1568/1, 1929/6, 2122/3.
Uwarunkowania Na terenie miasta Zielona istniejący układ komunikacyjny, opiera się głównie na następujących ciągach dróg: droga ekspresowa S3, droga krajowa.
1. 2 Olkusz jest miastem powiatowym położonym na Jurze Krakowsko Częstochowskiej pomiędzy dwoma dużymi centrami gospodarczymi.
Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna „INVEST - PARK” Sp. z o.o. została ustanowiona Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 kwietnia 1997r., będzie.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
Doprowadzenie niezbędnej infrastruktury technicznej do terenów inwestycyjnych przy ulicy Stołczyńskiej.
STRATEGIE ROZWOJU GMIN POWIATU KARTUSKIEGO GŁÓWNE ZAŁOŻENIA.
„INFRAPARK Police” SA ul. Kuźnicka 1, Police tel. (+48) PROPOZYCJA ZAGOSPODAROWANIA TERENU NR 24 Kompleksowa budowa infrastruktury.
Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ul. Mińska 25, Warszawa Tel.: , Faks:
Do dnia 13 grudnia 2010 r. zostało podpisanych 1065 umów/decyzji/uchwał o dofinansowanie projektów na łączną kwotę ,29 PLN, w tym dofinansowanie.
Prezentacja projektu Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Os. Lecha – ul. Piaśnicka – Centrum Handlowe M1- pętla Franowo.
TYCHOWSKA STREFA INWESTYCYJNA GMINA TYCHOWO Utworzenie Podstawowej Infrastruktury Urbanistyczno -Technicznej TI S.
„Wodociągi Krakowskie – inwestycje na miarę czasu”
UCIEPŁOWNIENIE MIASTA WOJKOWICE
Operator ARP Sp. z o.o. to założona przez państwową Agencję Rozwoju Przemysłu S.A. spółka, zajmująca się sprzedażą majątku przejętego od restrukturyzowanych.
ELEMENTY SYSTEMÓW ZAOPATRZENIA W WODĘ OBLICZANIE ZAPOTRZEBOWANIA WODY
W GOL ENIOWSKIM PARKU PRZEMYSŁOWYM innowacyjne inwestycje
PROJEKT Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w południowej części dzielnicy Redykajny w Olsztynie przy ulicy Żbiczej „REDYKAJNY.
terenów inwestycyjnych dofinansowanych w ramach
BUDOWA PEŁNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ WRAZ Z DROGĄ – UL
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich
Wiceprezes Zarządu NFOŚiGW
Tereny inwestycyjne w Gminie Myślibórz
wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w miejscowości Kondrajec, gm
Zapis prezentacji:

DOPROWADZENIE NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DO STREF INWESTYCYJNYCH TRZEBUSZA I DUNIKOWA PRZEZNACZONYCH POD FUNKCJE PRZEMYSŁOWO SKŁADOWEJ

Miasto Szczecin - Trzebusz - Dunikowo

CEL PROJEKTU – UZASADNIENIE REALIZACJI Celem projektu jest polepszenie warunków prowadzenia działalności gospodarczej oraz lokowania inwestycji na terenach inwestycyjnych Trzebusza i Dunikowa w Szczecinie poprzez ich uzbrojenie oraz usprawnienie połączenia drogowego z autostradą A6 i Centrum Miasta. Projekt polepszy warunki do utworzenia miejsc pracy dla mieszkańców Szczecina oraz mieszkańców gmin sąsiadujących. Zgodnie ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Szczecina, we wschodniej części miasta, w rejonie Dunikowa i Trzebusza znajdują się tereny o łącznej powierzchni ok. 200 ha, przeznaczone pod lokowanie inwestycji produkcyjno-składowych. Tylko część terenów w rejonie Dunikowa jest obecnie zagospodarowanych. Wadą tych terenów jest brak kompleksowego uzbrojenia i powiązania z głównym układem komunikacyjnym miasta, w tym z autostradą A6. Warunkiem koniecznym do ożywienia gospodarczego w tej części miasta jest odpowiednie skomunikowanie terenu. OPIS PROJEKTU Zakres projektu obejmuje kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych Trzebusza i Dunikowa w niezbędną infrastrukturę techniczną oraz właściwe połączenie ww. terenów z układem komunikacyjnym autostrady A6 i miasta obejmujące: -budowę ul. Nowoprzestrzennej na odcinku od ul. Goleniowskiej do autostrady A6 -budowę połączenia ul. Nowoprzestrzennej ze strefą inwestycyjną Trzebusza -budowę połączenia ul. Tczewskiej z autostradą A6 Budowa wymienionych odcinków dróg wiąże się z planowaną do realizacji inwestycją Generalnej Dyrekcji Dróg i Autostrad obejmującą budowę węzła „Tczewska” na autostradzie A6. Wykonanie ww. zadań pozwoli na uruchomienie terenów inwestycyjnych Trzebusz i Dunikowo o łącznej powierzchni ok. 200 ha przeznaczonych pod lokowanie inwestycji produkcyjno - składowych i spowoduje wzrost ich atrakcyjności inwestycyjnej. Miasto Szczecin - Trzebusz - Dunikowo

Miasto Szczecin - Trzebusz

38,9615 ha Miasto Szczecin - Trzebusz

TRZEBUSZ – INFRASTRUKTURA TECHNICZNA Rodzaj infrastruktury Parametry istniejącej infrastruktury*Parametry projektowanej infrastruktury* Odległość od działki Średnica, szerokość Moc, wydajność InneOdległość od działki Średnica, szerokość Moc, wydajność Inne Wodaokoło 260 m225 mm25 l/s do granicy dz. nr 4 z istniejącego wodociągu o średnicy 225 mm w ulicy Zdrowej, do granicy terenu inwestycyjnego – ok. 270 m 160 – 225 mm -- Kanalizacja sanitarna około 765 m200 mm15 l/s do granicy dz. nr 4 od granicy terenu inwestycyjnego, ścieki sanitarne odprowadzane będą projektowanym rurociągiem tłocznym w istniejących i projektowanych ulicach: Zdrowej, Goleniowskiej, Noteckiej do istniejącego kolektora sanitarnego „H” w ulicy Noteckiej; długość projektowanego rurociągu tłocznego od terenu inwestycyjnego do studzienki na kolektorze – ok. 860 m 160 – 225 mm --

Miasto Szczecin - Trzebusz Kanalizacja deszczowa brak - do cieku Chełszcząca wody opadowe z terenu inwestycyjnego odprowadzane będą projektowaną kanalizacją deszczową na terenie do istniejących cieków Żołnierska Struga i Chełszcząca po oczyszczeniu w piaskowniku i separatorze 160 – 225 mm -- Energia elektryczna w granicach terenu inwestycyjnego 3x70 mm 2 2,5-3 MW (łączna moc z inwestycją przy ul. Kniewskiej- Lubczyński ej) - Zgodnie z informacją ENEA Operator Sp. z o.o., w przypadku wystąpienia większego zapotrzebowania na moc przyłączeniową, szczegółowy zakres niezbędnej rozbudowy infrastruktury zostanie określony w warunkach przyłączenia. Opłata za przyłączenie zgodnie z obowiązującymi przepisami, dla odbiorców zasilanych z sieci średniego napięcia (15 kV), wynosi jedynie 25 % rzeczywistych nakładów poniesionych na przyłączenie. Jednocześnie należy zaznaczyć, iż ENEA Operator Sp. z o.o. jest w stanie przyłączyć odbiorców o dowolnej mocy. Gaz około 700 m (w ulicy Goleniowskiej), 4000 m (w ulicy Miętowej) 150 mm 315 mm 1500 m 3 /h 3000 m 3 /h -----

*) Powyższe dane dotyczące infrastruktury technicznej są informacjami orientacyjnymi; z powodu braku jakichkolwiek danych dotyczących chłonności zakład ó w przewidywanych na terenie, parametry sieci zależne od wielkości zapotrzebowania na media dla całego terenu inwestycyjnego mogą być określone na etapie opracowania projektu budowlanego; szczeg ó łowe warunki zasilania określi zarządca sieci. Centralne ogrzewanie około 3400 m250 mm--Możliwość budowy gazowego źródła ciepła (na wniosek inwestora). Tele - komunikacja około 1000 m--- Możliwość realizacji infrastruktury telekomunikacyjnej na wniosek inwestora. Drogi brak dostępności terenu do dróg o nawierzchni utwardzonej --- zgodnie ze Studium przez przedmiotowy teren przebiega ulica Nowoprzestrzenna, która umożliwi skomunikowanie terenów poprzez projektowany „węzeł Tczewska” z autostradą A-6, planowana realizacja w latach Miasto Szczecin - Trzebusz

Miasto Szczecin - Dunikowo

Rodzaj infrastruktury Parametry istniejącej infrastruktury*Parametry projektowanej infrastruktury* Odległość od działki Średnica, szerokość Moc, wydajność InneOdległość od działki Średnica, szerokość Moc, wydajność Inne Wodaokoło 460 m110 mm7 l/s- Wariant I długość projektowanej sieci wodociągowej poprowadzona w istniejącym i projektowanym odcinku ulicy Gościniec od istniejącej magistrali wodociągowej do granicy terenu inwestycyjnego –około 1180 m Wariant II długość projektowanej sieci wodociągowej poprowadzonej w ul. Tczewskiej, od magistrali wodociągowej do granicy terenu inwestycyjnego (za ciekiem Chełszcząca) – około 1380 m 160 – 225 mm -- DUNIKOWO – INFRASTRUKTURA TECHNICZNA

Miasto Szczecin - Dunikowo Kanalizacja sanitarna około 4500 m1400 mm800 l/s- od granicy terenu inwestycyjnego, ścieki sanitarne odprowadzane będą do głównej projektowanej przepompowni ścieków w Wielgowie i dalej projektowanym rurociągiem tłocznym do istniejącego kolektora sanitarnego w ul. Zwierzynieckiej 160 – 225 mm -- Kanalizacja deszczowa brak - do cieku Chełszcząca wody opadowe z terenu inwestycyjnego odprowadzane będą projektowaną kanalizacją deszczową na terenie do istniejącego cieku Chełszcząca po oczyszczeniu w piaskowniku i separatorze --- Energia elektryczna około 1500 m 3x120 mm 2 około 3 MW - Zgodnie z informacją ENEA Operator Sp. z o.o., w przypadku wystąpienia większego zapotrzebowania na moc przyłączeniową, szczegółowy zakres niezbędnej rozbudowy infrastruktury zostanie określony w warunkach przyłączenia. Opłata za przyłączenie zgodnie z obowiązującymi przepisami, dla odbiorców zasilanych z sieci średniego napięcia (15 kV), wynosi jedynie 25 % rzeczywistych nakładów poniesionych na przyłączenie. Jednocześnie należy zaznaczyć, iż ENEA Operator Sp. z o.o. jest w stanie przyłączyć odbiorców o dowolnej mocy.

Miasto Szczecin - Dunikowo Gaz około 1000 m (w ulicy Tatarakowej) około 600 m (w ulicy Miętowej) 315 mm 63 mm 1500 m 3 /h 200 m 3 /h Centralne ogrzewanie około 3500 m250 mm-- Możliwość budowy gazowego źródła ciepła (na wniosek inwestora). Tele - komunikacja około 3800 m--- Możliwość realizacji infrastruktury telekomunikacyjnej na wniosek inwestora. Drogi Od ulicy Tczewskiej (ulica w ciągu drogi powiatowej nr 5188Z) --- zgodnie ze Studium przez przedmiotowy teren przebiega ulicą Nowoprzestrzenna, która umożliwi skomunikowanie terenów poprzez projektowany „węzeł Tczewska” z autostradą A-6, planowana realizacja w latach *) Powyższe dane dotyczące infrastruktury technicznej są informacjami orientacyjnymi; z powodu braku jakichkolwiek danych dotyczących chłonności zakład ó w przewidywanych na terenie, parametry sieci zależne od wielkości zapotrzebowania na media dla całego terenu inwestycyjnego mogą być określone na etapie opracowania projektu budowlanego; szczeg ó łowe warunki zasilania określi zarządca sieci.

Dziękuję za uwagę Wydział Rozwoju Miasta marzec 2010 r. marzec 2010 r.