Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Spółka z o.o. wchodząca w skład grupy kapitałowej
Advertisements

Konferencja , 14 grudnia 2006, Warszawa
ISTOTA MARKETINGU 1. Początki i przyczyny rozwoju marketingu
Perspektywy rozwoju instrumentów finansujących zakup nowych samochodów w Polsce Przemysław Kowalczyk - Członek Zarządu Volkswagen Bank Polska,
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Sklepy internetowe.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
DYSTRYBUCJA Przygotowali: .....
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
STRATEGIA MARKETINGOWA BANKU
MARKETING STRATEGICZNY
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
Kierunki rozwoju marketingu w usługach transportowych
Katedra Marketingu Usług
Procesy informacyjne w zarządzaniu
Spółdzielczość w ujęciu ekonomicznym. SILNE STRONY -1 Wysoka jakość z elementami dziedzictwa narodowego Cena adekwatna do jakości Wyroby unikatowe Wyroby.
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
obsługuje klientów w miejscu sprzedaży, służy im radą co do marki produktu, jego typu i jakości, udziela na prośbę klienta dokładnych i wyczerpujących.
Agencja ProMark Akcje promocyjne w punkcie sprzedaży.
Pozyskiwanie środków na promocję produktów regionalnych Bożena Pietras-Goc FUNDACJA PARTNERSTWO DLA ŚRODOWISKA.
Kluczowe czynniki sukcesu
Twój pomysł na biznes!.
Decyzje cenowe Przedsiębiorstwa Turystycznego
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Planowanie przepływów materiałów
INFORMACJA MARKETINGOWA
Slajd okładki – używać jako slajdu otwierającego spotkanie
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
call center to nie tylko infolinia
Na czym polega istota i praktyczna użyteczność w CRM modelu „sześciu rynków” Filip Tadaj
Prezentacja pomysłu WPISAĆ NAZWĘ POMYSŁU Przedmiot biznesu TU UZUPEŁNIA POMYSŁODAWCA.
PRODUKT.
Opracowanie merytoryczne Joanna Lisowska
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Innowacyjny pomysł firmy Zajdler Fartuch kuchenny z przepisami.
Poznań, – Warsztaty ILIM. „Proste eUsługi dla ukształtowania i wzmocnienia sieci MŚP w Europie Środkowej”  Program dla Europy Środkowej ->
III edycja Brains Attack
MARKETING MIX mgr Agata Wiznerowicz.
REKLAMA WYSTAWIENNICZA
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
Logistyk.
British Polish Chamber of Commerce Usługa wsparcia polskich producentów Usługa Eksportowa – BPCC Export Marta Smolarek Konsultant ds. eksportu Brytyjsko.
Zintegrowane systemy informatyczne
Segmentacja rynku Dr hab. Grażyna Śmigielska. Segmentacja rynku podział rynku na grupy konsumentów (segmenty), które jeżeli chodzi o stosunek do danego.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
Znaczenie centrów handlowych dla rozwoju rynków lokalnych dr Jan Mikołajczyk Katedra Handlu i Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Czego można nauczyć się za pośrednictwem OWES? Ewelina Polak, Barbara Parzonka-Przybyło, Marcin Sanetra Szczyrk, r.
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
Organizowanie. Organizowanie sprawnych działań systemu dystrybucji Koordynacja działań wszystkich jego elementów – ich integracja tak, aby wszystkie przyczyniały.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
Instytut Ochrony Zdrowia przedstawia Index Nastrojów Branży Zdrowotnej czyli pierwszy z serii pomiar temperatury i ciśnienia wśród głównych uczestników.
Pranie & Prasowanie Prezentacja końcowa #3 Autorzy: Maciej Jabłoński Agata Krakowiak Rafał Mirgos Sylwia Muranowicz Kamil Popiela Przemysław Traczyk.
Sprzedaż bezpośrednia jako instytucja handlu Dr hab. Grażyna Śmigielska, Prof.UEK.
Afektywne podejście do lojalności
Nazwa, logo i motto firmy
SEGMENTACJA RYNKU.
Wprowadzenie do dyskusji panelowej: Konkurencja i współpraca w łańcuchach dostaw żywności na rynku wewnętrznym UE i na rynkach krajów trzecich Forum.
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
Marketing w Firmie.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Nowe kampanie promocyjne pstrąga
Zapis prezentacji:

Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy w sklepach parnerskich Dystrybucja Wysokiej jakości mięsa i wędliny Stoiska na targach spożywczych Klienci detaliczni, poszukujący Marketingw przystępnych cenach produktów wysokiej jakości Kluczowe zasoby Kanały dystrybucji i komunikacji Masarnia Sklepy partnerskie Chłodnia Sklepy własne Punkty dystrybucyjne Środki transportu struktura kosztówPersonel źródła przychodów Surowce do produkcji Produkcja Utrzymanie i wynajem budynków Dystrybucja Pensje pracowników Wydatki na marketing Transport

Hipoteza Czy na rynku jest miejsce dla firmy takiej jak Lepsze Wieprze?

Jaką firmą jesteśmy?

Jakość Cena Szara strefa Producenci regionalni Firmy rodzinne Wiodący producenci Krakowski Kredens

Ankietowane osoby Przedział wiekowy Suma: Płeć Kobiety3137 Mężczyźni3328 Suma:64515

Pytania

Gdzie najczęściej kupuje Pan/Pani mięso i wędliny? Supermarket Sklep mięsny Przedział wiekowy Suma: Płeć Kobiety112 Mężczyźni3216 Suma:4228 Przedział wiekowy Suma: Płeć Kobiety2125 Mężczyźni112 Suma:2237

Czy ma Pan/Pani zaufane miejsce, w którym zwykle kupuje mięso i/lub wędliny? Nie Tak Przedział wiekowy Suma: Płeć Kobiety11 Mężczyźni224 Suma:3205 Przedział wiekowy Suma: Płeć Kobiety2136 Mężczyźni1124 Suma:32510

Ile byłby Pan/Pani w stanie zapłacić za mięso i/lub wędliny mając świadomość, że są one najwyższej jakości ? Przedział wiekowy Sum a: Cena Do Suma:64515

Co decyduje, że kupuje Pan/Pan mięsa lub wędliny w wybranym miejscu Wiek Pojawiające się odpowiedzi Cenę Jakość Stosunek cena/jakość Odległość z pracy lub domu Jakość Stosunek cena/jakość Odległość z pracy lub domu Jakość obsługi Możliwość płatności kartą Cena Stosunek cena/jakość Promocje Jakość obsługi Odległość z domu

Przywiązanie do marki a cena produktu Przywiązanie do marki Cena

Klienci docelowi Dobrze sytuowani ludzie między 30 a 50 rokiem życia Gotowi zapłacić 40 i więcej zł za kg produktu Zwracający uwagę jakość kupowanego produktu

Rynek lokalny Miasta woj. Mazowieckiego gospodarstw domowych 1 1) Wg stanu z 31 XII 2008

Wnioski – BMC#2 Busin ess Mod el Canv as #2 Kluczowe partnerstwa Główne działania Wartość Relacje z klientami Klienci Dostawcy mięsa Produkcja Dystrybucja Marketing Produkty dające gwarancję satysfakcji klienta Zaufanie klienta do naszej marki i produktów Wysokiej jakości mięsa i wędliny Reklamy w sklepach partnerskich Stoiska na targach spożywczych Marketing szeptany Stoiska promocyjne Dobrze sytuowani mieszkańcy miast w wieku 30 – 50 lat przywiązujący uwagę do jakości kupowanych produktów, gotowi zapłacić 40zł i więcej za wędliny i mięsa najwyższej jakości. Kluczowe zasoby Kanały dystrybucji i komunikacji Struktura kosztów Masarnia Chłodnia Punkty dystrybucyjne Środki transportu Personel Sklepy partnerskie Sklepy własne Stoiska promocyjne Surowce do produkcji Utrzymanie i wynajem budynków Pensje pracowników Wydatki na marketing Transport źródła przychodów Produkcja Dystrybucja

Plany na najbliższe miesiące Analiza asortymentu konkurencji i stworzenie własnych produktów odpowiadających potrzebom rynku. Projekt marketingowego wizerunku marki. Produkcja i testy. Otwarcie pierwszych sklepów własnych i pozyskanie partnerów handlowych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów przez uświadomienie obecności naszej marki na rynku. Stała kontrola jakości.